
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Розумні кампанії в КММ (Smart Display) - кампанії, що засновані на машинному навчанні.
Просте та ефективне рішення, що дозволяє враховувати безліч чинників в процесі управління медійною рекламою.
Особливості даного виду кампаній:
Для того, щоб запустити розумну КММ кампанію, має бути налагоджене відстеження конверсій в Google Ads.
Ви можете створити розумну кампанію в КММ, якщо за останні 30 днів отримали не менше 50 конверсій в медійній мережі або не менше 100 у пошуковій.
Якщо в акаунті налаштовані нерівнозначні мети, наприклад, відвідування сторінки з контактами та оформлення замовлення, то варто в малозначущих цілях вимкнути відображення даних в стовпці “Переходи”, або передавати цінність та використовувати стратегію “Цільова рентабельність інвестицій”.
Перейдемо до створення Розумної КММ.
Щоб створити кампанію в новому інтерфейсі, натисніть “+ Кампанія” і виберіть “КМС”.
Далі оберіть одну з маркетингових цілей:
UPD. 15.09.2021 Спрощена процедура створення кампанії в КММ
Стандартні та розумні кампанії в контекстно-медійній мережі об’єднали в один тип. Тепер при створенні кампанії більше не доведеться вручну вибирати її тип. Функції розширення орієнтування для стандартних кампаній в КМС та можливості автоматичного таргетингу в розумних кампаніях в КМС увійшли в оптимізований таргетинг.
Обираємо “Місцеположення” та “Мови”.
Встановіть стратегію “Цільова ціна за конверсію” для тих, хто відстежує саму конверсію та не передає цінність. Далі вказуємо вартість конверсії.
Встановіть бюджет кампанії. Рекомендований бюджет – 15-20 СРА.
Використовуйте фіди для динамічних оголошень. Оголошення будуть складатися на основі ваших товарів, але відстежити їх ефективність поки неможливо.
Фід завантажуємо через комерційні дані.
Таргетинг розумних кампаній налаштовується автоматично, однак ви можете вплинути на ті місця, де демонструватиметься ваша реклама.
Щоб заблокувати показ оголошень на певних сайтах, додайте виключені місцеположення на рівні облікового запису. Крім того, ви можете використовувати виключення категорій сайтів.
Переходимо до створення оголошень:
Ви можете додати до 5 заголовків по 25 символів та до 5 описів з 70 символами.
Завантажте кілька горизонтальних зображень зі співвідношенням сторін 1,91:1.
Рекомендовані розміри – 1200*628 (горизонтальне розташування), та 1200*1200 (квадрат).
Використовуйте зображення, що добре поєднуються з вашим логотипом, заголовком та текстом оголошень, а також контентом цільової сторінки.
Чим більше варіантів креативів ви додасте, тим більше отримаєте можливих варіацій.
Ось, власне, й все!
Кампанія налаштована, після модерації показ оголошень почнеться автоматично.
Подивитися ефективність елементів оголошень ви можете, якщо перейдете до “Відомості щодо об’єкту” на вкладці “Оголошення та розширення”:
Статус “Кращий”, “Добрий” або “Низький” присвоюється ресурсу в залежності від кількості конверсій, отриманих з його використанням.
Статус “Очікування” означає, що ресурс ще не перевірений і не схвалений, а статус “Навчання” – що дані по ньому ще не зібрані.
Приклад результату роботи Розумної КММ ви можете подивитися в наших кейсах тут – https://itforce.ua/cases/.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.