Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Клієнт звернувся до нас задля пошуку нових клієнтів за допомогою налаштування таргетованої реклами.
Таргетована реклама у Facebook та Instagram
Соціальні мережі івент-компанії
Ізраїль
156 лідів
Залучення потенційних клієнтів
Досягти оптимальної вартості ліда
Наш клієнт з Ізраїлю, тож перед нами стояла амбітна мета вийти на нові ринки та співпрацювати з різними людьми, поведінкову психологію яких нам було потрібно вивчати.
До того ж, компанія займається організацію здебільше дитячих заходів, тож момент висвітлення у рекламі дітей також потребував додаткового опрацювання. Про все детальніше — у нашому кейсі.
Smileys Family — компанія, що займається організацію івентів в Ізраїлі. Здебільше мова йде про дитячі свята, такі як День народження. Серед послуг, що надає клієнт:
Робота компанії розрахована на російськомовне населення, відповідно сторінки у соціальних мережах Фейсбук та Інстаграм оформлені російською, запуск таргету здійснювався також російською.
Рис. 1 – Сторінка компанії в Instagram
Компанія замовника вперше прибігла до запуску реклами, тому перед її запуском ми повністю налаштовували рекламний кабінет.
Клієнт звернувся до команди ITForce за послугою налаштування та запуску таргетованої реклами в соціальних мережах у листопаді 2021 року, розраховуючи на підняття попиту на послуги компанії у грудні, тобто напередодні новорічно-різдвяних свят.
SMM-спеціалісти почали роботу з проєктом зі складання плану робіт на перший місяць:
Перед тим, як приступати до створення креативів чи збору аудиторій, наша команда проаналізувала конкурентів.
Рис. 2 – Рекламні оголошення конкурентів
Серед спільних рис можна виокремити: яскраві креативи, демонстрація костюмів, емоції щасливих дітей. Ми вирішили, що наші креативи будуть так само демонструвати наші переваги та вже багатий досвід роботи у цій сфері. Важливо, жоден з конкурентів не використовував додатковий бонус у вигляді знижки в подарунок. Це стало нашою УТП.
Запуск таргету в даній ніші дуже цікавий.
По-перше, ніша достатньо конкурентна, по-друге, впливає висока вартість за послугу. Це не товар, який просто придбати на сайті за один клік. Батьки, що задумалися провести дитині, наприклад, іменини, почнуть готуватися заздалегідь та дізнаються прайс у всіх компаній.
Водночас дана ніша має багато інструментів для просування, активну залучену аудиторію батьків, яскравий контент.
KPI за послугою таргетована реклама в Інстаграмі ми вважали будь-які взаємодії з рекламним оголошенням, адже усе це демонструє інтерес до компанії, а найбільш цінним було почате листування.
Наступним етапом став аналіз нашої цільової аудиторії. У результаті дослідження ми дійшли висновку, що свята актуальні для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Приймають рішення щодо формату свята, як правило, мами. За даними аналізу конкурентів, татки практично не беруть участь в організації таких заходів.
Після тестування виявили, що найкраще відпрацьовує Аудиторія 1 – Батьки.
Ми створили look-alike аудиторію на основі портретів користувачів, які залишили заявку з критеріями «схожості» 1%. Також створили аудиторію для ретаргету на відвідувачів Instagram-акаунту, за винятком тих, хто вже написав.
Першою запустили РК з метою Залучення. Кампанія була направлена на підвищення інтересу аудиторії в соціальних мережах. А також запустили РК з метою Повідомлення для отримання перших запитів від зацікавлених користувачів.
Також ми додали бонус за раннє бронювання у вигляді знижки -10%, шоу у подарунок, фотозона у подарунок. Під кожний креатив був свій бонус. Це і стало вирішальним фактором та додатковою мотивацією для людей, щоб залишити заявку тут і зараз.
Рис. 3 – Креатив на рекламну кампанію
На рекламних оголошеннях ми використовували у якості заклику до дії фразу «У вашої дитини день народження і ви хочете влаштувати їй незабутнє свято?». Так ми таргетувалися на людей, у дітей яких незабаром день народження.
Рис. 4 – Креативи, націлені на батьків іменинників
Тож для першого місяця сформували унікальну пропозицію та використали до кожного свята додатковий бонус у вигляді знижки в подарунок.
Рис. 5 – Креатив на новорічну РК
Після першого місяця роботи, що включали тестові запуски та вже оптимізовані кампанії, ми отримали позитивні результати.
За перший місяць активного запуску таргетованої реклами за чітко оговореним бюджетом нам вдалося вийти на такі показники:
Рис. 6 – Результати першого місяць співпраці
Найкраще спрацювали оголошення: Фіксики та Дід Мороз, націлені на Аудиторію 1.
Робота з клієнтом продовжилась. Наша команда оновила креативи, посили, ми відійшли від новорічно-різдвяних свят. Проаналізувавши результати РК, ми їх оптимізували та підібрали нові аудиторії у рекламному кабінеті.
У результаті ще за півтора місяця ми вийшли на наступні показники:
Рис. 7 – Результати після 2,5 місяців співпраці
Отож, робота за проєктом продовжується. Клієнт дотримується наших рекомендацій, і наша команда завжди оперативно реагує на зміни чи прохання клієнта. У результаті таргетована реклама у Facebook та Instagram демонструє позитивні результати!
Ми й надалі плануємо продовжувати тестувати нові аудиторії та оновлювати креативи, щоб збільшувати кількість лідів за оптимальною ціною.
Цікавитесь просуванням свого бізнесу у соціальних мережах? Замовляйте консультацію з нашею SMM Team Lead. Вона розкаже, як найкраще привернути увагу у соцмережах та яку стратегію просування обрати саме вашій фірмі.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.