Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Замовник вирішив випробувати новий вид просування для залучення додаткового трафіку на сайт й підвищення продажів.
SEO (пошукове просування)
Інтернет-магазин аксесуарів
Україна
Збільшення кількості користувачів на 110% та доходу на 165%
Отримання органічного трафіку
Збільшення цільового трафіку
Просування у висококонкурентній ніші зазвичай ускладнюється наявністю таких факторів:
З одного боку, у конкурентів вже є лояльна аудиторія, і, найчастіше, оптимізований сайт. Змагатися з популярними у своїй ніші ресурсами було і буде важко. Що ж тоді робити сайту, який займається продажем аксесуарів? Тут як раз і необхідна повноцінна пошукова оптимізація.
Пошукове просування – комплекс робіт по виправленню технічних помилок, нарощуванню посилальної маси, поліпшенню інтерфейсу і якості інформації, що публікується.
Ретельне опрацювання цих складових поступово збільшує видимість ресурсу в пошукових системах. Шляхом збільшення видимості зростає трафік. Процес повторюється по колу. В результаті сайт плавно підіймається і рухається в ТОП видачі.
Про те, як відбувається просування в умовах тісної конкуренції, і що ми зробили для залучення цільового трафіку, розповімо в цьому кейсі.
Наш клієнт Paradise – інтернет-магазин жіночих, чоловічих, дитячих аксесуарів з офлайн точкою в Вінниці. На сайті в наявності широкий вибір товарів і прийнятні ціни:
Рис. 1 – Головна сторінка магазину
Співпраця з компанією почалася з контекстної реклами. Також ми попрацювали з email-розсилкою. Успішний досвід колаборації підштовхнув клієнта звернутися за пошуковою оптимізацією також до нас.
Вебсайт спочатку не вимагав серйозної переробки, але необхідно було допрацювати існуючу структуру. Це допомогло поліпшити сприйняття ресурсу пошукачем і, відповідно, покращило поведінкові фактори.
При просуванні ресурсу варто вивчити структуру сайтів конкурентів, проаналізувати їх трафік і посилальний профіль. При аналізі розкривається, які функції та інші “фішки” допомагають конкурентам утримувати клієнтів, також так можна дізнатися трастові ресурси для розміщення зовнішніх посилань.
Виділити конкурентів можна і вручну, вбивши в пошук ключовий запит.
Рис. 2 – Сайти, що ранжуються за запитом чоловічі аксесуари
Або провести аналіз в Ahrefs:
Рис. 3 – Конкуренти в Ahrefs
Опрацювання конкурентів показало, що кожен з них ранжується в органічному пошуку за великою кількістю пошукових фраз. Це говорить про те, що ці ресурси надають корисний для користувача контент.
Список посилань, що призводять користувачів на сайт клієнта, потрібен для формування авторитетності сайту в очах пошукових систем. Алгоритми ранжування оцінюють донорів, тому сайти, де будуть розміщені посилання, повинні бути ретельно відібрані.
Рис. 4 – Посилальний профіль сайту замовника
Можна помітити нестабільну динаміку зростання числа посилань на сайт клієнта. Після старту співпраці багато доменів відпало, тому, що було присутнє дещо різке зростання, що говорить про неякісність донорів.
Різкі стрибки також можуть стати причиною зниження рейтингу з боку пошукової системи, тому що пошукова система може запідозрити накрутку цих показників.
При нарощуванні посилального профілю акцент ставився на якість донорів, а не на кількість.
Рис. 5 – Динаміка зростання посилального профілю сайту та конкурентів
На цей час стратегія побудови лінкбілдінга дозволяє нарощувати посилальний профіль плавно, без різких стрибків, що позитивно розцінюється пошуковими системами.
Щоб продати товар або послугу, необхідно довести свою експертність в конкретному питанні. Саме контент, а точніше, блог зі статтями, дає покупцеві впевненість в тому, що на сайті замовника знають все про аксесуари. Це й гайди по вибору, й просто інформаційні статті.
При складанні ТЗ копірайтеру за основу був узятий аналіз блогів конкурентів. Це дозволило виділити теми, прописати ключові слова і зібрати список LSI-слів, які допоможуть пошуковику знайти сайт замовника у відповідь на користувацький запит.
Оптимізований контент збільшує охоплення запитів при ранжуванні, приводячи зацікавлених користувачів на сайт замовника.
Рис. 6 – Інформаційні статті в блозі збільшують охоплення
За час просування найбільшу активність показують саме інформаційні статті:
Рис. 7 – ТОП-10 інформаційних статей на сайті клієнта
Така тактика нарощування аудиторії працює для будь-якої ніші. Хоча просто скопіювати теми з сусідського блогу не вийде. А ось створення унікального і корисного контенту може залучити навіть більше покупців, ніж самі товари.
Користувачі набагато охочіше купуватимуть товари на ресурсі, який дає практичні поради щодо вибору матеріалів, носіння та ін.
Саме таку тенденцію ми бачимо при аналізі карти поведінки.
Рис. 8 – Карта поведінки
Це не єдині двигуни успіху. За час роботи ми також оптимізували фільтри, і займалися впровадженням укр. версії сайту.
Фільтрація товарів в інтернет-магазині дозволяє відвідувачеві зорієнтуватися в сотнях назв і знайти те, що його цікавить, всього за пару кліків.
Крім поліпшення юзабіліті сайту, фільтри дають додаткову точку росту.
Рис. 9 – Фільтри на сайті, що просувається
Назви фільтрів і є низькочастотні запити. Ці сторінки обов’язково повинні бути оптимізовані й проіндексовані. Тоді пошуковик зможе їх знайти й ранжувати за запитами користувачів.
Суть підходу в тому, що багато користувачів шукають щось специфічне з самого початку.
Рис. 10 – НЧ-запити допомагають збільшити видимість сайту
Чек-лист оптимізації фільтрів включає:
Опрацювання ключових аспектів сайту в рамках розробленої SEO-стратегії принесла замовникові дворазове збільшення трафіку за 9 місяців просування.
Не можна сподіватися на швидкі результати пошукової оптимізації через те, що спочатку відбувається первинна оптимізація (виправлення основних помилок), а вже потім відбувається плавне зростання показників рейтингу. При цьому роботи над сайтом повинні проводитися і після первинної оптимізації.
Рис. 11 – Порівняння періоду ведення (серпень 2020-квітень 2021) з попереднім періодом
Перевершити показники до початку просування недостатньо. Оптимізація повинна приносити постійне зростання показників. Тому ми порівняли рівні періоди нашого ведення і зрозуміли, що і тут трафік зріс в півтора рази.
Рис. 12 – Порівняння наших періодів ведення (грудень 2020-квітень 2021 і серпень 2020-грудень 2020)
Дохід замовника за період ведення тільки з органіки зріс в 1,65 рази. Це означає, що трафік на сайт приходить цільовий, і користувачі зацікавлені в покупці.
Кожен успішний SEO-проект будується на ретельному аналізі галузі та конкурентів. Також ми провели оптимізацію існуючих функцій сайту замовника:
Все це допомогло збільшити трафік у 2 рази, а дохід більш ніж в півтора.
Стабільні показники зростання – рідкість в ніші з великою конкуренцією. Але вірно підібрана стратегія і розвиток основних точок зростання дають нам можливість рухатися вперед разом з замовником, і допомагати йому збільшувати прибуток і відвідуваність його сайту.
Навіть якщо на сайті мінімум технічних помилок, подальший розвиток і зростання можливі. Головне – знайти потрібний підхід.
Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Замовник звернувся до нас з метою збільшення продажів шляхом оптимізації поточних рекламних кампаній та налаштування нових.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.