
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Оформлення профілю Instagram - це вже давно не "привілей" популярних блогерів, а must-have для кожного підприємця, лідера думок або коуча.
Якщо ви збираєтеся підвищувати впізнаваність завдяки своєму профілю, або тим більше його монетизувати, без дизайну постів Інстаграм тут не обійтися. Це точно!
Тому в цій статті розберемо, як виглядає стрічка Інстаграм 2021:
2021 рік… Instagram зарекомендував себе не просто як популярну соціальну мережу, а як повноцінний майданчик для просування бізнесу та e-commerce.
Всі бренди, починаючи від модного одягу і до виробництва антисептичних засобів, прагнуть мати свій Instagram. Але попри те, що про візуальне оформлення Instagram написано десятки статей (наприклад, наша минула стаття про ТОП сітки постів в Інстаграм), непривабливі профілі все ще займають значний відсоток платформи.
Але ж впливати на цільову аудиторію зовсім не складно. Красива картинка, якісний текст – й ваші лайки падають в скарбничку.
Рис. 1 – Приклад візуально гармонійного оформлення профілю
Сьогодні через перегрів багатьох ніш в Instagram головним критерієм оцінки стає текстова частина постів. І так, вона безумовно важлива. Адже обробляти фото вміє більшість, а ось дати цінну інформацію користувачеві можуть далеко не всі.
Але це зовсім не означає, що на візуал Інстаграм потрібно “забити”. Чим більше доданків з лівого боку рівняння, тим більше отримаємо з правого.
Тому окрім експертності, ваш профіль повинен приваблювати око відвідувача, інакше бажання дійти до тексту поста значно зменшиться.
І саме про останнє і поговоримо в цій статті!
Сьогодні Instagram знаходиться на самому піку своєї популярності. Вже складно придумати щось абсолютно нове в плані візуального контенту. Ті чи інші ідеї, фішки, способи, вже точно кимось використовуються.
Але навіщо винаходити велосипед, якщо можна сісти й поїхати? Це правило і в Instagram працює прекрасно! Адже мова більше про якість, ніж про креативність. Це зовсім не означає, що виділятися немає сенсу, однозначно є, і буде ще дуже довго важливим критерієм успішності вашого просування!
Запам’ятайте, що навіть найцікавіша й найсвіжіша ідея одразу ж прогорить, якщо ваші картинки або фото будуть відбивати всі 7 кольорів веселки або, що ще гірше, пікселів.
Тому тут ми поговоримо про те, як домогтися привабливості у своєму профілі та які види візуалу в Інстаграм для цього використовувати у 2021 році.
Швидше за все, кожному знайомі варіанти оформлення сітки в Інстаграм. Тому не будемо довго зациклюватися на суті кожного з них. Сьогодні наше завдання – розібратися, як правильно використовувати шаблонну сітку, щоб профіль привертав відвідувачів, а не викликав бажання піти в перші пару секунд.
Ми зібрали тільки найпрактичніші та найпривабливіші дизайни, які ви зможете застосувати прямо сьогодні.
Ну що, поїхали?
Підхід полягає в чергуванні схожих фото через одне.
Наприклад, яскраві кольори з пастельними, картинки з цитатами, фотографії товару з відгуками і т. ін..
Рис. 2 – Вид профілю нагадує шахову дошку
Шахматка не обмежує вас вибором двох змінних. Ви можете створити свою унікальну послідовність, використовуючи кілька варіантів картинок.
Цей спосіб абсолютно простий і не вимагає постійного створення контенту в одній або чергуючихся колірних гамах. Тут досить запостити 3 картинки або фото в одній колірній гамі та забути про неї на невизначений період.
Такий варіант відмінно зіграє для інтернет-магазину. Ви можете використовувати лінії розкладки постів в Інстаграм для публікації товару в трьох різних ракурсах. І товар відразу постає перед очима покупців, і ваша стрічка виглядає гармонійно.
Таким же способом можна зробити діагональну сітку для Інстаграм. Ті ж 3 картинки, тільки під кутом.
Рис. 3 – Для підтримки картинки потрібно робити 3 публікації одразу
Але пам’ятайте, що даний вид візуального оформлення вимагає публікації трьох постів відразу, інакше зіб’ється логіка сітки Інстаграм.
Рамки – відмінний спосіб додати вашому профілю легкості й паріння коштом пустого простору між контентом.
Колір рамки може бути абсолютно будь-який, але пам’ятайте, що чим світліше, тим легше і витонченіше буде здаватися профіль.
Зовсім не обов’язково обмежуватися прямокутними рамками. Ви можете експериментувати не тільки з їх формою, а й розміром.
Рамки різного розміру створюють відчуття стилю та сучасності профілю, в той час, як рамки різної форми не замилюють погляд користувача і дозволяють залишатися у фокусі на кожному новому зображенні.
Рис. 4 – Оформлення постів за допомогою рамок
За допомогою рамок можна логічно пов’язувати контент, використовуючи елементи на білому тлі або задаючи макету сітки Інстаграм певну форму.
Такі профілі дуже складно покинути в перші кілька секунд. Вони мають властивість затягувати та спонукають гортати розкладку стрічки Інстаграм все далі й далі.
Секрет – в плавності елементів та фотоконтенту, які плавно й гармонійно перетікають одна в одну.
Рис. 5 – Колаж формує в профілі єдину картинку
Такий підхід ідеально підійде для ведення особистого блогу на певну тематику (професія, подорожі, рукоділля). Завдяки визначенням рубрик, ви легко зможете направляти свого читача від поста до поста, не забираючи багато часу на пошук потрібної теми.
Пазл – це спрощена версія колажу. За принципом пазла створюються інста-лендінги – якщо ви хочете свій міні сайт в Instagram, то цей варіант для вас!
Рис. 6 – Пазл допоможе з’єднати окремі публікації на загальну тематику в одне загальне
Для того, щоб створити пазл, вам знадобитися розрізати одну картинку на 9, 12 або будь-яке число, кратне трьом кубикам.
До кожного кубику ви можете додати невеличкий текст, який описує тему поста, або дає якусь інформацію про вашу компанію.
Навіть звичайне чергування в профілі чорних і білих картинок буде виглядати більш виграшно квіткового вінегрету.
Як виглядає гармонійний профіль
Рис. 7 – Правильне колірне оформлення
Як не варто робити:
Рис. 8 – Гармонійність в колірному оформленні відсутня
Чому?
Зір людини прагне бачити красиве. Ми насолоджуємося картинами природи, стильним одягом або симпатичними обличчями.
Безумовно, часто доводиться споглядати те, що нам бачити зовсім не хотілося б. Але коли у людини є вибір, вона ні за що не дивитиметься на те, що ріже їй око.
Тому поєднання кольорів та правильна колірна гамма становлять величезний відсоток позитивного сприйняття вашого профілю.
Рис. 9 – Мінімалізм та сполучуваність кольорів допоможуть залучити максимум користувачів
Як ми говорили на початку статті, мінімалізм сьогодні – основна течія в дизайні чого-небудь. Кольори теж підкоряються цьому правилу.
Вибирайте 2-3 основні кольори, які ви будете використовувати. Не потрібно складати складні гами з десятка кольорів. Якщо ви публікуєте контент зі світлими знімками, фільтрами або фотографіями, то темна картинка сюди абсолютно не впишеться, стежте за цим.
Якщо у вашій компанії є фірмовий набір кольорів, ви можете використовувати їх. Але знову ж таки, пам’ятайте про те, що вони повинні ідеально поєднуватися між собою. Якщо це не так, то краще візьміть один фірмовий колір і додайте до нього ті, які дадуть правильну комбінацію.
Якщо ви користуєтеся певними фільтрами для обробки фото, то вкрай важливо, щоб вони були однакові.
Рис. 10 – Однорідна обробка допоможе зберегти однорідність оформлення профілю
Обробка фотографій також сильно впливає на візуальне сприйняття сітки Інстаграм. І навіть якщо ваш контент буде витриманий в одній колірній гамі, але з різними накладеними фільтрами, цілісність сторінки одразу зникне.
Щоб в результаті отримати стильний і привабливий профіль, необов’язково мати навички дизайнера.
Головне – обрати стиль оформлення й не перевантажувати профіль розмаїттям кольорів, фільтрів та шрифтів.
Пам’ятайте, простота – запорука успіху. В наші дні мінімалізму це значно актуальніше, ніж може здаватися!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.