Google Shopping та Performance Max – рекламні інструменти системи Google Ads. Реклама в Google Shopping спеціалізується на просування продукції, рекламні картки надають детальний опис щодо товару. Performance Max є більш універсальним рекламним інструментом, який охоплює різні канали та використовує машинне навчання для оптимізації.
Заповніть контактні данні, ми обовʼязково звʼяжемось з вами
Ваш запит надіслано
Сертифікати
Вибір Країни
Вибір Країни 2024
№1 digital-агенція року на території України
EXPERT
Diamond Product Expert Google Ads 2024
в офіційній спільноті підтримки продукту Google Ads
PREMIER 2025
the top 3% of Partners
за значні успіхи в залученні нових клієнтів і розвитку бізнесу наявних
TOP
TOP SEO company by Superbcompanies
кращі SEO-компанії України
TOP
TOP Company by Clutch
рейтинг топ компаній від Clutch
TOP
TOP SEO Services Companies, Q1 2024
рейтинг маркетингових агенцій за версією TrueFirms
PARTNER
Google Partner by Elevator
пройшли програму, яка працює з керівництвом обраних digital агентств, які демонструють високі результати для своїх клієнтів
MOST REVIEWED
Full Service Digital Company
кращі Digital агенції України
Verified Service Provider
HeroAgencies
Awarded for completing the agency verification process.
Наші послуги
Google Shopping та Performance Max – це комплекс послуг, який спрямований на просування товарів через товарні оголошення та автоматизовані кампанії для збільшення продажів і охоплення аудиторії. Залучаємо цільову аудиторію клієнтів шляхом вірного налаштування оголошень, використовуючи релевантні пошукові запити, сегменти аудиторії та геотаргетинг. Трансформуємо відвідувачів в клієнтів завдяки професійному веденню контекстної реклами.
Зусилля ITForce призвели до підвищення конверсії та поліпшення загальної ефективності реклами. Команда виконала все вчасно і швидко реагувала на потреби клієнта. Більш того, ITForce є професійною, проактивною та орієнтованою на досягнення результатів.
Компанія ITForce була найнята для підвищення онлайн-видимості квіткового бутіка та залучення клієнтів. Команда зосередилася на налаштуванні та управлінні рекламою клієнта в Google Ads. Завдяки ITForce клієнт отримав 45% зростання веб-трафіку, 30% зростання конверсій, 50% зростання ROI та 25% зниження CPA. Команда забезпечила безперебійну співпрацю завдяки своєму винятковому управлінню проектами. Більше того, вони були уважними та орієнтованими на пошук рішень.
ITForce допомогла клієнту досягти зростання трафіку на сайт на 65%, підвищення конверсії на 30%, зниження вартості ліда на 25% та збільшення кількості якісних запитів від клієнтів на 100%. Команда постійно шукає шляхи для максимізації ROI клієнта. ITForce виконує роботу вчасно та чітко комунікує.
Робота ITForce призвела до зростання кількості лідів та конверсій у клієнта. Команда діяла професійно та забезпечувала зрозумілу комунікацію електронною поштою, швидко відповідаючи на запити. ITForce виконувала завдання вчасно й детально описувала дії в межах проєкту. Я був вражений їхнім професіоналізмом, швидкістю реакції, приємною комунікацією та отриманими результатами.
У нас були численні кампанії в Google Ads протягом багатьох років, але вартість покупки була для нас занадто високою.
Ми знайшли ITForce на www.freelancehunt.com. Ця компанія займала перше місце в категорії PPC, і це стало головним фактором на той час.
По-перше: глибоке вивчення специфіки бізнесу, цільового сайту та поточного стану рекламних кампаній. Увага до деталей.
По-друге: складність і масштаб. Було зібрано кілька тисяч ключових слів, створено кілька сотень груп оголошень. Було перероблено пошукові кампанії, медійні кампанії, кампанії Merchant та ремаркетинг. Вартість покупки в акаунті Google Ads зменшилася з 100% до 70% при тій же кількості конверсій.
ITForce надає послуги з постійного управління рекламою для інтернет-магазину. У прагненні збільшити продажі та трафік на сайті команда створює та керує рекламними кампаніями Google, а також працює над розробкою контенту. Зусилля ITForce призвели до зростання конверсій у клієнта на 39%. Команда завжди забезпечувала своєчасне надання високоякісних результатів, і ця практика зберігається в поточній співпраці. Команда ITForce ніколи не стоїть на місці та постійно освоює нові технології у сфері контекстної реклами. Ми безперервно впроваджуємо нові інструменти, які допомагають розвивати наш магазин і збільшувати продажі.
Ми шукали інформацію в інтернеті та випробували кілька інших агентств, перш ніж знайти ITForce. Нашою головною проблемою була нестабільність результатів, оскільки нас не задовольняло короткострокове зростання продажів на два тижні.
Ми шукали професіонала, який налаштує та адаптує кампанії Google Ads, щоб реагувати на сезонність ринку.
Ми хотіли витрачати менше та заробляти більше — як і будь-який інший бізнес. Наші цілі змінюються з місяця в місяць, і деякі з них були/є:
залучати більше відвідувачів на сайт;
залучати більше клієнтів на сайт;
генерувати ліди;
оптимізувати конверсію;
оптимізувати бюджет;
будувати бренд, створюючи унікальні та привабливі оголошення тощо.
Ми прагнули до постійного зростання, і зараз досягаємо його разом з ITForce.
Ми комунікуємо через робочі чати або дзвінки, і ITForce завжди гнучко підходить до часу та відповіді. Маркетинговий менеджер складає план реклами, а PPC-спеціаліст втілює його в реальність. Я завжди отримую щомісячні звіти разом із планами налаштувань на наступний місяць та щотижневі оновлення щодо моїх кампаній.
Я тісно співпрацював із маркетинговим менеджером, PPC-спеціалістом, копірайтерами та командою підтримки клієнтів.
Ми постійно досягаємо наших цілей — витрачаємо менше і заробляємо більше. Наша конверсія зростає, приносячи компанії більше прибутку, водночас ми отримуємо постійний потік повернених клієнтів.
Дуже ефективно та продуктивно. ITForce завжди онлайн, завжди на зв’язку та завжди відповідає. Вони реагують на мої потреби швидше, ніж будь-яка компанія, з якою я працював.
Щоб розширити свої послуги, було б чудово, якби вони знайшли спосіб полегшити мовний бар’єр.
Звернувся до ITForce за аудитом рекламних кампаній у Facebook. Рекламу ми налаштовували самі, і вона давала ефект, але ми хотіли кращого результату.
Фахівець вказала на помилки та виправила їх. Заодно запропонувала запустити нову РК із більш точними налаштуваннями.
У результаті кампанія, яку налаштували фахівці, принесла крутий ефект: наші продажі зросли втричі.
Чудові фахівці, їм можна довіряти!
ITForce допомогла покращити ефективність реклами та знизити CPC, вартість за конверсію та вартість переходу на сайт з оголошень. Усі показники зростають щомісяця. Позитивна динаміка основних показників зберігається, а саме — зниження вартості за конверсію та за перехід на сайт із реклами.
Перш за все команда ITForce почала з налаштування нашого акаунта Google Ads та рекламних кампаній. Потім вони визначили основні ключові слова для запуску пошукових кампаній і додали мінус-слова. Також команда ITForce підготувала оголошення та налаштувала пошукові й торгові кампанії. Після завершення налаштувань команда розпочала супровід акаунта Google Ads.
Згідно зі звітами Google Analytics, дохід, отриманий з Google Ads, склав 27% від загального доходу компанії. Транзакції з Google Ads становлять 32% від усіх наших транзакцій. Середня ціна за ліда — 5$. З google/cpc ми отримали 70% трафіку на наш сайт.
Вони завжди відкриті до комунікації та доступні. Я постійно отримую різні пропозиції щодо розвитку акаунта. І що для мене дуже важливо — усі завдання виконуються у встановлені терміни.
Вони не лише пропонують нові інструменти Google Ads, але й намагаються давати поради для досягнення ще кращих результатів. І, звісно, дуже швидко реагують на всі мої запитання.
Працюємо з компанією ITForce із грудня 2016 року. Почали нашу співпрацю тому, як раніше я розчарувався взагалі в налаштувачах контекстної реклами — змінив до цього гору підрядників, всі мені виносили мозок будь-якою непотрібною мені хрінню і не хотіли хоч трохи розібратися в нашому продукті.
Тому я дав завдання Марині, вона на той час обіймала посаду керівника в ЮМІ, йди на курси контексту, послухай там, що до чого, і знайди мені адекватних та нормальних підрядників, щоб ми світилися у Гуглі на першому місці за адекватні гроші. Що Марина й зробила. І знайшла вас.
Потім ми плідно працювали, і одним з головних плюсів я можу виділити те, що є залученим до того, щоб ми реально нормально працювали й у нас реально були замовлення.
У мене прохання були прості:
- Запит "повітряні кульки Харків" - тут ми маємо світитися першими, ок?
- ОК.
– Значить, працюємо. Бюджет на рекламу стабільний?
- Стабільний.
– Замовлення приходять? Телефонія дзвонить?
- Так, усі норми.
- Ну, от і зашибісь.
Ось така у мене оцифровка замовлень.
За внутрішніми налаштуваннями в кабінетах або там яка ціна кліка, я в це вникати точно не хочу. У мене движуха тільки вперед, а решта – нехай фахівці розбираються. Вирішуватимемо проблеми в міру їх надходження. Поки дзвонять – значить усе нормально.
І хочу сказати нашому менеджеру Олені велике спасибі, що позбавляєте нас зайвих питань і що за час нашої роботи Ви точно показали залучення в тому, щоб розібратися в нашому продукті, адже без цього нормальну рекламу не налаштувати.
Останні півроку ми опікувалися СЕО оптимізацією сайту. Тут теж критерії оцінки роботи хлопців у мене прості: ми виросли в пошуковій видачі, так, виросли, але потім то карантин, то криза якась, то ще щось, тому роботи ми тимчасово призупинили, але, я думаю, незабаром часу до них повернемось.
Загалом, коротше, скільки можна писати, час і працювати. Співробітництвом із компанією ITForce я задоволений. Рухаємось далі!
P.S. Реально показником націленості на результат є завзятість та навичка досягнення цілей. Олена із завзятістю "діставала" з мене цей відгук. Не тому, що вона намагалася мене якось напружити, а тому, що я її трохи "динамив". Але, все-таки, вона мене дотиснула. Респект, Олено, Ви молодець, то тримати!
З компанією ITForce я знайомий вже майже рік і успішно продовжую співпрацю :)
Прийшов до них з метою спробувати контекст, тому що багато про нього чув, і мене цікавило зростання продажів.
ITForce допомогли налаштувати рекламні кампанії, а далі оптимізували їх, щоб досягти кращого ефекту. Щодо процесу роботи – щомісяця я отримував звіт з аналітикою та подальшим планом. Спілкування відбувається у спільному чаті зі спеціалістами. Мої питання вирішуються швидко.
Що стосується ефекту — за час співпраці продаж магазину зріс у 2 рази, при цьому вартість переходу за оголошенням скоротилася більш ніж на третину.
Роботою я задоволений та можу впевнено їх рекомендувати.
Співпрацювати з цією компанією по Google Ads почав більше року тому. Нам оптимізували та продовжують оптимізувати нашу контекстну рекламу (відключили непрацюючі оголошення, додали мінус слова,…), налаштували низку нових кампаній. Відвідування та дохід почали зростати відразу після налаштування стандартної торгової кампанії. Після цього була запущена розумна торгова кампанія, в результаті за період їх роботи відвідуваність мого сайту зросла в 3 рази, а витрати на рекламу тільки в 2 рази.
Щодо техпідтримки, то вона оперативна, і не раз відповідали навіть у неурочний час. Приємно та несподівано було отримати на Новий Рік від них подарунок).
На даний момент ми розширили нашу співпрацю і тепер спеціалісти працюють з нами з SEO-просування. Співпрацю почали лише цього місяця, тому про результати поки що нічого не готовий сказати.
ITForce допомогла покращити ефективність реклами та знизити CPC, вартість за конверсію та вартість переходу на сайт з оголошень. Усі показники зростають щомісяця. Позитивна динаміка основних показників зберігається, а саме — зниження вартості за конверсію та за перехід на сайт із реклами.
ITForce надає послуги з постійного управління рекламою для інтернет-магазину. У прагненні збільшити продажі та трафік на сайті команда створює та керує рекламними кампаніями Google, а також працює над розробкою контенту. Зусилля ITForce призвели до зростання конверсій у клієнта на 39%. Команда завжди забезпечувала своєчасне надання високоякісних результатів, і ця практика зберігається в поточній співпраці. Команда ITForce ніколи не стоїть на місці та постійно освоює нові технології у сфері контекстної реклами. Ми безперервно впроваджуємо нові інструменти, які допомагають розвивати наш магазин і збільшувати продажі.
Як формується ціна за Google Shopping та Performance Max
Вартість налаштування Google Shopping та кампаній Performance Max в ITForce залежить від кількох ключових факторів: складності проєкту, кількості товарів, стану Merchant Center, а також цілей і вимог до масштабування. Ми не працюємо за шаблоном — лише за реальною потребою бізнесу.
На формування ціни впливають:
Обсяг товарного фіда: чим більше SKU, тим складніший процес структуризації та управління.
Якість та готовність фіда в Merchant Center: якщо є помилки чи товарні позиції відхиляються — потрібно провести підготовчі роботи.
Кількість мов, валют, країн показу: мультиканальні акаунти потребують додаткових налаштувань.
Паралельне використання кількох типів кампаній (PMax + Standard Shopping).
Необхідність A/B тестів, ремаркетингу, доопрацювання аналітики.
Базова вартість послуги становить від $550 до $1000 на місяць, з урахуванням повного циклу роботи — від налаштувань до щомісячної оптимізації. Усі деталі фіксуємо в комерційній пропозиції після попередньої консультації.
Google Shopping та Performance Max: максимум продажів з автоматизованою рекламою
Google Shopping і кампанії Performance Max — це ефективні рішення для інтернет-магазинів, які прагнуть масштабувати продажі та отримати максимум від рекламного бюджету. Ці формати дозволяють показувати товари на всіх платформах Google — пошук, YouTube, Gmail, карти, КМС — без створення окремих кампаній.
ITForce допомагає запускати ці інструменти з урахуванням вашої стратегії, цілей, асортименту та бізнес-ніш. Якщо вас цікавлять й інші формати реклами — перегляньте наші послуги з контекстної реклами в Google або таргетованої реклами у соцмережах.
Що ви отримаєте з рекламою Google Shopping та Performance Max?
Завдяки використанню автоматичних стратегій та розумного розподілу бюджету, ви отримаєте максимальну віддачу від реклами вже з перших тижнів.
Автоматизоване охоплення аудиторії на всіх майданчиках Google.
Інтелектуальне управління ставками та бюджетом на основі алгоритмів Google.
Миттєве оновлення товарів через фід у Merchant Center.
Більше конверсій завдяки таргетингу на "гарячу" аудиторію.
Максимум рентабельності від вашого рекламного бюджету.
Реклама з Performance Max і Shopping охоплює користувачів на всіх етапах воронки продажів: від першого контакту до покупки. Це дає змогу ефективно супроводжувати потенційного клієнта на всьому шляху.
Огляд ключових відмінностей між Google Shopping та Performance Max
Google Shopping та Performance Max – потужні рекламні інструменти Google Ads, які допомагають ефективно просувати товари та послуги в інтернеті.
Обидва види реклами використовують дані про користувачів для показу релевантних оголошень в різних місцях мережі Google.
Google Shopping – це сервіс від Google, який дозволяє рекламувати товари безпосередньо в результатах пошуку Google. Користувачі бачать не тільки назву товару, а і його зображення, ціну та інші деталі. Це допомагає їм швидко знайти те, що шукають, і прийняти рішення про покупку.
Google Shopping – це торгівельний майданчик, де кожен бізнес має можливість показати своє товарне оголошення. А користувач — попередньо порівняти оголошення різних продавців та вже після клікнути на те, що сподобалося. Причому вартість кліка в Гугл Шопінг істотно нижче, ніж у пошукової реклами.
Рекламні оголошення Google Шопінг мають стандартний формат, який відповідає вимогам пошукової системи. Таким чином, всі креативи мають єдиний стиль відображення товарів у результатах пошуку.
Статистик Google говорить, що, коли користувачі одночасно бачать товарні та текстові оголошення, то:
90% відвідують сайт;
83% здійснюють купівлю;
77% переходять на сторінку товару;
75% шукають назву компанії у пошуку;
73% додають товар до кошика.
Досвід спеціалістів ITForce показав, що вартість конверсії в компаніях Google Покупки в середньому в 1,5-2 рази нижча за інші види реклами. Замовляючи налаштування Гугл Шопінг, ви можете розраховувати на ефективність вашої реклами.
Performance Max – автоматизований формат рекламних кампаній в Google Ads. PMax використовують штучний інтелект для демонстрації рекламних оголошень на різних платформах Google (пошук, YouTube, Discover, Gmail тощо). Ставки та формати оголошень оптимізуються автоматично. Основна мета Performance Max – забезпечити максимальну віддачу від вашого рекламного бюджету.
Компанії Performance Max забезпечують ширше охоплення потенційних покупців, оскільки оголошення показуються у кількох джерелах мережі Google. Performance Max орієнтується на досягненні конкретних цілей: збільшенні продажів або генерації лідів. Алгоритми кампанії безперервно опрацьовують дані та вносять коригування для підвищення результативності, оптимізують кампанії, вибираючи найефективніші формати оголошень, аудиторії та місця розміщення.
Огляд ключових відмінностей між Google Shopping та Performance Max, які слід враховувати при розробці PMax та шопінг-кампаній з контекстного просування:
Критерій
Google Shopping
Performance Max
Мета кампанії
Поліпшення видимості товарів та залучення трафіку на основі релевантних пошукових запитів
Єдина рекламна кампанія, яка задіяє всі платформи Google для досягнення різних маркетингових цілей, включаючи зростання продажів та залучення потенційних клієнтів
Типи реклами
Покупки (Shopping Ads)
Мультимедійні: відео, пошук, карти, Gmail, YouTube та Discovery
Орієнтація на аудиторію
Пошук товарів — основний орієнтир
Для охоплення ширшої аудиторії використовує автоматизацію
Автоматизація
Ручне керування ставками й таргетингом
Високий рівень автоматизації та оптимізації
Аудиторії
Обмежені можливості націлення за аудиторіями
Розширені, включаючи ремаркетинг
Формати
Товарні оголошення з зображенням, ціною та описом продукту
Система автоматично створює оголошення у різних форматах: текст, зображення, відеоролики
Канали розповсюдження
Пошук Google та вкладка "Покупки"
Всі канали Google: Пошук, YouTube, Gmail, Discovery та Карти
Оптимізація
Ставки регулюються вручну чи за допомогою Smart Bidding
Автоматична оптимізація в режимі реального часу
Дані та креативи
Потребує точних даних по товарах з Merchant Center
Використовує дані з Merchant Center + власні креативи
Вимоги до акаунту
Google Ads, Google Merchant Center
Google Ads, Google Merchant Center, доступ до креативів
Торгова реклама Google – найефективніший інструмент для просування товарів із великого каталогу. Тобто реклама Гугл шопінг ідеально підходить інтернет-магазинам. Детальне налаштування каталогу дозволяє точно досягти потрібної аудиторії. Performance Max – інструмент, який дозволяє автоматично створювати та розміщувати рекламу на всіх платформах Google, що дозволяє збільшити охоплення аудиторії та підвищити ефективність рекламних кампаній. Формат забезпечує максимальну гнучкість та дозволяє досягти найкращих результатів.
Ефективність використання Google Shopping або Performance Max визначається конкретними цілями рекламної кампанії та доступними ресурсами рекламодавця. Обидва інструменти мають свої переваги та можуть бути ефективними за певних умов. Звертайтеся до ITForce, щоб замовити контекстну рекламу та налаштувати Google Shopping – протестувати переваги кампаній з максимальною ефективністю.
Чому варто запускати Google Shopping і Performance Max з ITForce?
Професійне налаштування Google Ads — це не просто технічне налаштування, а стратегічний підхід до продажів. Ми працюємо з кожним клієнтом індивідуально та занурюємося в особливості бізнесу.
Ми працюємо з eCommerce понад 10 років: побудували сотні кампаній у Google Shopping.
Оптимізуємо фід товарів у Merchant Center згідно з вимогами Google.
Розробляємо стратегії з урахуванням маржинальності, сезонності та ваших цілей.
Регулярно звітуємо та покращуємо ефективність на основі даних GA4.
Працюємо без шаблонів — індивідуальний підхід до кожного проєкту.
Маєте вже запущені кампанії? Тоді радимо пройти аудит реклами в Google Ads, щоб побачити, що варто покращити.
Що входить у налаштування кампанії?
Процес запуску включає всі необхідні етапи — від технічної підготовки до регулярної оптимізації.
Аудит фіда та підключення Google Merchant Center.
Структурування акаунту в Google Ads.
Побудова кампанії Performance Max (або стандартної Shopping, якщо потрібно).
Налаштування аналітики та відстеження конверсій.
Тестування, оптимізація, A/B гіпотез.
Звіти з аналітикою, рекомендації щодо масштабування.
Хочете бути впевненими у якості аналітики? Замовте налаштування веб-аналітики — це базова умова для оцінки результатів Performance Max.
Як замовити Google Shopping / Performance Max?
Замовлення налаштування максимально просте й прозоре.
Залиште заявку через форму на сайті.
Ми зв’яжемося, проаналізуємо ваш товарний асортимент та цілі.
Підготуємо план налаштування та запустимо кампанії впродовж 3–5 днів.
Google Shopping та Performance Max найкраще підходять для бізнесів, які мають чіткі комерційні цілі, великий асортимент або працюють із постійним оновленням товарів.
Інтернет-магазинів з великим асортиментом товарів.
eCommerce проєктів, які хочуть швидко масштабуватись.
Бізнесів з динамічними залишками та акціями.
Виробників, що просувають власні бренди.
Рітейлерів, які хочуть зменшити залежність від маркетплейсів.
Якщо ви хочете повністю контролювати рекламу та оптимізувати прибуток — ця послуга для вас.
Хочете продавати більше з розумною автоматизацією? Запустіть Google Shopping та Performance Max з ITForce — і ваші товари побачать ті, хто готовий купити вже зараз.
Ціни
Планування кампаній Performance Max та Google Shopping налаштування потребують витрат на аналіз рекламного середовища. Кінцева вартість послуг контекстної реклами формується індивідуально під запити клієнта та залежить від ніші проєкту, геоположення бізнесу та інших чинників.