замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
1107
1

Pinterest - це соцмережа, в якій користувачі шукають, діляться та зберігають візуальний контент, який їх надихає, корисний він чи просто цікавий.

У 3-му кварталі 2021 року місячна аудиторія платформи склала 444 млн. користувачів, а це більш ніж достатньо для збору нової аудиторії та просування своїх продуктів на Pinterest.

Зараз Pinterest – місце для пошуку відповідей чи вирішення проблем у візуальній формі. Неважливо, чи продаєте ви товари або пропонуєте послуги, за умови правильного підходу зможете знайти свою аудиторію.

У цій статті я поясню, якими способами можна просуватися, та як усе працює.

По суті, Pinterest - той самий пошуковик. Тобто є алгоритм, який ранжує піни. Сенс процесу ранжування тут такий самий, як і в Google. Для успішного маркетингу в Пінтерест потрібно знайти баланс між SEO та створенням корисного, емоційного або того контенту, що змушує задуматися та який задовольнить інтенти користувачів.

Для початку потрібно створити бізнес-акаунт.


1. Перемикаємось на бізнес-аккаунт

Для просування потрібно створити бізнес-акаунт Pinterest. Це безкоштовно + отримаєте доступ до аналітики, віджетів та тегу Pinterest.

Pinterest безкоштовне просування

Рис. 1 – Перетворити акк можна через налаштування особистого профілю

Якщо у вас вже є профіль, його можна легко перетворити на бізнес-акаунт без втрати контенту або роботи. Для цього потрібно оновити свій профіль та налаштувати метод оплати для запуску реклами у Pinterest.

У статті реклама на Pinterest ми перерахували список країн, де можна запускати рекламу. Якщо захочете обійти систему й виставити іншу країну (де рекламу можна налаштовувати), то соцмережа може заблокувати ваш профіль.


2. Враховуйте ключові слова

Я вже говорила, що Пінтерест – це пошукова система. Більшість шукають піни, що їх цікавлять, за деякими ключовими словами. Соцмережа дає власні пропозиції контенту та фраз, які також можуть зацікавити користувача.

Pinterest выдача по ключевому запросу

Рис. 2 – Результат пошуку за ключовою фразою стрази на нігтях

Результат безпосередньо залежить від того, наскільки релевантними є ключові слова, які ви використовуєте для назви та опису пінів. Тому потрібно писати якомога точніші заголовки та дексрипшн.

Pinterest ключ в описі піна

Рис. 3 – Перший пін в описі та заголовку містить ключове слово

Швидше за все, ви вживатимете ключові слова, схожі на назву публікації, але раджу спочатку спробувати пошукати їх самостійно.

У процесі натрапите ще й на інші релевантні ключі, які також можна додати в опис.


3. Використовуйте унікальні картинки та відео

Як і в інших соціалках, на Пінтересті міститься дуже багато відео та картинок. Зрозуміло, що креативи повинні не тільки просувати ваш бренд, але й виділятися на тлі інших зображень.

Слідкуйте за тим, щоб креативи були унікальними та цікавими, й дотримуйтесь наших порад:

  • використовуйте брендові зображення без осіб;
  • створюйте та публікуйте брендові відео для smm-просування ваших товарів та компанії на Пінтересті;
  • якщо дозволяє бюджет, використовуйте функцію відео, що просувається;
  • поділіться картинками та роликами, що показують, як працює ваш продукт, щоб користувачам було легше уявити, як вони їх використовують;
  • у зображеннях не повинно бути багато порожнього чи білого простору;
  • для більшої ефективності робіть відео тривалістю 30-90 секунд;
  • зробіть спеціальні дошки для обміну зображеннями найбільш корисних візуалізацій даних та інфографіки вашої компанії (якщо вони у вас є, звичайно ж), щоб ваша аудиторія могла використовувати їх як ресурси для свого бізнесу.

Pinterest вид акаунта

Рис. 4 – Профіль Пінтерест

Тепер поговоримо про хештеги.


4. Додайте хештеги до вашого контенту

Використання хештегов для просування через Pinterest може значно підвищити видимість ваших пінів та дощок. Принцип роботи хештегов на платформі такий самий, як і в інших соцмережах.

Pinterest видача за хештегом cat

Рис. 5 – Результат пошуку по хештегу #cat

Коли користувачі натискають на хештег, який ви додаєте в піни, то потрапляють на сторінку, на якій вони можуть переглядати весь контент, коли-небудь розміщений на платформі, позначений цим хештегом.


5. Створюйте кілька пінів для однієї статті

Більшість користувачів вставляють зображення й просто прикріплюють його. Але якщо ви не зробите позначку за ключовими словами, ваш пін буде втрачено, тож ви пропустите цінний трафік.

Раджу створювати більше одного піна для кожної статті. Створення додаткових пінів не займе стільки часу, як створення першого. Вам просто потрібно змінити фонову картинку або трохи змінити текст.

Pinterest пін з різним текстом

Рис. 6 – Приклад тестування піна з різним текстом

Створюючи більше одного піна, ви можете тестувати різні ключові слова та описи, та використовувати різні хештеги для охоплення набагато ширшої аудиторії.


6. Поділіться своїм контентом в інших соціальних мережах

Для просування свого облікового запису та вмісту в Пінтерест, ви повинні ділитися своїми пінами, зображеннями та відео на інших платформах. Тож ви збільшите шанси на те, що їх побачить більше людей, які, можливо, підпишуться на ваш профіль.

Наприклад, можете заявити права на акаунт Pinterest своєї компанії в Instagram та YouTube, щоб ваші підписники могли легко дізнатися про інші платформи, на яких ви працюєте, й про те, як вони можуть переглядати більше контенту вашого авторства. Крім того, цей крок надасть доступ до аналітики та даних по всіх цих пінах (тоді ви дізнаєтеся, які мережі найцікавіші вашій ЦА).

Ще можна зв’язати свій профіль Pinterest з обліковими записами Facebook та Google.

Pinterest відправити пін

Рис. 7 – Вікно відправлення піна

Це дозволить легко знаходити та додавати друзів, обмінюватися контентом у соцмережах, прискорити вхід у всі профілі та створити резервну копію свого профілю, якщо раптом втратите або забудете дані для входу.


7. Підписуйтесь на інші акаунти та стежте, взаємодійте з ними

Підписка на інших користувачів Pinterest та взаємодія з ними допоможе встановити та підтримувати особисті стосунки між ними та вашим бізнесом. Таким чином, ваші фоловери стануть лояльнішими до вашого бренду. Як результат, вони повертатимуться до вас за ідеями, натхненням та покупками.

Ось кілька способів побудувати міцні та тривалі відносини з цільовою аудиторією для результативного Pinterest просування:

  • відстежуйте акаунти, пов’язані з тематикою вашого бізнесу (знайдіть такі сторінки через пошук або хештеги);
  • повторно закріплюйте, ставте лайки та коментуйте контент, яким діляться ваші передплатники та шанувальники;
  • відповідайте на коментарі передплатників, щоб персоналізувати їхній експерієнс і дати їм відчути себе почутими;
  • постіть публікації, які показують ваш досвід у своїй галузі, вчать свою аудиторію щось робити, або залучають їх до участі (гівевеї, конкурси)).

8. Аналізуйте свої результати

Вкладаючи всі зусилля в Pinterest просування, потрібно точно знати, що ваші дії покращили коефіцієнт конверсії бізнесу та загальну впізнаваність бренду.

Pinterest Аналитика

Рис. 8 – Аналітика Пінтерест

Отже, потрібно регулярно аналізувати результати маркетингу (реферальний трафік, кількість взаємодій, залучених лідів тощо). Для цього є Pinterest Аналітика.

Через нее получите:

  • загальні показники вашого профілю;
  • статистику про кількість людей, які зберігають та повторно закріплюють ваш контент;
  • метрики платформи, щоб зрозуміти, як люди взаємодіють з вашими пінами та дошками як на ПК, так і на мобільних;
  • дані про найпопулярніші піни.

Банер бан ТікТок

Тіньовий бан ТікТок

Чат-бот Інстаграм банер

Чат-бот в Інстаграм

Facebook Ad Library - все про роботу з рекламою

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.