В кінці липня 2019 Google анонсувала запуск нового типу ресурсу “додаток та сайт” (app + web). Після бета-тестування оновлення змінило назву на Google Analytics 4. Це оновлена версія Аналітики й тепер наступні апгрейди будуть додаватися саме в неї. Google Analytics…
Product Experts Summit @Home 2020 проходив протягом 3 днів: з 26 по 28 жовтня 2020 року. Product Experts Summit – це захід для експертів по продуктах Google Золотого й більш високих рівнів за такими продуктами, як YouTube, Education та Google…
Ця стаття – переклад analyticsmania.com Якщо ви тільки починаєте працювати з менеджером тегів Google та плануєте впроваджувати теги Universal Analytics (Google Analytics), пам’ятайте наступне: використовувати змінну налаштувань Google Аналітики ОБОВ’ЯЗКОВО. Чому? Дозвольте вам показати. Якщо вам ближче і зрозуміліше формат…
Сьогодні кожен другий житель планети має сторінку в соціальних мережах. А деякі зареєстровані в декількох соціалках одразу. Адже це місце, де люди спілкуються, відпочивають, вирішують повсякденні завдання й навіть працюють. Присутність бізнесу на таких сайтах як Facebook, Instagram, – можливість…
Враховуючи, що ціна на таргетовану рекламу може варіюватися залежно від багатьох факторів, ретельне налаштування аудиторій та коректна робота Facebook Pixel є критично важливими для досягнення оптимальної вартості за результат. На послуги контекстної реклами з просування Піксель також впливає. Частково ми…
Щорічно найгарячіший і прибутковий у торгівлі сезон починається з листопада і триває аж до Нового року. Все тому, що саме в листопаді стартує Чорна П’ятниця. День, який чекають всі шопоголіки світу. З кожним роком розпродажі стають дедалі масштабнішим, а п’ятниця…
Кампанії PPC, націлені на залучення трафіку на сайт та конверсійні дії, не приносять користі, якщо цільова сторінка оголошень неефективна. Google Optimize допомагає спростити процес тестування цільової сторінки для підвищення коефіцієнта конверсії та залучення користувачів. Основна перевага Google Optimize – проста…
Останні кілька років Google активно працює над створенням метрик для оцінки продуктивності сайтів. Він піднімає вище в пошуковій видачі ті, які завантажуються швидше. Ставка робиться на досвід користувача: чим менше швидкість завантаження, тим краще сайт ранжується. У вкрай тісній конкуренції…
Аудит контекстної реклами – перша й основна міра на початку роботи з чинними рекламними кампаніями. Для чого він потрібен? Для виявлення помилок і слабких місць з метою подальшого зростання трафіку. Аудит рекламних кампаній може зайняти як мінімум часу, так і…
За кордоном email-маркетинг давно став невід’ємною частиною просування компаній, тоді як в Україні він тільки починає свій шлях. З одного боку, це ускладнює освоєння інструменту: фахівців та навчальних програм недостатньо, та незрозуміло, про що писати та як буде реагувати аудиторія.…