замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
122
1

SEO або пошукова оптимізація не обмежується сайтами, SEO стосується й сторінок в соцмережах. Компаніям краще бути присутніми в соцмережах, якщо вони мають на меті охопити ширшу аудиторію.

Сторінка у Facebook в цьому плані схожа на маленький сайт на платформі Facebook.

ITForce вже розповідали про SEO в Instagram, сьогодні поговоримо про мережу Facebook:

  • як покращити якість сторінки;
  • як максимізувати охоплення;
  • як залучати підписників;
  • як допомогти пошуковикам знаходити сторінку Facebook та видавати в результатах пошуку користувачам;
  • як просувати бізнес шляхом збільшення видимості та рейтингу.

У статті розповімо про тонкощі пошукової оптимізації Facebook і дамо кілька порад, які можна застосовувати вже сьогодні, щоб покращити результат від присутності в соцмережі.


Що таке SEO для Facebook

SEO для Facebook – це практика оптимізації контенту Facebook для збільшення охоплення, впізнаваності та видимості на платформі.

Пошукова оптимізація соцмереж базується на тих самих принципах, що й звичне нам SEO. SEO в Facebook – той самий процес підвищення рейтингу сайту на сторінках результатів пошуку (SERP). Й в Google, й в Facebook чи Instagram головне — робота з алгоритмом мережі. Пошукова оптимізація працює на те, щоб сторінка з контентом у видачі підіймалася вище.

Facebook SEO здатен допомогти збільшити охоплення, розширити кількість підписників, налагодити взаємодію з аудиторією.

Перші 3 посилання видачі за запитом

Рис. 1 – Перші 3 посилання видачі за запитом

Профілі в соціальних мережах часто займають перші 3 місця в результатах пошуку. Сторінка, яка має високий рейтинг у Facebook, також може мати високий рейтинг за межами Facebook й сприяти видимості в Google. А потрапляння на першу сторінку видачі — це саме те, чого прагне кожен спеціаліст з SEO-просування. Поява сторінки Facebook у видачі призводить до покращення впізнаваності бренду. Таким чином ведення сторінки Facebook опосередковано допомагає й сайту. Чим вище розміщується згадка про бренд в SERP, тим кращий трафік сайту, тим більше якісних потенційних клієнтів потрапляє на сайт й тим вище коефіцієнт конверсії.

Сайт отримує більше переходів, піксель збирає більше інформації для точнішого націлювання реклами та зрештою приносить більше грошей.


Поради щодо покращення SEO сторінки у Facebook

Facebook використовують не тільки для спілкування з друзями та родичами. Facebook – велика платформа для пошуку товарів та компаній. Це означає, що мережею користуються й потенційні клієнти. І потрібно знайти спосіб охопити їх.
Розглянемо 8 порад для покращення видимості на платформі.


1. Назва сторінки Facebook

Ім’я сторінки Facebook відображається в результатах пошуку. Google вважає найважливішим перше слово назви сторінки Facebook.

Крім того, назва сторінки — це перше, що бачать користувачі, коли переходять на вашу сторінку. Тому вона має бути помітною та відповідати бізнесу. Назва має описувати продукти чи послуги, але не бути надто загальною. Також потрібно перевірити, яка категорія бізнесу вибрана в налаштуваннях.

Приклад використання ключових слів в назві

Рис. 2 – Приклад використання ключових слів в назві

Окрім назви бренду подумайте про використання ключових слів у назві сторінки, щоб допомогти алгоритмам Facebook зрозуміти, про що вона та коли її показувати в результатах пошуку, щоб люди могли її знайти.

І майте на увазі, що для повторної зміни назви потрібно почекати 48 годин.


2. Персоналізація URL-сторінки

Коли користувач створює сторінку Facebook, їй надається загальний URL-адрес, який може містити цифри та інші знаки.

Назва бренду в URL разом з цифрами та кирилицею

Рис. 3 – Назва бренду в URL разом з цифрами та кирилицею

Зайве краще прибрати й залишити в URL тільки назву бренду.

Назва бренду в URL

Рис. 4 – Назва бренду в URL

Щоб змінити власну URL-адресу сторінки, потрібно лише змінити ім’я користувача Facebook:

  • клікаємо на значок фото та заходимо в Налаштування та конфіденційність — Налаштування;
  • далі — Загальні налаштування профілю;
  • у полі Ім’я користувача прописуємо свій URL;
  • клікаємо Зберегти зміни.

Під полем Ім’я користувача маємо примітку: Ваше ім’я користувача повинно містити ваше справжнє ім’я. Тобто спочатку ми мусимо обрати вірну назву, і вже потім визначатись з URL-адресою.


3. Актуальний розділ Інформація

Розділ Інформація — один з перших, котрий читають відвідувачі сторінки. За цією інформацією користувачі розуміють, чи відповідає сторінка їх запиту, чи несе вона для них цінність.

Блок Інформація може містити:

  • короткий опис того, чим займається бізнес;
  • ключові слова в описі;
  • перелік сертифікатів чи дипломів щодо продукції (якщо для вашої галузі це важливо, то краще їх вказати);
  • контактні дані (адреса офісу, години роботи);
  • пошта для зв’язку;
  • посилання на сайт.

Заповнений розділ Інформація

Рис. 5 – Заповнений розділ Інформація

Точна та детальна контактна інформація забезпечує автентичність сторінки Facebook та покращує локальне SEO. Google індексує такі сторінки у своїх локальних даних SEO, що дозволяє з’являтися в результатах локального пошуку. Вказані дані адреси, номера телефону та робочого часу допомагають покращити пошукову оптимізацію Facebook.

Також розділ Інформація показується у видачі, коли користувачі шукають щось в мережі за запитами. Тобто блок Інформація одразу повідомляє, про що сторінка. Й наскільки вірно Інформація відображає вміст сторінки, залежить, чи перейде користувач на неї, чи обере конкурентів.

Інформація з профілю у видачі сторінок за запитами

Рис. 6 – Інформація з профілю у видачі сторінок за запитами

Саме тому необхідно користуватись всіма можливостями для покращення видимості сторінки.


4. Ключові слова на сторінці

Розділ Інформація, заголовок, підписи до фотографій, примітки тощо — це все вдалі місця для розміщення ключових слів. Принаймні один раз потрібно їх вставити в профіль.

Час від часу слід переглядати та оновлювати внесені ключі, адже попит з часом змінюється. Таким чином ви завжди будете в курсі коливань ключових слів, які стосуються бізнесу.

Наприклад, також можна використовувати ключові слова в:

  • назві сторінки у Facebook;
  • URL-адресі профілю;
  • назві зображення профілю та обкладинки;
  • розділі Інформація;
  • підписах до фотографій та відео;
  • тегах до фотографій та відео;
  • коментарях до постів.

Використання хештегу в дописі

Рис. 7 – Використання хештегу в дописі

Ключові слова в цих місцях допоможуть алгоритмам Facebook краще зрозуміти, про що ваша сторінка, і визначити, коли її показувати в результатах пошуку. Та слід пам’ятати, що всі ключі мають бути органічно введені в профіль, тобто мати сенс та читатися природно.

Крім того використання ключовиків у хештегах допомагає користувачам здійснювати пошук в соцмережі. Як на прикладі вище ми бачимо, що якщо натиснути на хештег, то ми побачимо всі дописи з колекцією та зможемо роздивитись їх.


5. Кнопка CTA

Facebook надає можливість додати у профіль кнопку CTA – тобто, заклик до дії. Це чудовий спосіб заохочувати користувачів та залучати їх.

Існує багато різних типів кнопок із закликом до дії, які можна додати на свою сторінку, наприклад: Купити зараз, Зареєструватися, Зв’язатися з нами, Переглянути магазин тощо.

Для додавання кнопки CTA на сторінку:

  • переходимо до Налаштування;
  • натискаємо Шаблони та вкладки;
  • скролимо до розділу Додати вкладку та натискаємо +Додати кнопку.

Додавання кнопки CTA до профілю

Рис. 8 – Додавання кнопки CTA до профілю

Додавання кнопки із закликом до дії допомагає перетворити відвідувачів на покупців та покращити обслуговування клієнтів.


6. Зворотні посилання

Зворотні посилання – це посилання з інших сайтів на вашу сторінку Facebook. Зазвичай посилання на сторінки у соцмережах розміщують на сторінці Контакти та у футері сайту.

Зворотне посилання на сторінку в мережі Facebook

Рис. 9 – Зворотне посилання на сторінку в мережі Facebook

Зворотні посилання з авторитетних джерел відображають релевантність та цінність вашої сторінки.

Звідки можна отримувати зворотні посилання:

  • зі свого офіційного сайту;
  • з гостьових постів у Facebook;
  • з інших сайтів (наприклад, ви не маєте сайту, а тільки сторінку магазину в Facebook, тоді саме сторінка вказується як джерело).

Всі ці посилання здатні підвищити рейтинг сторінки у Facebook.

Задача SMM-відділу або того, хто веде сторінку в мережі — створювати корисний, цікавий та релевантний контент, аби користувачі репостили ваші публікації. А кожен репост — це додаткове зворотне посилання. Так ваш лінкбілдинг на сторінку Facebook буде умовно безкоштовним, адже ви не витрачатимете гроші на закупівлю посилань, як це робиться в SEO.


7. Взаємодія з аудиторією

Соціальні мережі орієнтовані на спілкування. Тобто на кожен коментар має бути відповідь чи реакція.

Алгоритм Facebook частково оцінює вміст на основі рівня залучення аудиторії. Не нехтуйте можливістю скористатися цим, щоб покращити рейтинг сторінки.

Взаємодія в коментарях

Рис. 10 – Взаємодія в коментарях

Відповідь на коментар чи звернення користувача підвищують довіру та лояльність до бренду.


8. Моніторинг конкурентів

Коли ви обізнані у тому, що роблять конкуренти:

  • як взаємодіють з аудиторією;
  • які креативи запускають в рекламу;
  • які інфоприводи використовують тощо,

ви можете відповідно скорегувати власну стратегію просування в Facebook. Або ж заколлабитись з якимось брендом (не обов’язково конкурентом) та запустити спільну акцію чи якесь обговорення. Це приведе до сплеску активності на ваших сторінках та обговоренні в інфопросторі.

Колаборація брендів

Рис. 11 – Коллаборація між брендами

Також для відстеження конкурентів можна скористатися інструментом Facebook Insights та Facebook Ads Library, щоб порівняти ефективність вашої сторінки з показниками конкурентів.


Висновок

Профілі в соцмережах також потребують оптимізації. Адже сторінки в Facebook, Instagram та Twitter відображаються в результатах пошуку Google. Підвищуйте якість сторінки для покращення її рейтингу, залучення нових користувачів та збільшення продажів.

Протестуйте наведені способи оптимізації сторінки Facebook й подивіться на результат.


банер буст пост

Кнопка Просування допису в Facebook для професійних акаунтів

Вічнозелений контент банер

Вічнозелений контент для Інстаграм

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.