Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Клієнт бажав розкрутити сторінку в Інстаграм: створити її, наповнити контентом та залучити цільових підписників
SMM-просування
Інтернет-магазин дзеркал та меблів для візажистів
Україна
1000 цільових підписників
Підвищення числа підписників в мережі Інстаграм та лояльності до бренду
Наповнення акаунту, написання постів та створення сторіс
Присутність компаній в соціальних мережах обов’язкова. В онлайн-сфері акаунт Інстаграм стає обличчям компанії: по його наповненню та візуалу користувачі вирішуватимуть, чи бажають вони стати клієнтами.
Сторінка Інстаграм повинна бути наповнена єдиним за стилем контентом, тому що через пости здійснюється спілкування виробника з кінцевим клієнтом і таким шляхом відбувається презентація нових продуктів.
Перш ніж звернутися до нас, компанія була присутня на ринку України більше 7 років. Сторінки в Інстаграм у компанії не було.
Наше завдання полягало в створенні та наповненні акаунту, а також:
Бізнес клієнта орієнтується на візажистів, власників салонів краси, стилістів, – дзеркала в їх роботі відіграють ключову роль, допомагаючи створити затишне та освітлене робоче місце.
У перші місяці роботи стояли завдання створити позитивний імідж компанії в мережі, сформувати лояльність нових покупців, викликати у відвідувачів бажання підписатися на сторінку і зробити замовлення:
Ми поступово наповнювали акаунт якісним контентом, чергуючи топові позиції, фото людей або фотоотзиви клієнтів з нашими дзеркалами. Наявність контент-плану відіграє вирішальну роль при побудові стратегії. Таким чином складається графік публікацій й визначається вміст постів. Контент необхідно викладати порційно, через рівні проміжки часу (про інші значущі фактори можна прочитати у нашій статті Social Media Marketing: детально про головне).
Далі необхідно збільшувати кількісні показники сторінки, охоплення постів та сторіс, нарощувати число підписників. Для цього потрібне налаштування таргетованої реклами для роботи з цільовою аудиторією, яка найбільш зацікавлена в продукції компанії.
В нашій стратегії ключове місце ми відводили таргетованній рекламі. Однак клієнт відмовився виділяти бюджет на рекламу, але запропонував працювати за бартером з лідерами думок.
Робота з інфлюенсерами допомогла привернути їх аудиторію до продукції, що ми просували. Шанс конверсії багаторазово підвищується, якщо підписники лідера думок бачать в його роликах рекламовану продукцію, так як фоловери інфлюенсерів поділяють їх погляди та вибір.
Ми підібрали блогерів, у підписників котрих була наша цільова аудиторія, і які були готові співпрацювати за бартером (з аудиторією від 10 до 20 тисяч підписників). В результаті співпрацювали з 8 блогерами.
Таким чином ми закривали одразу кілька питань:
Користувачі чекають корисний інформативний контент, з якого вони можуть почерпнути для себе щось нове. Необхідно підштовхувати клієнтів до покупки й шукати приводи для публікацій.
Гарний цікавий профіль може стати не тільки інструментом продажів, але і довгостроковим джерелом доходу.
В постах ми опрацьовували різні варіанти подачі інформації, і з часом відійшли від довгих текстів (лонгріди не завжди цікаво читати) до більш чіткого й точного опису товару:
Рис. 1 – Інфопривід + опис вигід для клієнтів
Ми розробили стратегію просування акаунту на 3 місяці та прописали чіткий контент-план робіт на кожен місяць. Вже за перший місяць без просування постів та таргетованної реклами в акаунта з’явилися перші клієнти. Цьому сприяли відгуки в Гугл, які скупчилися у компанії за багато років роботи, а також те, що деякі позиції були більш конкурентні на ринку за своєю ціною.
Ще один фактор успіху – наявність післяплати на товари, які зараз в наявності. По суті, користувач робив замовлення, і через пару днів отримував свій товар. Цей фактор важливий для клієнтів ніші, через те, що це перукарі, візажисти, власники студій і салонів краси. Найчастіше дзеркала їм потрібні були якомога швидше.
За рік ведення профілю у нас зробили замовлення і багато блогерів, і простих користувачів мережі. При цьому вони зазначали нас в постах або сторіс.
Рис. 2 – Приклад роботи з блогерами
Всі відгуки з месенджерів та Директу ми публікували щодня в сторіс для підвищення лояльності потенційних покупців.
Домогтися результату нам допомогли такі чинники:
Вже за перші місяці роботи ми отримали замовлення як в салони, так і від клієнтів, які хотіли замовити дзеркало для дому.
Рис. 3 – Інстаграм-профіль клієнта
Рис. 4 – Відгуки
За рік ведення акаунту без таргету, але з підключенням блогерів (разом 8 осіб) акаунт виріс з 0 до перших 1000 підписників.
В цілому 8 блогерам ми надали за бартером 8 дзеркал. Середня вартість 1-го дзеркала – 1500 грн. Тобто середня вартість залучення цільового підписника – 12грн (0,43$).
Акаунт активний, він постійно розвивається і росте. І щодня отримує питання по товару і замовлення для свого власника.
SMM-просування має безліч інструментів для роботи з цільовою аудиторією. В цьому проекті можна побачити, як без вкладення фінансових коштів в таргетовану рекламу можна залучити клієнтів та підписників через співпрацю з лідерами думок.
Публікації інфлюенсерів, в яких можна побачити дзеркала замовника, за 19 місяців роботи допомогли залучити максимально зацікавлену аудиторію. Аудиторію, яка не буде відписуватись, через те, що проявляє реальний інтерес до продукції клієнта.
Щоб прискорити ухвалення рішення у відвідувачів сторінки Інстаграм, пости ми заповнювали релевантним контентом й відгуками від клієнтів. Це допомогло збільшити лояльність аудиторії та підвищити кількість замовлень.
Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Замовник звернувся до нас з метою збільшення продажів шляхом оптимізації поточних рекламних кампаній та налаштування нових.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.