
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Сьогодні наше завдання - розібратися не з тим, що постити в Instagram, а який візуал обрати для побудови сітки.
Оновлення для 2021 року читайте в статті "Топ-5 дизайн-прийомів в Інстаграм 2021".
2019 рік.
Instagram, як вже повноцінний майданчик для e-commerce, з кожним місяцем все більше набирає обертів.
Всі бренди, починаючи від модного одягу і до виробництва пластикових пляшок, прагнуть мати акаунт в Instagram.
Але, частіше за все, реєструючи свій бренд в Instagram, власники не усвідомлюють, що ключовим пунктом успішного просування в Instagram виступає візуальний контент.
Ця соціальна мережа з самого початку заточена виключно на привабливий контент.
Схема впливу на ЦА дуже проста – людина бачить картинку, що чіпляє, і якщо вона їй подобається, то ставить лайк та/або переходить до акаунту.
Текст користувач читає в другу чергу.
Так, нажаль це так. Текст важливий, безумовно. Проте, якщо візуал відверте дно, текст читати ніхто не забажає. І це негласний закон Instagram.
Згадайте свої дії, наприклад, у Facebook. А тут ситуація зворотна. Зараз Інста позиціонується як соціальний фотоальбом з e-commerce напрямком.
З кожним роком виділитися в Instagram все складніше й складніше. Техніки та прийоми, що розбурхували стрічку Інстаграм років 5 тому, вже майже не працюють. З роками змінюються стилі, подача, але незмінним залишається лише одне – якість фотоконтента має бути на висоті. Якісно оформлювати Instagram – штука зовсім не проста (як це правильно зробити у 2021, читайте в статті про візуал).
Є така тенденція, що великі (існуючі дуже давно, від момента створення Instagram) акаунти, що вже набули репутацію, можуть дозволити собі практично все. Навіть постити дурниці. І всі сприймуть це цілком нормально.
Інша справа, коли ваш Instagram-акаунт тільки зареєстрован, і лояльної аудиторії ще немає. Тоді до креативу треба ставитися дуже обережно.
Взагалі, багато хто вважає, що розкрутити Instagram можна дуже легко та просто. Але це далеко не так безхмарно, як здається на перший погляд.
Для побудови стійкої довіри та гнучкої лояльності потрібен час, добрий контент та знову час.
Найпростіше рішення – оформити стрічку в безкоштовних додатках для обробки фото. Інструкция, як це зробити, у статті “3 додатки для обробки фото в Instagram”.
Дизайнів оформлення стрічок в Instagram може бути безліч, але сьогодні розберемо найбільш популярні.
*Кожен з варіантів дизайну сітки постів ви можете змалювати в додатках Instagram.
Велика помилка всіх початківців сммщіків-креативників – переконаність, що кожен їх пост користувачі бачитимуть в розрізі всієї концепційної картини Instagram-сітки.
Але, друзі, повірте, люди не будуть при кожній новій публікації заглядати в профіль та переглядати “а як же зараз виглядає ваша сітка постів в акаунті?”. Люди ледачі. І вам потрібно постійно про це пам’ятати, що би ви не робили: розробляли візуальний контент, писали текст до постів або ж створювали текст для рекламної кампанії.
Цей важливий коментар відноситься до формату Інсталендінг.
Інсталендінг – це формат оформлення сітки Instagram із зображенням, рівномірно чи ні, розрізаним на кілька постів.
Плюси:
Добрим прикладом такого формату завжди можна привести офіційний акаунт theofficialpandora та його старі пости:
Ідеальний приклад, коли в кожному пості знаходиться товар, що просувається.
Незалежно від того, з якою частотою ви отримуватиме пости, ви бачитимете:
Але, друзі, не забувайте, що в своїй стрічці ви бичитиме по одній картинці. Тож кожен пост повинен бути інформативним.
Ось так виглядатиме окремий пост в стрічці.
Погодьтеся, естетично та зрозуміло, що продається в окремо взятому конкретному пості.
Чого варто уникати при створенні інсталендінгу:
Напевно, коли всі пости посунуться, профіль виглядатиме красиво.
Але! У вашої ЦА немає часу чекати, коли стане красиво. Потрібно зараз. Тому що умови жорсткої конкуренції ніхто не відміняв.
Розтягувати рядки одного тексту через кілька постів.
Адже коли пости виходять, вони просуваються по сітці, і виходить, що немає можливості прочитати текст цілком, залишається лише здогадуватися про його сенс.
Це неприйнятний варіант. Люди ледачі. Вони не будуть здогадуватися. Тим паче, якщо в їх стрічці з’явиться щось по типу такого:
Інсталендінг – добрий інструмент, коли він інформативний.
Найзручніший в технічному плані формат подачі контенту:
Різноманіттю формату “шахматка” немає ні кінця, ні краю – все залежить від вашого смаку та уяви.
Плюси:
Мінуси:
Ось вам приклади різноманітних прийомів використання цього формату:
Стовпці також можна віднести до зручного формату. Адже по стовпцях можна поділити різні види контенту.
Наприклад, один стовпець – це новинні пости, другий стовпець – рекламні, третій – розважальні.
Плюси:
Важливо не переплутати стовпці місцями, бо в цьому випадку не вийде візуального ефекту вертикальних ліній.
Мінуси:
Аналогічно попередньому способу.
Але не будемо витрачати ваш час, просто подивимося приклади:
Теж добрий спосіб виділити себе з ряду однотипних акаунтів.
Рамки можуть бути різного стилю та кольору. Можна використовувати будь-які геометричні фігури – це теж виглядає ефектно.
До речі, цей вид оформлення Instagram-акаунтів не так часто зустрічається в інтернет-просторі України.
Плюси:
Мінуси:
Цей формат остаточно закохав у себе користувачів Instagram в Україні у 2018 році. Якщо світові бренди відійшли від безкінечної стрічки вже давно, то в Україні безкінечна стрічка безкінечно популярна.
Безкінечна стрічка – такий собі мікс з фотоколажів, графіки та тексту, розрізаного на пости, складові елементи котрих продовжуються в наступних постах, таким чином створюючи ефект нескінченності, тоді як інсталендінг – всього лише розрізана на багато постів одна фотографія.
Якщо ви не зовсім розумієте, чим відрізняється інсталендінг від безкінечної стрічки, ми просто продемонструємо вам 2 скрина, і ви самі все зрозумієте:
Плюси:
Такий формат можна дуже цікаво відтворити, якщо в вас досвідчений та креативний дизайнер;
Також можна додавати будь-які елементи та робити зовсім безбашені пости, і таким чином привчати свою аудиторію частіше заходити в профіль та дивитися, що ж там виходить.
Мінуси:
Ще одна істина – людям присутня зацікавленість.
Примусьте їх зайти до вашого профілю за допомогою незвичайного, і, можливо, дивного, контенту, та перейти до акаунту.
Або ж ви бажаєте зробити акцент на конкретному інфоприводі (настає зима, день св. Валентина або випуск нової колекції).
Взагалі, єдина колірна гама – ефективне рішення, але важливо не перебрати з кількістю кольорів, бо ви можете отримати зворотній ефект “однорідного кольорового месива”. Тому ретельно відбирайте палітру кольорів.
Що ще хотілося б відзначити: певні кольори викликають певні емоції. І це теж інструмент, що може додати вашому Instagram-акаунту відповідну тональність.
Плюси:
Мінуси:
Й тут стане в нагоді інструкція зі створення шаблону сітки постів від нашої дизайнерки.
Розділ про оформлення макету в єдиному корпоративному кольорі – Покрокова інструкція створення шаблону сітки Інстаграм.
Це один з найбільш креативних і в той же час складних варіантів.
І складність його в тому, щоб придумати щось нове в плані фотозйомки, де визначальним фактором стане саме ракурс та/або стилістика подачі фото.
Це може бути один й той самий ракурс різних предметів, або зйомка тільки в чорно-білому форматі певного товару чи об’єкту. Або безліч інших варіантів.
Плюси:
Мінуси:
Найлегший варіант для тих, у кого в штаті сидить дизайнер та ви не бажаєте занадто креативити, бо з тих чи інших причин креатив чужий вашому бренду.
Плюси:
Мінуси:
Якщо постинг здійснюється рідко, наприклад, 1-2 рази на тиждень, або ж кожен раз використовуються унікальні, брендовані зображення (наприклад, намальовані вручну графічні флет-зображення), то немає необхідності щомісячно змінювати макет.
Якщо ж пости виходять щодня або навіть двічі на день, то такий макет може швидко набриднути вашій аудиторії та ви отримаєте зворотній ефект – ЦА негативно сприйматиме ваш контент.
Звичайно, прочитавши всі наші рекомендації, ви можете задатись питанням: “Навіщо стільки паритися заради Instagram-акаунту, нехай навіть і вашого бізнес-профілю.. навіщо так ретельно все підбирати та морочитися?”.
Я вам відповідаю – все просто. Щоб виділитися із натовпу акаунтів, котрі вирішили, что дуже просто та легко склепати бізнес в інтернеті, і фоловери натовпом повалять на неякісний контент. Ні. Цього не буде, друзі. Доведеться постаратися. Але, повірте, воно того варте.
І ще, запам’ятайте, друзі, всі ці прийоми ви можете міксувати між собою, від цього ваш Instagram-акаунт тільки процвітатиме.
Всім високих показників охоплення та залученості!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.