
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
В останні кілька днів в GA почав з'являтися трафік, що надходить до джерел google/organic та referral типу:
Рис. 1 - bottraffic.live в джерелах трафику в Аналітиці
Користувачі на форумі Google активно обговорюють, що робити з цим спамом та як від нього позбутися, не зашкоджуючи сайту.
Хтось пише, що трафік зі сторінки trafficbot.life розпізнається як реферальный, але разом з ним зросла й органіка.
trafficbot.life – один з останніх прикладів спаму Google Analytics нового покоління.
Простими словами trafficbot.life – просто спам в джерелах трафіку. Це трафік не з живих користувачів, це не реальні перегляди сторінок сайту.
Якщо ви бачите такі сеанси з точною цільовою сторінкою «/trafficbot.life» в Аналітиці, значить, ваш акаунт Аналітики став жертвою спамерів, що забруднюють вашу статистику, щоб привернути увагу.
Раніше цей трафік виглядав як реферальный спам, але пізніше трансформувався в інші типи, такі як:
Чому ви це бачите та яка мета спамерів?
Причина – це Measurement Protocol у Google Analytics, який дозволяє будь-кому відправляти фейковий трафік до статистики Google Analytics.
Мета спамера – змусити відвідати URL-адресу, яку ви бачите як цільову сторінку або сторінку у звіті про зміст.
Хід дій:
В чому ще підступ – іноді на таких сторінках може бути підв’язані вірус, тому відвідувати їх не рекомендується.
Вигода спамеров в монетизації. У цьому виді шахрайства вона така ж, як і зі спамом в електронній пошті.
І ви нічого не можете зробити на своєму сайті або сервері (правила .htaccess, плагіни WP, брандмауери і т. д. не допоможуть!), т. я. це ghost трафік, що обходить ваш сервер, але його видно в Google Analytics, т.я. він використовує т. з. “Measurement Protocol”. На відміну від звичайного спаму від ботів, ghost трафік з’являється тільки у звітах GA та не відбивається в журналах серверу.
Прямої шкоди трафік з джерелом “/trafficbot.life” не нанесе.
А ось непряму – так. Дані з Аналітики будуть неточними. Як правило, спамний трафік сильніше вражає невеликі сайти, т. я. складає вищий відсоток їх загального трафіку.
Є 2 шляхи рішення запобігання потрапляння спамного трафіку у звіти: за допомогою фільтру та окремого сегменту.
Щоб запобігти його попаданню до звітів, створіть фільтр на рівні представлення в Google Analytics:
1. Заходимо до Адміністратора.
Рис. 2 – Адміністратор
2. Представлення – Налаштування представлення.
Рис. 3 – Налаштування представлення
3. Обираємо Фільтри.
4. Додати фільтр.
Рис. 4 – Додати фільтр
5. Тип фільтру – Користувацький.
Рис. 5 – Тип фільтру
6. Виключити -> Поле фільтру Назва сторінки.
Рис. 6 – Фільтр – Назва сторінки
7. Шаблон фільтру (not set).
8. Зберегти.
Рис. 7 – Шаблон фільтру – Зберегти.
Якщо спам вже потрапив до джерел, створіть сегмент для перегляду чистих даних:
1. Адміністратор.
2. Представлення.
3. Сегмент -> Розширений.
Рис. 8 – Сегменты
4. Умови -> Фільтр Користувачі Виключити.
Рис. 9 – Умови -> Фільтр Користувачі Виключити
5. Назва сторінки містить (not set).
6. Зберегти.
Рис. 10 – Завершення налаштування
Фільтрація почнеться з моменту застосування фільтра, однак для фактичного відображення у звітах може знадобитися до 48 годин. І врахуйте, що затримка обробки даних в GA може становити 24 & ndash; 48 годин.
Майте на увазі, що фільтри не мають зворотної сили та не впливають на вже зібрані історичні дані.
Тому завжди створюйте окреме чисте уявлення без фільтрів.
Більше корисної інфи на каналі в Телеграм.
Переходьте та підписуйтесь!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.