Пошукове просування інтернет-магазину товарів естетичної медицини

10 хвилин
phone Derma solution скриншоти
Derma solution квадрат
derma-solution
https://derma-solution.com/
Aesthetic Medical Products Buy Online
Задача:
SEO-просування сайту в пошуковій системі Google
derma-solution.com
Клієнт:
Ринок:
США
Користувачів
25989
Запитів в ТОП-1
56
Посилаючихся доменів
155
TOP Company by Clutch
KIM ILYA
Owner
Full review on Clutch.co
Завдяки ITForce клієнт отримав покращення органічного трафіку, позицій у пошукових системах, UX та показників конверсії, а також зниження рівня відмов. Управління проєктами в команди є дуже організованим та ефективним. Їхній швидкий, гнучкий і персоналізований підхід дозволив створити індивідуальне рішення. Найбільше нас вразила глибока експертиза ITForce у SEO в поєднанні з персоналізованим підходом до нашого бізнесу. Вони приділили час для розуміння наших конкретних потреб і сфери діяльності, запропонувавши рішення, які суттєво покращили ефективність роботи сайту.

Власник сайту Derma Solution звернувся до ITForce за рекомендацією у червні 2022 року. Приводом стало бажанням розширити канали присутності в інтернеті за допомогою контекстної реклами. Це стало ключовим моментом у нашому партнерстві, адже вже в серпні з метою прискорення розвитку та покращення видимості ресурсу в інтернет-просторі наш замовник вирішив додати до своєї маркетингової стратегії й seo просування інтернет магазину.

Платна реклама дає швидкі результати, та водночас вона вимагає регулярного фінансування для роботи. Натомість SEO здатне забезпечити стабільний трафік протягом тривалого часу без постійних витрат, пов'язаних з рекламою. Це не тільки зменшує залежність від платної реклами, але й призводить до більш рентабельної довгострокової маркетингової стратегії.

Для максимізації охоплення цільових клієнтів та покращення результату комплексної стратегії цифрового маркетингу ITForce рекомендує поєднувати кілька каналів присутності в інтернеті: SEO та PPC, SEO й таргет тощо.


Інтернет-магазин з продажу товарів естетичної медицини

Derma Solution - це компанія, розташована в Сеулі, яка спеціалізується на продажу товарів для ніші естетичній медицині з 2018 року. Працює як з B2B, так і з B2C клієнтами, надаючи їм високоякісну продукцію для догляду за шкірою. Асортимент містить філери, бустери та інші косметичні засоби.

Вся продукція виготовляється в Південній Кореї, що гарантує її якість та надійність. Доставлення товарів здійснюється у будь-яку точку світу за допомогою надійних служб доставки: FedEx та EMS.

Бренди, з котрими працює Derma Solution:

  • Neuramis;
  • Chaeum;
  • Dermalax;
  • Revolax та інші.

Наша команда отримала у своє розпорядження сайт, до якого не застосовувались методи SEO й власнику ресурсу не було зрозуміло, як саме пошукове просування має бути реалізовано. Для висвітлення цього питання ми провели ряд консультативних відеозустрічей, під час яких обговорювали ключові аспекти SEO та їх значення для успішного просування сайту. Спеціалісти агенції ITForce надали детальні пояснення та роз’яснення, щоб забезпечити повне розуміння процесу нашим клієнтом.

Проєкт Derma Solution став для команди ITForce можливістю продемонструвати наш професіоналізм та експертні знання в області SEO, а також здатність адаптуватися до унікальних вимог кожного клієнта.


Аналіз ніші та сайтів конкурентів з продажу товарів естетичної медицини

Google має суворі вимоги до контенту, що стосується медицини, через його вплив на здоров’я та життя людей. Подібний контент належить до категорії YMYL (Ваші Гроші або Ваше Життя) та EEAT (Досвід, Експертність, Авторитетність, Довіра).

EEAT має величезне значення для будь-яких сторінок, що містять медичну інформацію. Категорія визначає контент, який може мати прямий вплив на здоров’я, фінансовий добробут або безпеку користувача. Сторінки YMYL мусять мати високий EEAT. Тому Google має переконатися, що такий контент є точним, надійним та походить від авторитетних джерел. Наприклад, неправильна медична інформація може призвести до серйозних проблем зі здоров’ям. Тому Google робить все можливе, щоб запобігти поширенню неправдивої або шкідливої медичної інформації.

У зв’язку з цим, Google може блокувати рекламні кабінети та хостинги, якщо вони порушують ці вимоги, зокрема забороняючи публікацію деяких товарів на сайті. Й під час роботи з контекстною рекламою у лютому 2023 ми якраз зіткнулись з блокуванням рекламного кабінету — він був повністю заблокований без можливості відновлення через специфіку товарів (маються на увазі рецептурні та ін’єкційні препарати). Тож нам було необхідно дуже обережно ставитися до того, що та як публікується на сайті клієнта.

Також працюючи над покращенням експертності сайту, важливо зосередитись на зборі відгуків та наданні повної та точної інформації, яка вказана в картках товарів. Це допоможе покращити довіру до сайту та його рейтинг у пошукових системах. Тож ми опрацьовували й це завдання.


Аналіз конкурентів

Результати проведеного аналізу конкурентного середовища надали підтвердження, що сегмент естетичної медицини представлений численними гравцями та відзначається значною конкурентною активністю. Також галузь має свої власні особливості, які потребують глибокого та детального підходу до розробки стратегії просування.

Аналіз сайтів-конкурентів у ніші надав інформацію:

  • рік доменів: 1-2 роки;
  • DR доменів: 4,6-20;
  • CMS: самопис чи WordPress;
  • кількість посилаючихся доменів: 21-128;
  • кількість сторінок в індексі: 283-1660;
  • відвідуваність: 62-3870 користувачів на місяць;
  • кількість ключових фраз (США): 106-454;
  • запитів в ТОП-10 Google США: 8-101;
  • найпоширеніші соцмережі: Instagram, Facebook, Pinterest;
  • наявність блогу: 1 конкурент.

З огляду на проведений аналіз ніші наша команда дійшла висновку, що під час збору семантики необхідно дотримуватися стратегії просування за ключовими словами для сторінок товарів та брендів. Та ми мали врахувати, що не для всіх брендів та товарів є активні запити: для деяких посадкових сторінок вони були зовсім відсутні, а для деяких були дуже низькочастотними.

На майбутнє ми рекомендували компанії Derma Solution:

  • Розглянути можливість розширення асортименту продукції, включаючи не лише нові категорії, але й додавання нових товарів та брендів. Цей крок дозволить нам розширити присутність на ринку та залучити нових клієнтів.
  • Почати активно вести блог, зосереджуючись на використанні інформаційних запитів в статтях. Адже тоді користувачі приходитимуть за пояснювальною інформацією на сайт, що допоможе збільшити обсяг органічного трафіку та підвищити видимість ресурсу в пошукових системах.
  • Активно використовувати й інші джерела залучення трафіку: соціальні мережі та рекламу. Канали допоможуть розширити аудиторію, віднайти цільових користувачів та залучити нових клієнтів. Крім того, важливо продовжувати розвивати впізнаваність бренду, щоб підвищити довіру споживачів та конкурентоспроможність на ринку.

Аналіз комерційних факторів

Комерційні фактори на сайті — це аспекти та характеристики сайту, які впливають на його здатність залучати, утримувати аудиторію та генерувати прибуток. Ці фактори охоплюють різноманітні елементи та стратегії, спрямовані на комерційний успіх сайту. Більш того, при ранжуванні сайтів Google враховує комерційні фактори.

Аналіз комерційних факторів сайту Derma Solution показав, що для підвищення продуктивності ресурсу на нього необхідно внести деякі зміни, а саме, додати:

  • В шапці та футері сайту — часи роботи.
  • В послуги — фото в блок Before and After;
  • На сайт — можливість оформлювати Вибрані та відкладені товари.
  • На сайт — сторінку або блок FAQ.

Всі рекомендації ми надали клієнту на розгляд та впровадження.


Технічний аудит сайту з товарами з ніші естетичної медицини

Технічний аудит сайту доцільно проводити систематично, принаймні раз на пів року та обов'язково при впровадженні кардинальних змін (зміні дизайну, переїзді на іншу CMS, оновлення структури тощо). Це допомагає вчасно виявляти та виправляти технічні проблеми, які можуть негативно впливати на оптимізацію сайту для пошукових систем. Технічний аудит сайту виконується одразу, як тільки ресурс заходить на послугу SEO.

Перший технічний аудит сайту виявив наступні проблеми:

  • помилки в формуванні robots.txt, sitemap.xml;
  • велику кількість редиректів через відсутність протоколу https;
  • відсутність тегу noindex на певних сторінках;
  • помилки в canonical;
  • недоцільні посилання на зовнішні ресурси;
  • низьку швидкість завантаження сторінок;
  • відсутність реалізації семантичної розмітки контактних даних на Головній та сторінці контактів за допомогою Microdata;
  • відсутність вірно прописаних ЛЗУ (людинозрозумілих урлів);
  • помилки в створенні URL для сторінок блогу;
  • сміттєві та биті сторінки в індексі й на сайті.

Кожній проблемі ми надали статус пріоритетності виконання та віддали на реалізацію програмісту. Мусимо зазначити, що проблеми з технічною складовою сайту виправляються оперативно, а наші рекомендації впроваджуються майже без затримок з боку спеціалістів клієнта.

Станом на жовтень 2023 ми провели повторний технічний аудит ресурсу та наразі працюємо над виправленням помилок.


Юзабіліті-аудит ресурсу

Юзабіліті-аудит сайту — це детальний аналіз вебресурсу, який має на меті оцінити його зручність для користувача та простоту виконання конверсійних дій. При цьому перевіряються структура, кнопки, кольори, форми тощо.

Рекомендації, які надала наша команда після першого юзібіліті-аудиту ресурсу Derma Solution:

  • реалізувати повноцінну форму реєстрації;
  • оформити клікабельний номер телефону та email у footer;
  • вивести Wishlist на чільне місце, наприклад, у header;
  • усунути проблеми з відображенням фільтрації в мобільній та десктопній версіях;
  • покращити відображення карточок товарів на Головній;
  • оптимізувати текстовий опис на сторінках брендів;
  • усунути помилки на сторінці WHOLESALE.

Користувачі повертаються на зручний у застосуванні сайт. Тому працювати з помилками у відображенні ресурсу потрібно. Юзібіліті-аудит спрямований на покращення користувацького досвіду, який може позитивно вплинути на SEO-просування сайту в пошукових системах.

У грудні 2022 року ми впровадили відстеження електронної комерції в Google Analytics. Таким чином ми отримали можливість збирання та моніторингу даних, які стосуються подій та конверсій відвідувачів на платформі. Це стратегічне рішення дає змогу глибше зрозуміти поведінку користувачів та транзакційні дії, що в кінцевому підсумку сприяє більш поінформованому та керованому даними підходу до просування в інтернеті.


Семантичне ядро сайту

Відповідно до затвердженої стратегії просування, ми розпочали збір семантики, наголошуючи на пріоритетних брендах та продуктах замовника. Компанія Derma Solution прагне до постійного розвитку та вдоволення потреб своїх клієнтів, тому активно розширює асортимент продуктів. Внаслідок цього, щомісяця ми отримуємо від клієнта новий список товарів для збору семантики та проводимо весь комплекс робіт (від збору ключових запитів для товарів та написання текстів й метатегів до написання матеріалів для зовнішнього просування). Це сприяє задоволенню потреб користувачів у високоякісних товарах в області естетичної медицини. Для наповнення блогу ми аналізуємо конкурентів та пропонуємо теми для статей блогу.

Наша робота полягає в просуванні конкретних товарів, тому ми зосереджуємося на зборі семантики для окремих продуктових сторінок. Частотність запитів для цих сторінок може бути низькою, середньою або взагалі відсутньою. Іноді наша команда також збирає семантику для сторінок брендів. Однак ми не працюємо з категоріями, оскільки вони мають загальні фрази з високою частотністю та дуже високим рівнем конкуренції. Таким чином, наш підхід до SEO зосереджений на просуванні конкретних товарів та брендів, а не на загальних категоріях.

План роботи над контентом:

  • фахівець зі сторони клієнта відповідає за написання текстів для сайту;
  • інший професіонал перевіряє їх на коректність інформації;
  • команда ITForce формує метадані з урахуванням ключових запитів для вже затверджених статей;
  • спеціаліст на боці клієнта впроваджує опрацьовані матеріали на сайт.

Таким чином ми маємо оптимізовані точні тексти, які відповідають запитам користувачів та сприяють SEO-просуванню сайту Derma Solution.


Лінкбілдинг сайту з ніші естетичної медицини

У процесі реалізації стратегії збільшення кількості зовнішніх посилань на сайт клієнта ми стикаємося з певними викликами. Не всі ресурси готові розміщувати контент тематики естетичної медицини, й ми часто отримуємо відмови від вебмайстрів. Тому ми практикуємо попередній підбір майданчиків з запасом, щоб уникнути проблем з відмовами. Таким чином ми завжди маємо запасний варіант розміщення.

Крім того, власники сайтів часто мають специфічні вимоги до тексту: наприклад, вони не приймають занадто рекламні тексти, або вимагають, щоб стаття мала обсяг не менше 1000 слів. Якщо сайт дає згоду на розміщення контенту на тему естетичної медицини, ми створюємо статтю спеціально для цього сайту й передаємо її вебмайстрам на розміщення. Цей підхід дозволяє нам ефективно просувати контент, попри проблемні питання, пов’язані з розміщенням посилань.

Посилальну стратегію ми будували з урахуванням плавності нарощування посилань: важливим є визначення вірної кількості dofollow-посилань, анкорних, % посилань на Головну сторінку.

Щодо бюджету на зовнішню оптимізацію, то ми діємо згідно з погодженим планом, й клієнт завжди дослухається до наших рекомендацій.


Результати SEO-просування сайту товарів естетичної медицини

Derma Solution відповідально ставиться для своєї маркетингової стратегії розвитку в інтернеті. Тому з метою підвищення функціональності та загальної продуктивності сайту компанія ретельно оцінює та реалізує експертні рекомендації фахівців ITForce. Так ми разом досягаємо поставлених цілей та максимізуємо віддачу від SEO-зусиль з оптимізації вебресурсу.


Видимість та позиції ключових запитів у видачі Google

Видимість сайту в видачі означає, наскільки помітно сайт або сторінка відображаються на сторінках результатів пошукової системи (SERP), коли користувачі вводять певні пошукові запити або ключові слова.

По суті, це показник того, наскільки легко та часто користувачі можуть знайти сайт, коли вони шукають відповідну інформацію, продукти чи послуги в інтернеті.

01 Видимість та ключі в ТОП

Рис. 1 - Видимість та ключі в ТОП (жовтень 2022 - жовтень 2023)

SE ranking містить тільки ключові запити, які ми відстежуємо за пріоритетами. Насправді ж сайт може ранжуватись по більшій кількості фраз. Але нам важливі ті, які ми зібрали та узгодили з клієнтом.

За рік співпраці маємо результат:

  • 261 або 20% - кількість ключів у ТОП-10 (за 261 пріорітетним ключовим запитоми сайт виводиться на перших 10 сторінках Google);
  • 9 - середня позиція сайту у видачі;
  • 3 628 - сервіс прогнозує приріст відвідуваності на 3 628;
  • 56,7 - видимість сайту в пошуковику;
  • 4 - елементи пошуку (сайт потрапляє в рейтинги, схожі запити тощо).

Згідно з визначенням SE Ranking, середня позиція — це показник, який розраховується як сума всіх позицій за певний період, поділена на загальну кількість ключових слів у проєкті.

02 Зміна позицій сайту з

Рис. 2 - Зміна позицій сайту з серпня 2022 по жовтень 2023

Сервіс SE Ranking надає дані щодо запитів в ТОП-10. У жовтні 2022 ми стартували з 81 позиції за всіма пріоритетними запитами й наразі проєкт має середню позицію 9. На першій сторінці Google сайт Derma Solution ранжується за 261 ключовими словами з 1302, що становить 20%.

03 Дані щодо запитів в ТОП-100

Рис. 3 - Дані щодо запитів в ТОП-100 Google

Розподіл ключових запитів сайту:

  • 56 запитів посідають 1 місце у пошуку (за 56 запитами сайт замовника виводиться першим на першій сторінці видачі Google);
  • 140 запитів знаходяться в ТОП-3 першої сторінки Google (це 1-3 позиція);
  • 261 запит належить до ТОП-10 видачі (позиції 1-10 видачі Google).

Станом на вересень 2023 року за 1302 пріоритетними запитами сайт клієнта розміщується в результатах пошуку. Причому 56 з цих 1302 запитів знаходяться на першій позиції видачі Google. Важливо відзначити, що це стосується тих запитів, які були обрані та завантажені в сервіс для аналізу.

Детально про пріоритетні запити для клієнта:

04 Пріоритетні запити для

Рис. 4 - Пріоритетні запити для сайту Derma Solution

Бачимо, що за пріоритетними запитами сайт клієнта знаходиться в ТОП-10, та за значною частиною з них виводиться першим у видачі.


Посилальний профіль сайту з продажу товарів естетичної медицини

Чим більше авторитетних трастових майданчиків посилається на сайт, тим вищий рейтинг має ресурс в пошуку.

05 Динаміка нарощування

Рис. 5 - Динаміка нарощування посилань на сайт

Станом на жовтень 2023 маємо результати:

  • 155 - кількість доменів, які посилаються на сайт клієнта;
  • 19 - рейтинг домену клієнта;
  • 6 - рейтинг Головної сторінки сайту.

Пошукові системи ретельно перевіряють контент на довіру та надійність сайтів у сфері естетичної медицини. То ми робимо наголос на забезпеченні посилань з авторитетних та надійних джерел, котрі відповідають вимогам Google щодо EEAT та YMYL.


Органічний трафік сайту з ніші естетичної медицини

До початку співпраці до сайту не застосовувались методи пошукового просування, тож покажемо всю динаміку органічного трафіку (серпень 2022 - жовтень 2023).

Трафік з каналу organic на
Трафік з каналу organic на

Рис. 6 - Трафік з пошуку на сайт (серпень 2022 - жовтень 2023, Google Analytics 4)

Інформація зі скриншоту щодо органічних переходів на сайт клієнта:

  • 25 989 користувачів зайшли на сайт з каналу organic з серпня 2022 року;
  • 25 511 відвідувач здійснив певну взаємодію з сайтом;
  • 1,34 хвилини в середньому перебуває відвідувач на сайті;
  • 53,73% здійснених конверсій користувачами;
  • 35,26% доходу приніс канал органічного пошуку.

Поглянемо на динаміку змін трафіку та інших показників сайту за період вересень/жовтень 2023 та вересень/жовтень 2022. Використовуємо дані з ресурсу Google Analytics 4:

Порівняння органічного
Порівняння органічного

Рис. 7 - Порівняння органічного трафіку вересень-жовтень 2023/вересень-жовтень 2022

  • 357 користувачів на місяць налічував сайт клієнта у серпні-вересні 2022 й 7 057 користувачів маємо на вересень-жовтень 2023;
  • +1 270,29% склав приріст користувачів;
  • на 1 456,98% збільшилась залученість під час взаємодії за сеанс;
  • на 14 342,86% збільшилась загальна кількість конверсій.

Протягом року співпраці сайт клієнта продемонстрував значне зростання органічного трафіку на 1 270,29%. Також ми спостерігаємо підвищенням таких показників, як середня тривалість взаємодії та кількість конверсій за сеанс. Ці позитивні тенденції свідчать про покращену здатність сайту задовольняти потреби відвідувачів. Таким чином наша стратегія пошукового просування покращила користувацький досвід, що відобразилось на кількості залучень інтернет-користувачів.


Плани на наступні періоди

Нещодавно ми інтегрували на сайт Hotjar - платформу, яка допомагає аналізувати поведінку користувачів на сайті. Сервіс Hotjar надає комплексні дані вебаналітики, представлені у візуально зрозумілому форматі, що полегшує визначення поведінки та потреб користувачів за допомогою таких інструментів, як теплові карти, відеозаписи сеансів тощо.

На сьогодні ми зібрали початкові дані за допомогою Hotjar й виявили конкретні проблеми, які наразі вирішуються. Оскільки ми продовжуємо накопичувати дані, команда ITForce періодично аналізуватиме нову інформацію, які дозволить нам виявляти та оперативно розв'язувати будь-які проблеми, що виникають, для подальшого забезпечення покращеного користувацького досвіду на сайті компанії Derma solution.

Надалі комплекс SEO-робіт містить наступні пункти:

  • перевірка впровадження завдань з техаудиту та аналізу Hotjar;
  • підбір нових тем у блог;
  • коригування індивідуальних метатегів згідно з аналізом позицій;
  • робота з нарощуванням посилань (підбір донорів та закупівля посилань);
  • збір інформаційної семантики для нових статей у блог;
  • робота з індексацією сайту (аналіз в Google Search Console);
  • аналіз позицій сайту та своєчасне коригування стратегії розвитку за необхідності;
  • пропрацьовка нових доданих товарів на сайт: збір семантики, формування метатегів, розробка та оптимізація контенту тощо.

Ми дотримуємося розробленої SEO-стратегії, уважно стежимо за позиціями сайту в пошукових системах та не втрачаємо пильності щодо дій наших конкурентів. Ця постійна увага гарантує, що ми адаптуємо та розвиваємо наші зусилля з SEO, щоб зберегти конкурентну перевагу в цифровому ландшафті.

ITFORCE TEAM
Inna Starkova
Інна
Head of PM Department
Пошукове просування інтернет-магазину товарів естетичної медицини - картинка 11
Ксенія
Head of SEO Department

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати