
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Працюючи над SEO-просуванням сайтів наших клієнтів я часто спостерігаю очевидні помилки у візуальній частині проекту.
Сьогодні розповім про 5 основних проблем, з якими стикається користувач, коли бажає придбати що-небудь з мобільного.
Все більше покупців переглядають товари на своїх мобільних пристроях. Однак, згідно з досвідом ITForce, до 30% клієнтів, які починають перегляд веб-сторінок товарів з мобільних пристроїв, в кінцевому підсумку нічого не купують.
Чому це відбувається і що роздрібні продавці можуть зробити, щоб підвищити якість обслуговування "мобільних" клієнтів і збільшити прибуток?
Дослідження агентства SKIM показує, що 7 з 10 покупців не завершують замовлення з мобільного тому, що сайт дуже ускладнює процес або розчаровує їх.
І тільки 6% користувачів нічого не купують тільки через особисті уподобання. Іншими словами, незалежно від того, наскільки гарна ваша мобільна версія сайту, деякі споживачі вважають за краще шопитися через звичні та улюблені для них канали продажів (офлайн або десктоп).
Але з початком всесвітньої пандемії коронавируса кількість покупок через мобільний збільшилася. Ті, хто раніше ніколи нічого не купував через смартфон, змушені були освоїти й цей спосіб шопінгу.
В цей же час швидкість завантаження сайту і відсутність актуального контенту стали більш серйозними проблемами, аніж до кризи. Результати дослідження підкреслюють, що втрачені можливості роздрібної торгівлі через мобільні телефони можуть принести мільярди невикористаних річних доходів.
А хороша новина в тому, що цю проблему відносно легко вирішити.
Дослідження каже, що коли справа доходить до придбань на мобільних, користувач стикається з 10 основними проблемами. І вилучення лише перших 5 гарантовано дозволить поліпшити користувальницький досвід і довести перегляди товарів до здійсненого замовлення.
Невикористані можливості роздрібної торгівлі через мобільні телефони за категоріями:
Рис. 1 - Втрати роздрібної торгівлі при перегляді товарів через мобільні (дані eMarketer та Statista)
Навіщо на сторінці прокручування, якщо відвідувач може одночасно переглядати тільки 1 або 2 продукту? Деяких клієнтів це відлякне і змусить відкласти пошук.
Усуньте стомлююче прокручування.
Пошук кращого варіанту з сотень може здатися повторюваним й безцільним.
*За даними дослідження SKIM, саме втома від прокручування була найчастішою перешкодою для покупки.
Вирішити її можна 3 способами:
1) Допоможіть користувачам швидко переглянути інформацію про ваші продукти, і додайте типові для макета сайту складові (верхні та нижні колонтитули, бічна панель і можливість додавати продукти в обране на майбутнє: покажіть основні категорії, кількість завантажених елементів і загальну кількість результатів).
Рис. 2 – Приклад вдалого перегляду товарів (рейтинг, відгуки)
2) Спростіть навігацію сайтом та додайте фіксоване меню, що не зникає, коли користувач прокручує сторінку вниз. Ви також можете спонукати користувачів до пошуку, якщо зробите видимою панель пошуку й покажете релевантні результати. А також забезпечите помітну та обширну фільтрацію.
Рис. 3 – Фіксоване верхнє меню й фільтри
3) Персоналізуйте контент для різних сегментів аудиторії. Наприклад, роздрібний продавець спортивних товарів може показувати новим покупцям повідомлення, що відрізняються від повідомлень для більш досвідчених спортсменів. Ви також можете стимулювати прийняття рішення про покупку, якщо вкажете залишок товару на складі.
Рис. 4 – Приклад вдалого опису товару
Користувачеві навряд чи сподобається, якщо він не може легко отримати найпростішу інформацію: наприклад, адресу доставки або платіжні реквізити.
Екран смартфона невеликий, поля для введення інформації теж. Текст вводиться клацанням по екрану, і тут легко помилитися.
Цей момент був другим найбільш поширеною перешкодою для покупки, яку також можна подолати:
Покращіть функцію автозаповнення свого сайту.
Сьогодні у покупців дуже широкий вибір товарів під рукою. Вони постійно вивчають і оцінюють продукти, щоб переконатися, що співвідношення ціни і якості оптимальне.
Порівняння продуктів з товарами інших магазинів на мобільних пристроях може бути особливо накладним, так як на смартфоні у вас немає опції одночасного перегляду декількох вкладок, як якщо б це відбувалося на комп’ютері.
2 способи вирішення цієї проблеми:
Рис. 5 – Реалізація опції порівняння товарів
При здійсненні покупок в Інтернеті часто буває важко зрозуміти, як той чи інший предмет буде виглядати в реальному житті.
Якщо продукти або можливості не представлені найкращим чином на вашому сайті, клієнти не будуть повністю впевнені в тому, що вони отримають на руки.
Рис. 6 – Підбір розміру, виходячи з параметрів користувача
Надайте користувачам фотографії товарів в реальному житті.
Покупці ненавидять дізнаватися важливу інформацію про свою покупку в кінці замовлення. Таку, як наявність товару на складі, час доставки й додаткові збори (збори та податки). Повідомляйте повну вартість і коротенько надавайте ключову інформацію.
В міру того як сфера мобільного шопінгу продовжує рости, бренди, які забезпечують найкращий користувальницький досвід на всіх сторінках від цільової та до сторінки оформлення замовлення включно, матимуть перевагу перед своїми конкурентами.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.