Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Блог- сторінка 19

Google Analytics 4
4 хвилини
Google Analytics 4: що цікавого в оновленні? #Контекстна реклама
В кінці липня 2019 Google анонсувала запуск нового типу ресурсу “додаток та сайт” (app + web). Після бета-тестування оновлення змінило назву на Google Analytics 4. Це оновлена ​​версія Аналітики й тепер наступні апгрейди будуть додаватися саме в неї. Google Analytics…
Блог- сторінка 19 - картинка 2
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
30 жовтня 2020
Product Experts Summit
2 хвилини
Product Experts Summit @Home 2020 #Контекстна реклама
Product Experts Summit @Home 2020 проходив протягом 3 днів: з 26 по 28 жовтня 2020 року. Product Experts Summit – це захід для експертів по продуктах Google Золотого й більш високих рівнів за такими продуктами, як YouTube, Education та Google…
Блог- сторінка 19 - картинка 2
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
29 жовтня 2020
Google Analytics Settings Variable in GTM
4 хвилини
Змінна налаштувань Google Analytics в Google Tag Manager #Контекстна реклама
Ця стаття – переклад analyticsmania.com Якщо ви тільки починаєте працювати з менеджером тегів Google та плануєте впроваджувати теги Universal Analytics (Google Analytics), пам’ятайте наступне: використовувати змінну налаштувань Google Аналітики ОБОВ’ЯЗКОВО. Чому? Дозвольте вам показати. Якщо вам ближче і зрозуміліше формат…
Блог- сторінка 19 - картинка 2
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
22 жовтня 2020
Что такое SMM
10 хвилин
SMM: детально про головне #SMM-просування
Сьогодні кожен другий житель планети має сторінку в соціальних мережах. А деякі зареєстровані в декількох соціалках одразу. Адже це місце, де люди спілкуються, відпочивають, вирішують повсякденні завдання й навіть працюють. Присутність бізнесу на таких сайтах як Facebook, Instagram, – можливість…
Блог- сторінка 19 - картинка 5
Анна Єлісеєва
Head of SMM Department
20 жовтня 2020
UKR-P1_4993_15-10-2020_12-06
4 хвилини
Гайд з встановлення Пікселя Facebook #Контекстна реклама
Враховуючи, що ціна на таргетовану рекламу може варіюватися залежно від багатьох факторів, ретельне налаштування аудиторій та коректна робота Facebook Pixel є критично важливими для досягнення оптимальної вартості за результат. На послуги контекстної реклами з просування Піксель також впливає. Частково ми…
Блог- сторінка 19 - картинка 6
Євгенія Рагозіна
PPC-спеціаліст
14 жовтня 2020
Email Black Friday
6 хвилин
Як отримати максимум з Чорної П'ятниці? #Email-маркетинг
Щорічно найгарячіший і прибутковий у торгівлі сезон починається з листопада і триває аж до Нового року. Все тому, що саме в листопаді стартує Чорна П’ятниця. День, який чекають всі шопоголіки світу. З кожним роком розпродажі стають дедалі масштабнішим, а п’ятниця…
Блог- сторінка 19 - картинка 7
Валерія Кисільова
Content-writer
29 вересня 2020
Блог Google Optimize
5 хвилин
Гайд з Google Optimize: навігація, налаштування, запуск експериментів #Контекстна реклама
Кампанії PPC, націлені на залучення трафіку на сайт та конверсійні дії, не приносять користі, якщо цільова сторінка оголошень неефективна. Google Optimize допомагає спростити процес тестування цільової сторінки для підвищення коефіцієнта конверсії та залучення користувачів. Основна перевага Google Optimize – проста…
Тетяна Томенко
Тетяна Томенко
Head of PPC Department
22 вересня 2020
Скорость загрузки сайтов
7 хвилин
Швидкість завантаження сайтів. Що потрібно знати #SEO-пошукове просування
Останні кілька років Google активно працює над створенням метрик для оцінки продуктивності сайтів. Він піднімає вище в пошуковій видачі ті, які завантажуються швидше. Ставка робиться на досвід користувача: чим менше швидкість завантаження, тим краще сайт ранжується. У вкрай тісній конкуренції…
Блог- сторінка 19 - картинка 7
Валерія Кисільова
Content-writer
10 вересня 2020
UKR-P1
4 хвилини
Аудит рекламних кампаній Google Ads #Контекстна реклама
Аудит контекстної реклами – перша й основна міра на початку роботи з чинними рекламними кампаніями. Для чого він потрібен? Для виявлення помилок і слабких місць з метою подальшого зростання трафіку. Аудит рекламних кампаній може зайняти як мінімум часу, так і…
ЕКАТЕРИНА АНТИПОВА
Катерина Антипова
PPC-спеціаліст
03 вересня 2020
UKR-PREVIEW_4993
3 хвилини
Що таке email-маркетинг? #Email-маркетинг
За кордоном email-маркетинг давно став невід’ємною частиною просування компаній, тоді як в Україні він тільки починає свій шлях. З одного боку, це ускладнює освоєння інструменту: фахівців та навчальних програм недостатньо, та незрозуміло, про що писати та як буде реагувати аудиторія.…
01 вересня 2020
Завантажити ще

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись
    Слідкуйте за нами: