
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Створення красивого шаблону та побудова сітки дописів в Інстаграм питання затребуване, судячи з нашої попередньої статті "Топ-9: дизайн-прийоми для сітки дописів в Instagram”.
Друзі, сьогодні я розповім, як створювати шаблон для фото в Instagram з нуля. Після інструкції ви зможете зробити свою сітку дописів в Інстаграм більш гармонійною та уникальною. Ми навчимося малювати простий макет, що буде під силу створити навіть новачкові.
Інструмент роботи - Photoshop. Він пропонує масу графічних інструментів для поліпшення фото. Зрозумівши основні прості методи, ви зможете освоїти й більш складні дизайнерські прийоми. Коли ви створюєте зображення в Photoshop, ваш бренд виглядає професійно, креативно та унікально.
Комерційним сторінкам тема оформлення акаунту особливо актуальна, бо візуал профілю - це онлайн-вітрина магазину. Це перше, що бачить користувач, коли переходить до профілю та вирішує, оформити замовлення в магазині, чи ні.
Будь-яка кампанія з просування в Instagram неможлива без досконально оформленого графічного контенту у разі, якщо ви очікуєте від неї дієвої віддачі. Кожен допис, що ви створюєте, повинен успадковувати стилістику та ідею попереднього, щоб створювалася т. з. "сітка" Instagram.
Спершу швидко розберемося з ключовими термінами, без котрих робота в Photoshop неможлива, і вже після намалюємо макет допису для соцмережі.
У Photoshop вся графіка будується на шарах: можна створювати зображення на прозорому шарі, а потім помістити його поверх іншого. Або задати їм непрозорість – тоді ви побачите нижній шар, і т. д..
Кожен новий елемент – це шар.
Всі використані шари відображаються на панелі «Шари» праворуч.
Рис. 1 – Розташування панелі “Шари”
Прозорість – це функція, що підтримує прозорі області шару.
Можна міняти непрозорість шарів, фільтрів та ефектів так, щоб «нижнє» зображення просвічувалось.
Рис. 2 – Непрозорість на панелі “Шари”
Фільтр Photoshop – це автоматичний спосіб зміни зовнішнього вигляду зображення.
Фільтри містять в собі встановлені ефекти, що визначають рівень шуму, яскравість, контрастність, температуру, баланс кольорів та багато іншого.
Рис. 3 – Розташування фільтрів
Стилі шарів – це способи автоматичного додавання ефектів в шар. Їх можна копіювати на інші верстви.
Рис. 4 – Розташування стилів шарів
Коли ми трансформуємо об’єкт в Photoshop, ми можемо його:
Рис. 5 – Вікно трансформування
Перед тим, як перейти до графіки, відповімо собі на запитання:
Тепер, коли нам відомі основні необхідні поняття в Photoshop та свої вихідні матеріали, перейдемо до створення макета та сітки дописів в Instagram.
Розглянемо докладний опис створення шаблону для сітки дописів від А до Я. Починаємо з першої та найпростішої дії.
Відкриваємо Photoshop, вибираємо «Файл» – «Створити»
Рис. 6 – Вікно створення файлу
Вводимо:
Зверніть увагу на те, що в одиницях виміру мі обираємо пікселі, роздільність 72 пікс/дюйм, режим кольорів RGB.
Рис. 7 – Вікно з параметрами файлу
Тепер ми бачимо новий документ на екрані.
Так, при створенні графіки для Інтернету ми працюємо в режимі RGB.
Перевіряємо – «Зображення» – «Режим», а потім обираємо «Колір RGB».
Рис. 8 – Вікно вибору колірного режиму
Додаємо (перетягуємо) в створений файл головне зображення допису.
Воно відображатиметься на екрані та на панелі «Шари» праворуч.
Рис. 9 – Додавання зображення
Якщо фото потрібно пересунути, масштабувати чи трансформувати, переходимо до «Редагування» – «Вільне трансформування» та з затиснутим Shift пропорційно масштабуєм зображення.
Або обираємо «Редагування» – «Трансформування» та повертаємо, схиляємо, деформуємо і т. д. зображення. В залежності від того, що потрібно від фотографії.
Рис. 10 – Меню трансформування
Пробуючи по черзі ці функції, підбираємо положення та розмір, що нам потрібен.
Рис. 11 – Вікно підбору положення
Прописуємо назву допису – додаємо текст.
Т. я. зображення в мене темне, я обираю контрастний йому колір – білий. Так я забезпечила максимальну видимість тексту.
На панелі інструментів Photoshop шукаємо значок основних кольорів та міняємо їх місцями за допомогою стрілок (тиснемо на них).
Рис. 12 – Меню підбору кольорів
Головний колір – білий, вже обрано. Ним набираю текст.
На тій же панелі інструментів знаходимо значок тексту «Т», тиснемо на нього та бачимо характеристики тексту на верхній панелі параметрів.
Тут можна відразу встановити:
Або можна використовувати характеристики за замовчанням, а вже потім підібрати потрібний розмір і інші параметри.
Рис. 13 – Додавання тексту
Відтепер текст можна побачити на панелі «Шари», бо він створений як окремий шар над зображенням.
Напис можна перетягувати, редагувати і т. д.. Причому робити це можна на будь-якому етапі створення допису – просто переходимо на потрібний з шарів.
Рис. 14 – Редагування напису
Якщо треба змінити міжрядковий інтервал, обираємо текст, що треба змінити, переходимо до панелі символів та встановлюємо значення.
Рис. 15 – Редагування тексту
Порада: для того, щоб текст виглядав максимально гармонійно, краще ознайомитися з основними правилами типографіки. Або використовуйте стандартні шрифти, міжрядковий інтервал Авто і трекінг 0, щоб уникнути явних помилок.
Я виконую кольорове оформлення макету у фірмових кольорах компанії (оскільки я маю цю інформацію). Це колір з кодуванням #1bbeaa.
Якщо ж у вас інформації щодо схеми кольорів немає, підбирайте самостійно гармонійні поєднання до зображення. В інтернеті широкий вибір підбору кольорів (колірні кола, колірні палітри з https://color.romanuke.com/, https://www.design-seeds.com/, тощо..).
Всі ці інструменти інтуїтивно прості та зрозумілі.
Можна «пограти» з колірними тонами та обрати найкрасивішу палітру кольорів або комбінацію комплементарних кольорів, що посилюють один одного. Або оформити допис в одній колірній гамі – тоді різні відтінки одного й того ж кольору доповнять ефект шляхом ідеальної сполучуваності.
Рис. 16 – Схема кольорів
З кольором визначилися. Повернемося до панелі інструментів та вже звичним способом встановимо основний колір.
Рис. 17 – Вибір основного кольору
Там же шукаємо інструмент «Фігури» – «Прямокутник».
На панелі параметрів відображається колір заливки фігури та її обведення. Це основні параметри, котрі ми можемо змінювати для того, щоб отримати потрібний результат.
У прикладі ми використовуємо просто заливку, без обведення.
Рис. 18 – Вибір фігури
Малюємо прямокутник поверх всього полотна. Він перекрив всі мої напрацювання!
Без паніки. Адже я вже робила акцент на панель “Шари”. Йду туди.
Рис. 19 – Шар з текстом
Рис. 20 – Шар “Прямокутник”
На панелі “Шари” прямокутник змальовується як окремий шар.
Тобто я можу проводити з ним будь-які маніпуляції – мені потрібно пересунути його під всі шари, але не нижче фонового шару (та й в принципі Photoshop не дозволить це зробити, доки фоновий шар заблокований).
Мишкою перетягую фігуру.
Рис. 21 – Перестановка шарів
Таким чином, шар з кольором виявився і під зображенням, і під текстом – закрив ті ділянки, які треба було приховати.
Надалі ви можете змінювати його так, як бажає того ваша фантазія.
Звичайно, можна було піти й іншим шляхом – одразу створити фоновий шар потрібного кольору (замість стандартного білого).
Але в такому випадку ми б не отримали стільки можливостей для маніпуляцій шарами.
Взагалі, одна з переваг Photoshop – наявність безлічі варіантів вирішення однієї й тієї ж задачі. Можна піти різними шляхами, але досягти одного результату. Кожен дизайнер обирає свій шлях.
Рис. 22 – Кольоровий шар над зображенням
Далі розташовуємо текст та картинку в залежності від ідеї.
Я центрую текст за допомогою допоміжних ліній-лінійок.
Просто мишкою пересуваю текст по робочій області. Якщо затиснути кнопку Ctrl, відстань між обраним і іншими елементами стає видимою.
Рис. 23 – Центрування тексту
Порада: завжди приділяйте час вирівнюванню елементів дизайну – це додасть естетичності та гармонійності графіці.
Текст, що накладений на картинку – це вже сам по собі графічний матеріал для допису в Інстаграм. Але він буде нудним та непривабливим без елементів дизайну.
Додамо прості штрихи до дизайну, використовуючи той же інструмент «Фігури».
Але вже оберемо не прямокутник, а інструмент «Лінія».
У прикладі я малюю дві лінії та рівняю їх на однаковій відстані від тексту.
Рис. 24 – Дизайн шаблону дописів
Дуже добре, якщо логотип у компанії є, адже це один з важливих елементів допису бренду для Instagram.
Я розміщу лого на прямокутнику білого кольору, що відповідає вже раніше використаній формі та кольорам у графіці.
Рис. 25 – Додавання місця для лого
Рис. 26 – Додавання лого
Порада: при створенні нових елементів в шаблоні, намагайтеся наслідувати загальну стилістику (звичайно, якщо ви не робите ребрендинг).
Останній штрих, що можна внести до дизайну допису, не обов’язковий.
Але ми вже вміємо обробляти зображення та бажаємо довести до ідеалу свій допис, тому скористаємося цим засобом.
Переходимо на шар зображення, знаходимо на панелі значок «Коригувальний шар» (внизу праворуч). У випадаючому меню бачимо варіанти корекції зображення.
Рис. 27 – Коригування зображення
Вибираємо один з варіантів, так в шарах з’явиться новий шар над зображенням. Саме з цим коригуючим шаром й працюватимемо далі.
Велика перевага Photoshop під час роботі з такими шарами в тому, що завжди можна перейти до оригіналу зображення, котрий редагуєте, просто видаливши коригувальний шар з панелі «Шари». Також до нього можна повернутися в будь-який час та змінити налаштування. Диво, так)
Рис. 28 – Коригувальні шари
Але існує один нюанс, що необхідно враховувати – після накладення коригувального шару треба створити відсічну маску (це робиться для того, щоб настройки шару впливали тільки на певне зображення в шарах).
Отже, тиснемо правою кнопкою миші по коригувальному шару та обираємо «Створити відсічну маску».
Рис. 29 – Відсічна маска
Відтепер ми бачимо, що цей шар включений в шар із зображенням – так ми можемо вносити будь-які потрібні налаштування. При цьому зміни відбиватимуться на полотні моментально.
Порада: Тут головне не перестаратися з налаштуваннями. Якщо ви не впевнені в своїх знаннях з обробки фото, краще залишайте картинку в оригіналі, але головне – у доброму відтворенні!
Рис. 30 – Створення відсічної маски
Таким чином можна накладати різні налаштування один поверх одного для досягнення потрібного результату.
Рис. 31 – Налаштування відсічної маски
Ось що вийшло в підсумку (було/стало):
Рис. 32 – Приклад “Було – стало” зображення
Колір зображення всередині повторює колір рамки. Погодьтеся, з використанням цього засобу стрічка дописів виглядає дуже стильно. Єдина гама кольорів додає гармонії профілю бренду в Інстаграм.
Це найважливіший крок після обробки фото. Іноді про нього забувають)
Натискаємо «Файл» – «Зберегти». Так файл збережеться в форматі PSD з усіма шарами, котрі ми зможемо й далі редагувати.
Для того, щоб використовувати цю графіку для Instagram, натискаємо «Файл» – «Зберегти як …» та обираємо формат, в котрому нам потрібно його зберегти. В даному випадку це JPEG.
Рис. 33 – Збереження зображення
Висновок: у разі, якщо ви добре засвоїте елементарні інструменти Photoshop, про які ми розповіли вище, ви зможете створювати більш складні дизайнерські рішення для дописів, тим самим додаючи їм унікальності.
Наприклад, наклавши одну картинку поверх іншої, або використовуючи прозорі прямокутники з рамкою, можна отримати подібні креативи, що ви бачите нижче.
Не бійтеся експериментувати!
Рис. 34 – Приклади шаблонів після застосування інструментів Photoshop
Отже, шаблон для сітки дописів у Instagram в вас готовий. Тепер ви легко можете в ньому міняти фото та напис, і тим самим створювати новий допис та навіть робити безперервну стрічку.
Як це зробити легко?
1) Відкриваємо збережений файл PSD. Переходимо до зображення в шарах, тиснемо правою кнопкою та вибираємо «Перетворити на смарт-об’єкт».
Рис. 35 – Перетворення в смарт-об’єкт
2) Тепер, двічі клацнувши по шару-зображенню, він відкриється в окремій вкладці Photoshop.
Рис. 36 – Створення нового допису в готовому шаблоні
3) Переміщаємо нове зображення поверх «старого», масштабуємо його до потрібних розмірів.
Рис. 37 – Додавання нового фото в шаблон
4) «Старе» зображення у шарах видаляємо.
Рис. 38 – Видалення старого зображення
5) Зберігаємо файл та закриваємо вкладку.
Рис. 39 – Збереження нового шаблону
6) Бачимо, що зображення допису замінилося на нове, й на нього діють всі ті коригувальні шари, що я створила раніше.
Рис. 40 – Новий шаблон зображення
7) Замінюємо текст, доводимо зображення до ідеалу за допомогою двигунів на коригувальних шарах та отримуємо новий допис тієї ж стилістичної спрямованості.
Рис. 41 – Коригування шарів
Як це виглядає в результаті, дивіться нижче:
Рис. 42 – Результат коригування
Ви можете використовувати один й той самий шаблон та отримувати однакові дописи, в котрих змінюватимуться тільки зміст та фото.
А можете малювати нові шаблони та чергувати їх, створюючи різноманітність в сітці профілю Instagram. Приклад такої візуальної сітки:
Рис. 43 – Стрічка Instagram
Тут загальна стилістика дотримана – колірна схема та геометричні фігури в макеті. Візуал стрічки Інстаграм цілісний та гармонійний – один допис відтворюється в іншому.
Сподіваюся, що моя інструкція для змалювання макета для допису в Instagram була зрозумілою і стане вам в нагоді. І в особистому профілі, і з клієнтськими проектами. І відтепер ваш Інстаграм приверне більше замовників та ви оформите ще більше продажів 🙂 як це вийшло у нашого клієнта в рамках замовлення послуги «SMM-просування».
Удачі в змалюванні!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.