
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Pinterest - це соцмережа, в якій користувачі шукають, діляться та зберігають візуальний контент, який їх надихає, корисний він чи просто цікавий.
У 3-му кварталі 2021 року місячна аудиторія платформи склала 444 млн. користувачів, а це більш ніж достатньо для збору нової аудиторії та просування своїх продуктів на Pinterest.
Зараз Pinterest – місце для пошуку відповідей чи вирішення проблем у візуальній формі. Неважливо, чи продаєте ви товари або пропонуєте послуги, за умови правильного підходу зможете знайти свою аудиторію.
У цій статті я поясню, якими способами можна просуватися, та як усе працює.
По суті, Pinterest - той самий пошуковик. Тобто є алгоритм, який ранжує піни. Сенс процесу ранжування тут такий самий, як і в Google. Для успішного маркетингу в Пінтерест потрібно знайти баланс між SEO та створенням корисного, емоційного або того контенту, що змушує задуматися та який задовольнить інтенти користувачів.
Для початку потрібно створити бізнес-акаунт.
Для просування потрібно створити бізнес-акаунт Pinterest. Це безкоштовно + отримаєте доступ до аналітики, віджетів та тегу Pinterest.
Рис. 1 – Перетворити акк можна через налаштування особистого профілю
Якщо у вас вже є профіль, його можна легко перетворити на бізнес-акаунт без втрати контенту або роботи. Для цього потрібно оновити свій профіль та налаштувати метод оплати для запуску реклами у Pinterest.
У статті реклама на Pinterest ми перерахували список країн, де можна запускати рекламу. Якщо захочете обійти систему й виставити іншу країну (де рекламу можна налаштовувати), то соцмережа може заблокувати ваш профіль.
Я вже говорила, що Пінтерест – це пошукова система. Більшість шукають піни, що їх цікавлять, за деякими ключовими словами. Соцмережа дає власні пропозиції контенту та фраз, які також можуть зацікавити користувача.
Рис. 2 – Результат пошуку за ключовою фразою стрази на нігтях
Результат безпосередньо залежить від того, наскільки релевантними є ключові слова, які ви використовуєте для назви та опису пінів. Тому потрібно писати якомога точніші заголовки та дексрипшн.
Рис. 3 – Перший пін в описі та заголовку містить ключове слово
Швидше за все, ви вживатимете ключові слова, схожі на назву публікації, але раджу спочатку спробувати пошукати їх самостійно.
У процесі натрапите ще й на інші релевантні ключі, які також можна додати в опис.
Як і в інших соціалках, на Пінтересті міститься дуже багато відео та картинок. Зрозуміло, що креативи повинні не тільки просувати ваш бренд, але й виділятися на тлі інших зображень.
Слідкуйте за тим, щоб креативи були унікальними та цікавими, й дотримуйтесь наших порад:
Рис. 4 – Профіль Пінтерест
Тепер поговоримо про хештеги.
Використання хештегов для просування через Pinterest може значно підвищити видимість ваших пінів та дощок. Принцип роботи хештегов на платформі такий самий, як і в інших соцмережах.
Рис. 5 – Результат пошуку по хештегу #cat
Коли користувачі натискають на хештег, який ви додаєте в піни, то потрапляють на сторінку, на якій вони можуть переглядати весь контент, коли-небудь розміщений на платформі, позначений цим хештегом.
Більшість користувачів вставляють зображення й просто прикріплюють його. Але якщо ви не зробите позначку за ключовими словами, ваш пін буде втрачено, тож ви пропустите цінний трафік.
Раджу створювати більше одного піна для кожної статті. Створення додаткових пінів не займе стільки часу, як створення першого. Вам просто потрібно змінити фонову картинку або трохи змінити текст.
Рис. 6 – Приклад тестування піна з різним текстом
Створюючи більше одного піна, ви можете тестувати різні ключові слова та описи, та використовувати різні хештеги для охоплення набагато ширшої аудиторії.
Для просування свого облікового запису та вмісту в Пінтерест, ви повинні ділитися своїми пінами, зображеннями та відео на інших платформах. Тож ви збільшите шанси на те, що їх побачить більше людей, які, можливо, підпишуться на ваш профіль.
Наприклад, можете заявити права на акаунт Pinterest своєї компанії в Instagram та YouTube, щоб ваші підписники могли легко дізнатися про інші платформи, на яких ви працюєте, й про те, як вони можуть переглядати більше контенту вашого авторства. Крім того, цей крок надасть доступ до аналітики та даних по всіх цих пінах (тоді ви дізнаєтеся, які мережі найцікавіші вашій ЦА).
Ще можна зв’язати свій профіль Pinterest з обліковими записами Facebook та Google.
Рис. 7 – Вікно відправлення піна
Це дозволить легко знаходити та додавати друзів, обмінюватися контентом у соцмережах, прискорити вхід у всі профілі та створити резервну копію свого профілю, якщо раптом втратите або забудете дані для входу.
Підписка на інших користувачів Pinterest та взаємодія з ними допоможе встановити та підтримувати особисті стосунки між ними та вашим бізнесом. Таким чином, ваші фоловери стануть лояльнішими до вашого бренду. Як результат, вони повертатимуться до вас за ідеями, натхненням та покупками.
Ось кілька способів побудувати міцні та тривалі відносини з цільовою аудиторією для результативного Pinterest просування:
Вкладаючи всі зусилля в Pinterest просування, потрібно точно знати, що ваші дії покращили коефіцієнт конверсії бізнесу та загальну впізнаваність бренду.
Рис. 8 – Аналітика Пінтерест
Отже, потрібно регулярно аналізувати результати маркетингу (реферальний трафік, кількість взаємодій, залучених лідів тощо). Для цього є Pinterest Аналітика.
Через нее получите:
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.