
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ми створили публічний канал в Телеграм. Наповнили його контентом, прив'язали коментарі, реакції та ін. фішки. А тепер нам потрібні підписники.
Які існують способи їх залучення?
Способи:
Розберемо кожен детально.
Швидкий спосіб набрати перших читачів каналу.
Відкриваємо канал, натискаємо на верхні три крапки та запрошуємо друзів:
Рис. 1 – Додавання читачів на канал
Обираєте всіх лояльних знайомих, які за раптове додавання не внесуть вас до блек-листа. Звичайно, краще заздалегідь їм написати, що ви створили власний канал і запрошуєте їх приєднатися.
Тут вже працює ваша мета і фішка каналу, які я розбирала в п. 1 статті про створення каналу. “Корисна користь”.
Ось тому такий важливий контент-план – коли почнуть приходити підписники, ми повинні будемо їх зацікавити новими публікаціями. Тобто щодня, 2-3 рази на тиждень, або скільки ви вирішили, публікувати новий пост.
Рис. 2 – Приклад регулярних публікацій по середах
Тобто постинг в якійсь рубриці на каналі стає регулярним – раз на тиждень. А інші пости – за бажанням власника пабліка.
Логічно пропіарити канал у своїх соцмережах. А то і в співтовариствах потрібної тематики. Звичайно, якщо там дозволено ділитися посиланнями.
Рис. 3 – Реклама ТГ-каналу в коментарях до посту
Ефективним способом може стати реклама ТГ-каналу у Сторіс Інстаграм – з жовтня вже кожен акаунт може додавати посилання до сторіс за допомогою стікера.
Налаштувати таргетовану або замовити рекламу свого каналу в інфлюенсерів. Але, це вже платний метод.
Наприклад, наш канал про контент можна запостити в спільнотах редакторів та копірайтерів – Куда смотрит редактор, ДавайПиши, Тыжмаркетолог и др..
Що можна зробити в LinkedIn (аналогічно іншим соцмережам, але є ризики):
Мінус методу в тому, що повідомлення можуть (і навіть найімовірніше) розцінити як спам. Але спробувати варто. І не забудьте відстежувати статистику переходів.
Один з ефективних способів. Не в кожному каналі дозволений ВП, але пробитися можна. Й безкоштовно, й за додаткову плату.
Рис. 4 – Реклама каналу суміжної та навіть актуальної сфери
Або можна піти таким шляхом:
Рис. 5 – Рекомендації власника каналу
Власник пабліка рекомендує канал, який читає сам та вважає корисним. Чим не нативна реклама?
З досвіду – основна частина читачів прийде в перші години після публікації. Далі кількість переходів та підписників піде на спад, це нормально. Не всі сидять у Телеграм щохвилини, дехто заходить туди періодично
Розміщення в каталогах Телеграм-каналів.
Список безкоштовних:
У подібних каталогах блоги згруповані за тематиками (Мотивація, Відео, Подорожі, і т. д.).
Тож, ви розміщуєте посилання на свій канал та його опис. Потрапляєте в певну тематичну групу. Тепер при заході в подібний каталог користувач зможе знайти вас або через групу, або через пошук за ключовими словами.
Існує й список платних сервісів:
У них можна замовити рекламу в інших каналах або на самому сайті.
Вартість реклами залежить від складності робіт:
Вкажіть посилання на ТГ-канал на сторінці Контакти:
Рис. 6 – Посилання на канал на сторінці Контакти
і в футері сайту:
Рис. 7 – Посилання на канал у футері сайту
Крім того, ми розмістили посилання на канал нашого CEO та CMO Maksym Yevsiukov на його особистій сторінці на нашому сайті:
Рис. 8 – Посилання на канал на особистій сторінці автора
і додатково прописуємо її під кожним постом Максима:
Рис. 9 – Активне посилання в пості
Користуйтесь всіма можливостями, що є.
Помістіть посилання в футері листа:
Рис. 10 – Канал в розсилці
Використовувати слід УСІ способи безкоштовно та легально прорекламуватися.
Писати власникам каналів подібних тематик.
У кожному каналі свій встановлений цінник на рекламний пост.
Пам’ятайте, що перш ніж оплачувати рекламу в інших, підготуйте свій канал – щоб користувачі перейшли й негайно забажали підписатися. А не глянули та вийшли (про підготовку читайте в статтях Як створити канал в Телеграм. Інструкція та рекомендації та Як підключити бот реакцій, урлів, коментарів та опитувань в Телеграм. Статистика).
Про платну розкрутку докладно – в Платне просування в Телеграм.
Адміністрація мережі досить нейтральна до інформаційних каналів.
А ось пряму рекламу і масову розсилку запрошень для вступу на канал порахують спамом.
У 1й раз профіль блокують на 1 тиждень. У разі повторного порушення активіста чекає довічний бан.
Причина для блокування каналу – скарга користувача (FAQ ТГ).
Як дізнатися, що вас заблокували?
При спробі відправити повідомлення будь-кому не з вашого списку контактів з’явиться помилка.
Проте із взаємними контактами спілкування залишиться доступним, як і відповіді на вхідні від інших користувачів.
Куди писати про блокування?
Боту @SpamBot. Пояснюєте ситуацію та чекаєте рішення.
Тепер ви знаєте все про створення та розкрутку каналу в Телеграм. Удачі!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.