
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
У першій частині ми створювали канал в Телеграм.
Сьогодні поговоримо, як працювати з текстом, картинками, опитуваннями та іншими інструментами перш, ніж почати залучати підписників. Адже логічніше оформити канал, наповнити його контентом, і після вже просувати готовий наповнений паблік.
Є 2 варіанти вирішення:
Нам потрібен бот @Controller Bot.
Заходимо в Телеграм та в пошуку прописуємо @Controller Bot.
Рис. 1 – @Controller Bot
Обираємо перше посилання та натискаємо на “Запустити”.
Рис. 2 – Вибір мови
Обираємо свою мову, отримуємо меню вибору дій:
Рис. 3 – Меню дій
Натискаємо на addchannel, тому що нам потрібно додати адміністратора в наш створений канал:
Рис. 4 – Підключення бота
Тепер переходимо в @BotFather та створюємо новий бот. Натискаємо “Запустити”:
Рис. 5 – BotFather
Створюємо нового Телеграм-бота. Для цього натискаємо /newbot. Тепер вас чекає довгий вибір імені бота, так як нік повинен бути унікальним:
Рис. 6 – Підбір імені бота
Нарешті мені вдалося підібрати відповідне ім’я:
Рис. 7 – Обраний нік бота
Копіюємо токен, повертаємося в @Controller Bot і вводимо його в порожнє поле повідомлення:
Рис. 8 – Введення токена
Повертаємося у свій канал.
Заходимо в канал, натискаємо управління каналом:
Рис. 9 – Управління каналом
Далі – Адміністратори:
Рис. 10 – Управління – Адміністратор
Додаємо адміністратора:
Рис. 11 – Додавання бота в адміністратори
Шукаємо бот за ніком:
Рис. 12 – Пошук свого бота в Телеграм
Вас запитають, чи додати бота в підписники. Підтверджуємо дію:
Рис. 13 – Призначити адміністратором
Рис. 14 – Додати бота адміністратором
Тепер пишете будь-яке повідомлення у своєму каналі та пересилаєте його в ControllerBot.
Далі вводите місто:
Рис. 15 – Підключення міста до каналу
Підтверджуєте, натискаючи “Вірно”.
Рис. 16 – Підключений бот в канал
Готово, бот створений. Тепер можна писати пости.
Це можна зробити за допомогою бота. Заходимо у свій канал й натискаємо на запуск бота:
Рис. 17 – Вибір форматування
Пишемо тестове повідомлення. Бот пропонує вибрати, що додати до посту:
Рис. 18 – Опції бота
Розберемо кожен більш докладно.
Спосіб 1. Пробуємо ввімкнути додавання коментарів: пишемо повідомлення та відправляємо його в бот.
Клікаємо на “Додати коментарі”.
Вас запитають, чи дійсно ви маєте намір опублікувати повідомлення зараз, або ж бажаєте відкласти постинг та задати таймер.
Рис. 19 – Опції каналу
Натискаємо на негайну публікацію. Заходимо у свій канал й дивимося, чи вийшов пост:
Рис. 20 – Пост з коментарями
До речі, повідомлення можна редагувати прямо в каналі, а не в боті.
Важливо! Для того, щоб додати коментарі, URL або реакції до посту, спочатку потрібно його відправити в бот, й тільки після публікації там вибирати потрібну дію.
Спосіб 2. Існує ще простіший спосіб підключення коментарів до постів в ТГ – за допомогою групи. Причому додавати туди всіх користувачів з контактів не треба. Достатньо додати одного, щоб все працювало.
Хід дій:
Рис. 21 – Створення групи
Рис. 22 – Додавання учасників
Рис. 23 – Дозволи групи
Рис. 24 – Додавання групи
Рис. 25 – Прокоментувати
Після натискання на “Прокоментувати” вас перекине до групи на обговорення під постом:
Рис. 26 – Обговорення в групі
Прокоментувати пост може будь-який користувач. Для цього необов’язково вступати до групи, що ви прив’язали до каналу.
Спробуємо додати кнопки реакцій до повідомлення. Існує 2 способи: через бот та через налаштування.
Як поставити реакцію через бот? Пишемо текст, відсилаємо боту, натискаємо на Додати реакції.
Рис. 27 – Додавання реакцій
Обираємо емодзі, поділяємо їх знаком “/” та відсилаємо боту:
Рис. 28 – Вибір реакцій
Знову питають, чи готові ми опублікувати пост зараз або зробити відстроченим.
Публікуємо відразу. Все пройшло вдало, переходимо до каналу, реакції видно:
Рис. 29 – Пост з реакціями
Як поставити реакцію в Телеграм через Налаштування та групу?
Upd. 20.12.2021 – джерело.
З грудня до повідомлення можна додавати реакції, перекладач для повідомлень, персоналізовані QR-коди, приховування тексту (спойлери).
Щоб відправити швидку реакцію по типу пальця догори, натисніть на повідомлення двічі.
Для вибору інших реакцій – наприклад, гніву, радості тощо, – натисніть на повідомлення один раз (для iOS – затисніть його пальцем).
Де обрати емодзі для швидких реакцій:
У особистих чатах реакції включені за замовчуванням.
У групах та каналах адміністратори можуть вибрати, чи дозволити реакції та які саме емодзі будуть доступні в чаті. Наприклад, можна включити тільки серце для позначок «Мені подобається» або збирати голоси за чи проти.
Адміністратори груп та каналів можуть увімкнути реакції у профілі чату: Налаштування > Змінити > Реакції.
Додамо реакції в канал. Справа нагорі заходимо в Налаштування — Керування каналом — Реакції. Активуємо Увімкнути та обираємо реакції, якими користувачі зможуть зреагувати на дописи в каналі.
Далі — Зберегти. Готово!
Залишилося випробувати додання URL до повідомлення.
Знову заходимо у свій бот, створюємо пост, натискаємо на “Додати URL-кнопки”:
Рис. 30 – Додати URL-кнопки
URLи бот пропонує додавати за схемою “Кнопка 1 – https://site”. Декілька урлів поділяємо “|” (Додати можна до 3х адрес).
Публікуємо.
URL прив’язався з назвою “Кнопка 1”. Змінити її вже не можна, так що спершу подумайте, що на кнопці повинно бути написано.
Рис. 31 – Опублікований пост з кнопкою URL
На кнопку я прив’язувала сторінку з гостьовим постом. Її видно, вона підсвічується.
Додамо медіафайл до повідомлення:
Тиснемо Опублікувати.
Рис. 32 – Додана до посту картинка
Додана до посту картинка.
Знову ті ж дії:
Рис. 33 – Відкласти пост
Рис. 34 – Відкласти пост на сьогодні
Пишемо потрібний час публікації прямо у поле повідомлення.
Рис. 35 – Публікація відкладеного посту
Чекаємо часу Х і дивимося, чи опублікується повідомлення у каналі.
Рис. 36 – Функціонал відкладеного постингу
Все працює, пост вийшов вчасно.
Також будь-яку публікацію можна видалити, для цього потрібно натиснути на “Задати таймер для видалення”.
Шукаємо бот @VoteBot.
Рис. 37 – @VoteBot
Заходимо в канал та починаємо пост з @vote, тоді підвантажиться ваше створене опитування:
Рис. 38 – Створення опитування через @VoteBot
Ось він відображається на каналі в опублікованому:
Рис. 39 – Опитування в каналі
Спостерігаємо за кількістю тих, хто проголосував.
У Телеграм-боті Controller Bot доступна кнопка Статистика. Спробуємо до неї зайти:
Рис. 40 – Статистика вашого боту
Бот пропонує переглянути статистику каналу за останній тиждень або місяць:
Рис. 41 – Статистика за 7 днів
Ми бачимо, що на каналі 2 чогось. Швидше за все, це підписника тому що постів було 3. І все.
За допомогою бота @TGStat_Bot:
Рис. 42 – Статистика чужого блогу @TGStat_Bot
Обираємо мову бота:
Рис. 43 – Вибір мови
І вводимо назву каналу або чату:
Рис. 44 – Вибір каналу для перегляду статистики
TGStat_Bot показує статистику:
Статистику можна запостити у канал.
На які показники потрібно орієнтуватися перед запуском реклами у чужому каналі:
1. середнє охоплення поста – скільки людей переглянуло пост (підписників каналу і ні, якщо був репост);
Охоплення всіх постів за місяць ділимо на загальну кількість постів за місяць). Репости з інших каналів не враховуємо.
2. ІЦ – індекс цитування.
ІЦ – відносна величина, на неї впливає безліч факторів:
ERR не враховує акаунти, що були видалені, так що це чиста статистика.
ERR простими словами – показник зацікавленості аудиторії. Чим більше підписників каналу читають пости, тим вище буде рівень ERR.
Як він розраховується:
EERR перевищує 100% – пости дивиться аудиторія більша, ніж підписники каналу. Тобто пости каналу репостять у інші ТГ-канали та чати, звідти й перегляди.
Де подивитися кількість видалених аків?
За допомогою бота))). Нам потрібен CrosserBot.
Рис. 45 – Статистика видалених акаунтів
Бот проситиме встановити його адміністратором в каналі. Т. я. в моєму створеному каналі 2 підписника, то перевірити обсяг видалених акаунтів не вийде.
Якщо у вас вже є підписники, натискайте після “Аудиторія” та аналізуйте.
Боти вкрай корисні для Телеграм – вони допомагають вести канал гарно та ефективно. За допомогою бота ми додаємо коментарі до запису, кнопки з реакціями, опитування, URLи, картинки й відео до постів. Боти полегшують роботу в Телеграм. Крім того, через них доступна статистика каналу. І свого, і чужого. Користуйтеся перевагами автоматів, вони істотно полегшують роботу
А наступного тижня поговоримо про те, як безкоштовно розкрутити Телеграм-канал.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.