
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
У 2020му Google Analytics 4 замінив ресурс App+Web та запустив його у загальнодоступне користування. Тепер GA4 – дефолтний ресурс.
Нижче покажу, як встановити GA4 через Диспетчер тегів.
Важливо: якщо ви зараз ще працюєте зі старою версією Аналітики та думаєте замінити її на GA4, то можу сказати, що у різних сценаріях потрібні вони як окремо, так і разом.
Заходимо на сторінку Адміністратора (ліворуч знизу шестірня), а потім у колонці Ресурси тиснемо на Створити ресурс.
Рис. 1 – Вкладка Адміністратор
Вводимо назву. Зазвичай це ім’я сайту, бренду чи компанії. Вибираємо країну, часовий пояс та основну валюту бізнесу.
Рис. 2 – Налаштування ресурсу
Тиснемо Далі, відповідаємо на запитання, і завершуємо створення ресурсу.
Тепер налаштовуємо перший потік даних – це джерело, з якого надходитиме інформація для аналітики. До одного ресурсу можна підключити кілька джерел даних.
Нижче розповім про потік даних для сайту.
Рис. 3 – Вибір джерела даних
Для налаштування джерела даних потрібна URL-адреса сайту для відстеження. У полі введення протоколу https вже вибрано. Поруч вводимо назву сайту.
При створенні потоку даних для сайту в GA4 є можливість увімкнути/вимкнути покращену статистику. Вона допомагає отримувати якнайбільше подій у звітах без зайвих рухів по їх налаштуванню.
Рис. 4 – Налаштування потоку даних
За умовчанням функція покращеної статистики активна і сама відстежує ці події:
У розділі Поліпшеної статистики можна самостійно включати або вимикати ці події окремо.
Рис. 5 – Налаштування розділу Поліпшеної статистики
Після налаштування тиснемо Створити потік.
При створенні потоку даних (для сайту) праворуч від імені потоку позначено його ідентифікатор.
Рис. 6 – ID потоку даних
Ідентифікатор потрібно скопіювати, щоб потім використовувати його в GTM. Переходимо в контейнер та створюємо новий тег GA4.
Вставляємо скопійований ID у поле Ідентифікатор потоку. Перегляд сторінки зазвичай реєструється за замовчуванням. Але у випадку односторінкових програм краще цю функцію вимкнути. Там потрібно створити лише окремий тег.
У розділі активації вибираємо Всі сторінки й даємо тегу ім’я (краще, якщо воно буде осмислене).
Рис. 7 – Тег GA4
У GTM є 2 типи тегів: тег події та тег конфігурації. Тег події посилається на другий, тому спочатку потрібно створити тег конфігурації.
Після налаштування події необхідно його протестувати. Налагодження відбувається через DebugView (розділ Configure).
Цей момент я докладно описав у статті як перевірити коректність роботи GA4, тому на цьому не буду загострюватися.
Як тільки переконалися, що дані надходять й відображаються коректно, потрібно надіслати зміни в контейнер GTM та опублікувати їх.
Справа зверху потрібно натиснути на Надіслати.
Рис. 8 – Крім надсилання, можна також переглянути зміни до їх публікації
Дані, що надходять, можна побачити ще й у звітах у реальному часі. Про це у наступному пункті.
Ліворуч на бічній панелі є вкладка Realtime. Зайшовши до неї, бачимо інформацію, що йде у звіти. На відміну від звітів в універсальній аналітиці тут все розписано докладніше.
На екрані буде картка та картки за джерелами трафіку. Також доступне зведення по окремому користувачеві (доступне за кліком у верхньому правому куті).
Рис. 9 – Зведення
Якщо натиснути на цей пункт, то відобразиться потік всіх подій для певного відвідувача, по них можна клацати (як DebugView), щоб подивитися деталі. Якщо потрібно переглянути зведення на іншого користувача, перемкніть його стрілкою.
Щоб вийти, натисніть Вийти зі зведення у верхньому правому куті.
Вище показав процес встановлення GA4 через менеджер тегів. І ще додав трохи інформації за звітами в реальному часі. Ці інструменти потрібно використовувати у комбінації, саме тоді отримаєте максимальний ефект від відстеження.
Сподіваюся, ця інформація вам знадобиться. Хай щастить!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.