Автор – Євген Гуменюк, СЕО NML.BIZ.UA . Уявіть, що ваш сайт — це невеликий човен у безмежному океані інтернету, де хвилі конкуренції змінюються щосекунди. Здається, що замовити дешеве SEO — це ідеальний спосіб заощадити. Але насправді такий крок часто стає…
Google Discover є одним із найшвидше зростальних джерел трафіку для новинних сайтів. Деякі видавці повідомляють, що трафік з Discover навіть перевищує трафік зі звичайного пошуку. Google Discover — це персоналізований канал, доступний у застосунку Google для мобільних пристроїв та на…
Отримання якісних посилань з авторитетних джерел — ключове завдання лінкбілдингу. Зворотні посилання .gov надходять із сайтів федеральних та місцевих державних установ, які мають довіру та авторитет в очах пошукових систем та користувачів. Подібні посилання сприяють підвищенню рейтингу сайту в пошуку.…
Зворотні посилання вкрай важливі для сайтів. Кількість, релевантність та якість зворотних посилань на веб-ресурс допомагають пошуковим системам оцінити майданчик та призначити певний рейтинг. Google аналізує веб-сторінки на основі PageRank, щоб визначити їх пріоритетність у результатах пошуку. Отримання крауд-лінків здається простим…
Що краще обрати для просування сайту: пошукове просування, контекстну рекламу або ж обидва інструменти разом? Який метод результативніше? А від котрого ефект пришвидшиться? Цими питаннями рано чи пізно задається будь-який власник бізнесу в інтернеті. Що таке пошукова оптимізація (SEO) та…
Пошукові системи залишаються основним джерелом трафіку для більшості сайтів. Лише Google щодня обробляє понад 8,5 мільярда пошукових запитів (за даними на 2025 рік). Це понад 100 000 запитів щосекунди, і більшість користувачів знаходять потрібну інформацію вже на першій сторінці результатів.…
Google Analytics 4 охоплює більшість важливих показників, які демонструють продуктивність роботи сайту. Та іноді можна стикнутись з випадками, коли є необхідність виміряти щось, що є недоступним у стандартних метриках. В такому разі можна створити власні обчислювані показники. У GA4 обчислювані…
Google Trends – це безкоштовний інструмент від Google, який надає дані та графіки про популярність конкретних пошукових запитів у Google та YouTube. Google Trends запустили у 2006 році. Функція тенденцій пошуку Google Trends показує, наскільки популярні певні запити в певних…
З липня 2023 Universal Analytics перестала збирати та обробляти дані й припинила своє існування. Й до цього періоду кожен користувач мав перейти та опанувати новий ресурс – Google Analytics 4. Проте й досі не всі розібрались, як користуватись GA4. На…
Метрики SEO дають змогу відстежувати ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації та порівнювати поточні результати з попередніми. Так спеціаліст з просування знає, що сайт є здоровим та оптимізованим. Тобто, сайт створює цінність для бізнесу. Залежно від потреб бізнесу, спочатку…