
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Напевно ви підписані на кілька десятків профільних каналів в Телеграм. А як його створити та розкрутити? Ще й безкоштовно.
Сьогодні розбираємо першу частина теми - як створити Телеграм канал.
А наступного тижня - як підключити коментарі, опитування, гіфки, відео, кнопки реакцій, URLи, та як дивитися статистику будь-якого каналу. Та як розкрутити Телеграм-канал безкоштовно. Й платно.
Канал в Телеграм схожий зі сторінкою в соцмережах, де власник акаунта публікує контент для підписників.
Чому Телеграм? Які його переваги:
Кількість щомісячних активних користувачів Telegram у всьому світі з березня 2014 року по квітень 2020 року (в мільйонах):
Рис. 1 – Статистика Телеграм (источник)
Перш ніж просувати свій канал, визначтесь з метою – навіщо ви його створюєте:
Корисна користь та емоції все ще потрібні користувачам. Особливо емоції.
Навіщо читачам підписуватись на ваш канал?
Знайдіть свою фішку та працюйте з нею.
Припустимо, ви вхожі до тусовки ілюстраторів та бажаєте ділитися лайфхаками, що випробували та обговорили з колегами. Або ви щодня стикаєтеся з курйозними випадками в роботі ветеринара й вам не терпиться поділитися інфою з іншими.
Складіть портрет аудиторії, для котрої збираєтесь писати та плануєте залучати.
Хто це:
Для кожної з цих груп потрібен свій контент, мова написання та терміни. Хтось із них ледь починає входити у сферу й взагалі не розуміє, що відбувається в IT. А в когось досвід 15+ років та вже “все тлін”, нічим не здивувати.
Нішування працює, і для нього потрібно знати свого підписника, його професійні або особисті інтереси, вік, досвід. У великих брендів величезна аудиторія, але чи кожен їх читач – цільовий, чи кожен з них зробив конверсію? Подивіться, скільки в канала підписників та скільки переглядів допису. У кращому випадку пост має 60% переглядів від числа аудиторії каналу.
Прикиньте, хто ваша ЦА та що їй буде актуально. Подумайте, чим ваш досвід може бути корисний іншим та зробіть з цього своє т. з. УТП каналу.
Наступні етапи:
При цьому ідеї повинні бути зрозумілі й вам, й читачам. Публікуйте цікавий аудиторії контент, щоб залучити підписників.
Тому що користувачі зазвичай переглядають останні кілька постів перед тим, як вирішити, підписуватися на канал чи ні. І якщо контент на каналі придатний, підписуються. А після підписки пильно стежать за новими публікаціями. Так що ви постійно перебуваєте під прицілом відписки.
Мету та зачіпку з’ясували, визначаємося з типом каналу.
Рис. 2 – Приклад авторського каналу
Рис. 3 – Канал експерта
Рис. 4 – Канал бренду
Рис. 5 – Новинний канал
Рис. 6 – Дайджест
Тепер розберемося з оформленням каналу.
Ліміти ТГ-каналу:
Поле | Кількість символів |
@username | від 5 до 32 символів |
Назва та опис | до 255 символів |
Запрошення користувачів | до 200 осіб |
Кількість підписників для відкриття статистики | 50 й більше |
Резервування @username після зміни (час, на котрий ім’я користувача доступно тільки для його колишнього власника) | біля 15-30 хвилин |
Юзернейм піде до посилання на канал – https://t.me/contentcreating.
Вимоги:
Вимоги:
Сьогодні інструкції щодо створення особистого бренду б’ють всі хіт-паради по затребуваності. І це виправдано – якщо ваше ім’я на слуху, нехай і в вузькопрофільних колах, то просування особистого бренду завжди виправдано.
Канал одразу асоціюється з власником – автором пабліка. Нові люди охочіше підпишуться на знайоме ім’я, особливо, якщо знають його за конференціями, вебінарами, та будь-якими іншими активностями.
Рис. 7 – Особистий бренд
В цьому випадку обрана назва доречна змісту – тому, що ви збираєтеся постити.
Рис. 8 – Тематична назва каналу
Використовуйте ключові слова для того, щоб конкретизувати тематику та потрапити хоча б теоретично до видачі пошуку Телеграм, яка містить поки всього 3 рядки.
Рис. 9 – Пошук в Телеграм
Лайфхак – оберіть юзернейм для каналу такий самий, як у вашого профілю в Інстаграм. Впізнаваність підвищиться, а відвідувачі не будуть плутатися.
Рис. 10 – Збіг ніку в ТГ та Інстаграм
Рис. 11 – Профіль в Інстаграм
Ємний лаконічний опис каналу. Те, чим ви ділитеся в блозі та залучаєте людей.
Включайте сюди також посилання на свої соцмережі.
Приклади вдалих описів:
Рис. 12 – Приклади описів каналів з різним контентом
Рис. 13 – Приклади описів каналів з різним контентом
Приступаємо до створення.
Щоб створити канал в Телеграмі, заходимо в Налаштування в десктопній версії та натискаємо “Створити канал”:
Рис. 14 – Як створити канал в Телеграм
Заповнюємо:
Рис. 15 – Оформлені блоки ТГ-каналу
Тиснете “Створити” та переходите до вибору типу каналу: публічний або із запрошенням за посиланням:
Рис. 16 – Вибір типу каналу
Зберігаємо та додаємо чи ні перших підписників-друзів (співробітників і т. д.):
Рис. 17 – Додавання перших підписників
Канал створений:
Рис. 18 – Створений канал
Готово!
Блок з інформацією про контент я не дописала, т. я. його можна змінити в будь-який момент.
*в мобільній версії налаштування каналу аналогічне.
Тепер завантажуєте туди свої пости згідно контент-плану. Та прив’язуєте коментарі, опитування, гіфки, відео, кнопки реакцій та URLи.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.