Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Замовник володів 3 сайтами. Клієнт бажав привести лояльних клієнтів на основний лендінг та збільшити відвідуваність інших.
Пошукове просування
Мережа кав'ярень з кавою на винос
Австралія
Збільшення відвідуваності на 1527% за місяць
Збільшення брендового трафіку на сторінки клієнта
Привести клієнтів на основний сайт, лендінг франшизи та сторінку продажу офіційної продукції
Кава в Австралії – особливий напій, вранці його п’є переважна більшість населення.
Деякі кав’ярні працюють з 5 ранку, щоб застати перших клієнтів. Багато хто заїжджає дорогою на роботу, щоб підбадьоритися і насолодитися чашечкою міцного напою. Ціни в кав’ярнях приблизно однакові – це, в свою чергу, сильно ускладнює процес пошуку нових клієнтів.
В такому випадку бізнесу обов’язково потрібно просуватися і бути присутнім онлайн, тим більше, що у замовника є вагомі переваги. І клієнтам необхідно їх бачити.
А щоб скористатися перевагами, необхідно, щоб сайт знаходився через органічний пошук. З цим ми й допомогли клієнту, збільшивши трафік у 16 разів.
Читайте про те, як проводилася наша SEO-оптимізація для бренду кави на винос.
Бонус: У ході статті зібрані корисні рекомендації, які допоможуть звернути увагу на важливі аспекти SEO-просування.
Наш замовник – бренд MuzzBuzz.
Історія цієї компанії почалася ще у 2004 році. За більш ніж 15 років на ринку, франшиза цієї торгової марки прикрашає понад 50 точок по світу. Кав’ярні можна зустріти в таких країнах, як Білорусь, Туреччина, Нова Зеландія, Великобританія, Сінгапур, Південна Корея, і інших.
Формат кави на винос (в англійському називається drive-through або drive thru) неймовірно популярна ідея на Заході. Під’їжджаєш на машині, робиш замовлення і за 90 секунд отримуєш свіжу каву. З машини виходити не потрібно, а це супер зручна фіча для тих, хто завжди в поспіху.
Бренд як раз і пропонує каву на винос + перекуси у вигляді маффінів, круасанів, пончиків.
У день відбувається близько 7 000 індивідуальних покупок (це вже лояльні клієнти мережі кав’ярень Мазз Базз).
Перед нами було поставлене завдання “привести” лояльних клієнтів на лендінг australia.muzzbuzz.com.
Щоб зробити це, потрібно збільшити видимість основного домену в пошуку. Тобто провести повноцінну пошукову оптимізацію (далі ми докладніше розглянемо цей аспект).
Крім продажу фастфуду, МаззБазз пропонує бажаючим приєднатися до компанії й з радістю поділиться своїми секретами й символікою. Для цього можна купити франшизу.
Домен franchising.muzzbuzz.com.
Як і в будь-якому іншому бізнесі, наш замовник співпрацює з інвесторами. Для розвитку бізнесу необхідно постійно залучати інвесторів. У нашому випадку це покупці кав’ярень. Тобто ті, кому цікаві інвестиції в кавовий бізнес. Наше завдання – привести їх на лендінг франшизи.
Також клієнт хотів, щоб збільшився трафік на домен onlineshop.muzzbuzz.com. До речі, ось як він прикольно виглядає:
Рис. 1 – На сторінці можна купити подарункову карту для своїх друзів або рідних
Відвідувачі цієї сторінки – потенційні покупці мерча.
На зображенні простежується стиль. Видно, що проводилися роботи над брендом. Більш того, був і редизайн сайту.
І після клієнт побажав збільшити брендовий трафік сайту. Такі запити містять в собі ім’я компанії, на кшталт – muzz buzz drive through coffee).
SEO (search engine optimization) – комплекс заходів щодо поліпшення позиції сайту в результатах видачі пошукових систем (ПС), спрямований на поліпшення і/або доповнення внутрішньої структури та створення і/або розвиток зовнішнього посилального профілю.
Оптимізація потрібна в тому випадку, коли потрібно збільшити трафік на сайт з органічного пошуку.
Погодьтеся, найчастіше ми користуємося пошуком, заздалегідь знаючи, що хочемо знайти. Не таємниця, що максимальна відвідуваність припадає на першу сторінку пошукової видачі. Отже, необхідно вийти в ТОП за конкретними пошуковими запитам. У ТОП-1, звичайно ж.
Дивіться нижче, чому:
Рис. 2 – Видача за запитом drive thru coffee australia
Бачите рекламу? Нижче знаходяться Карти Google (там можна з’явитися, якщо налаштувати акаунт Google My Business).
Власне, самі органічні результати, тобто те, що спочатку ми шукали (не реклама), знаходяться нижче (на скриншоті їх вже не видно, так як програма захопила тільки видиму частину сторінки). Виходить, що потрібно скролити нижче і вибирати, куди заходити. Всі ті, хто прокрутять сторінку, встромляться очима в посилання. Щоб там було посилання клієнта, потрібна оптимізація сайту.
Сам по собі гарний інтерфейс не принесе видимості. Інтернет великий і сарафанне радіо тут не допоможе. А комплексне поліпшення сайту – так.
При ранжуванні сайтів враховуються такі показники, як кількість зовнішніх посилань, що ведуть на сайт. Якщо сайт не становить користі, то і посилатися на нього не будуть. Зворотне твердження також вірне: навіть якщо на сайт посилаються, але він не несе ніякої цінності, то у ТОП йому просто не вийти. Без комплексного підходу досягти результату не вийде.
На момент початку співпраці з клієнтом простежувалася нестабільна динаміка приросту посилальної маси.
Рис. 3 – Динаміка зміни кількості доменів, що посилаються на сайт клієнта
Рис. 4 – Динаміка зміни кількості сторінок, що посилаються на сайт клієнта
Збільшення посилальної маси має бути природним процесом. Різкі стрибки сигналізують про зовнішнє втручання.
Насправді, так і відбувається. Але для пошукових систем все повинно відбуватися максимально “природно”.
Вага посилань грає велику роль при просуванні. Чим вона вище, тим більше ваги передається промоутованому сайту. Для розрахунку цього показника пошуковики мають власні алгоритми, вміст яких не розголошується. Тобто ніхто точно не знає повний список факторів, які туди входять.
Однак, є моменти, які обов’язково варто врахувати при нарощуванні посилальної маси:
Саме цими принципами ми керувалися в роботі з кейсом нашого клієнта.
Далі ви дізнаєтеся які ще аспекти необхідно опрацьовувати в процесі пошукової оптимізації сайту.
Регіон з яким ми працювали – Австралія (.au). Основна частина доменів, що посилаються, виходить з цього регіону та з .com.
При роботах з зовнішньою оптимізацією ми сфокусувалися саме на доменних зонах au й com, щоб домогтися максимальної природності нарощування кількості посилань. Адже було б дуже дивним, що референси у великій кількості виникли в доменній зоні США, якщо їх там ніколи не було.
Рис. 5 – Статистика доменів, що посилаються (у %)
Ретельний аналіз конкурентів допомагає знайти закономірності, які зададуть вектор роботи.
Знаходячи переваги й використовуючи їх в комплексі з технічною доробкою, можна максимально збільшити видимість сайту для краулерів.
Ми опрацювали список конкурентів, який надав нам замовник, за допомогою сервісу Ahrefs. В ході перевірки вийшло виявити найбільш сильних гравців ринку:
Кількість беклінков в них на порядок вище (до сотні тисяч), що засвідчило – там проводяться активні роботи з SEO. Динаміка зростання маси мінлива і тільки досвідчений спец підкаже, чи проводилися роботи з оптимізації.
Для нашого кейса можемо з упевненістю сказати, що роботи у конкурентів проводились.
Досить поширений випадок – посилань багато, а трафіку в ресурсу замало. Найімовірніше, оптимізація, що проводиться, недостатньо результативна. Щоб уникнути таких “проколів” в роботі, варто довіряти своє дітище тільки професійним оптимізаторам.
Основний результат аналізу конкурентів – складання списку доменів на аутріч.
Аутріч – це розміщення лінків на інших сайтах, блогах, форумах з метою просування основного сайту шляхом домовленості, спілкування з власниками порталів, де необхідно помістити референс. Це білий метод (важливий момент) просування, який допомагає:
Важливий момент: оптимізація не дає миттєвих результатів, зате дає довгострокові. Білі методи вбережуть від санкцій (якщо пошуковик раптом зрозуміє, що сайт спеціально заточується під його вимоги).
Для нас є важливим процес спілкування з клієнтом, адже, крім вирішення основних завдань, ми повністю зацікавлені в задоволеності результатом.
Технічний аудит – це повна перевірка сайту на присутність або відсутність технічних помилок з метою підгонки ресурсу під офіційні й неофіційні вимоги пошукових систем.
Google вже має у своєму розпорядженні 200+ факторів ранжування, Усі з яких впливають на позиції сайту. Тех. аудит рекомендується проводити ще на етапі розробки платформи, але ідеальних сайтів не існує. Тому періодичні перевірки – це єдиний спосіб утримувати першість або взагалі завоювати його.
За підсумком клієнт отримує документ з рекомендаціями та пріоритетами, які важливо впровадити повністю. Тоді і результат буде таким, яким його собі планують.
Для нашого клієнта було проведено комплексний аудит, з метою вказати недоліки для їх опрацювання.
Розглянемо ті, які максимально впливають на видимість ресурсу:
Всі рекомендації мають обов’язковий характер. Клієнт може впровадити їх сам, своїми силами або доручити це агентству. У будь-якому випадку, необхідно внести всі ці зміни та стежити за динамікою росту.
Наш клієнт отримав повний файл з рекомендаціями (порадами та прикладами), де вказані всі помилки, які необхідно виправити одразу.
Це слово визначає зміст мовних одиниць. Основа просування сайту в мережі Інтернет – грамотне складання семантичного ядра (СЯ). Це загальний список всіх слів і словосполучень, що повністю відображають структуру майданчику і контент, розміщений на ньому.
Пошук тієї чи іншої інформації починається з запиту. У результатах видачі користувач шукає прийнятну відповідь і заходить на той сайт, який, як йому здається, найбільш релевантним його запиту. Мається на увазі, що сайт, швидше за все, містить відповідь на шуканий запит. Задоволення інформаційної потреби користувача і є основним критерієм ранжування для всіх сайтів.
Так як в нашого клієнта вже був сайт, нам потрібно було зібрати семантику з нуля для всіх трьох доменів. Це усі ті запити, за якими ресурс зможуть знайти зацікавлені особи. Відповідно, увесь вміст має бути оптимізовано під пошукові запити.
Велика база допоможе збільшити охоплення аудиторії в пошуку, але тут не можна переборщити. Кожен бізнес має якусь спеціалізацію, і тому варто орієнтуватися на цю спеціалізацію.
Розберемо на прикладі: бренд MuzzBuzz не має представництва в Празі. Тобто, користувачі не повинні знайти ні одну зі сторінок сайту за запитом muzzbuzz prague:
Рис. 6 – Кав’ярень МаззБазз в Празі немає)
Проте повинні знайти в Рокінгемі:
Рис. 7 – Праворуч бачимо дані, взяті з Google Knowledge Panel (+ додаткова видимість)
Зібрану семантику також розділили на категорії:
Також запити були категоризовані за посиланнями, на які повинні приводити зібрані ключі. Для кожної фрази вказана частотність за останній місяць. СЯ потрібно використовувати для оптимізації контенту (нижче ми привели й інші рекомендації для оптимізації вмісту сайтів).
Для збільшення популярності й формування впізнаваності потрібно створити правильну думку людей про послугу чи товар, що просувають. Це називається крауд-маркетинг (crowd marketing).
Простіше кажучи, це комунікація між брендом і аудиторією, що здійснюється на основі розміщення ненав’язливих відгуків. Збільшивши довіру з боку користувачів, ми можемо направити їх на відвідування сайту і покупку товару нашого клієнта.
Статистика вказує, що 92% користувачів будуть сумніватися, чи варто купувати продукт, якщо на нього немає відгуків. При цьому, наявність лише позитивних відгуків змусить користувачів сумніватися в їх правдивості. Адже буває так, що читаєш відгуки про продукт і розумієш, що щось тут не так.
Завдання крауд-маркетингу – посіяти позитивні враження, підвищити лояльність і зацікавленість аудиторії.
Для нашого клієнта ми склали список майданчиків (вони ОБОВ’ЯЗКОВО повинні бути різними) для розміщення відгуків таким чином, щоб це виглядало природно. У цьому випадку ми також скористалися перевагою безанкорних посилань. Тобто посилання не прив’язане до ключового слова (слова: тут, отут, читайте за посиланням). З контексту, оточуючого безанкор, стане зрозуміло, куди приведе лінк. ПС вважають такі беклінки природними, тому що їх зазвичай використовують люди при спілкуванні між собою в коментарях, на форумах і т. ін..
Одне з головних завдань в процесі пошукової оптимізації – створення (написання) контенту, який відповідає вимогам пошукових систем і потреб споживачів. Будь-яка стаття або текст, розміщені на сайті, повинні відповідати на питання відвідувачів. Інформація повинна бути максимально релевантною до тематики.
Якщо у вас IT-компанія, яка займається просуванням сайтів, там не повинно бути статей про те, як вибрати мікрохвильову піч. Така стаття може відноситись лише до проекту про просування інтернет-майданчику, який продає мікрохвильовки. І не більше.
Написати текст, спрямований на задоволення обох сторін, досить складно, не кажучи вже про те, що інформація завжди повинна бути актуальною (відповідати сучасним потребам і показувати свіжі факти).
Дотримуючись цих рекомендацій, вийде написати гарний матеріал для розміщення у себе на ресурсі:
Написання тематичного тексту – нескладне завдання, але доручати аби кому таку справу не варто. Краще за всіх про свій продукт і галузь знає тільки власник компанії й парочка його співробітників. Але вони навряд чи мають час на написання статей. Тому потрібно шукати професіоналів, які можуть ручатися за свою роботу і написати дійсно цікавий та читабельний матеріал. Звертаючись в агентство, власник бізнесу може убезпечити себе, адже агентство надає повний спектр послуг з просування (включаючи послуги копірайтерів).
Кожен випадок оптимізації передбачає індивідуальну розробку ТЗ для написання текстів, які будуть розміщені на сайті клієнта.
Для нашого клієнта ми розробили технічне завдання з написання статей для таких основних розділів, як:
Погоджуючи наші дії з замовником і надаючи звіти, ми намагалися завжди підтримувати з ним зв’язок.
На жаль, замовник опрацював не всі рекомендації, які ми надали, і не впровадив семантичне ядро належним чином.
Як фахівцям, які вклали час і сили в розвиток цього проекту, нам було прикро це бачити (адже можна було домогтися набагато більш приголомшливих результатів).
Спочатку ресурс був закритий від індексації, але, за допомогою нашого технічного аудиту, сайт замовника став видимим й більш структурованим.Впроваджена карта сайту та редиректи у комплексі з іншими заходами дозволили пробитися крізь жорстку конкуренцію на першу сторінку пошуку.
Значно збільшилася видимість після додавання сайту в базу знань Google (подивіться рис. 7 у п. 6 ще раз).
Відвідуваність ресурсу значно збільшилася:
Рис. 8 – Кількість візитів збільшилася в 16 разів!
За допомогою Google Аналітики ми відстежили динаміку зміни відвідуваності за період робіт і порівняли з попереднім періодом:
Рис. 9 – Порівняння числа користувачів за квітень-травень 2020 (помаранчева смуга) і травень-червень 2020 (синя смуга)
Наприкінці першого місяця робіт (25 травня – 25 червня) кількість відвідувачів з органічного пошуку склало більше 70%.
Ці цифри могли бути вище, але лише замовник вирішував, що він згоден впровадити. Адже ми нікого не змушуємо.
Ми можемо допомогти просунутися, можемо зробити все за вас. Але, останнє слово тільки за клієнтом!
За нами – оперативність та якість.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.