
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
При ранжуванні результатів пошуковик віддає перевагу сторінкам, які завантажуються швидше.
Для зменшення часу завантаження використовуйте технологію AMP-сторінок. Її анонсували ще в 2015 році і сьогодні вона активно просувається Google’ом. Наприклад, з 15.07.20 в Search Console при перевірці урлов почали посилатися на керівництво по роботі з AMP. Воно допоможе оптимізувати сторінку й усунути проблеми продуктивності.
AMP = Accelerated Mobile Pages = Прискорені мобільні сторінки
AMP – стандарт розробки інтернет-сторінок, при якому потрібно дотримуватися певних вимог. Про них поговоримо нижче.
Швидкість завантаження таких сторінок в рази вище звичайних, при цьому в жертву приноситься функціональність. Небажання чекати - не єдина причина використовувати AMP. Друга причина – швидкість Інтернету в окремих країнах. Більшість досі перебувають на стадії 3G та GPRS-доступу. AMP якраз і здатний дати користувачам з різних країн однаковий експірієнс за швидкістю завантаження.
Подивіться, наскільки відрізняються результати PageSpeed Insights для звичайної та прискореної версій сторінки.
Рис. 1 – Результат тесту PageSpeed Insights для звичайної сторінки
Рис. 2 – Результат тесту PageSpeed Insights для сторінки з amp
Хочете так само?
Читайте, які елементи можна та не можна використовувати при створенні сторінки.
Для створення сторінки, що швидко завантажується, використовуються власні теги. Їх кількість та функції обмежені. При скануванні Google знаходить ці теги й заносить інформацію про них в кеш. Коли користувач шукає інформацію за запитом, браузер завантажує з кеша дані. А користувачеві виводиться заздалегідь завантажена форма.
При ранжируванні Google віддає перевагу AMP-сторінкам, тому що завантажуються вони швидше та адаптовані під показ на мобільних. І в SERP, як правило, стоять вище інших.
Якщо бажаєте зробити AMP сторінку, можете зробити таким чином – створити з нуля або конвертувати існуючий код HTML.
Перед початком принципово знати про такі відмінності:
Особливість формату – привласнення пріоритету ресурсу в області перегляду користувача на цей час. Причому середовище виконання намагається вгадати, куди подивляться далі, і завантажує відповідні ресурси. Елементи не в області перегляду можуть розвантажуватися для зменшення навантаження на RAM.
Рекламу та зображення слід завантажувати тільки в разі, якщо їх побачить користувач.
Наш висновок: створити AMP-сторінки складніше, ніж звичайні, через зазначені обмеження. Ось каталог доступних компонентів у допомогу.
Технологія має 4 явних переваги:
Незважаючи на переваги, прискорених сайтів в онлайн не так і багато. AMP-формат значно урізує функціональні можливості сторінки. Є й інші недоліки:
Незважаючи на вагомі переваги, зробити AMP-сторінку є сенс за умови вузьконаправленого проекту.
Для цих галузей такий формат спрацює:
Тобто там, де інформацію потрібно донести швидко, де сторінка не повинна підлаштовуватися під кожного індивідуально, як в блозі або збірнику рецептів.
Прискорені мобільні сторінки значно покращують показник швидкості завантаження, тим самим залучаючи користувачів залишитися на вашому ресурсі. Але ця технологія має істотні недоліки, через які застосування amp-сторінок на практиці обмежено простими сайтами.
Ви ж можете й своїми силами спробувати створити документ за допомогою amp, і вже на практиці оцінити її переваги для вас.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.