У попередній частині нашої статті ми обговорювали інструменти для обробки текстового контенту за допомогою ШІ. Сьогодні докладно розглянемо можливості, які пропонують сервіси на основі штучного інтелекту для створення графічних елементів, обробки голосу та відео. Прискорена обробка та трансформація вмісту в…
Штучний інтелект. Восени з’явився Chat-GPT, а згодом й Bing. Й наразі інструменти для створення контенту на основі ШІ вкрай популярні. Інструменти на базі штучного інтелекту використовують алгоритми обробки природної мови (NLP) та машинного навчання для створення якісного та цікавого контенту,…
На ринку представлено багато доступних безкоштовних інструментів для маркетингу. Про частину з них ми писали — це стаття “Кращі сервіси для SEO-спеціалістів” та “Розширення Google Chrome для роботи з контентом“. Сьогодні наведемо добірку ще з 9, якими користуємося самі й…
Про що писати чи не писати під час війни? Вести чи ні блог компанії? Це взагалі комусь потрібно? Питання віють у повітрі кожен день з 24 лютого. Трафік стрімко знижується, бо наразі наше перше завдання – вижити. Рис. 1 –…
В Україні 7й день війна. Нас обстрілюють винищувачі та гради. Ми тримаємось та підтримуємо наші збройні сили як можемо. Тримаймося разом! Ми вже тричі постили добірку робочих за нашою точкою зору курсів: з SEO-просування, копірайтингу та навчанню SMM. Звісно, не…
Кейс – це опис робіт та результатів просування клієнтів. Кейси – перше, на що дивляться замовники при виборі агенції з просування, тобто кейси — візитівка компанії. Кейси показують: які проблеми клієнта було вирішено; підсумкові показники роботи; як та якими засобами…
upd. 11.04.2024 – оновлення щодо фільшивих скарг читайте в п. 2. Крадіжка контенту – явище не нове й присутне воно з моменту появи перших доменів в інтернеті. Нерідко заходячи в пошук бачиш, що сайти з першої сторінки копіюють інформацію один…
*Інформація актуальна на вересень 2021р. Кожен другий, хто пише текст, зве себе копірайтером. Хоча мало хто може видати бажану якість текстів з першого разу. Всі ці письменники часто не розуміються в темі: їм не вистачає знань, щоб правильно побудувати текст.…
Правда в тому, що навіть знайшовши дистанційного копірайтера, ви все одно не отримаєте результат, на який розраховуєте. Чому? Тому що потрібно не тільки розбиратися в темі, але й бути на одній хвилі з маркетинговим агентством. Є й інші чинники, які…
Ділюся 10ма розширеннями Google Chrome, які допомагають мені в редакторській роботі. Сервіси підійдуть тим, хто має справу з контентом та сайтами. Розширення: допомагають розбиратися з SEO-метриками ресурсу (відвідуваністю сайту, підбором ключових слів, та ін.); полегшують роботу з текстом (перевіряють орфографію…