Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Співпраця з клієнтом почалося наприкінці листопада 2018 року. До звернення до нашої компанії замовник займався проектом самостійно. На старті робіт сайт збирав 1000-1200 відвідувачів в місяць з органічного пошуку.
SEO (пошукове просування)
Онлайн-сервіс пошуку майстрів
Україна
Збільшення трафіку з пошукових систем у 8 разів
Залучити максимальну кількість цільового трафіку на сайт
Збільшити кількість заявок, оформлених через сайт
Початкові показники сайту:
Основною метою клієнта було збільшення органічного трафіку на сайт. При цьому пріоритетним завданням було збільшення кількості саме тих користувачів, що шукають собі майстрів в різних сферах ремонту (сантехніка, електрика і т. д.). Як наслідок мала збільшитися кількість дзвінків майстрам і відповідно кількість винайнятих майстрів через сайт.
Давайте дивитися, що ми зробили та який результат отримали. Які фішки так і не вдалося впровадити, та який несподіваний фактор завадив нам отримати максимальний ефект.
Перший етап робіт – технічний аналізу проекту.
Ми виявили, що сайт не оптимізований та містить велику кількість помилок. А це перешкоджає коректному просуванню та вірному сприйняттю ресурсу пошуковими системами.
Основні проблеми:
За результатами аналізу ми підготували файл з пропозиціями щодо поліпшення проекту, де докладно розписали способи усунення знайдених помилок. Також внесли пункт зі створення російськомовної версії сайту.
Першочерговим завданням клієнта було збільшення трафіку на вже існуючу українську версію сайту. Тому процес впровадження російськомовної версії затягнувся – її ми запустили в роботу тільки після того, як усунули всі технічні помилки україномовної версії сайту.
Втім, в нашій практиці практично ніколи не буває проектів без “підводних каменів”.
Спільно з впровадженням технічних рекомендацій ми почали допрацьовувати структуру сайту за наступним принципом:
Проаналізували видачу та лідерів ринку, щоб зрозуміти, як реалізована структура сайтів з подібними послугами у топових конкурентів.
За підсумками аналізу продуктової ніші ми обрали кілька гідних конкурентів, на яких орієнтувалися далі.
В нас був список головних категорій, що ми використовували в якості маски для парсинга ключів та розширення семантики.
Зібрані запити розбили за групами.
Для кращого розуміння комплексу робіт візуалізували передбачувану структуру.
Після цих кроків ми зрозуміли, що структура майданчика потребує суттєвого доопрацювання, а саме – створення нових додаткових сторінок під кожен тип послуг.
Приклад структури для деяких типів послуг:
Рис. 1 – Приклад структури сайту для деяких категорій
Погодження та затвердження нової структури проекту зайняло досить багато часу. В результаті клієнт так і не погодився розширювати структуру сайту, аргументувавши тим, що створення додаткових сторінок нерентабельне для нього.
Тоді наші фахівці вирішили переробити ті сторінки, що точно залишаться на сайті. Так ми не гаючи часу змогли відразу почати оптимізувати контент, метадані, заголовки та інші on-page показники, як то:
Склали унікальні шаблони за кожним типом послуг з прив’язкою до міст/селищ/областей.
Після старту робіт з SEO-просування замовник скоротив бюджет на написання контенту. Так ми прийняли рішення створювати генерований контент для непріоритетних міст.
Написали кілька текстів та розмножили їх по містах, максимально уніказілізуя статті використанням додаткових ключів та LSI.
Одночасно зайнялися роботами з зовнішньої оптимізації.
Оскільки посилальний профіль проекту був критично малий, ми використовували наступну стратегію:
Т. я. бюджет був обмежений, ми намагалися максимально ефективно розподілити його за місяцями робіт.
Проблеми, з котрими зіткнулися:
За 6 місяців нам вдалося отримати значний приріст трафіку – з моменту початку робіт він збільшився на 742%.
Важливо відзначити, що можна було досягти ще більш високих результатів шляхом впровадження всіх запропонованих рекомендацій (щодо структури сайту, створення контенту, поліпшення комерційних та поведінкових факторів), які, на жаль, не були прийняті клієнтом.
Рис. 2 – Органічний трафік (дані взяті з сервісу analytics.google.com)
Рис. 3 – Порівняння відвідуваності (до початку робіт та після, дані взяті з сервісу analytics.google.com)
Рис. 4 – Видимість проекту з моменту початку робіт
Рис. 5 – Кількість запитів, що ранжуються
Рис. 6 – Кількість доменів-донорів, що посилаються
Рис. 7 – Обсяг посилань
Ключовий фактор високих показників проекту – методична праця над просуванням.
У червні 2019 року клієнт вирішив змінити домен сайту. Ми підготували рекомендації щодо технічної частині для програміста та проконтролювали коректність їх впровадження та переїзд сайту (склейку доменів, налаштування редиректів і т. д.). Тому перший час ми спостерігали невелике скорочення обсягу трафіку з пошукових систем та відвідуваності в цілому.
Чекайте на продовження кейсу 🙂
Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Замовник звернувся до нас з метою збільшення продажів шляхом оптимізації поточних рекламних кампаній та налаштування нових.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.