WEB-аналітика - система збору, вимірювання, аналізу інформації про відвідувачів ресурсів з метою покращення та оптимізації ключових показників ефективності. Налаштування веб аналітики допомагає дізнатися, як користувачі взаємодіють з сайтом. Оптимізація цієї взаємодії підвищує результативність маркетингових кампаній.
Заповніть контактні данні, ми обовʼязково звʼяжемось з вами
Ваш запит надіслано
Сертифікати
Вибір Країни
Вибір Країни 2024
№1 digital-агенція року на території України
EXPERT
Diamond Product Expert Google Ads 2024
в офіційній спільноті підтримки продукту Google Ads
PREMIER 2025
the top 3% of Partners
за значні успіхи в залученні нових клієнтів і розвитку бізнесу наявних
TOP
TOP SEO company by Superbcompanies
кращі SEO-компанії України
TOP
TOP Company by Clutch
рейтинг топ компаній від Clutch
TOP
TOP SEO Services Companies, Q1 2024
рейтинг маркетингових агенцій за версією TrueFirms
PARTNER
Google Partner by Elevator
пройшли програму, яка працює з керівництвом обраних digital агентств, які демонструють високі результати для своїх клієнтів
MOST REVIEWED
Full Service Digital Company
кращі Digital агенції України
Verified Service Provider
HeroAgencies
Awarded for completing the agency verification process.
Наші послуги
Налаштування WEB-аналітики – це комплекс послуг, який спрямований на впровадження та налаштування інструментів аналітики (GA4, GTM тощо) для відстеження поведінки користувачів і оцінки ефективності сайту. Перетворюємо кліки на клієнтів за допомогою експертного управління PPC-кампаніями. Залучаємо потенційних клієнтів точно націленими креативами, створеними на основі релевантних ключових слів, чітко позначених аудиторій користувачів та геотаргетингу.
Зусилля ITForce призвели до підвищення конверсії та поліпшення загальної ефективності реклами. Команда виконала все вчасно і швидко реагувала на потреби клієнта. Більш того, ITForce є професійною, проактивною та орієнтованою на досягнення результатів.
Компанія ITForce була найнята для підвищення онлайн-видимості квіткового бутіка та залучення клієнтів. Команда зосередилася на налаштуванні та управлінні рекламою клієнта в Google Ads. Завдяки ITForce клієнт отримав 45% зростання веб-трафіку, 30% зростання конверсій, 50% зростання ROI та 25% зниження CPA. Команда забезпечила безперебійну співпрацю завдяки своєму винятковому управлінню проектами. Більше того, вони були уважними та орієнтованими на пошук рішень.
ITForce допомогла клієнту досягти зростання трафіку на сайт на 65%, підвищення конверсії на 30%, зниження вартості ліда на 25% та збільшення кількості якісних запитів від клієнтів на 100%. Команда постійно шукає шляхи для максимізації ROI клієнта. ITForce виконує роботу вчасно та чітко комунікує.
Робота ITForce призвела до зростання кількості лідів та конверсій у клієнта. Команда діяла професійно та забезпечувала зрозумілу комунікацію електронною поштою, швидко відповідаючи на запити. ITForce виконувала завдання вчасно й детально описувала дії в межах проєкту. Я був вражений їхнім професіоналізмом, швидкістю реакції, приємною комунікацією та отриманими результатами.
У нас були численні кампанії в Google Ads протягом багатьох років, але вартість покупки була для нас занадто високою.
Ми знайшли ITForce на www.freelancehunt.com. Ця компанія займала перше місце в категорії PPC, і це стало головним фактором на той час.
По-перше: глибоке вивчення специфіки бізнесу, цільового сайту та поточного стану рекламних кампаній. Увага до деталей.
По-друге: складність і масштаб. Було зібрано кілька тисяч ключових слів, створено кілька сотень груп оголошень. Було перероблено пошукові кампанії, медійні кампанії, кампанії Merchant та ремаркетинг. Вартість покупки в акаунті Google Ads зменшилася з 100% до 70% при тій же кількості конверсій.
ITForce надає послуги з постійного управління рекламою для інтернет-магазину. У прагненні збільшити продажі та трафік на сайті команда створює та керує рекламними кампаніями Google, а також працює над розробкою контенту. Зусилля ITForce призвели до зростання конверсій у клієнта на 39%. Команда завжди забезпечувала своєчасне надання високоякісних результатів, і ця практика зберігається в поточній співпраці. Команда ITForce ніколи не стоїть на місці та постійно освоює нові технології у сфері контекстної реклами. Ми безперервно впроваджуємо нові інструменти, які допомагають розвивати наш магазин і збільшувати продажі.
Ми шукали інформацію в інтернеті та випробували кілька інших агентств, перш ніж знайти ITForce. Нашою головною проблемою була нестабільність результатів, оскільки нас не задовольняло короткострокове зростання продажів на два тижні.
Ми шукали професіонала, який налаштує та адаптує кампанії Google Ads, щоб реагувати на сезонність ринку.
Ми хотіли витрачати менше та заробляти більше — як і будь-який інший бізнес. Наші цілі змінюються з місяця в місяць, і деякі з них були/є:
залучати більше відвідувачів на сайт;
залучати більше клієнтів на сайт;
генерувати ліди;
оптимізувати конверсію;
оптимізувати бюджет;
будувати бренд, створюючи унікальні та привабливі оголошення тощо.
Ми прагнули до постійного зростання, і зараз досягаємо його разом з ITForce.
Ми комунікуємо через робочі чати або дзвінки, і ITForce завжди гнучко підходить до часу та відповіді. Маркетинговий менеджер складає план реклами, а PPC-спеціаліст втілює його в реальність. Я завжди отримую щомісячні звіти разом із планами налаштувань на наступний місяць та щотижневі оновлення щодо моїх кампаній.
Я тісно співпрацював із маркетинговим менеджером, PPC-спеціалістом, копірайтерами та командою підтримки клієнтів.
Ми постійно досягаємо наших цілей — витрачаємо менше і заробляємо більше. Наша конверсія зростає, приносячи компанії більше прибутку, водночас ми отримуємо постійний потік повернених клієнтів.
Дуже ефективно та продуктивно. ITForce завжди онлайн, завжди на зв’язку та завжди відповідає. Вони реагують на мої потреби швидше, ніж будь-яка компанія, з якою я працював.
Щоб розширити свої послуги, було б чудово, якби вони знайшли спосіб полегшити мовний бар’єр.
Звернувся до ITForce за аудитом рекламних кампаній у Facebook. Рекламу ми налаштовували самі, і вона давала ефект, але ми хотіли кращого результату.
Фахівець вказала на помилки та виправила їх. Заодно запропонувала запустити нову РК із більш точними налаштуваннями.
У результаті кампанія, яку налаштували фахівці, принесла крутий ефект: наші продажі зросли втричі.
Чудові фахівці, їм можна довіряти!
ITForce допомогла покращити ефективність реклами та знизити CPC, вартість за конверсію та вартість переходу на сайт з оголошень. Усі показники зростають щомісяця. Позитивна динаміка основних показників зберігається, а саме — зниження вартості за конверсію та за перехід на сайт із реклами.
Перш за все команда ITForce почала з налаштування нашого акаунта Google Ads та рекламних кампаній. Потім вони визначили основні ключові слова для запуску пошукових кампаній і додали мінус-слова. Також команда ITForce підготувала оголошення та налаштувала пошукові й торгові кампанії. Після завершення налаштувань команда розпочала супровід акаунта Google Ads.
Згідно зі звітами Google Analytics, дохід, отриманий з Google Ads, склав 27% від загального доходу компанії. Транзакції з Google Ads становлять 32% від усіх наших транзакцій. Середня ціна за ліда — 5$. З google/cpc ми отримали 70% трафіку на наш сайт.
Вони завжди відкриті до комунікації та доступні. Я постійно отримую різні пропозиції щодо розвитку акаунта. І що для мене дуже важливо — усі завдання виконуються у встановлені терміни.
Вони не лише пропонують нові інструменти Google Ads, але й намагаються давати поради для досягнення ще кращих результатів. І, звісно, дуже швидко реагують на всі мої запитання.
Працюємо з компанією ITForce із грудня 2016 року. Почали нашу співпрацю тому, як раніше я розчарувався взагалі в налаштувачах контекстної реклами — змінив до цього гору підрядників, всі мені виносили мозок будь-якою непотрібною мені хрінню і не хотіли хоч трохи розібратися в нашому продукті.
Тому я дав завдання Марині, вона на той час обіймала посаду керівника в ЮМІ, йди на курси контексту, послухай там, що до чого, і знайди мені адекватних та нормальних підрядників, щоб ми світилися у Гуглі на першому місці за адекватні гроші. Що Марина й зробила. І знайшла вас.
Потім ми плідно працювали, і одним з головних плюсів я можу виділити те, що є залученим до того, щоб ми реально нормально працювали й у нас реально були замовлення.
У мене прохання були прості:
- Запит "повітряні кульки Харків" - тут ми маємо світитися першими, ок?
- ОК.
– Значить, працюємо. Бюджет на рекламу стабільний?
- Стабільний.
– Замовлення приходять? Телефонія дзвонить?
- Так, усі норми.
- Ну, от і зашибісь.
Ось така у мене оцифровка замовлень.
За внутрішніми налаштуваннями в кабінетах або там яка ціна кліка, я в це вникати точно не хочу. У мене движуха тільки вперед, а решта – нехай фахівці розбираються. Вирішуватимемо проблеми в міру їх надходження. Поки дзвонять – значить усе нормально.
І хочу сказати нашому менеджеру Олені велике спасибі, що позбавляєте нас зайвих питань і що за час нашої роботи Ви точно показали залучення в тому, щоб розібратися в нашому продукті, адже без цього нормальну рекламу не налаштувати.
Останні півроку ми опікувалися СЕО оптимізацією сайту. Тут теж критерії оцінки роботи хлопців у мене прості: ми виросли в пошуковій видачі, так, виросли, але потім то карантин, то криза якась, то ще щось, тому роботи ми тимчасово призупинили, але, я думаю, незабаром часу до них повернемось.
Загалом, коротше, скільки можна писати, час і працювати. Співробітництвом із компанією ITForce я задоволений. Рухаємось далі!
P.S. Реально показником націленості на результат є завзятість та навичка досягнення цілей. Олена із завзятістю "діставала" з мене цей відгук. Не тому, що вона намагалася мене якось напружити, а тому, що я її трохи "динамив". Але, все-таки, вона мене дотиснула. Респект, Олено, Ви молодець, то тримати!
З компанією ITForce я знайомий вже майже рік і успішно продовжую співпрацю :)
Прийшов до них з метою спробувати контекст, тому що багато про нього чув, і мене цікавило зростання продажів.
ITForce допомогли налаштувати рекламні кампанії, а далі оптимізували їх, щоб досягти кращого ефекту. Щодо процесу роботи – щомісяця я отримував звіт з аналітикою та подальшим планом. Спілкування відбувається у спільному чаті зі спеціалістами. Мої питання вирішуються швидко.
Що стосується ефекту — за час співпраці продаж магазину зріс у 2 рази, при цьому вартість переходу за оголошенням скоротилася більш ніж на третину.
Роботою я задоволений та можу впевнено їх рекомендувати.
Співпрацювати з цією компанією по Google Ads почав більше року тому. Нам оптимізували та продовжують оптимізувати нашу контекстну рекламу (відключили непрацюючі оголошення, додали мінус слова,…), налаштували низку нових кампаній. Відвідування та дохід почали зростати відразу після налаштування стандартної торгової кампанії. Після цього була запущена розумна торгова кампанія, в результаті за період їх роботи відвідуваність мого сайту зросла в 3 рази, а витрати на рекламу тільки в 2 рази.
Щодо техпідтримки, то вона оперативна, і не раз відповідали навіть у неурочний час. Приємно та несподівано було отримати на Новий Рік від них подарунок).
На даний момент ми розширили нашу співпрацю і тепер спеціалісти працюють з нами з SEO-просування. Співпрацю почали лише цього місяця, тому про результати поки що нічого не готовий сказати.
ITForce допомогла покращити ефективність реклами та знизити CPC, вартість за конверсію та вартість переходу на сайт з оголошень. Усі показники зростають щомісяця. Позитивна динаміка основних показників зберігається, а саме — зниження вартості за конверсію та за перехід на сайт із реклами.
ITForce надає послуги з постійного управління рекламою для інтернет-магазину. У прагненні збільшити продажі та трафік на сайті команда створює та керує рекламними кампаніями Google, а також працює над розробкою контенту. Зусилля ITForce призвели до зростання конверсій у клієнта на 39%. Команда завжди забезпечувала своєчасне надання високоякісних результатів, і ця практика зберігається в поточній співпраці. Команда ITForce ніколи не стоїть на місці та постійно освоює нові технології у сфері контекстної реклами. Ми безперервно впроваджуємо нові інструменти, які допомагають розвивати наш магазин і збільшувати продажі.
Які роботи передбачає послуга налаштування вебаналітики?
Вебаналітика потрібна кожному інтернет-підприємцю для відстеження результатів діяльності. Налаштовувати її потрібно з моменту запуску бізнесу в мережі, щоб взаємодія першого відвідувача з сайтом була врахована системою, і почався збір статистики.
Головні завдання системи аналітики:
моніторинг трафіку сайту;
контроль ефективності рекламних кампаній;
обчислення окупності інвестицій;
пошук прибуткових та нерентабельних рекламних каналів;
виявлення закономірностей у поведінці відвідувачів.
Для більш глибокого розуміння поведінки користувачів на вашому сайті та подальшої оптимізації маркетингових кампаній рекомендуємо замовити налаштування веб аналітики. Інструменти вебаналітики оцінюють якість трафіку, контенту, юзабіліті, аналізують вашу аудиторію та оцінюють рентабельність вкладень у маркетинг. Перед налаштуванням аналітики ми визначаємо цілі, яких має досягти сайт – це цільові дії користувача (реєстрація, підписка, покупка тощо). Аудит технічної частини проєкту допомагає виявити проблемні місця, які впливають вірність передачі. Надаємо рекомендації щодо усунення виявлених проблем та оптимізації роботи системи.
Google Analytics – це безплатний сервіс Google, який допомагає відстежувати та аналізувати поведінку користувачів на вебсайті. Google Analytics надає детальну інформацію про те, звідки приходять відвідувачі, які сторінки вони переглядають, як довго залишаються на сайті та багато іншого.
Роботи в рамках послуги налаштування вебаналітики від команди ITForce:
визначення цілей та вибір метрик для відстеження;
встановлення кодів Google Analytics на сайт;
налаштування систем облікових записів та профілів, фільтрів та цілей у Google Analytics для відстеження;
збір та обробка даних;
звітність.
Коли ви замовляєте налаштування веб-аналітики, ви отримуєте доступ до розширених статистичних даних. Показники ефективності дають чітке уявлення портрета користувачів, розуміння реальних потреб та очікувань цільової аудиторії. На їх основі ми розробляємо способи усунення виявлених проблем.
Впроваджуємо рішення щодо покращення користувацьких патернів. Запускаємо нові функціональні можливості інтернет-майданчика. З урахуванням цієї інформації вносимо коригування в існуючу стратегію ефективного контекстного просування та позначаємо вектор розвитку бізнесу.
Після налаштування метрик ефективності отримані відомості дозволять:
знизити вартість залучення цільового клієнта;
підвищити конверсію з різних джерел просування;
покращити взаємодію користувачів з сайтом та інше.
Дані завжди знаходяться у швидкому доступі – ви можете регулярно їх переглядати та оперативно реагувати на зміни.
Кожне завдання потребує вирішення. І зрештою всі вони призводять до зростання відгуків від відвідувачів та збільшення прибутку компанії. Для максимальної віддачі реклами вебаналітика – обов’язковий для роботи інструмент.
Налаштування WEB-аналітики для Ecommerce
GA4 дозволяє відстежувати взаємодію користувачів з сайтом на всіх етапах вирви продажів: від першого відвідування інтернет-магазину до здійснення покупки. Отримані з GA4 дані сприяють оптимізації досвіду користувача на сайті, що робить його інтуїтивним і швидким. Що позитивно впливає на залучення цільової аудиторії, збільшення кількості конверсій та середнього чека замовлення.
Налаштування ecommerce в GA4 надає більш детальну інформацію про продажі та дозволяє аналізувати такі показники, як:
Дохід від продажу: загальний дохід, середній чек, вартість замовлення.
Конверсія: відсоток відвідувачів, які здійснили покупку.
Популярність товарів: які товари користуються найбільшим попитом.
Ефективність рекламних кампаній: як кампанії впливають на продажі.
Поведінка користувачів: як користувачі взаємодіють із товарами перед покупкою.
Google Analytics 4 дає інформацію про те, який канал залучення користувачів найбільш ефективний у перетворенні потенційних клієнтів на реальних покупців. Дані GA4 сприяють прийняттю обґрунтованих рішень щодо розподілу маркетингового бюджету, фокусуючись на найбільш конверсійних каналах.
Налаштування WEB-аналітики для сайтів послуг
Конверсія на сайті послуг – це будь-яка цільова дія користувача, яка наближає його до покупки або замовлення послуги. Це може бути:
Заповнення форми зворотного зв’язку: запит на консультацію, розрахунок вартості та бронювання послуги.
Виклик за вказаним номером: відстеження дзвінків із сайту.
Перегляд певних сторінок: наприклад, сторінок із цінами, контактами, відгуками, тривалість перегляду сторінки, кількість доскролів.
Підписка на розсилку: збирання бази потенційних клієнтів.
Завантаження матеріалів: білих книг, шаблонів, прайс-листів.
Комплексне налаштування web аналітики, ціна якого залежить від обсягу робіт, дозволить вам отримати глибоке розуміння поведінки користувачів на вашому сайті та покращити взаємодію з потенційними клієнтами.
Ціни
Налаштування оголошень вимагає витрат на аналіз рекламного середовища та планування кампаній. Кінцева вартість на послуги контекстної реклами формується індивідуально під запити клієнта..