
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Джерело - lyfemarketing.com
Згідно статистиці, 33% керівників у B2B використовують соцмережу для дослідження продажів.
Крім того, 43% B2B-маркетологів заявили, що вони віднесли свої продажі до LinkedIn, що більше, ніж у Facebook або Twitter.
LinkedIn - важлива й прибуткова частина маркетингової воронки для більшості B2B-компаній. Так що не втрачайте ні одну з функцій, які може запропонувати LinkedIn, особливо безкоштовних органічних функцій, таких як LinkedIn Сторіс!
Нижче розповімо все, що ви хотіли дізнатися про Сторіс в LinkedIn. Ви дізнаєтеся що вони з себе представляють, як їх створити + список ідей для вашого бізнесу.
Вони дозволяють учасникам та організаціям обмінюватися зображеннями й короткими відеороликами про свої повсякденні професійні моменти.
Обмін історіями – простий спосіб поділитися своїм досвідом та ідеями, а також побудувати конструктивні відносини з вашим проф. ком’юніті.
Соцмережа показує Сторіс протягом 24 годин.
Ще кілька важливих моментів:
Ось як вони виглядають:
Рис. 1 – Приклади Сторіс
За допомогою повзунка вгорі ви можете бачити, як вони виглядають в реальному часі з боку глядача, переходячи від одного слайда до іншого.
Якщо ви знайомі з Instagram Сторис, це, по суті, їх версія для LinkedIn, тільки трохи простіша, тому що вони новіше. Ви також можете бачите кількість учасників, які переглянули вашу Сторіс.
Коли ви входите в додаток ЛінкедІн на своєму телефоні, потрапляєте на головну сторінку.
Рис. 2 – Сторіс можна додати з головного екрану
Після ви повинні побачити в лівому верхньому кутку свою іконку із позначкою +, щоб додати свою особисту історію. Або додати Сторіс для будь-яких сторінок компанії, до яких у вас є доступ.
Там же ви побачите все Сторіс інших людей, на яких ви підписані. Якщо ви натиснете на них, соцмережа просто відтворить їх.
Отже, натисніть на значок плюса на історії, яку хочете додати.
Якщо ви робите це вперше, запропонує дати йому доступ до всього, що зазвичай потрібно для створення Сторіс, включаючи:
Рис. 3 – Додаток запитує дозвіл на використання камери, мікрофона та доступ до фото
Коли з’явиться вікно камери, ви побачите значок доступу до ваших фотографій зліва внизу. За допомогою цієї кнопки потрапите в фотоплівку, якщо захочете вибрати наявну фотографію або відео для вставки в Сторіс.
Ви можете натиснути на T на екрані справа зверху, щоб додати текст та вибрати один з наявних шрифтів.
А потім можна використовувати велику та маленьку літеру T, щоб змінити розмір шрифту.
Якщо ви спробуєте стиснути текст на екрані після закінчення редагування, то розмір тексту, на відміну від Instagram, не зміниться.
Тому доведеться змінити кегль під час редагування тексту. Пальцями можна перетягнути текст в потрібне місце на екрані.
Рис. 4 – Процес створення Сторіс в ЛінкедІн
Якщо ви натиснете на напис після закінчення редагування, то знову повернетеся в режим редагування тексту, й зможете натиснути на кольоровий гурток вгорі, щоб вибрати бажаний колір тексту (всього 6 кольорів).
Також можна вибрати вирівнювання тексту по лівому/правому краю або по центру.
Як тільки вас все влаштує, просто натисніть Готово.
Потім, якщо ви натиснете кружок папки поруч з символом тексту, перейдете до стікери.
Можна додати позначку часу або знайти стікер, що відповідає тому, що ви публікуєте.
Також існують опитування та стікери дня, які можна застосувати, щоб по-справжньому зацікавити аудиторію.
Рис. 5 – Крім тексту можна додати мітку часу, згадка та стікер
Якщо вам не сподобався елемент, можна просто перетягнути його в кошик внизу екрану (з’являється замість кнопки зйомки в момент коли затискаєте елемент).
Кнопка спалаху справа внизу включає спалах .
А потім можна натиснути кнопку перемикання камери, якщо хочете знімати в режимі Селфі.
Щоб зробити знімок, просто торкніться великого кола в нижній частині екрана .
Щоб записати відео, натисніть та утримуйте кружок – й відпустіть, коли закінчите запис.
Якщо вам цікаво, хто побачить вашу історію, перш ніж ви її опублікуєте, натисніть на глобус в лівому нижньому кутку, щоб отримати додаткову інформацію.
Рис. 6 – Дізнайтеся, хто зможе подивитися вашу Сторіс
Якщо ви натиснете на геометричні фігури (виділено червоним на рис. 6) в правому верхньому куті, це дозволить обертати та змінювати розмір ваших елементів (стікерів, тексту та ін.) на екрані.
Рис. 7 – Змінити можна й розмір й орієнтацію
Просто майте на увазі, що зараз в LinkedIn Сторіс немає таких напрямних, як в Instagram.
Тому, якщо ви щось повернете, може бути складно знову отримати ідеально рівне зображення, поки не видалите його повністю та не додасте знову.
Якщо ви захочете швидко додати щось ще перед публікацією, то для цього є стікери й текстові кнопки.
Є ще один значок, якщо ви постите на сторінку компанії – значок посилання . Він дасть можливість прив’язати сторінку компанії, щоб користувачі могли свайпати вгору при перегляді вашої Сторіс.
Рис. 8 – Вікно додавання посилання на сторінку компанії
Потім, якщо ви готові опублікувати повідомлення, просто натисніть Поділитися історією. І ви повинні побачити значок профілю тієї сторінки, на якій ви публікуєте Сторіс: будь то ваша особиста Сторіс або Сторіс сторінки вашої компанії, щоб бути впевненим, що все правильно робите.
Рис. 9 – Аватар підкаже, під яким акаунтом ви опублікуєте Сторіс
Ось так можна створити LinkedIn Сторіс. Перед тим як перейдемо до ідей про те, що ви можете опублікувати, давайте поговоримо про те, чому вам взагалі варто використовувати цей функціонал.
Пости з зображеннями залучають в 2 рази більше уваги, й соцмережа стверджує, що аудиторія. що переглядає Сторіс, зростає в 15 разів швидше, ніж ті, хто дивиться пости в стрічці.
Рис. 10 – Маркетинговий блог ЛінкедІн
Тому ми думаємо, що публікація Сторіс – перше, що люди бачать в верхньому лівому кутку. Вони допомагають простіше й частіше представляти ваш бренд цільовій аудиторії.
І це чудово, якщо ви хочете підвищити впізнаваність та залученість.
Сторіс також дають вашому бренду можливість трохи розслабитися. Соцмережа відома тим, що є професійною соціальною мережею, й ми постійно бачимо суворі формальні публікації від інших компаній.
Але вони повинні дозволити вам більше розкрити індивідуальність вашого бренду. Не бійтеся проявляти з ними більше творчості або гумору.
Тепер перейдемо до нашого списку ідей для Сторіс в ЛінкедІн, які ви можете використовувати для свого бізнесу.
Наводимо лише частина того, що можна і потрібно показувати в ЛінкедІн:
Основне завдання підходу – зробити ваш бренд більш представницьким.
Тепер ви знаєте, чому важливо й потрібно використовувати Сторіс в LinkedIn для свого бізнесу. Вони – відмінний спосіб демонструвати ваш бренд аудиторії частіше, посилити зв’язок та взаємодія з підписниками.
Якщо ви бажаєте домогтися максимальних результатів від своїх маркетингових ініціатив в LinkedIn, починайте створювати перші історії та озбройтесь ідеями вище, щоб максимально підвищити інтерес до ваших Сторіс.
І покваптеся, т. я. ЛінкедІн планує закрити їх в кінці вересня, оскільки це був експеримент…
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.