замовити дзвінок
+38 044 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
SMM - просування
3853
4

В травні 2019 я тестувала метод просування за хештегами в Інстаграм. Як виявилося, він все ще працює. Сьогодні перевірю, чи працюють інструменти Instagram з підняття залученості в Stories.

Залученість - головний фактор ранжування в Instagram.

За офіційною версією додатку:

Залученість - відношення числа відміток "Подобається" до коментарів публікацій.

Насправді ж, при підрахунку залученості враховуються лайки, коментарі, шери й збереження поста. Чим вище ці показники, тим вище охоплення. Тим більше людей побачать профіль та контент. Це щодо постів. А що таке залученість у Сторіз?

*стаття оновлена 24.06.2021.


1. Залученість в Stories

Це час, що користувач витрачає на взаємодію з Історією.

Тому блогери й бренди намагаються залучити користувачів до Сторіз в Інстаграм – збільшити час, що люди відводять переглядам. Адже деякі дивляться тільки Історії, а не стрічку. Для контенту в Сторіз не так важливі прилизані фото та відео – це моментальні знімки, для котрих спочатку й створювався Інстаграм.

За даними спільного дослідження Buffer и Delmondo, 500 млн фоловерів переглядають Інста сторіз, коефіцієнт перегляду Stories більше 50%. Плюс, Історії розташовані над стрічкою, й одразу кидаються в очі при заході в Інстаграм.

Раніше Сторіз показувалися в хронологічному порядку. Зараз контент в Stories, як і в стрічці, теж ранжується – за кількістю показів та отриманих коментарів.

Які дії очікуються від перегляду Історій?

  • перегляд наступних сторіз;
  • отримання коментаря в Директ;
  • перехід до акаунту або посту;
  • відправка Stories другу.

Це зворотній зв’язок користувача. Стандартні передбачувані реакції людей на життя аккаунта. Так профіль просувається природним шляхом, і охоплення зростає.


2. Інструменти Instagram

Є додаткові інтерактивні інструменти в Сторіз – стікери, що пропонує сам сервіс.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 1 – Інструменти Instagram Stories

Вони передбачають використання стікеру: вибір варіанта відповіді, написання чого-небудь у вікно зворотного зв’язку, перехід до згаданого аккаунту, та ін..

Чим корисні стікери-інтерактиви:

  • збирають контент користувачів;
  • збирають думки фоловерів;
  • підвищують інтерес до Історій;
  • збільшують охоплення аудиторії;
  • підвищують залученість.

Більше дій у відповідь – вище залученість.

1) Геомітка

Працює разом з присутністю бренда у Google My Business.
При кліку на позначку відвідувач перенаправляється на сторінку з фотографіями користувачів, котрі теж відзначили цю локацію. Тут 3 переваги:

  • Сторіз користувача потрапляє до Сторіз цієї геомітки і так вона може вирватися до ТОП за результатам пошуку;
  • зростання переглядів аккаунту;
  • залучення підписників.

При цьому в середній частині екрану відображається карта. При натисканні на карту користувач переходить до Google Maps.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 2 – Інструмент “геомітка”

Користь геоміток:

  • можливість прокладення маршруту;
  • розуміння, в якому районі місцевості знаходиться локація;
  • заскрінити мітку та потім до неї повернутися.

Контент при цьому потрапляє до Історії міста або зазначеного місця. Так історія отримує ще більше переглядів. Як Історія з прикладу вище – пост блогера був доступний в Історії Національного ботанічного саду м. Києва.

Бонуси міток:

  • збір UGC та додавання його до Stories або Хайлайтс;
  • популяризація геомітки;
  • попадання до Історії локації.

2) @ – згадка аккаунту

Головна користь цього інструменту – ймовірність перегляду публікації згаданим аккаунтом.

Бонуси:

  • зростання популярності того, кого згадали за рахунок переходів в акаунт;
  • підвищення довіри, якщо профіль згадав опініон-лідер;
  • приріст підписників;
  • збір UGC (якщо зазначений бренд, цю сторіз можна репостнути в себе, а якщо це e-commerce-профіль, то після додати до Хайлайтс з відгуками покупців);
  • автоматичне створення діалогу, за яким після можна запустити розсилку.

Що це дає мені – звичайному користувачеві, що зазначив бренд чи лідера думок?
Репост Сторіз в Інстаграм-профілі компанії. А це – ймовірність перегляду моєї сторінки іншими користувачами. Або ж знижка чи якась безкоштовність за відгук (трапляється рідко, але чому ні?).

Приклад – пост-запитання менеджера Києва (екскурсовода) Юлії Бевзенко @yuliabevzenko, автора проекту @shukay.kyiv:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 3 – Інструмент “згадка”

Після дівчина протестувала кав’ярню. Залишилася задоволена результатом та зробила огляд і рекламу закладу.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 4 – Інструмент “згадка”

Тут використано одразу 2 інструменти: стікер-запитання та клікабельна згадка в тексті.
В результаті вийшла ціла захоплююча історія. Навіть ті користувачі, що не планували відвідувати локацію, подивилися інтер’єр та меню. Плюс отримали позитивний відгук від неупередженого відвідувача.

3) # – хештеги

Хештеги бувають 2х типів:

  • Загальні.

Ці хештеги збирають користувацький контент (UGC). Виходить т. з. галерея фотографій певної тематики. Наприклад, світанок/захід, вітальне повідомлення, пори року, і т. д..

Приклад – постійна рубрика #шуткаминутка від б’юті-блогера Лізи Краснової @totallyblond. До речі, контент для неї Лізі часто надсилають підписники.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 5 – Інструмент “хештег”

  • Брендові.

Їх переваги:

  • збір UGC (якщо згаданий брендовий тег, можна зібрати ці фото/відео до Хайлайтс з відгуками покупців);
  • зростання довіри до бренду.

Це якщо згадка позитивна. Якщо відгук негативний – потрібна реакція бренду та робота з SERM (в червні я якраз писала про правильне SERM в пошуковій видачі).

Занадто велика ймовірність того, що після вирішення ситуації незадоволений користувач викладе діалог з брендом далі в Інста Сторіз (як лакоманьяк я раз на місяць стабільно спостерігаю сутички блогерів та просто користувачів з ТМ та онлайн-магазинами). І це або сформує позитивне/нейтральне ставлення до бренду, або знищить всю репутацію ТМ.

*Блогери (й не тільки) охоче діляться будь-яким досвідом спілкування з брендами. А негативним – особливо.

Здорово запустити авторський тег, фотопідтвердження котрого можна після знайти й в стрічці. Дивіться, як відмінно спрацював SMMщік гурту Muse: хлопці були влітку в турі та запропонували фанатам відзначати себе в Інстаграм спецтегом #simulatedmusers. А потім менеджер репостив оцей UGC до Історій аккаунту групи:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 6 – Використання авторського хештегу

А якщо сьогодні вбити до Пошуку Інстаграм #simulatedmusers, то з’являться й фото з профілів користувачів. По-моєму, це класне рішення, правда?

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 7 – Авторський тег зі стрічки

Або такий варіант у виконанні Rammstein, тег #rammstein2019:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 8 – Авторський тимчасовий тег в Сторіз

Зараз там вже безліч зайвих фото, але під час літнього туру кожен міг подивитися відео з виступів, послухати живе виконання та побачити фаєр-шоу групи 🙂

4) Опитування «так/ні»

Найзрозуміліший інструмент. Вимагає не тільки перегляду Історії, а й активної взаємодії з нею.

Бонуси:

  • підвищення залученості (активні дії глядачів Історії);
  • зростання інтересу користувачів (повернутися через деякий час і подивитися статистику).

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 9 – Інструмент “Опитування”

І навіть тут можна пофантазувати – замість типових «так/ні» написати розгорнуті або формулювання з гумором. Ті ж брати Кочут:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 10 – Варіації інструменту «Опитування»

5) Запитання

Поле запитання містить до 80 символів. Все, що більше – доступно господарю аккаунту, але не видно при публікації відповіді в Історії. Це потрібно враховувати.
При цьому частково зберігається інкогніто – після показу стікеру з Запитанням користувачі побачать лише аватарку аккаунта користувача, який поставив запитання або написав відповідь.
Також, ділитися можна одразу декількома стікерами й відповідями на Запитання.

Це найпопулярніший інструмент серед блогерів для підняття залученості.

Як?

“Поділитися відповіддю” – скачати Історію – завантажити Історію як нове зображення в Сторіз – поділитися наступною відповіддю.

Запитання – найширше поле для спілкування, вони забезпечують:

  • контентом для наступних сторіз;
  • темами для постів в Інстаграм.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 11 – Інструмент «Запитання»

Більш того, у полі “Запитання” можна навіть влаштовувати голосування.

Дивіться, який цікавий крок – так вчинила Анна @hleb_nash:

  • запропонувала підписникам придумати ходові фрази й актуальні смішні цитати;
  • написати їх почерком фоловерів профілю;
  • на їх основі запустила серед підписників голосовалку за вибором шрифту стікерів для магазину значків @hleb_shop;
  • найпопулярніші варіанти потрапили до фінального опитування “Так/Ні”;
  • лідери читацького вибору пішли до друку.

Так кожен фоловер, що проголосував в опитуванні, вплинув на вибір варіанта друку та побачив підсумок своєї роботи.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 12 – Голосовалка у “Запитанні”

Такий хід виконав одразу 2 функції:

  • допоміг спільно зробити вибір;
  • підняв залученість в обліковому записі.

Підсумок спільної роботи:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 13 – Результат голосування

Цим же способом фоловери голосували й за осінню колекцію значків та стікерів.

6) Бігунок

Інструмент передбачає інтерес та дію користувача, залучення до Історії.
Можна обрати фон та смайлик, що будуть використовуватися в шкалі.
Максимальна довжина тексту – 35 символів.

Бонуси:

  • розуміння, наскільки подобається підписникам контент такого типу;
  • підвищення залученості (активні дії з Історією).

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 14 – Інструмент «бігунок»

7) Тест

Стікер-голосовалка володіє таким же великим потенціалом, як і “Запитання”. Але крім створення тестів можна запускати опитування з максимум 4-ма варіантами відповіді, а після – підраховувати голоси.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 15 – Інструмент “Тест”

Через елементи гри інструмент відмінно залучає користувачів.
Можна продумати кілька ходів та розважити підписників грою, як це зробило “Видавництво Старого Лева”:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 16 – Гра у «Тесті»

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 17 – Гра у «тесті» (продовження)

І 8й, додатковий інструмент, що стає все популярнішим.

8) Маска

Коли користувачі використовують авторські маски, творець маски вказується вгорі Сторіз та його нік клікабелен. Запити на овідмальовку масок підвищуються – у багатьох селебретіз та блогерів є свої іменні маски.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 18 – Інструмент «Маска»

Зверніть увагу, 3й профіль – український тревел-блогер @juli_berk, а останній аккаунт – наш рітейл @prostor_ua – вони пропонують повний макіяж (вирівнюють шкіру, тіні + стрілки на очах, помада).

Для чого потрібна маска?

  • будь-який користувач може спробувати маску – це зростання охоплення;
  • коло знайомих з автором маски розширюється;
  • кількість фоловерів та можливих клієнтів дизайнера збільшується.

А яка ж користь користувачеві?

Блогеру – пріоритет проби або іменна маска, реклама автора маски та монетизація.
Бренду – оцифровка товарів (косметика, аксесуари) та примірка. Надалі – онлайн-продаж.
Дизайнеру – пошук нових клієнтів.


3. Практична частина

Влітку був введений інструмент масслукінгу Сторіз, коли в кожного користувача статистика Сторіз просто скаженіла (наприклад, Історії в моєму акаунті набирали до 220 переглядів при звичайних 80). З масслукінгом боролися, і в 20х числах жовтня алгоритм видачі Stories оновився.

Який новий принцип роботи?

Якщо користувач не додивився Історії поточного профілю, а змахнув вліво й перейшов до Історії наступного користувача, попередній акаунт перелітає до кінця списку. І якщо ця людина викладе нову Сторі, профіль з недоглянутими Сторіз не переїде в початок стрічки, як було раніше. А якщо ж недоглянуті Сторіз зникнуть через тимчасовість обмежень, то цей аккаунт все ж перейде в початок.
Це означає, що перегляди Сторіз повернулися до реальних цифр – тієї кількості живих підписників, що дивляться Історії та залучені в життя аккаунта.

Тепер я перевірю всі інструменти на своєму профілі – він звичайний людський, без оплаченої реклами та іншого.
Чи вийде в мене з допомогою стікерів підвищити залученість? Підключу на час експерименту бізнес-акаунт та врахую розширені дані статистики.

На які показники рекомендують орієнтуватися в Buffer.com:

  • коефіцієнт проглядання Сторіз;
  • охоплення й покази;
  • показник виходів відповідно до кадрів Історії;
  • час публікації;
  • тривалість Історії.

SMM-спеціалісти радять постити Сторіз кожен день. Намагатимусь дотримуватися цієї рекомендації. Подивимося, чи спрацюють інструменти підняття залученості на мені, неблогері.

Вихідні дані

Профіль Instagram – мій особистий аккаунт зі своєю ЦА.
Тематика контенту – на мій розсуд.
Час постинга – з урахуванням рекомендованого дослідженням Buffer.
Термін – 2 тижні (6 – 20 березня).

Buffer наводять такий графік ефективного часу перегляду Сторіз (згідно США):

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 19 – Графік ефективного часу перегляду

Продуктивний час (за спаданням, США/Україна):

  • ранок 4 – 6 (12 – 14 дня Україна);
  • вечір 20 – 22 (4 – 6 ранку);
  • день 12 – 14 (20 – 22 вечір);
  • день 8 – 10 (16 – 18 день).

З урахуванням поправки +8 годин для місцевого часу видно, що час показів актуальний й для України. Крім останнього – це все ще робочий час.
Спробую постити Сторіз в цих тимчасових рамках. Кількість публікацій в добу – від 1.


3.1 Геомітка

Об’єкт – відео з концерту Lindemann 6.03.2020 в Києві;
Локація – концертний майданчик StereoPlaza, позначаю її міткою.
Час постингу – вечір 22 – 24.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 20 – Використання геомітки

Реакція:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 21 – Реакція користувачів на геомітку

Переглядів – 73.
Історія потрапила до 3 історій локації: “Stereo Plaza”, “Stereo Plaza Kiev” і “Stereo Plaza”, що переглянули 25 глядачів.

Моя користь:

  • додаткові перегляди з сторіз локації.

3.2 @ – згадка акаунту

Сюжет фото – привітання з 8 березня співробітниками ITForce.
Час – ранок 9 – 11.

Відмічаю профіль @itforce й дивлюся на реакцію.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 22 – Використання й реакція на згадку

Реакція:
Перегляди – 71;
Відповіді – 1.

Моя користь:

  • Відповіді – 1;
  • Піар роботодавця).

3.3 # – хештеги

Один з найбільш популярних хештегів – #sunset.

Сюжет фото – захід.
Час постинга – день 16-18.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 23 – Використання й реакція на хештег

Реакція:
Перегляди – 62;
З тегу – 0;
Відповіді – 2.

Кількість публікацій за тегом #sunset – 241 млн. Очевидно, що тег швидко наповнюється новими фото й мало хто гортає всі Сторіз.

Моя користь:

  • Відповіді – 2.

3.4 Опитування “Так/Ні”

Сюжет – питання про випадкові смішні фото, запускаю голосування.
Час постингу – день 12 – 14.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 24 – Використання та реакція користувачів на опитування

Реакція:
Перегляди – 81;
Відповіді – 17 “так”, 0 “ні”.

Моя користь:

  • інтерактив з підписниками – зростання залученості;
  • відвідування профілю – 2.

3.5 Запитання

Сюжет – прохання порадити фільми/серіали в дусі й атмосфері “Полювання” та “Моста”.
Час постингу – день 12-14.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 25 – Використання “Запитання”

Реакція:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 26 – Реакція користувачів на “запитання”

Перегляди – 73.
Відповіді – 21 (з них 7 спам-повідомлень).

Тепер на основі порад я можу написати пост з підбіркою екранізацій. І там знову поцікавитися думкою передплатників, адже не всі дивляться Сторіз.

Моя користь:

  • зворотний зв’язок підписників – залучення;
  • нова тема для посту з UGC – добірка вдалих екранізацій.

3.6 Бігунок

Сюжет – знову фото з відвіданого концерту Lindemann.
Час – вечір 22 – 24.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 27 – Використання й реакція на інструмент “бігунок”

Моя користь:

  • переглядів – 70.
  • реакцій – 9.

3.7 Тест

Сюжет фото – манікюр новим лаком.
Пропоную підписникам 4 варіанти відповіді (1 вірна). Причому відтінки підібрані схожі, щоб було важче визначити вірний варіант (4й).
Час – ранок 10 – 12.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 28 – Використання та реакція на “Тест”

Реакція:
Переглядів – 69.

Моя користь:

  • голосів – 29;
  • залучення підписників.

4. Результати експерименту

Розширена статистика пропонує 16 показників для аналізу ефективності сторіз. Я враховувала лише 10 актуальних мені (як далі з’ясувалося, 8 – оптимальний набір):

  1. Вперед – прокрутка вперед, до наступної Сторіз. Публікація користувачам здалася нецікавою.
  2. Виходи – глядачі, що закрили Сторіз. Публікація виявилася нечіпляючою.
  3. Назад – кількість повторних переглядів та повернень до Сторіз, важливий показник.
  4. Відповіді – повідомлення та реакції в Директ.
  5. Охоплення – показує, скільки людей побачило вашу сторіз. Якщо 1 користувач перегляне її двічі, в аналітиці все одно відобразиться цифра 1.
  6. Підписники – кількість тих, хто підписався після перегляду Сторіз.
  7. Покази – кількість переглядів публікації, включаючи неодноразові перегляди 1 користувачем.
  8. Відвідування профілю – кількість користувачів, що перейшли в акаунт після перегляду Історії.
  9. Репости – кількість людей, що поділилися вашим Сторіз в своєму профілі. Чесно кажучи, так і не зрозуміла цю опцію – моїми Історіями ділилися акаунти, але в графі Репост значиться 0…
  10. Наступна Сторіз – кількість користувачів, що “прокрутили” сторіз, перейшли до публікацій наступного аккаунта. Важливий показник.

*SMS, Виклики, Кліки на сайт, Кліки по кнопці “Як дістатися”, Клік за посиланням, Електронні листи не враховую, ці інструменти не використовувалися, там нульова статистика.

Спочатку дивлюся статистику ДО використання інструментів:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 29 – Вихідна статистика

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 30 – Вихідні статистичні показники (продовження)

Зводжу в таблицю та аналізую показники (метод підгледіла в Іллі Слюсарева з SMMPlanner):

  1. Різниця переглядів = Охоплення – Покази;
  2. % Перегляду = (Різниця переглядів / Охоплення)*100%.
  3. ER = ((Відповідь * 2 + Назад) / Охоплення)*100%.

ER – показник залученості в контент. Позитивні реакції ділю на охоплення.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 31 – Показники вихідної аналітики

В останніх 2 стовпців я склала всі показники 6 Сторіз, щоб мати загальну цифру. Разом, загальний% перегляду Сторіз = 192, а ER = 38%.
Тепер знімаю дані ПІСЛЯ застосування інструментів:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 32 – Статистика використання інструментів «Гео» та «Бігунок»

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 33 – Статистика використання інструментів «Гео» та «Бігунок» (продовження)

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 34 – Статистика використання інструментів «Згадка», «Хештег» та «Опитування»

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 35 – Статистика використання інструментів «Згадка», «Хештег» та «Опитування» (продовження)

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 36 – Статистика використання інструментів «Запитання» та «Тест»

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 37 – Статистика використання інструментів «Запитання» та «Тест»

Зводжу дані до таблиці, щоб було зручніше аналізувати.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 38 – Статистика після застосування інструментів Інстаграм

118 показів отримала Сторіз з концерту Lindemann (інструмент геомітка), в неї ж найбільше промоток вперед.
Повернутися до попередніх Сторіз побажало 6 користувачів – і знову це інструмент “геомітка” (в попередніх Сторіз я публікувала відео з розігрівом Jadu та Aesthetic Perfection перед концертом, люди побажали його подивитися).
2 відповіді – Сторіз з хештегом.
Краще охоплення 81 у Сторіз з опитуванням так/ні.
По 1 відвідуванню профілю у сторіз з опитуванням, запитанням та тестом.

Знову обчислюю % перегляду та ER. Причому, якою має бути норма ER, незрозуміло. Буду вважати, що чим вище, тим краще. Разом:

  • max ER біля позначки “гео” – 10,9;
  • min через особливості підрахунку в запитання – 0.

Порівнюю перегляди та ER до й після:

Було %перегляду Сторіз = 192, а ER = 38%.
Стало %перегляду Сторіз = 230, а ER = 39%.

Ну що, є сенс морочитися та використовувати інструменти Інстаграм для підвищення залученості? Адже різниця між показниками невелика. ER так взагалі майже не змінився. Експеримент провалився?

Ні. По-перше, я спробувала все інтерактивні інструменти сервісу.
По-друге, покреативила – довелося під кожен стікер придумати контент.
По-третє, отримала більше взаємодій зі Сторіз: переглядів, відповідей у стікерах та в Директ.

Котрі інструменти принесли кращий результат:

  • тест з варіантами відповідей +29 тих, хто проголосував;
  • геомітка +25 додаткових переглядів з історії локації;
  • запитання +21 реакція;
  • опитування так/ні +17 взаємодій;
  • бігунок +9 голосів;
  • згадка +1 відповідь.

Самим недолугим виявився хештег.
Тест, запитання та бігунок підвищують залученість профілю та наступних сторіз, якщо на них реагують. А геомітки та хештеги тільки тих, де вони використані – за тегами можна знайти подібні Сторіз. Т. ч. взаємодія з кнопками голосувань, опитувань, тощо, підвищують ранжування Сторіс.

Що за підсумком я можу порекомендувати:

  • використовувати геомітки, так Історія потрапляє в Історію згаданої локації і число користувачів, що переглянули сторіз, виросте;
  • тест збирає найбільше переглядів, т. к. є елемент гри;
  • запитання викликає інтерес у користувачів і бажання відповісти (звичайно, якщо запитання доречне);
  • опитування теж ефективний і його результат залежить від теми сторіз;
  • бігунок – спірне інструмент, зазвичай його використовують в контексті “подобається / не подобається”.

У кожному конкретному профілі працюватимуть свої методи підвищення залученості: потрібно креативити, пробувати, тестувати інструменти та контент. Тільки так ви зрозумієте, що працює в вашій тематиці.

Головне – цікавий контент. В кожного профілю своя “цікавість”, адже в кожній ніші своя тематична (чи ні) ЦА. Запитайте підписників (а хоча б і через Запитання, а не Директ), що б їм хотілося бачити в ваших Сторіз. Сьогодні користувачі – королі споживання, немає залучених фоловерів – немає продажів.

І, звичайно, ecommerce акаунтам краще, щоб їх акк згадували якомога частіше – так зростають переходи. Як це зробити та отримати безкоштовно для користувача контент, писала в статті UGC в Instagram: як генерувати та отримувати суперефект.
Пробуйте працювати з фото своїх підписників. Найближчого місяця це буде сильно доречно в умовах НС в Україні.

Тестируйте інструменти Інстаграм, залучайте користувачів!


Як просунути інтернет-магазин в Інстаграм

Реклама під час війни. Що робимо зараз та куди хочемо йти завтра?

Як зв’язати акаунти Facebook та Instagram?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.