Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Клієнт вже працював над SEO-просуванням сайту, але був незадоволений підрядником. Звернувся до нас за поліпшенням результату.
SEO (пошукове просування)
Інтернет-магазин брендового італійського взуття та одягу
Україна
+214% трафіка за 9 місяців
Отримати цільової трафік з онлайн
Вийти в ТОП за брендовими запитами в короткі терміни
Недоступність деяких брендів на ринку України підштовхує користувачів до пошуку цієї частини гардероба в мережі онлайн. За рахунок великої конкуренції у покупців під рукою кілька магазинів, де вони можуть знайти те, що їх цікавить, порівняти ціни й замовити взуття. В таких умовах інтернет-магазину брендового взуття необхідно провести оптимізацію сайту, щоб користувачі могли знаходити магазин через пошук.
На відміну від контекстної реклами пошукова оптимізація дає постійний приріст клієнтів, збільшує безкоштовний трафік та впізнаваність. На жаль, перший досвід оптимізаційних заходів часто стає провальним – на пошук хорошого підрядника йдуть місяці.
Наш клієнт виявився якраз в такій ситуації: робота з попереднім агентством не принесла задовільних результатів й він звернувся до нас.
Замовник поставив завдання – отримати цільовий трафік з онлайн. Цільова аудиторія – це вже зацікавлені люди. Вони шукають товари цілеспрямовано. Відповідно, нам необхідно їх привести на сайт клієнта.
Співпрацювати ми почали в кінці березня 2020. Усього, проект на веденні 6 календарних місяців (працюємо з перервами).
Читайте про те як вдалося збільшити кількість унікальних переглядів сторінок в 7 разів.
Рис. 1 – Ситуація до початку співпраці
Простежується нестабільна динаміка зростання трафіку. До нас клієнт вже співпрацював з агентством просування протягом 8 місяців. Фахівці почали опрацьовувати нецільові високочастотні загальні запити по взуттю (наприклад, “купити жіночі туфлі харків” замість “купити туфлі чезаре пачотті харків”). Таким чином вони намагалися конкурувати з взуттям вартістю від 500 грн. й вище. А це взагалі не ніша, в котрій працює клієнт. Все це обіцяло довгострокову та витратну роботу з просування.
Продукти клієнта нішеві й покупці дорогого взуття точно знають, який бренд вони шукають.
Наш підхід полягає в іншому: так як замовник співпрацює з постійним списком італійських брендів, а вони своєю чергою широко відомі у вузьких колах покупців, то ми прийняли рішення сфокусуватися на просуванні за брендовими запитами (запити, що містять назву бренду). Таким способом, ми в короткі терміни досягнемо поставленої мети.
Щоб зрозуміти ситуацію на ринку та підрахувати необхідний обсяг посилань для лінкбілдінга, проводиться аналіз конкурентів. Замовник надав їх список:
Загальна статистика порівняння доменів конкурентів з Ahrefs:
Рис. 2 – Найсильніший конкурент – modoza.com
Ґрунтуючись на джерела посилань для конкурентів, ми склали список на аутріч. Це домени, на яких необхідно намагатися розмістити посилання на сайт клієнта.
На початку співпраці на ресурс замовника посилалося 34 домени. Лінкбілдинг почали з 20-30 посилань на місяць, з яких тільки 2-3 можуть мати атрибут nofollow. Цей обсяг дозволяв проводити роботи з нарощування посилального профілю без підозр з боку пошукових систем.
Перевірка сайту на помилки дозволяє сформувати план дій. Реалізація технічної частини здійснюється з боку замовника. При першому аудиті ми виявили такі помилки:
1. Відсутність заголовків Last-modified і If-Modified-Since. Перший повідомляє час останньої зміни сторінки, а If-Modified-Since перевіряє наявність змін, внесених на сторінку з дати останньої зміни. Якщо виправлень не було, то прийде відповідь 304 Not Modified. Після її відправки сервер припинить передачу даних і сторінка підтягнеться з кешу. Це впливає на актуальність даних наданих користувачеві.
2. Мовні версії. Закон про українську мову набув чинності 16 січня 2021 року. Українська версія тепер обов’язкова для сайту. Пошуковим роботам потрібно повідомляти: мову кожної сторінки та наявність інших мовних версій контенту. Не допускається дублювання сторінок з однаковим вмістом на одній мові.
3. Відсутність текстів на деяких сторінках категорій товарів. Наявність релевантного супроводжуючого тексту з унікальним вмістом й оптимізацією під вимоги пошукових систем зацікавлять клієнтів і підштовхнуть їх до думки, що сервіс – експертний. Такий підхід дозволяє значно підвищити впізнаваність і рейтинг в пошукових системах.
4. На сторінках пагінації відсутній атрибут canonical. Він дозволяє задати основну сторінку для сторінок зі схожим або однаковим контентом. Google не любить дубльовані сторінки з таких причин:
Якщо канонічна версія не вказана, то Google сам це вирішить. І це малоймовірно зіграє вам на користь.
5. Оптимізація сторінок фільтрації. При пошуці товарів користувач схильний відвідати сторінку, яка повністю відповідає його запиту. Якщо сторінка з фільтрами оптимізована, то при уточненні запиту користувач зможе побачити потрібну сторінку. Вірогідність здійснення конверсії в такому випадку буде вище.
6. Дублі структурованих даних та відсутність карти сайту.
7. Відсутність супроводжуючого тексту в картках товарів. Потрібно додати невеликий, але унікальний опис товару, який містить в собі особливості моделі.
Замовник додержувався наших рекомендацій й швидко виправляв помилки.
Далі розповімо про те, як розмітка даних і впровадження всіх рекомендацій дозволили збільшити органічний трафік в кілька разів.
Це схема структурованих даних, представлена у 2019 році. З її допомогою можна надати додаткову інформацію пошуковій системі, з якої буде сформований розширений сніпет у вигляді блоку питання-відповідь.
Рис. 3 – Ось так виглядає мікророзмітка FAQ у видачі Google
Мікророзмітка на сторінці результатів пошуку може розташовуватися вгорі, в середині й знизу сторінки. Мікророзмітка привертає увагу і здатна дати відповідь на питання без необхідності відвідування сайту. Користувач може заощадити час + довіра до такого сайту підвищується. При наступному пошуці інформації користувач, побачивши цей же ресурс у видачі, найімовірніше клацне по його посиланню.
Впровадження такої розмітки на сайті клієнта дозволить йому виділитися серед інших порталів у видачі (тобто, залучити трафік).
Рис. 4 – Ось як це виглядає на сайті замовника
При написанні тексту розмітки потрібно дотримуватися таких вимог:
Ефективне seo просування означає постійну роботу над сайтом та періодичний аудит помилок. Таким чином, стає зрозуміло, що потрібно допрацьовувати та в якому напрямку рухатися далі.
Через 4 місяці співпраці з замовником ми провели повторний аудит. У ході перевірки виявили помилки:
Але з урахуванням усіх помилок, що виявили вище, ми відзначили зростання переглядів сторінок на 191% в порівнянні за березень 2020 і серпень 2020:
Рис. 5 – Зміна кількості переглядів сторінок в березні 2020 року та серпні того ж року
Відвідуваність зросла на 42%:
Рис. 6 – Кількість користувачів збільшувалася поступово
У грудні 2020 року (якраз ще через 4 місяці) ми провели 3й аудит, в ході якого з’ясували, що ще потрібно виправити:
Найяскравіший приклад для порівняння – сторінки Вікіпедії. У браузері текст посилання виглядає читабельним, але при копіюванні отримуємо таке полотно:
Це посилання після натискання приведе на статтю “Взуття на платформі”. Але з цих цифр-букв навряд чи це можна зрозуміти. Прописувати адреси потрібно транслітом. Вони добре сприймаються пошуковими системами, тому що часто містять ключові слова, відображають шлях до шуканої інформації та структуру сайту.
Рис. 7 – Рейтинг та відгуки відображаються в SERP за допомогою мікророзмітки
Оцінка результатів на цьому етапі грунтувалася на результатах порівняння періодів роботи між двома аудитами в серпні 2020 року і грудні 2020.
Рис. 8 – Порівняння показників органічного пошуку за період квітень 2020-липень 2020 та серпень 2020-листопад 2020
Кількість користувачів збільшилася в 1,5 рази, а показник відмов, навпаки, впав в 1,5 рази.
Постійна оптимізація й своєчасне виправлення помилок з боку замовника дозволяє проекту піднімати свої позиції на постійній основі.
На початку пошукової оптимізації визначається стратегія лінкбілдінга. Відповідно до неї відбувається поступове нарощування посилального профілю. В кінці березня на сайт клієнта посилалося 34 домени та 41 сторінка.
Рис. 9 – Зміна кількості доменів-донорів, які містять посилання на інтернет-магазин замовника (аналіз проведений в березні)
Рис. 10 – Зміна кількості сторінок-донорів, які містять посилання на інтернет-магазин замовника (аналіз проведений в березні)
Трастовість ресурсу з часом збільшується та з посилань зі сторонніх сайтів починає приходити реферальний трафік.
У грудні 2020 роки ми провели повторний аудит посилального профілю. Це допомогло оцінити успіхи, надихнутися отриманими результатами та рухатися далі.
Рис. 11 – Динаміка зростання кількості сторінок, що посилаються на просуваний сайт
Подивіться, через 6 місяців після старту співпраці (з урахуванням перерв в роботі), кількість сторінок, що ведуть на сайт клієнта, збільшилася в 9 разів!
Лінкбілдінг – трудомісткий і витратний процес, але результат буде працювати довгі місяці і навіть роки у вигляді постійних клієнтів, які вперше відвідають сайт, перейшовши за посиланням на іншій сторінці або ресурсі. Тим більше, коли пошуковик бачить, що на сайт йде велика кількість посилань з інших доменів, то ставить цей сайт пріоритетнішим. Його рейтинг довіри поступово підвищується, і сайт піднімається у видачі та зростає в позиціях.
Саме нарощування посилального профілю дозволило нам домогтися результатів… але яких? Про це читайте нижче.
Один з ключових аспектів, що формує користувальницький досвід – зручність використання. Правильне розташування елементів навігації допомагає швидко знаходити потрібну інформацію і в цілому забезпечує комфортну роботу з сайтом.
Рекомендації з юзабіліті містять в собі поради по розташуванню елементів і коригування, які потрібно внести. На кожній сторінці з товарами має бути ідентична кількість й розташування елементів. Для користувача весь процес пошуку, фільтрації, порівняння і покупки товарів повинен відбуватися інтуїтивно.
Для сайту клієнта ми склали документ з індивідуальними рекомендаціями з юзабіліті. Результатом впровадження рекомендацій буде збільшений час проведене на сторінці + поліпшення поведінкових факторів.
Продумана стратегія та оперативне втручання дозволили істотно збільшити обсяг органічних запитів.
Порівнюючи періоди співпраці замовника з попереднім підрядником і наші власні, ми порахували, що кількість користувачів, які відвідують сайт клієнта, збільшилася більш ніж в 3 рази.
Рис. 11 – Органічний трафік за період грудень 2020 – лютий 2021 в порівнянні з тим же періодом роком раніше: грудень 2019 – лютий 2020
Зростання за брендовими запитами дозволяє більшій кількості цільового трафіку знаходити в пошуці сайт клієнта:
Рис. 12 – Дані Tопвізора
Пам’ятайте, що просування і виправлення помилок повинні відбуватися постійно. Покращуючи свій сайт і сервіс поліпшується досвід користувача, і тоді клієнти набагато охочіше купують ваші товари та послуги.
Кейс підтверджує довгостроковість seo: навіть при співробітництві з перервами спостерігається стабільне зростання позицій сайту замовника і поступовий вихід ресурсу в ТОП за пріоритетними брендовими запитами.
На даний момент співпраця триває і ми впевнено просуваємося до перших позицій і продовжуємо роботи з впровадження оптимізованого контенту. Надаємо рекомендації і помилки для виправлення.
Клієнт оперативно реагує, а наша командна робота, як ви можете бачити самі, дає помітний результат.
Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Замовник звернувся до нас з метою збільшення продажів шляхом оптимізації поточних рекламних кампаній та налаштування нових.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.