У жовтні 2020 року Google анонсував новий формат роботи з рекламою – кампанії з максимальною ефективністю або Performance Max.
Поки що опція на стадії закритого тестування, але можна запитати доступ через спеціальну форму. У ній потрібно заповнити загальну інформацію про рекламний акаунт та компанію, й вибрати одну з трьох доступних маркетингових цілей:
Завдання PMax – отримання нових клієнтів через всі можливі майданчики Google в рамках однієї кампанії.
Кампанії Перформанс Макс працюють автоматично, вимагають мінімальної участі з боку рекламодавця, використовують машинне навчання для створення й оптимізації реклами.
PMax працюють з автоматичними стратегіями призначення ставок. У цьому вони нагадують розумні рекламні кампанії та роботу адаптивних медійних оголошень.
Фахівець додає зображення, заголовки, опис до оголошень. А ось далі штучний інтелект Performance Max тестує всі комбінації креативів та розміщує їх по всьому плейсменту Google.
Плейсменти для показу реклами:
Відповідно до цілей та наданим алгоритмам, оголошення показуються користувачам на тих майданчиках, де ймовірність максимального охоплення релевантних аудиторій вище.
upd. 30.04.2024 – джерело
Google додає 6 нових функцій AI для Performance Max
Режим цінності клієнта. Ця нова функція PMax у бета-версії призначена для допомоги рекламодавцям PMax, які використовують цілі конверсії покупки для залучення цінних клієнтів.
Мета утримання клієнтів. Ця функція PMax, також у бета-версії, розроблена, щоб допомогти вам повернути втрачених клієнтів.
Зв’яжіться зі своєю командою облікового запису Google, щоб дізнатися про наступні дії.
Детальна демографія. Зараз надходять дані щодо вікових та гендерних груп. Ви зможете знайти це в статистиці аудиторії. Як пояснив Google:
«Докладні демографічні показники в аналізі аудиторії дають вам змогу зрозуміти свої невикористані демографічні показники, щоб ви могли створювати рекламу, яка безпосередньо резонує з певними віковими та гендерними групами».
Статистика розподілу бюджету. Ви зможете бачити відстеження витрат у реальному часі, поточні та прогнозовані витрати та прогнозувати ефективність конверсій. Google:
«Ви можете миттєво проаналізувати темп кампанії, щоб визначити потенційні області для стратегічних змін бюджету, наприклад, переміщення бюджету з кампанії, яка відстає, до кампанії, бюджет якої майже обмежений».
Виключення IP-адрес на рівні облікового запису. Рекламодавці PMax тепер можуть виключати певні IP-адреси (наприклад, вашої компанії), зменшуючи витрати бюджету на небажані взаємодії з рекламою.
Розширення кінцевої URL-адреси. Ця нова функція PMax у бета-версії дає змогу перевірити, чи «заміна вашої кінцевої URL-адреси більш релевантною цільовою сторінкою з вашого сайту забезпечує кращі результати. Якщо взяти участь в експерименті з розширенням кінцевої URL-адреси, ваш трафік буде розподілено, виділивши частину свого бюджету на тестування цієї функції, одночасно відстежуючи результати разом із початковими налаштуваннями».
Згідно з даними Google, рекламодавці, які тестували цю функцію, мали «в середньому більш ніж на 9% збільшення конверсій/цінності конверсії за аналогічної ціни за дію (CPA)/рентабельності інвестицій у рекламу (ROAS)».
Якщо ви хочете приєднатися до бета-версії, зв’яжіться зі службою підтримки Google або командою свого облікового запису.
Upd. 3.11.2021 – джерело
Google Ads завершив тестування кампаній Performance Max та дозволив їх запускати.
У чому користь цього формату роботи з рекламою:
У найближчі кілька місяців Google планує запустити нові функції Performance Max для роздрібних продавців та підприємств, у яких є офлайн-магазини. А у 2022 році формат Перформанс Макс почне використовуватись замість локальних та розумних торгових кампаній.
Читайте про досвід ITForce, як перейти зі Smart Shoping на кампанії Performance Max у 2022 році.
Google рекомендує використовувати кампанії Performance Max в випадках:
В інших випадках раджу подумати, перш ніж запускати PMax. Вже зараз спеціалісти пишуть, що в комбінації з Перформанс Макс основні кампанії починають просідати по трафіку на 30-40%. Тому не потрібно ставити відразу великий бюджет. Починайте з тестів й дивіться на продуктивність.
Рис. 1 – Доступні мети кампаній Перформанс Макс
Зараз тип Performance Max доступний для кампаній з метою продажу, генерації лідів, й відвідування магазинів та промоакції. Фід GMC поки що не доступний.
У Performance Max використовуються моделі машинного навчання для оптимізації ставок та місць розміщення для збільшення конверсії або цінності конверсії для досягнення маркетингових цілей.
Для запуску кампанії рекламодавцю потрібно надати наступну інформацію:
Рис. 2 – Список сигналів аудиторії
Рис. 3 – Популярні комбінації текстових оголошень
Рис. 4 – Налаштування акаунта
Рис. 5 – Стратегії призначення ставок (Макс. цінність конверсії)
Рис. 6 – Стратегії призначення ставок (Максимум конверсій)
Рис. 7 – Параметри URL
Якщо бажаєте, щоб трафік йшов тільки на зазначені вами URL, тоді відключіть цю функцію (хоча це не рекомендується робити). Є можливість додати шаблон url для відстеження кліків. Але це працює тільки на рівні акаунту, а не плейсменту.
Незважаючи на те, що PMax ще знаходиться на стадії бета-тестування, згідно дослідженню Google, роздрібні торговці вже випробували на собі переваги, які може запропонувати новий тип кампаній.
У порівнянні з кампаніями в пошуковій мережі, рекламодавці побачили зростання потенційних клієнтів на 18% при зниженні ціни за конверсію на 70%.
Для того, щоб почати використовувати кампанії Performance Max, потрібно виконати деякі умови.
Ключові вимоги до запуску рекламних кампаній:
Формат Перформанс Макс доступний для налаштування й в Україні. Деякі наші клієнти вже протестували їх роботу.
Так, вже понад місяць працюють кампанії цього типу для проєкту у сфері розробки ПЗ.
Рис. 9 – Пошукові кампанії
Рис. 9 – Кампанії PMax
Цей формат допомагає включити всі майданчики для пошуку нових замовників, що підходить цілям компанії, що просувається.
Дані на скриншотах говорять, що кампанія Перформанс Макс за місяць згенерувала більше переходів, ніж Пошукова.
Performance Max доступний не для всіх рекламодавців, а ті, в кого Перформанс Макс вже з’явилась, тестують її. І поки що думки змішані.
З одного боку класно, що крутитися креативи будуть всюди, тільки накидай тексту, картинок, відео.
З іншого боку, канібалізація трафіку й відсутність структурованих звітів уповільнюють загальний ефект від PMax.
Performance Max не може замінити пошукові кампанії, але може працювати в комбінації й покращувати загальний результат. Але поки що ще зарано говорити про якісь прориви. Просто +1 інструмент для роботи, далі подивимося.