Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
У клієнта вже були налаштовані рекламні кампанії у Facebook. До нас він звернувся за аудитом з метою поліпшити ефективність цього каналу продажів.
Обратился в ITForce за аудитом рекламных кампаний в Facebook. Рекламу мы настраивали сами, и она приносила эффект, но мы хотели лучшего результата.
Специалист указала на ошибки и исправила их. Заодно предложила запустить новую РК с более точными настройками.
В итоге кампания, которую настроили ребята, принесла крутой эффект: наши продажи возросли втрое.
Отличные специалисты, им можно доверять!
Таргетована реклама (Facebook)
Рітейл з продажу аксесуарів для жінок, чоловіків і дітей
Україна
Збільшення числа продажів в 3 рази. Зниження ціни за конверсію (замовлення)
Отримання більшої кількості клієнтів на платформі Facebook
Зниження вартості конверсії і збільшення обсягу продажів через таргетовану рекламу
В клієнта вже були налаштовані рекламні кампанії у Facebook. Замовник звернувся до нас за аудитом з метою поліпшити ефективність цього каналу продажів.
На момент проведення аудиту в акаунті були активні:
При цьому в рекламний аккаунт Facebook не надходила статистика щодо проведених покупок, а також інші події: додавання товару до кошика, ініціація замовлення та інші.
Продажі відстежувалися тільки в Google Analytics за допомогою utm-міток.
В першу чергу PPC-спеціаліст коректно налаштувала акаунт та передачу подій до Facebook.
Налаштовані події демонстрували статистику за кожним рекламним оголошенням:
Рис. 1 – Налаштовані події в кабінеті Google Реклама
До оптимізації каталог клієнта використовувався тільки в динамічному ремаркетингу. Ми його розбили на підкатегорії за типом та кольором товарів для персоналізації реклами. Так з’явилася можливість використовувати індивідуальний заклик в тексті рекламного поста. А також демонструвати товари найбільш зацікавленій групі користувачів.
Тепер, коли ми отримували вхідні дані щодо продажів, ми налаштували нову рекламну кампанію з метою, яка більш заточена під продажу.
*Відзначимо, що для ефективного використання кампаній з метою “Переходи” або “Продаж товарів з каталогу” на сайті повинні бути встановлені коди подій Facebook.
Рис. 2 – Варіанти постів для таргетованої реклами в Facebook
Поки ми працювали над оптимізацією реклами, ми збирали дані щодо покупок для налаштування look-a-like аудиторії за подією Purchase. Потім підключили зібрану аудиторію до кампанії. Аудиторія look-a-like дозволила додатково охопити користувачів, котрі з максимальною ймовірністю стануть нашими клієнтами.
*Слід зауважити, що рекламні оголошення запускалися на 2х мовах: українською та російською.
Після аналізу роботи нової та вихідної кампаній ми оцінили основні показники ефективності. З’ясувалося, що вихідна рекламна кампанія виявилася невигідною в порівнянні з другою. Тому ми її зупинили:
Рис. 3 – Показники роботи кампаній (10.10.2019 по 30.11.2019)
Які роботи включала оптимізація РК:
За півтора місяці роботи з рекламою у Facebook нам вдалося досягти таких результатів:
Рис. 4 – Порівняння двох однакових періодів роботи реклами в Facebook, до та після початку оптимізації (період оптимізації та супроводу з 10.10.2019 по 30.11.2019)
Разом, якщо порівняти 2 аналогічних періоди ДО та ПІСЛЯ оптимізації, ми отримали:
Рекламний бюджет збільшився всього на 11%.
Завдяки чому ми отримали результат:
Як бачите, контекст та таргетована реклама в Facebook зокрема, зовсім не вимагають значних грошових вливань. Вся справа у вмілому налаштуванні та ретельному опрацюванні портрета цільових користувачів.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.