Нативна реклама виділяється з-поміж всіх видів реклами тим, що органічно поєднується із вмістом платформи, на якій розміщується. Її можна побачити в онлайн-виданнях, соціальних мережах, на стрімінгових платформах, в SERP тощо. Спонсорована публікація в соцмережах є чудовим прикладом нативної реклами. Аудиторія…
*Матеріал створений на основі Consent Mode 2.0 FAQ | Blog Markus Baersch та Consent Mode V2 For Google Tags | Simo Ahava’s blog. Цифровий світ розвивається, з’являються нові технології, удосконалюються алгоритми. Й все більше звертається увага на правила конфіденційності та…
Що краще обрати для просування сайту: пошукове просування, контекстну рекламу або ж обидва інструменти разом? Який метод результативніше? А від котрого ефект пришвидшиться? Цими питаннями рано чи пізно задається будь-який власник бізнесу в інтернеті. Що таке пошукова оптимізація (SEO) та…
Сьогодні поговоримо про контекстну рекламу. Як робиться контекстна реклама — тема широка та різнопланова. Вид контекстної реклами в інтернеті існує з 2010 року і за 10 років розвинувся настільки, що контекст тепер взагалі окрема сфера маркетингу зі своєю часткою ринку у…
Інформація та картинки для ілюстрацій здебільшого взяті зі статті How to Optimize Your Microsoft Advertising Campaigns for Better Results. Переважна більшість рекламодавців надає перевагу рекламі в Google Ads. А Microsoft Ads досі вважається аутсайдером платної пошукової реклами. Часто цю платформу…
З липня 2023 Universal Analytics перестала збирати та обробляти дані й припинила своє існування. Й до цього періоду кожен користувач мав перейти та опанувати новий ресурс – Google Analytics 4. Проте й досі не всі розібрались, як користуватись GA4. На…
Google Looker Studio (попередня назва Google Data Studio) — це платформа візуалізації даних, яка дозволяє під’єднувати, візуалізувати та ділитися своєю історією даних в одному місці. Простіше кажучи, Google Looker Studio синхронізує всі джерела даних в єдину систему звітування. ITForce використовує…
Інструкції з налаштування взяті з сайтів: джерело 1, джерело 2. Google займає 85% світового пошукового ринку. Пошукова система Microsoft займає друге місце з 8% (станом на січень 2023 року). Тобто аудиторія Microsoft — більше ніж 1 мільярд унікальних відвідувачів щомісяця.…
Ремаркетинг — ефективний спосіб націлюватися на людей, які вже виявили інтерес до вашого бізнесу чи бренду. Адже ремаркетинг працює з користувачами, які відвідали сайт компанії, мобільний застосунок чи сторінку в соцмережах та виконали або не виконали там певну дію. Що…
Беремо найкраще з досвіду закордонних колег. Сьогодні наводимо переклад статті з searchenginejournal.com. Списки ремаркетингу — це потужний інструмент для всіх типів кампаній Google Ads, але особливо для реклами в Пошуку Google. З огляду на неминучі оновлення щодо конфіденційності реклами, списки…