замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
10656
8

У першій частині ми створювали канал в Телеграм.

Сьогодні поговоримо, як працювати з текстом, картинками, опитуваннями та іншими інструментами перш, ніж почати залучати підписників. Адже логічніше оформити канал, наповнити його контентом, і після вже просувати готовий наповнений паблік.

Є 2 варіанти вирішення:

  • додавати пости вручну без реакцій/кнопок;
  • використовувати Телеграм бот.

Нам потрібен бот @Controller Bot.


1. Бот @Controller Bot

Заходимо в Телеграм та в пошуку прописуємо @Controller Bot.

Телеграм бот

Рис. 1 – @Controller Bot

Обираємо перше посилання та натискаємо на “Запустити”.

Телеграм бот язык

Рис. 2 – Вибір мови

Обираємо свою мову, отримуємо меню вибору дій:

Телеграм бот старт

Рис. 3 – Меню дій

Натискаємо на addchannel, тому що нам потрібно додати адміністратора в наш створений канал:

Телеграм бот подключение

Рис. 4 – Підключення бота

Тепер переходимо в @BotFather та створюємо новий бот. Натискаємо “Запустити”:

Телеграм бот BotFather

Рис. 5 – BotFather

Створюємо нового Телеграм-бота. Для цього натискаємо /newbot. Тепер вас чекає довгий вибір імені бота, так як нік повинен бути унікальним:

Телеграм бот ник

Рис. 6 – Підбір імені бота

Нарешті мені вдалося підібрати відповідне ім’я:

Телеграм бот выбранный ник

Рис. 7 – Обраний нік бота

Копіюємо токен, повертаємося в @Controller Bot і вводимо його в порожнє поле повідомлення:

Телеграм бот токен

Рис. 8 – Введення токена

Повертаємося у свій канал.


1.2 Як додати бота в адміністратори?

Заходимо в канал, натискаємо управління каналом:

Телеграм бот управление

Рис. 9 – Управління каналом

Далі – Адміністратори:

Телеграм бот админ

Рис. 10 – Управління – Адміністратор

Додаємо адміністратора:

Телеграм бот-администратор

Рис. 11 – Додавання бота в адміністратори

Шукаємо бот за ніком:

Телеграм бот поиск

Рис. 12 – Пошук свого бота в Телеграм

Вас запитають, чи додати бота в підписники. Підтверджуємо дію:

Телеграм бот назначение админа

Рис. 13 – Призначити адміністратором

Телеграм бот настройки

Рис. 14 – Додати бота адміністратором

Тепер пишете будь-яке повідомлення у своєму каналі та пересилаєте його в ControllerBot.
Далі вводите місто:

Телеграм бот город

Рис. 15 – Підключення міста до каналу

Підтверджуєте, натискаючи “Вірно”.

Телеграм бот подключение

Рис. 16 – Підключений бот в канал

Готово, бот створений. Тепер можна писати пости.


2. Як додати кнопки, реакції та урли до посту в Телеграм

Це можна зробити за допомогою бота. Заходимо у свій канал й натискаємо на запуск бота:

Телеграм бот форматирование

Рис. 17 – Вибір форматування

Пишемо тестове повідомлення. Бот пропонує вибрати, що додати до посту:

  • мультимедійні дані;
  • коментарі;
  • реакції;
  • URL;
  • показати більше опцій.

Телеграм бот опции бота

Рис. 18 – Опції бота

Розберемо кожен більш докладно.


2.1 Коментарі до посту (2 варіанта)

Спосіб 1. Пробуємо ввімкнути додавання коментарів: пишемо повідомлення та відправляємо його в бот.
Клікаємо на “Додати коментарі”.
Вас запитають, чи дійсно ви маєте намір опублікувати повідомлення зараз, або ж бажаєте відкласти постинг та задати таймер.

Телеграм бот опции бота

Рис. 19 – Опції каналу

Натискаємо на негайну публікацію. Заходимо у свій канал й дивимося, чи вийшов пост:

Телеграм бот добавление комментариев

Рис. 20 – Пост з коментарями

До речі, повідомлення можна редагувати прямо в каналі, а не в боті.

Важливо! Для того, щоб додати коментарі, URL або реакції до посту, спочатку потрібно його відправити в бот, й тільки після публікації там вибирати потрібну дію.

Спосіб 2. Існує ще простіший спосіб підключення коментарів до постів в ТГ – за допомогою групи. Причому додавати туди всіх користувачів з контактів не треба. Достатньо додати одного, щоб все працювало.

Хід дій:

  • створюємо групу:

Телеграм комментарии

Рис. 21 – Створення групи

  • додаємо 1 учасника:

Телеграм комментарии

Рис. 22 – Додавання учасників

  • заходимо в управління групою й присвоюємо їй статус “Публічна” та ставимо галочку на всі дозволи:

Телеграм комментарии

Рис. 23 – Дозволи групи

  • прикріплюємо створену групу до чату: заходимо у свій канал – три крапки – управління каналом – додати групу – обговорення – додаємо свою групу:

Телеграм комментарии

Рис. 24 – Додавання групи

  • пишемо будь-який пост, кнопка “Прокоментувати” причепиться автоматом:

Телеграм комментарии

Рис. 25 – Прокоментувати

Після натискання на “Прокоментувати” вас перекине до групи на обговорення під постом:

Телеграм комментарии

Рис. 26 – Обговорення в групі

Прокоментувати пост може будь-який користувач. Для цього необов’язково вступати до групи, що ви прив’язали до каналу.


2.2 Як поставити реакцію в Телеграм

Спробуємо додати кнопки реакцій до повідомлення. Існує 2 способи: через бот та через налаштування.

Як поставити реакцію через бот? Пишемо текст, відсилаємо боту, натискаємо на Додати реакції.

Телеграм бот добавление реакций

Рис. 27 – Додавання реакцій

Обираємо емодзі, поділяємо їх знаком “/” та відсилаємо боту:

Телеграм бот реакции

Рис. 28 – Вибір реакцій

Знову питають, чи готові ми опублікувати пост зараз або зробити відстроченим.
Публікуємо відразу. Все пройшло вдало, переходимо до каналу, реакції видно:

Телеграм бот пост с реакциями

Рис. 29 – Пост з реакціями

Як поставити реакцію в Телеграм через Налаштування та групу?

Upd. 20.12.2021джерело.

З грудня до повідомлення можна додавати реакції, перекладач для повідомлень, персоналізовані QR-коди, приховування тексту (спойлери).

Щоб відправити швидку реакцію по типу пальця догори, натисніть на повідомлення двічі.
Для вибору інших реакцій – наприклад, гніву, радості тощо, – натисніть на повідомлення один раз (для iOS – затисніть його пальцем).

Де обрати емодзі для швидких реакцій:

  • Android: Налаштування > Установки чату > Швидка реакція.
  • iOS: Налаштування > Стікери та емодзі > Швидка реакція.

У особистих чатах реакції включені за замовчуванням.

У групах та каналах адміністратори можуть вибрати, чи дозволити реакції та які саме емодзі будуть доступні в чаті. Наприклад, можна включити тільки серце  для позначок «Мені подобається» або збирати голоси за чи проти.
Адміністратори груп та каналів можуть увімкнути реакції у профілі чату: Налаштування > Змінити > Реакції.

Додамо реакції в канал. Справа нагорі заходимо в Налаштування — Керування каналом — Реакції. Активуємо Увімкнути та обираємо реакції, якими користувачі зможуть зреагувати на дописи в каналі.

Налаштування реакцій Телеграм

Далі — Зберегти. Готово!

Залишилося випробувати додання URL до повідомлення.


2.3 Як додати URL

Знову заходимо у свій бот, створюємо пост, натискаємо на “Додати URL-кнопки”:

Телеграм бот URL-кнопки

Рис. 30 – Додати URL-кнопки

URLи бот пропонує додавати за схемою “Кнопка 1 – https://site”. Декілька урлів поділяємо “|” (Додати можна до 3х адрес).
Публікуємо.
URL прив’язався з назвою “Кнопка 1”. Змінити її вже не можна, так що спершу подумайте, що на кнопці повинно бути написано.

Телеграм бот кнопка URL

Рис. 31 – Опублікований пост з кнопкою URL

На кнопку я прив’язувала сторінку з гостьовим постом. Її видно, вона підсвічується.


2.4 Медіафайл (картинку, відео)

Додамо медіафайл до повідомлення:

  • заходимо в бот, обираємо канал, натискаємо “Створити повідомлення”;
  • пишемо текст, відправляємо його в бот;
  • натискаємо на “Прикріпити медіафайл” та обираємо малюнок.

Тиснемо Опублікувати.

Телеграм бот добавление картинки

Рис. 32 – Додана до посту картинка

Додана до посту картинка.


2.5 Відкладений пост

Знову ті ж дії:

  • заходимо у бот;
  • натискаємо “Створити пост”;
  • обираємо канал;
  • набираємо текст повідомлення і відправляємо у бот;
  • натискаємо “Далі”;
  • обираємо “Відкласти”:

Телеграм бот отложенный пост

Рис. 33 – Відкласти пост

  • обираємо “Сьогодні”:

Телеграм бот отложенный пост сегодня

Рис. 34 – Відкласти пост на сьогодні

Пишемо потрібний час публікації прямо у поле повідомлення.

Телеграм бот время публикации

Рис. 35 – Публікація відкладеного посту

Чекаємо часу Х і дивимося, чи опублікується повідомлення у каналі.

Телеграм бот отложенный постинг

Рис. 36 – Функціонал відкладеного постингу

Все працює, пост вийшов вчасно.
Також будь-яку публікацію можна видалити, для цього потрібно натиснути на “Задати таймер для видалення”.


2.6 Як створити опитування в Телеграм через бот

Шукаємо бот @VoteBot.

Телеграм бот VoteBot

Рис. 37 – @VoteBot

Заходимо в канал та починаємо пост з @vote, тоді підвантажиться ваше створене опитування:

Телеграм бот опрос

Рис. 38 – Створення опитування через @VoteBot

Ось він відображається на каналі в опублікованому:

Телеграм бот опрос в канале

Рис. 39 – Опитування в каналі

Спостерігаємо за кількістю тих, хто проголосував.


3. Статистика Телеграм-каналу. Де подивитись?

У Телеграм-боті Controller Bot доступна кнопка Статистика. Спробуємо до неї зайти:

Телеграм бот статистика

Рис. 40 – Статистика вашого боту

Бот пропонує переглянути статистику каналу за останній тиждень або місяць:

Телеграм бот статистика 7 дней

Рис. 41 – Статистика за 7 днів

Ми бачимо, що на каналі 2 чогось. Швидше за все, це підписника тому що постів було 3. І все.


3.1 Як подивитися чужу статистику Телеграм каналу?

За допомогою бота @TGStat_Bot:

Телеграм бот TGStat_Bot

Рис. 42 – Статистика чужого блогу @TGStat_Bot

Обираємо мову бота:

Телеграм бот выбор языка

Рис. 43 – Вибір мови

І вводимо назву каналу або чату:

Телеграм бот чужой канал

Рис. 44 – Вибір каналу для перегляду статистики

TGStat_Bot показує статистику:

  • кількість підписників;
  • охоплення 1 поста;
  • кількість переглядів за день;
  • залученість ERR;
  • індекс цитування ІЦ (скільки було перепостів з каналу).

Статистику можна запостити у канал.

На які показники потрібно орієнтуватися перед запуском реклами у чужому каналі:

1. середнє охоплення поста – скільки людей переглянуло пост (підписників каналу і ні, якщо був репост);

Охоплення всіх постів за місяць ділимо на загальну кількість постів за місяць). Репости з інших каналів не враховуємо.

2. ІЦ – індекс цитування.

ІЦ – відносна величина, на неї впливає безліч факторів:

  • авторитетність каналу-донора та його якість;
  • кількість згадувань вашого каналу;
  • в добірці чи ні згадали канал, і т. п..
  • ERR – показник залученості, це кількість реальних людей, не “мертвих душ”, що переглянули пост.

ERR не враховує акаунти, що були видалені, так що це чиста статистика.
ERR простими словами – показник зацікавленості аудиторії. Чим більше підписників каналу читають пости, тим вище буде рівень ERR.

Як він розраховується:

Телеграм бот ERR

EERR перевищує 100% – пости дивиться аудиторія більша, ніж підписники каналу. Тобто пости каналу репостять у інші ТГ-канали та чати, звідти й перегляди.

Де подивитися кількість видалених аків?

За допомогою бота))). Нам потрібен CrosserBot.

Телеграм бот удаленные аккаунты

Рис. 45 – Статистика видалених акаунтів

Бот проситиме встановити його адміністратором в каналі. Т. я. в моєму створеному каналі 2 підписника, то перевірити обсяг видалених акаунтів не вийде.
Якщо у вас вже є підписники, натискайте після “Аудиторія” та аналізуйте.


Висновок

Боти вкрай корисні для Телеграм – вони допомагають вести канал гарно та ефективно. За допомогою бота ми додаємо коментарі до запису, кнопки з реакціями, опитування, URLи, картинки й відео до постів. Боти полегшують роботу в Телеграм. Крім того, через них доступна статистика каналу. І свого, і чужого. Користуйтеся перевагами автоматів, вони істотно полегшують роботу

А наступного тижня поговоримо про те, як безкоштовно розкрутити Телеграм-канал.


Банер бан ТікТок

Тіньовий бан ТікТок

Чат-бот Інстаграм банер

Чат-бот в Інстаграм

Facebook Ad Library - все про роботу з рекламою

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.