замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
639
4

В останні кілька днів в GA почав з'являтися трафік, що надходить до джерел google/organic та referral типу:

  • bottraffic.live
  • bot-traffic.xyz
  • trafficbot.life
  • bot-traffic.icu
  • bottraffic.pw и т. д.

bottraffic.live в джерелах трафику в Аналітиці

Рис. 1 - bottraffic.live в джерелах трафику в Аналітиці

Користувачі на форумі Google активно обговорюють, що робити з цим спамом та як від нього позбутися, не зашкоджуючи сайту.

Хтось пише, що трафік зі сторінки trafficbot.life розпізнається як реферальный, але разом з ним зросла й органіка.


1. Що це таке?

trafficbot.life – один з останніх прикладів спаму Google Analytics нового покоління.
Простими словами trafficbot.life – просто спам в джерелах трафіку. Це трафік не з живих користувачів, це не реальні перегляди сторінок сайту.

Якщо ви бачите такі сеанси з точною цільовою сторінкою «/trafficbot.life» в Аналітиці, значить, ваш акаунт Аналітики став жертвою спамерів, що забруднюють вашу статистику, щоб привернути увагу.

Раніше цей трафік виглядав як реферальный спам, але пізніше трансформувався в інші типи, такі як:

  • спам в заголовках сторінок;
  • спам з URL-адресами сторінки (технічно запитуваний URI);
  • мовний спам і т. д..

Чому ви це бачите та яка мета спамерів?

Причина – це Measurement Protocol у Google Analytics, який дозволяє будь-кому відправляти фейковий трафік до статистики Google Analytics.

Мета спамера – змусити відвідати URL-адресу, яку ви бачите як цільову сторінку або сторінку у звіті про зміст.

Хід дій:

  1. ви переходите за посиланням на їх сторінку;
  2. вони обманом змушують вас купувати в них послуги/продукти або використовувати безкоштовні інструменти, що надають, та з яких отримують вигоду (наприклад, плагіни браузера і т. д.).

В чому ще підступ – іноді на таких сторінках може бути підв’язані вірус, тому відвідувати їх не рекомендується.

Вигода спамеров в монетизації. У цьому виді шахрайства вона така ж, як і зі спамом в електронній пошті.

І ви нічого не можете зробити на своєму сайті або сервері (правила .htaccess, плагіни WP, брандмауери і т. д. не допоможуть!), т. я. це ghost трафік, що обходить ваш сервер, але його видно в Google Analytics, т.я. він використовує т. з. “Measurement Protocol”. На відміну від звичайного спаму від ботів, ghost трафік з’являється тільки у звітах GA та не відбивається в журналах серверу.


2. Чи може спам нашкодити сайту?

Прямої шкоди трафік з джерелом “/trafficbot.life” не нанесе.

А ось непряму – так. Дані з Аналітики будуть неточними. Як правило, спамний трафік сильніше вражає невеликі сайти, т. я. складає вищий відсоток їх загального трафіку.


3. Рішення проблеми

Є 2 шляхи рішення запобігання потрапляння спамного трафіку у звіти: за допомогою фільтру та окремого сегменту.


3.1 Фільтр на рівні представлення в Google Analytics

Щоб запобігти його попаданню до звітів, створіть фільтр на рівні представлення в Google Analytics:

1. Заходимо до Адміністратора.

bottraffic.live Адміністратор

Рис. 2 – Адміністратор

2. Представлення – Налаштування представлення.

bottraffic.live представление

Рис. 3 – Налаштування представлення

3. Обираємо Фільтри.

4. Додати фільтр.

bottraffic.live фільтр

Рис. 4 – Додати фільтр

5. Тип фільтру – Користувацький.

bottraffic.live фильтр

Рис. 5 – Тип фільтру

6. Виключити -> Поле фільтру Назва сторінки.

bottraffic.live страница

Рис. 6 – Фільтр – Назва сторінки

7. Шаблон фільтру (not set).

8. Зберегти.

bottraffic.live

Рис. 7 – Шаблон фільтру – Зберегти.


3.1 Cегмент для перегляду чистих даних

Якщо спам вже потрапив до джерел, створіть сегмент для перегляду чистих даних:

1. Адміністратор.

2. Представлення.

3. Сегмент -> Розширений.

bottraffic.live Фільтр

Рис. 8 – Сегменты

4. Умови -> Фільтр Користувачі Виключити.

bottraffic.live

Рис. 9 – Умови -> Фільтр Користувачі Виключити

5. Назва сторінки містить (not set).

6. Зберегти.

bottraffic.live

Рис. 10 – Завершення налаштування

Фільтрація почнеться з моменту застосування фільтра, однак для фактичного відображення у звітах може знадобитися до 48 годин. І врахуйте, що затримка обробки даних в GA може становити 24 & ndash; 48 годин.

Майте на увазі, що фільтри не мають зворотної сили та не впливають на вже зібрані історичні дані.
Тому завжди створюйте окреме чисте уявлення без фільтрів.

Більше корисної інфи на каналі в Телеграм.
Переходьте та підписуйтесь!


Як зробити відео YouTube вірусним

банер кластеризація довгий

Як зробити кластеризацію семантичного ядра

Перевірка унікальності банер

Аналоги російських сервісів для перевірки унікальності текстів

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.