Оптимізація магазину застосунків — важлива частина просування застосунку чи мобільної гри. Щоб зробити це правильно, потрібно користуватися інструментами ASO. Сервіси для ASO використовуються так само як сервіси для SEO – для збору ключових слів, прогнозу трафіку, даних про ефективність стратегії…
Семантичне ядро (СЯ) – набір ключових фраз, які максимально зрозуміло і точно описують застосунок. СЯ — основа, де будується ефективне ASO в інтернеті. Від якості конкретних ключових слів залежить кількість встановлень застосунка: треба зачепити користувача так, щоб він захотів встановити…
ASO-оптимізація – незамінний стартовий етап просування гри у 2021 році. Налаштовуючи мета та візуальні дані, ви робите гру видимою для пошукових систем усередині мобільних маркетів App Store та Google Play. Видимість, в свою чергу, сприяє органічному просуванню у пошуку. ASO…
Ви вже розмістили свій мобільний додаток в магазинах, але встановлень немає, й за конкурентами вас навіть не видно. Що робити в такій ситуації? Чи можна просунути додаток? Звісно так! Для цього потрібно провести оптимізацію, тобто застосувати ASO (App Store Optimization).