
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Де просувати творчі продукти? Чи можуть вони знайти свою цільову аудиторію в Instagram або Facebook? І ще дюжина питань від людей, які займаються дизайном, декором, мистецтвом, модою, поширенням цитат і подорожами.
У цій статті ми дамо вам усі відповіді. Влаштовуйтеся зручніше!
Pinterest - це скоріше про креативність та фантазію. Якщо ви створюєте продукт в такому дусі, вам точно сюди. І ніяких "а може, ні?" не може бути!
Головне - пам'ятати, що на відміну від Instagram або Facebook, які вже давно стали бізнес-платформами, на Pinterest люди завжди йдуть за натхненням. І якщо ви їм це даєте, ви вже пройшли половину шляху.
Третя частина користувачів Pinterest – жителі США, на другому місці стоїть Бразилія, потім Індія, Туреччина та Росія.
Тому, якщо ваша цільова аудиторія мешкає на заході, захоплюється мистецтвом, модою або подорожами, то можете сміливо запускати рекламу.
Рис. 1 – Процентне співвідношення аудиторії в різних країнах
Як це зробити? Розповімо в наступному пункті!
Кілька кроків “ДО”:
1. Для прокрутки реклами вам необхідно створити бізнес-аккаунт та наповнити свій профіль пінами. Для оформлення використовуйте якісні вертикальні зображення і дотримуйтеся фірмової колірної гами.
Рис. 2 – Приклади оформлення пінів
2. Рекламні функції Pinterest доступні не для всіх країн. Наприклад, в Україні й Росії запустити рекламу не вийде.
Ось список країн, яким відкрита можливість рекламувати продукти:
Рис. 3 – Список країн в яких можна запустити рекламу
3. Для того, щоб створити рекламний кабінет, вам потрібно:
Рис. 4 – Вкладка Платежі
4. Встановіть тег Pinterest. Він теж працює не для всіх країн.
Як завжди, тег складається з двох частин – базовий код і код події, який можна встановлювати через Google Tag Manager.
У Менеджері знаходимо розділ “Реклама” й натискаємо кнопку “Створити оголошення”:
Рис. 5 – Менеджер реклами Pinterest
Обираємо мету.
З доступних цілей:
Рис. 6 – Вибір мети рекламної кампанії
Назвіть свою кампанію та задайте ліміт для бюджету:
Рис. 7 – Кампанію можна поставити на паузу
Далі переходимо до створення групи оголошень.
Налаштовуємо таргетинг по інтересах (в Pinterest є 24 розділи з різними підсекціями):
Рис. 8 – Таргетинг дозволить показувати креативи релевантній аудиторії
У Pinterest також необхідно вказувати від 25 ключових слів, які характеризують ваш пін.
Далі виставляємо стандартні демографічні налаштування: стать, вік, геолокацію, мови, пристрої.
Крім того, ви також можете створити аудиторію зі списків клієнтів, що взаємодіяли з вашим сайтом або пінами.
Схожа аудиторія – користувачі з такими ж інтересами, як у ваших клієнтів.
Рис. 9 – Налаштування кампанії
Задаючи параметри аудиторії, ви можете контролювати приблизні результати за допомогою шкали справа:
Рис. 10 – Потенційне охоплення можна задати вручну
Також ви можете вибрати умову, за якої ваша реклама буде показуватися користувачам: при перегляді стрічки, при пошуку (краще залишити обидва варіанти):
Рис. 11 – Опції показу реклами
Встановлюємо графік показу, бюджет на рівні групи оголошень, і ставку (автоматична або ручна).
Після обираємо пін або цілу дошку пінів, яку плануємо рекламувати.
Рис. 12 – Обираємо піни, які будуть рекламуватися
Дошка пінів – супер варіант для категорії ecommerce. Ви можете створювати модель каталогу і таким чином залучати клієнтів різноманітністю товарів.
У Пінтерест доступні 4 типи рекламних оголошень:
Перш ніж чекати ефект від запуску реклами, слід пам’ятати про деякі особливості майданчика:
Прежде чем ждать эффект от запуска рекламы, следует помнить про некоторые особенности площадки:
Вище зазначені карти, випущені в Україні або Росії, не підходять для оплати.
Рис. 13 – Приклади розмірів пінів
Приклади реклами в Pinterest:
Рис. 14 – Приклади реклами
Рис. 15 – Ще приклади
З плюсів.
Процес налаштування реклами швидкий і досить простий. Аудиторія платформи платоспроможна. Є зрозумілі та зручні інструменти аналітики й формати рекламних оголошень.
З мінусів.
Обмежена кількість країн, для яких є можливість відкручувати рекламу. Досить висока ціна за клік.
Але, якщо ви плануєте розширюватися на ринок заходу або вже працюєте в цьому напрямку, Pinterest – ідеальна платформа для пошуку нових клієнтів, підвищення впізнаваності вашого бренду і товарів та залучення цільової аудиторії.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.