Про що писати чи не писати під час війни? Вести чи ні блог компанії? Це взагалі комусь потрібно?
Питання віють у повітрі кожен день з 24 лютого. Трафік стрімко знижується, бо наразі наше перше завдання – вижити.
Рис. 1 – Відвідування сайту наразі
Друзі, робіть, що можете – всі пабліки вже облетів пост про користь кожного під час бойових дій.
Якщо в вас є робочі обов’язки, завдання, виконуйте їх. Так ми допомагаємо, це наш внесок.
Що можна зробити сьогодні зі своєю контент-стратегією?
Перебудуйте її згідно часу.
Наприклад, ми в ITForce з 3х публікацій на тиждень перейшли на 1-2. Поки що справляємось з цим обсягом. Також сьогодні публікуємо матеріали виключно українською.
Подивіться у вкладці Поведінка в Google Analytics, які теми сьогодні приносять найбільше трафіку.
Також проаналізуйте та випишіть (на лист паперу, Гугл-док тощо):
Нові знання допоможуть скласти картину. Ви зрозумієте, в якому напрямку рухатися, на які теми зробити наголос й адаптуєте контент-план до сьогодення.
Стосовно ITForce: наші трафікові теми за 3 тижні війни:
Рис. 2 – Трафікові теми за період 24.02.2022 – 24.03.2022
Бачимо, що гарячі теми – Телеграм, їх 3 з 10:
Зрозуміло, що вони актуальні – зараз всі новини ми дізнаємось саме в Телеграм й трафік каналів там сягнув висот. Так само створюються нові канали: волонтерські, з допомогою біженцям, власним досвідом перетину кордону тощо.
Наш висновок навела у наступному пункті.
Головне завдання медіапроєкту – отримання трафіку. Зараз він йде вниз, що логічно.
А найболючіше сьогодні – війна у нашій країні.
З оглядом на популярні теми сайту ми почали писати статтю про стікерпаки – Як створити власний стікерпак. Це найактуальніша тема. До того ж вона якось розрядить сьогодення.
Рис. 3 – Актуальний стікерпак від @tpnik у 2022
Cтікери потрібні кожен день без прив’язки до подій. Вони житимуть своїм життям в Телеграмі й надалі.
Так-так! Найактуальніша інформація саме у соцмережах. До речі, Телеграм ми теж до них відносимо.
Заходимо в Інстаграм та Фейсбук, й дивимось, що шерють користувачі.
У Введенні я вже наводила допис з мережі про помірну допомогу країні кожного з нас. Дуже часто зараз діляться порадами:
Добрий приклад такої стратегії – акаунт @bezdomnie.ua. Чоловік має досвід виживання у воєнний час, тому надає вкрай важливі рекомендації з правильного укріплення свого житла та поради щодо психологічного стану пересічного громадянина нашої держави.
Рис. 4 – Корисні поради акаунту @bezdomnie.ua
Лікарі, психологи, інші спеціалісти також долучились до масштабної підтримки людей й публікують свої поради. Ми читали вже:
Рис. 5 – Допомога психологічному стану людини
Чи ось така корисна інформація з пабліків:
Рис. 6 – Деякі ресурси для українців
Й інформація зі сторіс:
Рис. 7 – Телеграм-канали з контактами лікарів
Перелік посилань зі сторіс:
Тобто, кожен робить те, що зараз в змозі робити. Хоча б шерить корисну інформацію, котра допомагає людям.
Що я маю на увазі – у маркетинзі кожен день щось змінюється.
Актуальні новини ми читаємо на новинному сайті ppcseo.com.
Якщо ви не маєте часу та ресурсів на написання нових статей, моніторте останні новини й таким чином оновіть статті у блозі. Це іще один плюс для SEO – ваш сайт ще раз обійдуть роботи й просканують. Побачать, що сайт оновлюється, контент на майданчику актуальний, у вас є шанс піднятися вище у результатах пошуку.
А в деяких тематиках трафік може зростати за допомогою блогу, тому що до Пошуку інформаційні запити частіше вводяться без гео прив’язки, й оскільки зараз велика кількість веб-ресурсів заблокована, є шанс перетягнути трафік на свій сайт. Користуйтесь цим.
Оновлювати слід в першу чергу ті статті, на які приходять користувачі, цю інформацію дивимося в Google Analytics.
Стосовно ITForce: наприклад, ми маємо статтю, яка частково стосується Page Experience. А 15 березня Гугл розповів, як працюють ці сигнали. Тож беремо й додаємо цю новину у статтю.
Рис. 8 – Оновлення статті
Навіть якщо похідна стаття в вас 3х річної давнини, все одно намагайтесь тримати її актуальною, адже вона приносить трафік.
Велика кількість контенту може знизити швидкість сайту. А забагато одного й того самого контенту може негативно вплинути на рейтинг у пошуковій видачі.
Тож якщо маєте такий віз з 5м колесом, краще відмовтесь зараз від неї. Принаймні, перенесіть її в чернетки сайту.
Стосовно ITForce: ми маємо декілька матеріалів про оновлення алгоритму Гугл. Про великі ми робили окремі статті з графіками коливання видачі. Про маленькі – дадавали апдейтом до існуючої статті. Це також частина праці з контентом з попереднього п. 3.
Як приклад наведу інфу про зміну тега Title – у статтю Оновлення Google літо 2021 від 9.06.2021, де ми торкалися цієї теми, бо влітку вона дуже всім боліла, додали офіційну інформацію від Джона Мюллера з приводу зміни заголовків від 8.09.2021:
Рис. 9 – Доповнення теми про оновлення Гугл
Тож замість того, щоб транскрибувати вебінар Мюллера та писати окрему статтю про зміну тега Title, ми просто додали ще один розділ з відео у матеріал про оновлення алгоритму.
Така сама ситуація була зі статтею про ПДВ на рекламу – ми дадали ще один пункт у матеріал:
Рис. 10 – Оновлення статті про ПДВ на рекламу
Логічно було додати ще один розділ у статтю замість того, щоб писати окрему про те, як відбуватиметься оподаткування рекламодавців на Амазон.
Контент для людей актуальний завжди.
Що зараз турбує маркетологів? Про те й пишемо.
Стосовно ITForce: приклад – наша ця стаття про контент-стратегію згідно реаліям з 24 лютого 2022 року. А також наступна стаття про стікери в Телеграм.
А щоб про ваш контент дізналися й інші користувачі, додаємо до публікацій ключові слова.
Де їх шукати:
Тестуйте всі, хоч один підійде для підбору ключовиків.
Після написання та розміщення контенту у блозі відстежуйте трафік.
Ще ефективніше – дистрибувати його на інші майданчики та у соцмережі.
Найпростіший варіант – ділитися інформацією у Телеграм-каналах.
Стосовно ITForce: наша компанія має новинний сайт ppcseo.com й всі новини з сайту ми також публікуємо в Телеграм та Інстаграм. У Телеграм зручно ділитись дописами та коментувати їх.
Рис. 11 – Одна й та сама новина на різних ресурсах
Щодо технічної сторони:
Робіть технічний аудит сайту час від часу, щоб знайти та виправити помилки. Наша покрокова інструкція для проведення техаудиту за допомогою Screaming Frog SEO Spider допоможе.