Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Замовник бажав залучити зацікавлену аудиторію для переїзду й працевлаштування в Польщі.
SMM-продвижение
Агенція з працевлаштування Grant Service
Польща
1478 лідів за 3 місяці
Отримання контактних даних від зацікавлених здобувачів для працевлаштування в Польщі
Повідомити клієнтів про можливість скористатися допомогою в пошуку, підборі й працевлаштуванні на роботу в Польщу. Розширення клієнтської бази
Будь-який бізнес, проходячи етапи розвитку, потребує залучення нових клієнтів.
Правильно сформована стратегія допоможе в цьому, а правильно налаштовані канали трафіку залучать потрібних нам релевантних клієнтів.
Мета нашої співпраці – допомогти компанії знайти клієнтів, які цікавляться роботою в Польщі, шукають вакансії, будучи в Україні, або вже проживаючи на території Польщі.
Ми прийняли рішення про запуск рекламної кампанії з метою лідогенераціі та збору контактних даних. А саме: імені та номера телефону від зацікавленого здобувача.
Лідогенерація – це процес збору цільових контактів, які клієнт заповнює у формі, що відображається в рекламному оголошенні.
Одна заповнена форма дорівнює одному ліду.
Даний кейс покаже вам, як за 3 місяці роботи запуску і ведення таргетованної реклами надати клієнту 1 478 лідів (період просування з 13 серпня по 13 жовтня).
Замовник – польське агентство Grant Service, яке займається працевлаштуванням українців і поляків на роботу в Польщу.
Основна проблема, з якою зіткнувся замовник – нестабільність відкриття кордонів у зв’язку з карантином і страх українців в перетині кордонів Україна-Польща.
Для замовника це був перший досвід залучення клієнтів в соціальних мережах.
Завдання, яке ми успішно продовжуємо вирішувати методами SMM просування, полягає в залученні зацікавленої аудиторії для переїзду і працевлаштування у Польщі.
Ми провели аналіз бізнесу і проаналізували конкурентів. І виділили особливості, які дозволили успішно налаштувати рекламні кампанії. Вже на перший місяць роботи (період з 13.08.2020р – 13.09.2020р) отримали результат – 566 заповнених лід-форм з таргетованої реклами Фейсбук.
Рис. 1 – Результат першого місяця роботи
Робота в Польщі дуже популярна серед українців. Заробітна плата у сусідів по межі – вище, умови проживання відповідають європейським стандартам. Багато наших громадян їдуть на заробітки сезонно, а деякі залишаються на ПМП.
Самостійно знайти місце роботи, оформити візу і подбати про проживання складно. Більшість українців звертаються в агентства з працевлаштування за допомогою в оформленні документації та підбору вакансії. Найважчу частину роботи агентство бере на себе і дбає про комфортний супровід клієнта.
Залучення трафіку на сайт не було пріоритетним завданням для нас. Ми були впевнені, що лідогенерації вистачить для отримання максимального відгуку і результату, навіть маючи мінімальний бюджет на SMM.
Налаштування таргетованої реклами в соціальних мережах має свої нюанси – необхідно правильно підібрати плейсмент, враховуючи не тільки інтереси, а й вік.
Ми прийняли рішення шукати претендентів в мережі Інстаграм і Фейсбук за допомогою збору контактних даних для подальшого обдзвону та консультації. Наш Замовник надав актуальні вакансії, на які необхідно знайти співробітників.
Таргетоване просування в Facebook Ads дозволяє показувати рекламу тим користувачам, які з більшою ймовірністю здійснять цільове дію (лайк, перегляд сторінки, заповнення форми та т. п.). Відбувається це шляхом збору та налаштування необхідних аудиторій.
Ми націлили рекламу на жінок і чоловіків 18-55 років, які цікавилися пошуком роботи, проживаючи в Україні.
Після перших тестових кампаній ми виключили плейсмент Інстаграм, так як з Інстаграм надходило менше заявок за більшою вартістю.
Аналіз аудиторії показав, що інтерес до реклами показує вікова аудиторія 35+, а значить Фейсбук – більш підходящий майданчик для просування.
У перший місяць було отримано 404 ліда. При цьому, на сторінці Фейсбук, яку ми паралельно наповнювали контентом, було понад 100 цільових запитів (вхідних повідомлень).
Для подальшої роботи ми прийняли рішення дотримуватися даної стратегії для отримання контактів зацікавлених здобувачів.
Читайте далі про те, як часто необхідно публікувати контент, щоб підвищити залученість аудиторії в 35 разів.
Для залучення трафіку необхідно, щоб на сторінці акаунта простежувався єдиний стиль. Для цього ми розробили обкладинку з урахуванням основних кольорів (синього, білого) для агентства:
Рис. 2 – Обкладинка пабліку в Фейсбуці
Обкладинка – це перший елемент сторінки, який бачать користувачі, коли переходять на сторінку.
Цей банер – найбільше зображення. І його оригінальність і корисність виділять вас із сотень інших сторінок.
У нашому варіанті ми розмістили основну інформацію:
Такий формат вмісту на обкладинці найкраще підходить для першого візуального знайомства з агентством, яке надає послуги пошуку роботи. Можна не спускатися вниз, а відразу зателефонувати й дізнатися цікаву інформацію.
Фірмові кольори також дотримуються в зображеннях для публікацій з вакансіями:
Рис. 3 – Зображення для вакансії пакувальника текстилю
Єдина кольорова гама дає завершеність загального фірмового стилю – так користувачам легше асоціювати побачену інформацію з компанією, яка надає її.
Ми публікували матеріал у Фейсбуці та Інстаграмі (крос-постинг). Ось як виглядає акаунт Інстаграм:
Рис. 4 – Акаунт Instagram компанії Grant Service
Загальний стиль простежується й тут, хоча розташування елементів у Фейсбук і Інстаграм в корені відрізняється.
Важливий фактор залучення – контент-план. Він визначає інформацію, яку потрібно публікувати, та періодичність публікацій.
Пропозиції роботи повинні бути розбавлені корисним інформаційним контентом. Цільових постів повинно бути не більше третини від загальної кількості. Публікувати пост варто раз в 1-2 дні: так про вас не забудуть, і ви не встигнете набриднути.
Пости, в яких ви відповідаєте на поширені питання або пишете гайди, багаторазово збільшують інтерес аудиторії.
Рис. 5 – Шукачам буде корисна інформація про робочі візи
На сторінці повинно бути цікаво, і навчальна інформація цьому сприяє. Але контент повинен бути дійсно корисним і актуальним. Інакше аудиторія швидко втратить інтерес до вашої компанії.
Налагоджена стратегія обов’язково дасть позитивні результати. Подивіться, чого ми досягли за місяць!
Рис. 6 – Результат за період (липень-серпень 2020)
Охоплення – це загальна кількість раз, коли публікації показувалися на екранах.
Залученість – кількісний показник взаємодій з рекламою.
Метою наших кампаній була генерація лідів.
Аналогічно налаштуванню рекламних кампаній в Google Ads, необхідно:
Ще можна вибрати місця показу (усілякі плейсменти Фейсбук і Інстаграм, та партнерські майданчики).
Рис. 7 – Налаштовані рекламні кампанії
У Фейсбуці є 2 типи стратегій ставок, вони залежать від мети рекламної кампанії. Для генерації лідів доступні обидві:
Стратегія призначення ставок обирається на підставі результату, який хочеться отримати. Якщо потрібно оптимізувати витрати, використовуйте другу. Якщо потрібні обсяги – першу.
Для наших кампаній використовується “Мінімальна ціна” так як нам необхідно отримати максимальну кількість заявок від користувачів за мінімальною ціною.
Щоб привернути увагу претендентів, ми запускали креативи з описом вакансій, де вказуємо:
У тексті публікацій обов’язково розповідати все те, що користувача може зацікавити (УТП) й дасть йому уявлення про те, на що він може розраховувати якщо зв’яжеться з компанією замовника.
Тексту не повинно бути дуже багато, але нам вдалося видати аудиторії максимум даних. Це і є рецепт успішної реклами: короткий, релевантний опис вакансії у сукупності із зображенням в стилістиці оформлення основної сторінки Фейсбук.
Рис. 8 – Приклади рекламних оголошень
На момент написання кейсу співробітництво з замовником триває 3й місяць (серпень 2020 – листопад 2020).
За вказаний період в сумі отримано 1 478 лідів, що підштовхує нашого клієнта продовжувати співпрацю до цього дня і працювати злагодженою командою 🙂
Середня ціна за лід становить 0,88 zł (≈6,5 гривень). Це відмінний результат при мінімальних витратах на рекламу.
На сторінку Фейсбук приходить більше 10 цільових звернень в день. В місяць це +300 і більше звернень від тих, хто дійсно зацікавлений роботою і переїздом до Польщі.
Ми завжди пропонуємо клієнту різні способи вирішення поставленого завдання. Ми зацікавлені в тому, щоб розвивати бізнес і виходити на високі показники з мінімальним бюджетом. Для цього ми пропонуємо ідеї для масштабування рекламних кампаній.
У жовтні ми спільно прийняли рішення протестувати українську аудиторію, яка проживає в Польщі. Ці люди більш схильні до швидкого прийняття рішення, адже вони вже знаходяться на території Польщі, і точно знають, в які міста і які професії вони хотіли б отримати в пропозиції від агентства з працевлаштування.
Зіткнувшись з “вигоранням” аудиторії, коли скорочувалася кількість лидов, ми замінювали креативи, намагалися зробити оголошення яскравими, щоб відразу передати зміст пропозиції.
Таргетована реклама з легкістю справляється із завданням збільшення доходу компанії.
За 3 місяці роботи ми вийшли на результат +1478 цільових лідів, який мотивує нас, але не зупиняє, так як завжди з’являються свіжі ідеї 🙂
Пріоритет нашої роботи – в оптимізації й покращенні рекламних кампаній, які збільшать дохід вашого бізнесу.
Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Замовник звернувся до нас з метою збільшення продажів шляхом оптимізації поточних рекламних кампаній та налаштування нових.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.