SMM-просування польської агенції з працевлаштування

5 хвилин
phone скриншот грантсервіс
квадрат грантсервіс
grantservice
https://grantservice.pl/
Grantservice – Skuteczne prowadzenie procesów rekrutacyjnych
Задача:
Залучення зацікавленої аудиторії для переїзду й працевлаштування в Польщі
grantservice.pl
Клієнт:
Ринок:
Польща
Ліди
+1478

Будь-який бізнес, проходячи етапи розвитку, потребує залучення нових клієнтів. Правильно сформована стратегія допоможе в цьому, а правильно налаштовані канали трафіку залучать потрібних нам релевантних клієнтів.

Мета нашої співпраці - допомогти компанії знайти клієнтів, які цікавляться роботою в Польщі, шукають вакансії, перебуваючи в Україні, або вже проживаючи на території Польщі.

Ми прийняли рішення про запуск рекламної кампанії з метою лідогенераціі та збору контактних даних. А саме: імені та номера телефону від зацікавленого кандидата.

Лідогенерація - це процес збору цільових контактів, які клієнт заповнює у формі, що відображається в рекламному оголошенні. Одна заповнена форма дорівнює одному ліду.

Даний кейс покаже вам, як за 3 місяці роботи запуску та ведення таргетованної реклами надати клієнту 1 478 лідів (період просування з 13 серпня по 13 жовтня).

Замовник - польська агенція Grant Service, яка займається працевлаштуванням українців та поляків на роботу в Польщу. Основна проблема, з якою зіткнувся замовник - нестабільність відкриття кордонів у зв'язку з карантином та страх українців в перетині кордонів Україна-Польща. Для замовника це був перший досвід залучення клієнтів в соціальних мережах.

Завдання, яке ми успішно продовжуємо вирішувати методами SMM-просування, полягає в залученні зацікавленої аудиторії для переїзду та працевлаштування у Польщі.

Ми провели аналіз бізнесу та проаналізували конкурентів. І виділили особливості, які дозволили успішно налаштувати рекламні кампанії. Вже на перший місяць роботи (період з 13.08.2020р - 13.09.2020р) отримали результат - 566 заповнених лід-форм з таргетованої реклами Фейсбук.

  • бюджет на місяць - 560 злотих;
  • вартість 1-го ліда 1,67 злотих.

Grant Service працевлаштування

Рис. 1 - Результат першого місяця роботи

Робота в Польщі дуже популярна серед українців. Заробітна плата у сусідів по кордону - вище, умови проживання відповідають європейським стандартам. Багато наших громадян їдуть на заробітки сезонно, а деякі залишаються на ПМП.

Самостійно знайти місце роботи, оформити візу та подбати про проживання складно. Більшість українців звертаються в агентства з працевлаштування за допомогою в оформленні документації та підбору вакансій. Найважчу частину роботи агентство бере на себе та дбає про комфортний супровід клієнта.


1. Розробка стратегії SMM-просування

Залучення трафіку на сайт не було пріоритетним завданням для нас. Ми були впевнені, що лідогенерації вистачить для отримання максимального відгуку та результату, навіть маючи мінімальний бюджет на SMM.

Налаштування таргетованої реклами в соціальних мережах має свої нюанси - необхідно правильно підібрати плейсмент, враховуючи не тільки інтереси, а й вік аудиторії. Ми прийняли рішення шукати претендентів в мережах Інстаграм та Фейсбук за допомогою збору контактних даних для подальшого зідзвону та консультації. Наш замовник надав актуальні вакансії, на які необхідно знайти співробітників.

Таргетоване просування в Facebook Ads дозволяє показувати рекламу тим користувачам, які з більшою ймовірністю здійснять цільову дію (лайк, перегляд сторінки, заповнення форми і т. п.). Відбувається це шляхом збору та налаштування необхідних аудиторій.

Ми націлили рекламу на жінок та чоловіків 18-55 років, які цікавилися пошуком роботи, проживаючи в Україні. Після перших тестових кампаній ми виключили плейсмент Інстаграм, так як з Інстаграм надходило менше заявок за більшою вартістю.

Аналіз аудиторії показав, що інтерес до реклами показує вікова аудиторія 35+, а значить Фейсбук - більш підходящий майданчик для просування. У перший місяць було отримано 404 ліда. При цьому, на сторінці Фейсбук, яку ми паралельно наповнювали контентом, було понад 100 цільових запитів (вхідних повідомлень).

Для подальшої роботи ми прийняли рішення дотримуватися даної стратегії для отримання контактів зацікавлених кандидатів.

Читайте далі про те, як часто необхідно публікувати контент, щоб підвищити залученість аудиторії в 35 разів.


2. Контент-план та наповнення акаунта

Для залучення трафіку необхідно, щоб на сторінці акаунта простежувався єдиний стиль. Для цього ми розробили обкладинку з урахуванням основних кольорів (синього, білого) для агентства:

Grant Service Facebook

Рис. 2 - Обкладинка пабліку в Фейсбуці

Обкладинка - це перший елемент сторінки, який бачать користувачі, коли переходять на сторінку. Цей банер - найбільше зображення. Тож його оригінальність та корисність виділять вас із сотень інших сторінок соцмережі.

У нашому варіанті ми розмістили основну інформацію:

  • назву;
  • контактний номер;
  • короткий опис виду діяльності;
  • надавані послуги;
  • поштову адресу для зв'язку.

Такий формат вмісту на обкладинці найкраще підходить для першого візуального знайомства з агенцією, яка надає послуги пошуку роботи. Можна не спускатися вниз, а одразу зателефонувати й дізнатися цікаву інформацію.

Фірмові кольори також дотримуються в зображеннях для публікацій з вакансіями:

Grant Service vacancies

Рис. 3 - Зображення для вакансії пакувальника текстилю

Єдина кольорова гама дає завершеність загального фірмового стилю - так користувачам легше асоціювати побачену інформацію з компанією, яка надає її.

Ми публікували матеріал у Фейсбуці та Інстаграмі (крос-постинг). Ось як виглядає акаунт Інстаграм:

Grant Service Instagram

Рис. 4 - Акаунт Instagram компанії Grant Service

Загальний стиль простежується й тут, хоча розташування елементів у Фейсбук та Інстаграм в корені відрізняється.

Важливий фактор залучення - контент-план. Він визначає інформацію, яку потрібно публікувати, та періодичність публікацій. Пропозиції роботи мусять бути розбавлені корисним інформаційним контентом. Цільових постів має бути не більше третини від загальної кількості. Публікувати пост варто раз в 1-2 дні: так про вас не забудуть, й ви не встигнете набриднути.

Пости, в яких ви відповідаєте на поширені питання або пишете гайди, багаторазово збільшують інтерес аудиторії.

Grant Service

Рис. 5 - Шукачам буде корисна інформація про робочі візи

На сторінці має бути цікаво, й навчальна інформація цьому сприяє. Але контент мусить бути дійсно корисним та актуальним. Інакше аудиторія швидко втратить інтерес до вашої компанії.

Налагоджена стратегія обов'язково дасть позитивні результати. Подивіться, чого ми досягли за місяць!

Grant Service итог работы

Рис. 6 - Результат за період (липень-серпень 2020)

Охоплення - це загальна кількість раз, коли публікації показувалися на екранах. Залученість - кількісний показник взаємодій з рекламою.


3. Налаштування рекламних кампаній

Метою наших кампаній була генерація лідів.

Аналогічно налаштуванню рекламних кампаній в Google Ads, необхідно:

  • налаштувати строки;
  • встановити бюджет;
  • визначати стратегію ставок;
  • додати креативи (зображення, заголовок, опис).

Ще можна вибрати місця показу (усілякі плейсменти Фейсбук та Інстаграм, партнерські майданчики).

Grant Service Реклама

Рис. 7 - Налаштовані рекламні кампанії

У Фейсбуці є 2 типи стратегій ставок, вони залежать від мети рекламної кампанії. Для генерації лідів доступні обидві:

  1. Мінімальна ціна. Витрачається весь бюджет, кожен лід купується за мінімальну ціну.
  2. Цільова ціна. Середня ціна ліда буде максимально наближеною до цільової встановленої.

Стратегія призначення ставок обирається на підставі результату, який хочеться отримати. Якщо потрібно оптимізувати витрати, використовуйте другу стратегію. Якщо потрібні обсяги - першу.

Для наших кампаній використовується "Мінімальна ціна" оскільки нам необхідно отримати максимальну кількість заявок від користувачів за мінімальною ціною.

Щоб привернути увагу претендентів, ми запускали креативи з описом вакансій, де вказуємо:

  • зарплатню;
  • місто;
  • обов'язки;
  • умови проживання;
  • вимоги;
  • заклик залишити заявку через форму в оголошенні.

У тексті публікацій обов'язково розповідати все те, що користувача може зацікавити (УТП) й дасть йому уявлення про те, на що він може розраховувати якщо зв'яжеться з компанією замовника.

Тексту не має бути дуже багато, але нам вдалося видати аудиторії максимум даних. Це і є рецепт успішної реклами: короткий, релевантний опис вакансії у сукупності із зображенням в стилістиці оформлення основної сторінки Фейсбук.

Grant Service

Рис. 8 - Приклади рекламних оголошень


4. Показники, яких досягли внаслідок SMM-просування

На момент написання кейсу співробітництво з замовником триває 3й місяць (серпень 2020 - листопад 2020).

За вказаний період в сумі отримано 1 478 лідів, що підштовхує нашого клієнта продовжувати співпрацю до цього дня й працювати злагодженою командою :) Середня ціна за лід становить zł0,88 (≈6,5 гривень). Це відмінний результат при мінімальних витратах на рекламу.

На сторінку Фейсбук приходить більше 10 цільових звернень в день. В місяць це +300 й більше звернень від тих, хто дійсно зацікавлений роботою та переїздом до Польщі.


5. Масштабування таргетованої реклами

Ми завжди пропонуємо клієнту різні способи вирішення поставленого завдання. Ми зацікавлені в тому, щоб розвивати бізнес й виходити на високі показники з мінімальним бюджетом. Для цього ми пропонуємо ідеї для масштабування рекламних кампаній.

У жовтні ми спільно прийняли рішення протестувати українську аудиторію, яка проживає в Польщі. Ці люди більш схильні до швидкого прийняття рішення, адже вони вже знаходяться на території Польщі, й точно знають, в які міста та які професії вони хотіли б отримати як пропозиції від агенції з працевлаштування.

Зіткнувшись з "вигоранням" аудиторії, коли скорочувалася кількість лідів, ми замінювали креативи, намагалися зробити оголошення яскравими, щоб воразу передати зміст пропозиції.


Висновки

Таргетована реклама з легкістю справляється із завданням збільшення доходу компанії. За 3 місяці роботи ми вийшли на результат +1478 цільових лідів, який мотивує нас, але не зупиняє, так як завжди з'являються свіжі ідеї :)

Пріоритет нашої роботи - оптимізація та покращення рекламних кампаній, які збільшать дохід вашого бізнесу.

ITFORCE TEAM
Inna Starkova
Інна
Head of PM Department
SMM-просування польської агенції з працевлаштування - картинка 3
Анна
Head of SMM Department
SMM-просування польської агенції з працевлаштування - картинка 4
Дар'я
SMM-спеціаліст

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати