Електронна комерція змінила світ торгівлі, як раніше це зробили друковані товарні каталоги. Сьогодні можна мати успішний інтернет-магазин без його офлайн представництва. Тож можемо стверджувати, що компанії створили віртуальний ринок товарів та послуг, який доступний кожному, в кого є вихід в…
Що краще обрати для просування сайту: пошукове просування, контекстну рекламу або ж обидва інструменти разом? Який метод результативніше? А від котрого ефект пришвидшиться? Цими питаннями рано чи пізно задається будь-який власник бізнесу в інтернеті. Що таке пошукова оптимізація (SEO) та…
Пошукові системи залишаються основним джерелом трафіку для більшості сайтів. Лише Google щодня обробляє понад 8,5 мільярда пошукових запитів (за даними на 2025 рік). Це понад 100 000 запитів щосекунди, і більшість користувачів знаходять потрібну інформацію вже на першій сторінці результатів.…
Улітку 2023 року відбувся остаточний перехід з Universal Analytics на Google Analytics 4. GA4 аналізує всі події на сайті, і кожна взаємодія користувача з вебресурсом стає подією, чи то трансакція, тривалість сеансу, чи додавання товару в кошик. Конверсії поділяються на…
Сьогодні поговоримо про контекстну рекламу. Як робиться контекстна реклама — тема широка та різнопланова. Вид контекстної реклами в інтернеті існує з 2010 року і за 10 років розвинувся настільки, що контекст тепер взагалі окрема сфера маркетингу зі своєю часткою ринку у…
Раніше ми вже розбирали, як створювати обчислювані показники в Google Analytics 4. Сьогодні працюватимемо в Looker Studio: так само створимо обчислюваний показник та подивимось його у звіті. *Інструкція, як працювати в Looker Studio. Обчислюване поле — це формула, яка виконує…
Demand Gen — це новий тип рекламної кампанії Google Ads на базі штучного інтелекту, створеної для допомоги рекламодавцям соціальних платформ для стимулювання попиту та залучення споживачів за допомогою візуально привабливого вмісту. Бета-версія раннього доступу для кампаній була відкрита у серпні…
Google Analytics 4 охоплює більшість важливих показників, які демонструють продуктивність роботи сайту. Та іноді можна стикнутись з випадками, коли є необхідність виміряти щось, що є недоступним у стандартних метриках. В такому разі можна створити власні обчислювані показники. У GA4 обчислювані…
Google Trends – це безкоштовний інструмент від Google, який надає дані та графіки про популярність конкретних пошукових запитів у Google та YouTube. Google Trends запустили у 2006 році. Функція тенденцій пошуку Google Trends показує, наскільки популярні певні запити в певних…
Інформація та картинки для ілюстрацій здебільшого взяті зі статті How to Optimize Your Microsoft Advertising Campaigns for Better Results. Переважна більшість рекламодавців надає перевагу рекламі в Google Ads. А Microsoft Ads досі вважається аутсайдером платної пошукової реклами. Часто цю платформу…