Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Клієнт до нас звернувся, щоб з'ясувати причину падіння трафіку й відновити позиції та видимість в пошуковій видачі.
SEO (пошукове просування)
Медичний центр
Україна, Європа
Збільшення відвідуваності в ПС Google в 13 разів за 4 місяці
Повернути позиції та трафік, залучити нових клієнтів
Вивести сайт з-під передбачуваного "фільтра" ПС Google
SEO-просування сайтів медичної тематики досить складний та трудомісткий процес: до них пред’являються підвищені вимоги щодо якості опублікованого контенту. Але якщо сайт стрімко втрачає свої позиції в пошуку, це може бути не першочерговою причиною.
Ми зіткнулися із завданням: сайт, не маючи критичних проблем з технічної частини та контенту, став втрачати позиції, й кількість органічного трафіку різко пішла на спад. Дана проблема трапилася в травні 2020 року, після чергового апдейту пошукової системи Google.
Клієнт до нас звернувся, щоб з’ясувати причину падіння трафіку та відновити позиції й видимість в пошуковій видачі.
Клієнт – директор медичного центру, що надає медичні послуги в Україні та пластичні процедури в Україні та Європі.
З клієнтом працюємо давно, періодична співпраця триває протягом 4-х років.
Коли трапилася проблема з різким падінням трафіку та видимості ресурсу, проект був на паузі. Клієнт звертався за консультацією “що робити?”, також у клієнта були думки створювати новий сайт, так як в успіх відновлення позицій та трафіку клієнт не вірив.
З нашого боку – ми намагалися переконати замовника в зворотному, що проект цікавий та потрібно розбиратися комплексно (тобто, що саме могло привести до проблеми) й ми, все ж, переконали клієнта повернутися в червні 2021 року. За період травень 2020 – липень 2021 клієнт працював тільки з платним трафіком самостійно, щодо проблеми SEO – була пауза та роздуми, як вчинити.
На липень 2021 року ми зіткнулися з практично повною відсутністю відвідувачів на сайті (липень 2021 р.: 50-100 користувачів на добу в порівнянні з тим, що було раніше, квітень 2020 р.: 1500+ користувачів на добу) й ми почали розбиратися в проблемі.
При ретельній перевірці виявився дубль сайту, що просувається, яким, як виявилося, теж володіє замовник. Другий сайт клієнт використовував для реклами, тобто на 2х ресурсах клієнта були однакові послуги та контактна інформація. Один сайт на домені com.ua, а другий просто на .ua. А також на одному з сайтів був блог, на якому розміщувалися статті й деякі з них “перетиналися” по семантиці з послугами, що є помилкою, і теж може бути причиною зниження позицій.
В результаті просувний ресурс клієнта потрапив під фільтр, тому що сайти посилалися один на одного. Після виявлення проблеми сайти зклеїли, використовуючи 301-й редирект.
Складність в тому, що швидко повернутися в стан “до накладення фільтра” – не вийде. Тому, варто набратися терпіння й продумати план, якого необхідно дотримуватися найближчі кілька місяців (мінімум 3).
Так як сайт дублював вміст іншого ресурсу, в першу чергу потрібно було позбутися від неунікального контенту. Тексти медичної тематики проходять більш ретельну перевірку, перш ніж пошуковик поставить їх на перше місце у видачі. Тому вирішили відрерайтити всі тексти на сторінках послуг (перезібрали семантику й написали нові тексти). А статті з блогу ми проаналізували на якість (унікальність, водність, спам та читабельність) й семантику, щоб ключові слова не перетиналися з семантикою, яку ми зібрали для сторінок послуг. Статті блогу, які не відповідали цим критеріям, ми корегували й використовували для зовнішнього розміщення (біржових посилань).
Контент в медичній тематиці повинен відповідати критеріям E-A-T, тобто бути експертним, авторитетним та заслуговувати на довіру. Наприклад, завоювати довіру читача можна за допомогою коментарів самих лікарів в тексті, вказівки їх досвіду й сенсу самого тексту.
Рис. 1 – Коментарі лікарів в статтях збільшують лояльність читачів
Текстова інформація повинна бути структурованою та зрозумілою, щоб читач не бігав очима в пошуках кінця одного розділу й початку іншого.
Також проводились роботи з розвитку та наповненню інформаційного блогу корисними для клієнтів статтями. Відповіді на багато питань з приводу здоров’я (наприклад, як позбавиться від хропіння) читачі шукають саме в інтернеті. На деякі теми не прийнято розмовляти, але в блозі медцентрів на свої питання можна знайти конструктивні пояснення.
Рис. 2 – Блог на сайті клієнта
Блог є додатковим каналом відвідуваності для ресурсу. Частина читачів, в результаті, конвертується в клієнтів клініки, тому інформація повинна відповідати на питання користувача. А ще, це додасть авторитетності й експертность ресурсу з боку читачів-потенційних клієнтів.
Над блогом необхідно ретельно працювати й розвивати: чим більше тем розкриють статті, тим більше запитів користувачів буде задоволено. І тим вище буде відвідуваність ресурсу клієнта.
Семантика включає всі ключові слова, які використовуються для опису деякого виду діяльності. У нашому випадку це сторінки основних послуг медцентру, які будуть видаватися в пошуку за запитами з СЯ.
Рис. 3 – Результат коректної опрацювання семантичного ядра й метаданих.
У формуванні сниппета беруть участь теги Title та Description. Включаючи в них релевантну для користувача й пошукової системи інформацію, й ключі із зібраного семантичного ядра, можливість виходу на перші позиції підвищується, тому що ці дані беруть участь в ранжуванні та відповідають на запит користувача.
Після перегляду й збору семантики ми переписали всі метатеги на сайті з урахуванням вже зібраних ключових слів. Моментального ефекту це не дає, але пропрацьований сніпет виглядає привабливіше й збільшує свою клікабельність.
Посилання на сайт, що просувається, з інших навколотематичних ресурсів та форумів здатні прискорити зростання впізнаваності й привести новий трафік та клієнтів. Для цього ми використовували тимчасові та вічні посилання, що ведуть на сторінки серверів проекту замовника.
Рис. 4 – Кількість посилань ДО з’єднання сайтів
Стрибкоподібні зміни в кількості посилаючихся донорів та сторінок свідчать про те, що зростання посилального профілю відбувалося неприродним шляхом, а це може також стати причиною негативних сигналів в пошуковій системі.
Плавне нарощування маси – найкраща стратегія для збільшення видимості й відвідуваності ресурсу.
Дотримуючись такої тактики, ми поступово продовжуємо покращувати посилальний профіль сайта, що просувається, й в подальшому розраховуємо на появу природних посилань.
Рис. 5 – Динаміка посилального профілю за листопад 2020-жовтень 2021 року
Щомісяця ми розробляємо план на наступний період (місяць) і формуємо звіт за попередній. Зараз йде активна робота над новим контентом для розміщення статей в блог. Т. я. блог – трафікостворюючий розділ сайту.
Також ми продовжуємо опрацьовувати посилальний профіль й зосередилися на крауд та вічних посиланнях.
Наша стратегія за 4 місяці показала істотне зростання позицій та видимості сайту.
Рис. 6 – Динаміка трафіку й видимості сайту, що просувається
Відвідуваність зросла в рази: кількість заходів за день збільшилася в 20-25 разів! Тобто пошуковик перестав застосовувати фільтр при ранжуванні сайту.
Рис. 7 – Зростання кількості користувачів за час роботи з сайтом (порівняння вересень 2021 й травень 2021)
Рис. 8 – Трафік за травень 2021
Збільшення переходів на сайт сталося через поліпшення видимості сайту в Google, а також видимість зросла за рахунок роботи з текстовим контентом.
Зараз в ТОП-10 входить 44% комерційних запитів (996 з 1819). До початку нашої роботи, сайт ні по одному з понад 5000 запитів не займав першу позицію.
Рис. 9 – Позиції до початку роботи
Рис. 10 – Нинішня ситуація
Тепер сайт нашого клієнта часто з’являється на першій сторінці пошуку, що нарощує відвідуваність й приносить нових клієнтів для медцентру.
Вивести сайт з-під фільтра не так легко, як може здатися. Красиві результати й повернення нашого клієнта на топові позиції в пошуку вимагають ретельної перевірки та пошуку нових майданчиків для закупівлі посилань, складання ТЗ на написання нових текстів в блог, й регулярного темпу роботи над ресурсом.
Якщо робити великі перерви, то результат помітно почне погіршуватися, а перші місця в органічній видачі стануть 10-ми.
Незважаючи на деякі затримки з боку замовника, ми докладаємо всіх зусиль й іноді допомагаємо йому розміщувати тексти, щоб час та зусилля не були витрачені марно (з боку клієнта немає контент-менеджера для наповнення).
Якщо Ви готові постійно співпрацювати, хочете вивести сайт з-під фільтрів (якщо така ситуація трапилася), зміцнити й посилити свої позиції в Google – ми будемо раді допомогти!
Команда експертів, яка буде працювати над вашим сайтом, вивчить детально проект, складе маркетингову стратегію, ретельно опрацьовуватиме поставлені завдання!
Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Замовник звернувся до нас з метою збільшення продажів шляхом оптимізації поточних рекламних кампаній та налаштування нових.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.