Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі та Полтаві. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua
ASO

ASO просування мобільних додатків

ASO просування мобільних застосунків – це стратегія діджитал-маркетингу, яка спрямована на покращення видимості та ранжування мобільного додатка в результатах пошуку магазинів додатків App Store та Google Play. App Store Optimization – це т. з. SEO мобільних застосунків.
Надіслати заявку
Заповніть контактні данні, ми обовʼязково звʼяжемось з вами
Ваш запит надіслано

    Отримати безкоштовну консультацію

    Сертифікати

    Вибір Країни
    Вибір Країни 2024
    Вибір Країни 2024
    №1 digital-агенція року на території України
    EXPERT
    diamond
    Diamond Product Expert Google Ads 2026
    в офіційній спільноті підтримки продукту Google Ads
    PREMIER 2025
    Google Partner Premier 2025
    the top 3% of Partners
    за значні успіхи в залученні нових клієнтів і розвитку бізнесу наявних
    Winner
    itf techbehemoths award
    TechBehemoths Global Awards
    Award-winning company in Ukraine for PPC, SEO, and WordPress services
    TOP
    ITForce TOP SEO company by Superbcompanies
    TOP SEO company by Superbcompanies
    кращі SEO-компанії України
    TOP
    TOP Company by Clutch Fall 2024
    TOP Company by Clutch
    рейтинг топ компаній від Clutch
    TOP
    2024 ITForce top seo
    TOP SEO Services Companies, Q1 2024
    рейтинг маркетингових агенцій за версією TrueFirms
    PARTNER
    Google Partner by Elevator ITForce
    Google Partner by Elevator
    пройшли програму, яка працює з керівництвом обраних digital агентств, які демонструють високі результати для своїх клієнтів
    MOST REVIEWED
    ASO просування мобільних додатків - картинка 2
    Full Service Digital Company
    кращі Digital агенції України
    Verified Service Provider
    badge heroagencies
    HeroAgencies
    Awarded for completing the agency verification process.

    Наші послуги

    Просуваємо мобільні застосунки методами ASO. Послуга оптимізації мобільних програм дозволяє залучити більше користувачів, які шукають додатки за ключовими словами. ASO сприяє збільшенню кількості установок застосунку з-поміж користувачів, які побачили його у сторах. Ціна ASO-просування залежить від конкурентності ніші, регулярності оновлень, географії просування та інших факторів.

    Нам довіряють

    LOGO_4993_22-03-2021_12-01
    лого візаглобал
    лого часік
    Кейс Редфорд
    лого маззбазз
    лого окситек
    лого стор4ю
    лого парадайз
    лого трукост
    скай юа
    poetry home (2)
    Лого ховала
    STALIROV & CO лого 3
    epilook лого
    derma-logo

    Ми працюємо з

    google play 1
    Play Market
    App Store 1
    App Store

    Про нас говорять

    Комплексне SEO сайту з продажу фургонів для приготування їжі в США
    Завдяки ITForce клієнт отримав зростання органічного трафіку на 350%, 67 ключових слів у топ-3 та 110 посилаючих доменів. Команда застосовувала структурований і послідовний підхід до управління проєктом, виконувала завдання вчасно та забезпечувала чітку й оперативну комунікацію.
    Переглянути кейс
    Head of Digital & Design Павло
    Pavlo
    Head of Digital & Design
    SEO-просування сайту з надання послуг лазерної епіляції
    Завдяки зусиллям ITForce клієнт отримав зростання конверсій на сайті та зниження вартості залучення нових клієнтів. Команда відзначається оперативністю, комунікабельністю та увагою до потреб клієнта. Крім того, їхній практичний підхід і експертиза у digital-маркетингу справляють враження. Вони чітко розуміють, що роблять, мають високий рівень компетентності та ефективну комунікацію.
    Переглянути кейс
    TOP Company by Clutch
    Evgeny Polyvyany
    Founder
    Пошукове просування для сайту гідравлічного обладнання
    За другий рік співпраці з нашим партнером ‘ITForce’ все залишилось стабільним.
    Ми комплексно вирішуємо завдання із seo-просування та оновлення структури сайту. Маємо постійну підтримку та отримуємо пропозиції щодо покращення нашої присутності в органічній видачі пошукових систем. Дякую спеціалістам, які ведуть наш проєкт, за прискіпливу увагу до нашого проєкту💪🏻
    Переглянути кейс
    TOP Company by Clutch
    Денис
    Founder
    Пошукове просування інтернет-магазину товарів естетичної медицини
    Завдяки ITForce клієнт отримав покращення органічного трафіку, позицій у пошукових системах, UX та показників конверсії, а також зниження рівня відмов. Управління проєктами в команди є дуже організованим та ефективним. Їхній швидкий, гнучкий і персоналізований підхід дозволив створити індивідуальне рішення. Найбільше нас вразила глибока експертиза ITForce у SEO в поєднанні з персоналізованим підходом до нашого бізнесу. Вони приділили час для розуміння наших конкретних потреб і сфери діяльності, запропонувавши рішення, які суттєво покращили ефективність роботи сайту.
    Переглянути кейс
    TOP Company by Clutch
    KIM ILYA
    Owner
    Пошукова оптимізація для магазина техніки
    ITForce продовжує керувати кампанією Google Ads, оптимізуючи оголошення та надаючи оновлення зацікавленим сторонам. Зараз понад третини всіх замовлень на покупки надходять через рекламу ITForce. Внутрішні зацікавлені сторони задоволені доступним стилем комунікації команди. Раніше цей канал маркетингової активності не був дуже ефективним. Зараз він займає перше місце серед інших каналів і дає найбільшу кількість конверсій. І ці зміни відбулися саме після того, як ITForce почала працювати з моїм акаунтом Google Ads.
    Переглянути кейс
    TOP Company by Clutch
    Андрій Артамонов
    CIO
    SEO-просування для компанії з надання юридичних послуг для IT
    Ми хотіли покращити органічні позиції в Google за комерційними юридичними запитами. Нас цікавило не лише заповнення сайту якісними текстами, а й розробка контенту з урахуванням корисної семантики. Крім того, потрібно було вирішити технічні проблеми на сайті, які впливають на результати SEO-просування. Усі ці завдання виконали фахівці ITForce.
    Ми вивели в ТОП понад 50% запитів і отримали 25% зростання компанії за минулий рік. Під час роботи вдалося усунути багато технічних помилок. Видимість сайту за комерційними запитами зростає, і щомісяця ми отримуємо все більше органічного трафіку. Кількість нових користувачів подвоїлася за рік і збільшилася з 750 до 1600. Така ж динаміка спостерігається з сеансами взаємодії: було 1100 сеансів, а зараз їх 2200.
    Переглянути кейс
    Валерій Сталіров юрист IT
    Chief Executive Office – Stalirov&Co IT Law Company
    Пошукове просування для інтернет-магазину товарів для здоров'я
    Магазин товарів для здоров’я залучив ITForce для проведення PPC-маркетингу свого інтернет-магазину. Проєкт охоплював налаштування Google Display та Google Analytics, а також кілька рекламних кампаній. Завдяки залученню ITForce трафік інтернет-магазину зріс утричі. Команда оперативно реагувала на комунікацію та вирішення технічних питань, а також була доступна для відповідей на запитання цілодобово. Ми розширили співпрацю, і команда також працювала з нами над SEO.
    Переглянути кейс
    TOP Company by Clutch
    Viktoriia Lushchan
    Owner
    SEO для компанії вантажоперевезень в Ізраїлі
    ITForce було залучено для розробки SEO-стратегій для транспортної компанії. Їхня мета — підвищити онлайн-видимість та збільшити трафік на сайті. Після початку співпраці з ITForce конверсія компанії постійно зростає. Команда завжди адаптується до останніх трендів і стратегій, щоб забезпечити оптимальну ефективність SEO сайту. Вони регулярно підтримують зв’язок із клієнтами для оновлень та звітів про розвиток.
    Кількість конверсій постійно зростала, тоді як вартість заявки знижувалася. Ми досягли оптимального балансу між вартістю та кількістю конверсій.
    Переглянути кейс
    TOP Company by Clutch
    Yan Dmitreevij
    Owner
    Збільшення трафіку з пошукових систем на 324% для сайту наручних годинників
    З ITForce вже працював за одним проектом та отримав відмінний результат. Вирішив довірити їм і 2й свій сайт, вже на SEO-просування. Діти додали фільтри та інші фішки, і за деякими запитами ми вже в ТОПі. Це допомагає розвиватися та залучати більше клієнтів.
    Разом за час співпраці відвідуваність та продаж зросли. Роботою задоволений, рухаємось далі.
    Переглянути кейс
    Кейс Виктор парадиз
    Віктор
    Founder
    Пошуковий маркетинг та платна реклама для виробника парфумованих виробів
    Перш за все команда ITForce почала з налаштування нашого акаунта Google Ads та рекламних кампаній. Потім вони визначили основні ключові слова для запуску пошукових кампаній і додали мінус-слова. Також команда ITForce підготувала оголошення та налаштувала пошукові й торгові кампанії. Після завершення налаштувань команда розпочала супровід акаунта Google Ads.
    Згідно зі звітами Google Analytics, дохід, отриманий з Google Ads, склав 27% від загального доходу компанії. Транзакції з Google Ads становлять 32% від усіх наших транзакцій. Середня ціна за ліда — 5$. З google/cpc ми отримали 70% трафіку на наш сайт.

    Вони завжди відкриті до комунікації та доступні. Я постійно отримую різні пропозиції щодо розвитку акаунта. І що для мене дуже важливо — усі завдання виконуються у встановлені терміни.
    Вони не лише пропонують нові інструменти Google Ads, але й намагаються давати поради для досягнення ще кращих результатів. І, звісно, дуже швидко реагують на всі мої запитання.
    Переглянути кейс
    TOP Company by Clutch
    Eugene Yadrentsev
    Project Manager, Poetry Home
    Пошукове просування для школи англійської мови
    Ми шукали компанію для SEO-просування та налаштування Google Ads. Конкуренція у ніші дуже висока, тому необхідно було зробити SEO максимально правильно та цільово.
    Завданням було отримати максимальну кількість клієнтів за найнижчою ціною.
    Рішення почати роботу ми прийняли після вивчення кейсів компанії та ознайомлення з її рейтингами на різних фриланс-платформах. Також, перед тим як змінити поточних підрядників, ми попросили провести аудит реальної ситуації з очікуваним планом робіт.
    Перед стартом роботи ми детально визначили цілі: яких позицій хочемо досягти в SEO, яка максимальна вартість клієнта для кампаній, який бюджет і скільки клієнтів ми хочемо отримати. Протягом тижня хлопці налаштували кампанію, і ми розпочали роботу. За Google Ads результат отримали миттєво. З SEO довелося трохи почекати. Але коли трафік пішов, ми отримали більше клієнтів, ніж очікували.
    Ми проводили щотижневі дзвінки для обговорення статусів проєкту. Але за потреби всі хлопці були онлайн і готові відповісти на будь-які запитання.
    Я абсолютно задоволений результатами нашої роботи. Я отримав заплановану кількість клієнтів дешевше, ніж розраховував. За всіма ключовими запитами ми вийшли на перші позиції у видачі Google.
    Переглянути кейс
    Кейс Редфорд
    Руслан
    Founder
    Збільшення трафіку в 2,5 рази за 5 місяців для сайту послуг
    Користувалися послугами ITForce протягом кількох місяців.
    Зокрема замовляли налаштування контекстної реклами та SEO-просування. У компанії добре поставлено процес роботи та звітності за кожен рух.
    Результатами задоволені і звертатимемося ще. Помітно зросла відвідуваність сайту та позиції у пошуковій системі. Рекомендуємо.
    Переглянути кейс
    Кейс клиент визы
    Володимир
    Co-Founder

    ASO оптимізація: стратегія і основні фактори

    google play 1

    Google Play

    асо мокап 2

    Сотні розробників з усього світу щодня завантажують свої додатки у Google Play. Навіть найякісніший продукт залишиться непоміченим, якщо не займатися його просуванням. Бажаєте, щоб ваш застосунок завантажували частіше? Для цього слід замовити ASO оптимізацію. Це комплексне просування додатка в Google Play за допомогою ASO. Однак результат не змусить чекати!

    асо мокап 2
    App Store 1

    App Store

    асо мокап 1

    65% користувачів знаходять та завантажують програми або ігри за допомогою пошукових запитів. Потрібно, щоб ваш додаток для ios був першим у пошуковій видачі? ASO просування в App Store – надійний та перевірений інструмент, щоб зробити ваш застосунок більш видимим та почати отримувати більшу кількість завантажень. Без ASO-просування ваш додаток так і залишиться невидимим.

    асо мокап 1

    Наші кейси

    phone скриншот майнкрафт 3
    квадрат майнкрафт
    play
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lordix.masterforminecraft&hl=en_US&gl=US
    Addons and Mods for Minecraft
    ASO для додатку-збірника модів та доповнень до Minecraft
    Трафік
    41 081
    Переглядів
    +116%
    Встановлень
    +27%
    США
    ASO для додатку-збірника модів та доповнень до Minecraft
    Поліпшення продуктивності сторінки в магазині Google Play
    Трафік
    41 081
    Переглядів
    +116%
    Встановлень
    +27%
    phone Derma solution скриншоти
    Derma solution квадрат
    derma-solution
    https://derma-solution.com/
    Aesthetic Medical Products Buy Online
    ecommerce
    США
    Пошукове просування інтернет-магазину товарів естетичної медицини
    Користувачів
    25989
    Запитів в ТОП-1
    56
    Посилаючихся доменів
    155
    США
    Пошукове просування інтернет-магазину товарів естетичної медицини
    SEO-просування сайту в пошуковій системі Google з 0 до одного з лідерів ринку
    Користувачів
    25989
    Запитів в ТОП-1
    56
    Посилаючихся доменів
    155
    Читати кейс
    Відгук
    TOP Company by Clutch
    KIM ILYA
    Owner
    Full review on Clutch.co
    Завдяки ITForce клієнт отримав покращення органічного трафіку, позицій у пошукових системах, UX та показників конверсії, а також зниження рівня відмов. Управління проєктами в команди є дуже організованим та ефективним. Їхній швидкий, гнучкий і персоналізований підхід дозволив створити індивідуальне рішення. Найбільше нас вразила глибока експертиза ITForce у SEO в поєднанні з персоналізованим підходом до нашого бізнесу. Вони приділили час для розуміння наших конкретних потреб і сфери діяльності, запропонувавши рішення, які суттєво покращили ефективність роботи сайту.

    Роботи з оптимізації застосунку

    Консоль розробника

    Оптимізуємо додаток з вкладки: “Збільшення кількості користувачів” → “Налаштування сторінки додатка” → “Сторінки додатків”, де покроково налаштовуємо графічні матеріали, опис, ключові слова та інші параметри для підвищення видимості та привабливості додатка в магазині додатків.

    Назва та короткий опис

    Вказуємо назву та короткий опис застосунку. Кількість символів для цих полів обмежена: назва не більше 30 символів, опис – 80 відповідно.

    В Назву та короткий опис включаємо основний ключовий запит в ніші, на який орієнтується замовник.

    Опис додатку

    Опис застосунку не містить редактор HTML, але підтримує популярні BB-коди: наприклад, виділення жирним чи марковані списки. За умови доречності використовуємо емодзі в описі. Поле опису має обмеження в 4000 символів, яке ми використовуємо по максимуму.

    Окрім опису самого додатку, додаємо коротку інформацію про розробника та вказуємо спосіб зворотного зв’язку.

    Графіка

    Розділ дає користувачу перше враження про ваш додаток. Має чіткі критерії щодо технічних деталей, які охоплюють формат зображення та розміри.

    Зображення для опису — графічний елемент, без якого ви не можна опублікувати додаток в маркеті. Як і значок додатка, має чітко сформульовані вимоги до технічних деталей.

    Відео — не обов’язковий елемент сторінки додатка. Використовуємо його для максимально ефективної оптимізації застосунку: додаємо відео через посилання з ютубу. Відео має бути загальнодоступне або доступне не для всіх, з вимкненою рекламою та без обмежень за віком.

    Знімки екрана для різних пристроїв

    Знімки екрана — це зображення, які знаходяться на сторінці додатка та необхідні для демонстрації функціоналу застосунку та його переваг.

    В налаштуваннях сторінки додатка додаємо від 2 до 8 зображень для телефонів, планшетних ПК з екранами до 7 дюймів. Для планшетів з екранами 10 дюймів та більше є можливість додати до 9 зображень.

    Локалі додатку

    Якщо застосунок просувається у 2+ країнах, виконуємо наступні кроки з локалізації:

    • в налаштуваннях сторінки додатка вказуємо всі додаткові мови, які будуть підтримуватися;
    • проводимо оптимізацію всіх запланованих локалей.
    Налаштування магазину

    В налаштуваннях магазину вказуємо категорію, теги для пошуку та контактну інформацію застосунку. Обираємо до 5 тегів із запропонованих Google. Все це допоможе підвищити релевантність пошуку та зручність для користувачів.

    Консоль розробника
    назва та опис застосунка
    опис застосунку
    Значок додатка
    Знімки екрану телефона
    Локалі застосунку
    Налаштування магазину

    Ціни

    Вартість ASO просування мобільних додатків формується, виходячи зі складності проєкта, обсягу робіт та індивідуальних побажань клієнта.

    Важливі складники ASO

    01.Роль ключових слів в ASO

    Ключові слова відіграють вирішальну роль в ASO-просуванні, оскільки вони безпосередньо впливають на доступність і видимість вашого мобільного додатка в результатах пошуку в магазинах додатків. Ми проводимо аудит поточних ключів, які використовуються у додатку. Далі використовуємо інструменти ASO для пошуку ключових слів, які мають високий обсяг пошуку та відповідають цілям застосунку. Ми враховуємо регіональні відмінності та нюанси, оптимізуючи ключові слова для різних мов та ринків.

    ASO-спеціалісти ITForce підбирають релевантні ключові слова в назву та опис додатка, оптимізують їх на основі релевантності, обсягу пошуку та конкуренції. Завдяки цим роботам покращується видимість програми у пошуку маркерів, залучається якісний трафік та збільшується кількість конверсій у завантаження.

    Детальніше
    02.Необхідність графічних елементів

    Графічні елементи відіграють вирішальну роль в ASO-просуванні магазинів додатків. Графічні елементи додають візуальну привабливість застосунку в магазині й можуть вплинути на залучення користувачів та коефіцієнт конверсії. Розробка чітких графічних елементів сприяє успіху ASO-стратегії.

    Ключові графічні елементи, що використовуються в ASO, та їх важливість:

    Іконка
    Іконка – це перше візуальне враження, яке користувач отримує від додатків, тому вона має бути не лише естетично привабливою, а й інформативною. Ми створюємо візуально привабливу і впізнавану іконку застосунку, яка відображає ваш бізнес і виділятиметься в магазині додатків.

    Скриншоти
    Функція скриншотів – допомогти користувачам зрозуміти, чого їм очікувати від програми. Скриншоти мають бути візуально привабливими, інформативними та відповідати вимогам платформи. Ми додаємо кілька скриншотів, що підкреслюють різні функціональні можливості, ключові особливості та переваги додатка. Це сприяє збільшенню конверсії в установки та допомагає збільшити інтерес аудиторії.

    Відео прев’ю застосунку

    Додаємо відео прев’ю застосунку для забезпечення динамічного, інтерактивного перегляду інтерфейсу, основних функцій та взаємодії з користувачем.

    Графічні елементи в ASO підвищують візуальну привабливість додатка, привертають увагу користувачів, повідомляють про ключові функції та переваги, сприяють підвищенню конверсії. Оптимізація візуальних елементів застосунку сприяє збільшенню його помітності, підвищує залучення користувачів та стимулює більше завантажень у магазинах застосунків.

    Детальніше
    03.Зовнішня оптимізація: що в себе включає

    Зовнішня оптимізація в App Store Optimization – стратегії та дії, які виконуються за межами Google Play або App Store для покращення видимості, збільшення завантаження та залучення користувачів. Зовнішня оптимізація працює як своєрідна реклама, доповнюючи оптимізацію самого додатка та залучаючи ASO-трафік на сторінку застосунку.

    Ключові елементи зовнішньої оптимізації в ASO:

    Різні огляди зі згадкою про ваш застосунок
    Ми працюємо з публікаціями в медіа, щоб покращити охоплення користувачів, підвищити довіру та впізнаваність застосунку. Розміщуємо огляди на тематичних сайтах, у блогах та профільних спільнотах, залучаємо експертів та лідерів думок, які тестують програму та діляться своїм досвідом. Роботи допомагають сформувати позитивне сприйняття та збільшити кількість органічних встановлень.

    Добірки додатків схожого функціоналу
    Визначаємо ключові критерії, за якими користувачі вибирають застосунки подібної функціональності. Активно працюємо зі згадками вашого додатка в публікаціях Selection, посилюючи його присутність в інформаційному полі, тим самим підвищуючи довіру аудиторії.

    Статті з посиланням на сторінку вашого додатка в магазині.
    Створюємо корисний та інформативний контент для публікації в засобах масової інформації зі згадками сторінки вашого додатка у сторах. Інформуємо користувачів про функціональність та переваги застосунку.

    Думки opinion-лідерів, опубліковані в блогах або соціальних мережах.
    Залучаємо інфлюєнсерів для співпраці: пропонуємо тестові версії застосунку в обмін на чесні огляди та рекомендації. Розміщуємо відгуки в блогах, соціальних мережах та на спеціалізованих платформах, де цільова аудиторія шукає інформацію про нові застосунки. Використовуємо нативні інтеграції у контенті лідерів думок, щоб органічно донести цінність вашого продукту. Такий підхід підвищує довіру користувачів, сприяє зростанню встановлень та покращує позиціювання додатка в магазинах.

    Детальніше

    Отримати комерційну пропозицію

    Ваш запит надіслано

      Замовити