
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Кожен новий сайт, розміщений в інтернеті, ризикує загубитися серед безлічі схожих сторінок. І це зрозуміло - будь-який запит показує мільйони результатів, а Гугл не може ранжирувати всі сайти на перших декількох сторінках пошуку. Щоб веб-проєкт ефективно продавав товари/послуги й залучав нових відвідувачів, в перспективі - клієнтів, необхідним є грамотне пошукове просування.
Розглянемо обов'язкові етапи робіт для розкрутки вашого веб-ресурсу.
Це підготовчий етап для сайта, який ви плануєте просувати. Моніторинг тематики, ніші бізнесу та конкурентів дуже вплине на всі подальші рішення по розкрутці.
Аналіз проводимо за такими пунктами:
Рис. 1 – Пошук конкурентів у галузі
Тут потрібно врахувати регіон, в охопленні якого зацікавлений власник сайту – від конкретного міста до всієї країни та закордону. Саме в цьому регіоні й потрібно відібрати декілька топових конкурентів, а потім проаналізувати інформацію з їхніх сайтів, щоб надалі доповнити та вдосконалити найбільш вдалі ідеї.
На цьому етапі фахівець виконує завдання:
Докладний аудит на другому етапі пошукової оптимізації дає шанс одразу провести глобальні зміни, які сприятимуть виходу сайту в ТОП. Також ви швидше наповните сайт релевантним контентом і в результаті оптимально розподілите бюджет на рекламу.
Важливо приділити цьому увагу на самому початку просування, оскільки деякі роботи технічно неможливо провести пізніше, а деякі обійдуться дорожче та займуть час.
На цьому етапі важливим є підбір ключових слів, з яких і складається семантичне ядро. Воно містить сотні й тисячі ключових запитів. Процес може тривати декілька місяців. Легше робити це за допомогою спеціалізованих сервісів – наприклад, Serpstat, ніж вручну або користуючись звичайними підказками пошуку.
Ключовики потрібні для таких дій:
Запити можна кластеризувати – розбити по групах так, щоб кожна окрема сторінка на сайті містила відповідні їй ключові запити. Це стане в пригоді при переході до наступного етапу пошукового просування.
Далі формуємо структуру сайту згідно зібраній семантиці. Якщо в ході збору ключових слів виявилося, що для певних цільових запитів на вашому веб-майданчику не створені сторінки, це потрібно зробити зараз.
Звідки можна почерпнути теми для створення окремих т.н. посадочних сторінок:
Оптимальним варіантом є, якщо сторінки фільтрів будуть містити низько- та середньочастотні запити, а сторінки категорій – високочастотні.
Рис. 2 – Приклад високочастотних запитів (comfy.ua)
Рис. 3 – Приклад низькочастотних запитів (comfy.ua)
Модифікуючи структуру сайту, слід орієнтуватися на:
Якщо товари або послуги пропонуються в різних містах, то потрібно помножити кількість посадочних сторінок на кількість міст. Важливо, щоб ці сторінки містили унікальний контент, актуальний для кожного регіону.
Проведений раніше аудит передбачає розуміння того, які проблеми сайту потребують вирішення. На цій стадії SEO-просування стоять такі завдання:
Рис. 4 – Приклад модулю “Також на…” – модель Disqus на WordPress
Звісно, постійної уваги вимагає контент проекту, який просувається. Необхідно відстежити, наскільки він якісний та чи не втратив він свою актуальність.
Широкий спектр робіт з оптимізації текстів передбачає:
Зручніше створити конкретний план і наповнити сайт оптимізованими текстами. У техзавданні для SEO-просування повинні бути прописані:
На основі цих даних копірайтер пише тексти, які максимально відповідають на запити користувачів.
Рис. 5 – Статистика до та після доопрацювання статті
Наприклад, ось як підскочила наша стаття про отримання промокоду Google Ads – в серпні ми її допрацювали, результат ви бачите на рис. 6. Вона стала краще відповідати на запит користувача, відвідуваність публікації підвищилася, і пошукові системи перемістили її вище у SERP.
Системи зрозуміють, що ваш контент вартий уваги, піднімуть його у видачі, таким чином, інтернет-майданчик приверне більше відвідувачів.
На цьому етапі робимо роботу з сайтом більш комфортною для відвідувачів. Від характеру такої взаємодії залежить відвідуваність вашого ресурсу. І в результаті – обсяг здійснених замовлень.
Розбираємося, чи представлені комерційні чинники ранжування сайту:
Рис. 6 – Використання mssg.me
За допомогою цих дій ми знижуємо показник відмов, збільшуємо відсоток повернень користувачів і підвищуємо час їхнього перебування на веб-ресурсі.
Щоб підвищити довіру пошукових систем до цього сайту, потрібно оптимізувати його за допомогою посилань з інших ресурсів. Причому ці ресурси повинні мати позитивну репутацію в мережі та бути авторитетними. Тут враховуються вік доменів, типи анкорів, різноманітність посилального профілю.
Як можна отримати ці посилання:
Нарощування зовнішньої посилальної маси дозволить стати більш авторитетним для пошукових систем.
На завершальному етапі просування, коли сайт вже практично оптимізований, залишається додати канали комунікації між сайтом-продавцем і покупцями – налаштувати месенджери, продумати e-mail розсилку новин. Також варто попрацювати з позитивною репутацією (звернути увагу на відгуки споживачів, для цього, наприклад, налаштувати Google My Business).
Можливо, знадобиться поліпшити платіжний профіль або налаштувати поштову розсилку, створити акаунти в соціальних мережах та почати їхню цільову розкрутку.
Кожен конкретний випадок вимагає окремого розгляду деталей, але ефективність цих кроків для просування сайту доведена практикою.
Успіхів у SEO-просуванні!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.