Контекстна реклама – швидкий спосіб отримання цільових клієнтів. Реклама показується саме тій аудиторії, яка зацікавлена в рекламній пропозиції та вже готова здійснити покупку.
Цільові користувачі = цільові кліки = більше завершених угод.
Контекстна реклама вимагає вірного налаштування та врахування особливостей бізнесу клієнта. Це можуть бути сезонність, свята, рівень підготовки споживачів тощо. Тому налаштування реклами з урахуванням усіх цих моментів проводить спеціаліст.
Сьогоднішній кейс про те, як ми за 2 місяці робіт принесли 411 продаж інтернет-магазину музичних інструментів клієнта. А також збільшили рентабельність інвестицій у рекламу на 3871,13% та знизили вартість конверсії на 35,5%.
Ми вже мали досвід роботи з платною рекламою для магазину музичних інструментів на платформі Хорошоп. Ознайомитись з результатами нашої роботи.
1. Про клієнта
У травні до нас звернувся клієнт із завданням налаштування контекстної реклами для збільшення попиту на продукти його компанії.
Компанія замовника — інтернет-магазин музичних інструментів lanota.com.ua. В асортименті клавішні та духові інструменти, акустичні системи, гітари та обладнання, ударні інструменти, студійне та DJ-обладнання, Hi-Fi та Hi-End техніка.
Сайт замовника послуги зроблений на платформі Хорошоп. Тож для налаштування контексту нам потрібен лише доступ до адмінпанелі. Блок ecommerce на Хорошоп вбудований, також є доступ до фіда даних, котрий можна використовувати у рекламі.
На початку роботи ми створили та налаштували акаунти Google Ads та Google Analytics.
2. Налаштування рекламних кампаній для інтернет-магазина музичних інструментів
У ніші продаж музичних інструментів досить висока конкуренція. Щоб виділити свої переваги та краще розповісти про них нашій аудиторії, ми провели аналіз конкурентів.
Переваги клієнта перед конкурентами:
- великий вибір товарів для новачків та профі у широкому ціновому діапазоні;
- сертифікована продукція із сертифікатом від офіційного виробника;
- товар має гарантію обміну, ремонту чи повернення за умови дотримання правил експлуатації;
- можливість замовлення післяплатою — кінцевий покупець може переконатися в якості товару перед оплатою;
- безкоштовна консультація менеджера кол-центру в онлайн-чаті під час вибору товару.
Всі переваги магазину замовника PPC-спеціаліст взяла в роботу.
Ми виділили 3 великі групи цільової аудиторії клієнтів магазину:
- новачки — користувачі, які бажають придбати інструменти (включаючи дітей).
- профі у музичній сфері;
- музиканти, які шукають аксесуари та розхідники для своїх інструментів.
Кожна група споживачів орієнтована на свій сегмент товарів і вимагає різних підходів до реклами. Ці аспекти ми також врахували при складанні оголошень.
Наступний етап — збирання семантичного ядра для реклами. Це ті фрази, якими наші оголошення будуть показані саме тій аудиторії, яка їх шукає. Семантику для української та російської мов збирали за допомогою Keyword Planner, далі групували ключі до PPC Tool.
Після вивчення бізнесу клієнта та його конкурентів вирішили налаштовувати такі рекламні кампанії:
- Пошукова мережа.
Пошукова кампанія за брендовими запитами та загальна пошукова кампанія. Категорія – клавішні інструменти.
- Торгові кампанії.
Налаштування та запуск Shopping, пізніше Smart Shopping. Для цього у нас було 2 фіди даних обома мовами. Регіон запуску — усі міста України (крім тимчасово окупованих територій).
Для запуску реклами через Google Merchant Center потрібно, щоб інтернет-магазин відповідав певним правилам:
- до фіду Merchant Center можна додавати лише ті товари, які є на сайті (посилання в оголошенні має вести на сторінку товару);
- оголошення повинні бути написані мовою країни націлювання (для України це українська та російська) - одна мова для сайту, товарів, що продаються та реєстраційних даних товарів;
- інформація з реклами має відповідати інформації на цільових сторінках;
- чітко описані умови обміну та повернення товарів;
правила безпеки збору та зберігання інформації; - продавець повинен підтвердити свої права на володіння сайтом у Google Search Console;
- достовірні контактні дані та зрозумілі умови оплати, безпека та зручність оформлення замовлення;
- до облікового запису Google Merchant Center слід заходити не рідше 1 разу на 14 місяців — так система зрозуміє, що дані про товари актуальні.
Сайт нашого клієнта має опцію оплати замовлення післяплатою та переказом на банківську картку. Тобто реквізити для оплати повинні бути вказані на сайті. Тому ми підготували ТЗ для внесення необхідних елементів на сайт. Клієнт оперативно обробив правки та вніс зміни. Отже, ми виконали необхідні умови для показу торгових об'яв.
Оскільки акаунт був новий, тобто статистики до початку робіт не було, спочатку кампанії працювали на стратегії Максимум кліків. Згодом ми почали тестувати автоматичні стратегії призначення ставок. Насамперед Максимальна цінність конверсії.
Кампанії налаштовувалися зі структурою "1 група - 3 варіанти розгорнутих текстових оголошень". У процесі ведення додавалися також адаптивні пошукові оголошення та нові елементи: заголовки та описи з метою підвищення показника якості. Картинки ми брали із сайту замовника. А для більшої привабливості використовували розширення: номер телефону, зображення та структуровані описи.
Приклади оголошень:
Рис. 1 - Пошукове оголошення
Рис. 2 - Пошукові брендові оголошення
Коли в обліковому записі зібралася статистика конверсій, даних стало достатньо для запуску Smart shopping.
Рис. 3 - Адаптивні товарні оголошення
Проміжні дані за 1 місяць роботи кампаній:
Рис. 4 - Дані першого місяця роботи контекстної реклами
Під конверсіями маються на увазі цілі:
- додавання товару до кошика;
- початок оформлення замовлення;
- успішне оформлення замовлення;
- транзакція.
Мета Успішне оформлення замовлення працювала до 30.05 – надалі фахівець її виключила, оскільки кількість конверсій дублювала кількість транзакцій.
Недостатньо запустити рекламу та чекати на результат. Необхідно регулярно оптимізувати кампанії, щоб досягти кращого ефекту від показів.
Список оптимізаційних робіт:
- опрацювання пошукових запитів та рекомендацій системи;
- додавання аудиторій до Спостереження;
- аналіз стратегій призначення ставок, коригування бюджетів, ставок та стратегій;
- додавання мінус- та ключових слів;
- додавання адаптивних пошукових оголошень, нових заголовків та описів у них, зображень у розширення, підвищення показника якості оголошень;
- відключення малоефективних кампаній;
- відключення товарів, ключів, груп оголошень без конверсій/з високою вартістю конверсії за потреби;
- опрацювання актуальності URL посадкових;
- опрацювання відхилених оголошень.
Також ми налаштували цілі реклами на замовлення зворотного дзвінка за допомогою інструмента наскрізної аналітики Binotel та на функцію відстеження чату – це відвідувачі сайту, які написали в чат.
Результати роботи кампанії Smart Shopping:
Рис. 5 - Результати Smart shopping після запуску
Ми помітили, що Smart Shopping дає кращі результати. Подивимося на порівняння 2-х видів кампаній:
Рис. 6 - Порівняння кампаній Shopping та Smart shopping за період 23.05.2022-23.07.2022
Smart shopping показав високу ефективність. Бачимо, що у цієї кампанії:
- коефіцієнт конверсії у 3,5 рази вище;
- вартість конверсії в 1,8 рази нижча, ніж у Shopping.
Тому рекламний бюджет потроху перерозподілявся на користь кампанії Smart shopping.
3. Результати запуску контекстної реклами
Контекстна реклама дає швидкий результат, у чому переконалися з перших днів роботи кампаній (див. п. 2). Подивімося на загальну картину запуску всіх налаштованих кампаній.
Кількість кліків за період 23.05.2022 - 23.08.2022:
Рис. 7 - Кількість кліків з реклами
У той самий час вартість конверсій знизилася, які цінність зросла.
Рис. 8 - Зниження вартості конверсії за час роботи реклами
Основна зміна показників роботи реклами – збільшення цінності конверсій у період з 13 липня. Середня ціна за клік встановилась на рівні близько 1 грн.
Найбільший прибуток клієнту приносить Smart shopping, це видно з моменту запуску, 10.06:
Рис. 9 - Результат роботи Smart shopping
Тепер подивимося на результат нашої роботи з інтернет-магазином музичних інструментів замовника за 2 місяці:
- загальна кількість транзакцій;
- зміна окупності інвестицій в рекламу (ROAS);
- зміна цінності транзакцій;
- зміна вартості конверсій.
Рис. 10 - Зміни за показниками в обліковому записі клієнта
Надалі в рекламному обліковому записі ми плануємо тестувати кампанії Performance Max.
Загальні результати за весь період робіт:
- 411 – підсумкова кількість транзакцій (+55,14%);
- +3871,13% до рентабельності інвестицій у рекламу за 2 місяці;
- цінність транзакцій зросла на 74,05%;
- на 35,5% знизилася вартість конверсії з моменту запуску.
Запуск контекстної реклами приніс нашому клієнту значний результат навіть за часів війни в Україні. Ми продовжуємо роботу далі.
upd. 2.11.2022
- Як наразі працюють кампанії Performance Max, читайте у п. 4 статті
Як перейти зі Smart Shopping до Performance Max
- .
Висновок
Регулярний аналіз та оптимізація рекламних кампаній дозволили нам покращити результат запуску реклами для клієнта. Шляхом опрацювання ключів, мінус-слів та перерозподілу бюджету між прибутковими кампаніями ми отримали більше завершених продажів (+55%), а також досягли суттєвого зниження вартості конверсії (-35%).
Заповнюйте заявку, ми розглянемо ваш проєкт та підберемо для нього відповідну стратегію розвитку! Ми допоможемо вирости вашому бізнесу.