Зовнішні посилання — один з популярних та ефективних способів просування проекту в інтернеті. Вони не мають значення тільки для внутрішніх корпоративних сайтів й особистих блогів, що не припускають монетизації. В цілому ж, зовнішні посилання можуть бути корисні для будь-якого бізнесу…
Кілька місяців тому вебмайстери та власники сайтів помітили проблеми з індексацією контенту в Google (і в ITForce теж). Якщо раніше потрапити в індекс можна було за кілька днів, то зараз чекати показу сторінок у пошуку доводиться кілька тижнів. Розібралися, в…
Ділюся 10ма розширеннями Google Chrome, які допомагають мені в редакторській роботі. Сервіси підійдуть тим, хто має справу з контентом та сайтами. Розширення: допомагають розбиратися з SEO-метриками ресурсу (відвідуваністю сайту, підбором ключових слів, та ін.); полегшують роботу з текстом (перевіряють орфографію…
SEO-просування сайту починається з аудиту. SEO-аудит – глибока перевірка сайту за критеріями відповідності пошукових систем та цільової аудиторії. З його допомогою вказуються помилки в роботі сайту з технічного та користувацького боку, які заважають сайту займати перші позиції в пошуку. SEO-аудит…
Зміна локації потрібна для перегляду пошукової видачі в різних регіонах світу. Так спеціаліст може зрозуміти, які конкуренти в ТОПі у певному регіону, на яких вони позиціях, як ранжуються, і як будуть виглядати рекламні оголошення ще до запуску контекстної реклами. На…
Про автора: Катерина Намака, старший юрист в Legal IT Group. “Працюю з сучасними privacy-викликами та захистом інтелектуальної власності в різних сферах бізнесу”. Ми плавно (чи не дуже) перейшли від роздачі листівок та реклами у газетах до більш ефективних рекламних інструментів. Онлайн-реклама…
Пошукове просування сайту успішно використовується для розвитку бізнесу й на міжнародному рівні, й в регіонах. Регіональне seo ще називають локальним, й від звичайного seo-просування воно істотно відрізняється. Локальне seo включає в себе особливості саме того регіону, в якому планується просуватися.…
Великі бюджети та красиві креативи не гарантують прибутковість реклами. Оголошення можуть крутитися й зливати бюджет замість того, щоб приносити результати. Багато клієнтів стикаються з помилками в роботі кампаній, але не завжди можуть визначити, що саме налаштоване не так. Тому ми…
Джерела – thinkwithgoogle.com https://youtu.be/GA60xE3Wl30 YouTube пропонує широкі рекламні можливості, які можуть стати додатковим джерелом монетизації для бізнесу. Але далеко не кожен рекламодавець знає, як правильно спланувати й запустити рекламу на майданчику Youtube. Нижче ми зібрали корисні поради та ідеї, які…
Сьогодні сторінки пагінації – маст-хев для більш-менш великих сайтів. Переваги налаштування: допомагають розділяти весь контент ресурсу на блоки з подібним змістом; кількість сторінок для обходу роботом зменшується; швидкість завантаження сайту збільшується; навігація по сайту спрощується. Але разом з ними виникає…