Зосереджуємо ресурси на тих категоріях та товарах, які мають найбільший користувацький та пошуковий потенціал. Розуміння попиту дозволяє оптимально розподіляти бюджет на просування нового сайту. Такими діями ми забезпечуємо максимальну ефективність вкладень та підвищення результативності пошукової оптимізації. Процес SEO-оптимізації передбачає детальне дослідження ключових слів та поведінки користувачів. Це дозволяє краще зрозуміти потреби аудиторії та створювати контент, який максимально відповідає їхнім очікуванням. Сайт, оптимізований під SEO, легше масштабувати. Додавання нових сторінок і розширення тематики сайту відбувається більш органічно і не вимагає великих зусиль.
Правильно впроваджена внутрішня та зовнішня перелінковка допомагає пошуковим роботам краще індексувати ваш сайт. На зручному ресурсі користувачі залишаються довше, а корисний контент сприяє перегляду більшої кількості сторінок. Таким чином покращуються поведінкові фактори вебресурсу. Вебпроєкт, оптимізований з самого початку, швидше індексується пошуковими системами та займає високі позиції в результатах пошуку. Урахування вимог SEO для нового сайту забезпечує стабільний потік органічного трафіку та підвищує видимість ресурсу в інтернеті. Бренд набуває популярності, кількість цільових дій на сайті збільшується.
SEO-оптимізація сайту на етапі розробки — довгострокова інвестиція в бізнес. Правильно оформлені метатеги, заголовки, описи тощо підвищують релевантність сторінок для пошукових систем. Сайт, розроблений з урахуванням SEO, допомагає уникнути витрат на виправлення технічних недоліків та значно скорочує витрати на подальше просування. Сайт, зручний для користувачів та оптимізований під вимоги пошукових систем, має вищий рівень конверсії. Таким чином ви більш ефективно використовуєте рекламний бюджет.
Створення та розкрутка сайту містить вивчення конкурентного середовища: наповненості ринку, асортименту продукції конкурентів, стратегій просування та позиціювання. Оцінюємо рівень попиту на товари чи послуги у вашій ніші. Визначаємо можливості для розвитку та унікальні пропозиції, які можуть виділити ваш бізнес серед конкурентів.
Досліджуємо ТОПів видачі, переглядаємо їх сайти, оцінюємо структуру, контент, швидкість завантаження та загальну зручність для користувачів. Аналізуємо стратегії лінкбілдингу конкурентів, включаючи типи зовнішніх посилань та джерела їх отримання. Визначаємо робочі тактики просування, які використовують конкуренти, щоб розробити оптимальну стратегію для вашого сайту.
Отримуємо вихідну інформацію від клієнта про асортимент товарів, перелік пріоритетних категорій для просування, за наявності — дані про товари конкурентів. Визначаємо ключові слова, їх частотність, складність та варіативність, щоб зібрати максимально релевантне семантичне ядро. Формуємо семантичні кластери для побудови структури сайту, яка відображатиме ключові категорії та логічно впорядковуватиме контент.
На основі аналізу конкурентів та зібраної семантики розробляємо логічну та зручну структуру сайту, яка буде зрозумілою як для користувачів та пошукових роботів. Базуємось на логіці, вкладеності сторінок та складності ключових запитів. Структура включає чітке розмежування основних категорій, підкатегорій та цільових сторінок для покращення користувацького досвіду та підвищення видимості сайту в пошукових системах. Вибудовуємо та узгоджуємо систему фільтрів на сайті.
ТЗ містить перелік робіт з оптимізації основних елементів вебресурсу (заголовків, описів, метатегів, людинозрозумілих URL-адрес, швидкості завантаження, мобільної адаптивності тощо). Оптимізація ключових елементів сприяє забезпеченню позитивного досвіду користувачів та підвищенню позиції сайту в пошуковій видачі.
Програміст реалізує надані рекомендації щодо внутрішньої оптимізації на тестовому домені. Ретельно перевіряємо впровадження рекомендацій з ТЗ на тестовому домені: закриття сайту від індексації пошуковими роботами на період проведення робіт, виконання наданих рекомендацій ТЗ тощо. Підхід дозволяє уникнути помилок та забезпечити повну відповідність сайту вимогам пошукових систем ще до запуску.
На основі зібраної та узгодженої семантики формуємо ТЗ для створення релевантного контенту. Визначаємо ключові слова, структуру тексту, обсяг та вимоги до стилістики та тональності текстів. Таким чином створені матеріали є корисними, цікавими та читабельними для користувачів та пошукових систем. Кожен текст є ретельно оптимізованим під ключові слова та адаптований для різних каналів просування.
Відстежуємо та за потреби коригуємо процес перенесення сайту на основний домен. Проходячи всі етапи створення сайту, ми приділяємо особливу увагу тестуванню та доопрацюванню кожного елемента. Моніторимо впровадження наданих в ТЗ рекомендацій. Перевіряємо правильність реалізації та повноту змін, тестуємо зроблені оновлення. За потреби надаємо додаткові правки, щоб максимально підвищити результати оптимізації та надати вебпроєкту змогу зайняти вищі позиції одразу з моменту релізу.