
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Все частіше до нас звертаються власники сайтів з проханням просування в соціальних мережах, не маючи при цьому створених акаунтів в Інстаграм і Фейсбук.
Основна мета таких клієнтів - за допомогою соцмереж залучити аудиторію на свій сайт. Проблема, з якою ми стикаємося ще частіше - клієнти не бачать потреби в заповненні та наповненні цих сторінок.
Давайте сьогодні розберемося, як порожній акаунт впливає на ефективність запуску рекламних кампаній. А також визначимо основні 5 ознак того, що акаунт Інстаграм готовий до запуску реклами.
Перше, про що не варто забувати – реклама, яку ви запустили через рекламний кабінет у Фейсбук, буде показана від імені вашого Інстаграм акаунта.
У Сторіс або в стрічці у користувача є можливість переходу не за посиланням, що ви вказали в оголошенні, вони просто можуть натиснути на ім’я вашого облікового запису для переходу в профіль.
Рис. 1 – Посилання на акаунт
Зайшовши у ваш акаунт, користувач очікує побачити інформацію:
Перейшовши на порожню сторінку і не побачивши бажаного, найчастіше користувачі просто йдуть.
Подібна ситуація відбувається і на сторінці Фейсбуку, коли відсутні:
Користувачі починають сумніватися в чесності компанії. Вони не бачать приводу підписатися на такий акаунт, зберегти собі пропозиції або зробити покупку.
Друге – а як бути акаунту, який створили, первинно заповнили, і чекають продажів?
Відповідь – запускати рекламу.
І щоб вона була ефективною, потрібно підготувати акаунт до візиту нових користувачів, які нічого про нас не знають, які хочуть отримати відповіді на свої питання і дізнатися інформацію про гарантії.
Отже, ось показники того, що ваш аккаунт Інстаграм готовий до запуску реклами:
Шапка містить:
Рис. 2 – Приклад правильної шапки профілю
Актуальні Сторіс:
Рис. 3 – Вірно оформлені Хайлайтс
Кнопки способів зв’язку важливі для швидкої комунікації з вами – не змушуйте користувача шукати ваш номер в постах, або чекати від вас відповіді в Директі.
Рис. 4 – Коректні способи зв’язку в профілі
Інстаграм – соціальна мережа, яка надихає та тішить, в першу чергу, око.
Потрібно постаратися знайти свого фотографа, підготувати якісні фото, щоб в гарній обкладинці подати себе новому клієнтові.
Рис. 5 – Приклад якісних фото в акаунті
Не варто зловживати цим фактором. Більшість клієнтів, не побачивши цін під вашими постами, просто підуть, не ставлячи питань.
Рис. 6 – Вартість товарів у пості
Рис. 7 – Перехід в акаунт з реклами
Краще відразу переконати користувачів, чому вони повинні зробити покупку саме у вас.
Рис. 8 – Наведені характеристики товару
Якщо ваш профіль запакований за всіма цими ознаками – сміливо запускайте рекламу і стежте за результатами.
Клієнти, які прийдуть з реклами, незабаром самі підкажуть, яких відповідей на їхні питання не вистачає в постах або актуальних Сторіс.
Беріть на замітку 5 важливих пунктів, без яких ваші рекламні кампанії в Інстаграм не принесуть того результату, на який ви сподіваєтеся:
І не бійтеся тестувати, щоб знайти найрезультативніший метод. А якщо в вас й досі кліки є, а продажів в Інстаграм немає, звертайтесь до нас, постараємося допомогти вашому профілю працювати ефективно.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.