Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі та Полтаві. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Performance Max: початок роботи

Performance Max: початок роботи - картинка 2

У жовтні 2020 року Google анонсував новий формат роботи з рекламою – кампанії з максимальною ефективністю або Performance Max.

Поки що опція на стадії закритого тестування, але можна запитати доступ через спеціальну форму. У ній потрібно заповнити загальну інформацію про рекламний акаунт та компанію, й вибрати одну з трьох доступних маркетингових цілей:

  1. Генерація лідів;
  2. Продажі;
  3. Власна мета.

Завдання PMax – отримання нових клієнтів через всі можливі майданчики Google в рамках однієї кампанії.

Кампанії Перформанс Макс працюють автоматично, вимагають мінімальної участі з боку рекламодавця, використовують машинне навчання для створення й оптимізації реклами.

PMax працюють з автоматичними стратегіями призначення ставок. У цьому вони нагадують розумні рекламні кампанії та роботу адаптивних медійних оголошень.

Фахівець додає зображення, заголовки, опис до оголошень. А ось далі штучний інтелект Performance Max тестує всі комбінації креативів та розміщує їх по всьому плейсменту Google.

Плейсменти для показу реклами:

  • YouTube;
  • КММ;
  • поиск;
  • Discover;
  • Maps;
  • Gmail.

Відповідно до цілей та наданим алгоритмам, оголошення показуються користувачам на тих майданчиках, де ймовірність максимального охоплення релевантних аудиторій вище.

upd. 30.04.2024джерело

Google додає 6 нових функцій AI для Performance Max

Режим цінності клієнта. Ця нова функція PMax у бета-версії призначена для допомоги рекламодавцям PMax, які використовують цілі конверсії покупки для залучення цінних клієнтів.

Мета утримання клієнтів. Ця функція PMax, також у бета-версії, розроблена, щоб допомогти вам повернути втрачених клієнтів.

Зв’яжіться зі своєю командою облікового запису Google, щоб дізнатися про наступні дії.

Детальна демографія. Зараз надходять дані щодо вікових та гендерних груп. Ви зможете знайти це в статистиці аудиторії. Як пояснив Google:

«Докладні демографічні показники в аналізі аудиторії дають вам змогу зрозуміти свої невикористані демографічні показники, щоб ви могли створювати рекламу, яка безпосередньо резонує з певними віковими та гендерними групами».

Статистика розподілу бюджету. Ви зможете бачити відстеження витрат у реальному часі, поточні та прогнозовані витрати та прогнозувати ефективність конверсій. Google:

«Ви можете миттєво проаналізувати темп кампанії, щоб визначити потенційні області для стратегічних змін бюджету, наприклад, переміщення бюджету з кампанії, яка відстає, до кампанії, бюджет якої майже обмежений».

Виключення IP-адрес на рівні облікового запису. Рекламодавці PMax тепер можуть виключати певні IP-адреси (наприклад, вашої компанії), зменшуючи витрати бюджету на небажані взаємодії з рекламою.

Розширення кінцевої URL-адреси. Ця нова функція PMax у бета-версії дає змогу перевірити, чи «заміна вашої кінцевої URL-адреси більш релевантною цільовою сторінкою з вашого сайту забезпечує кращі результати. Якщо взяти участь в експерименті з розширенням кінцевої URL-адреси, ваш трафік буде розподілено, виділивши частину свого бюджету на тестування цієї функції, одночасно відстежуючи результати разом із початковими налаштуваннями».

Згідно з даними Google, рекламодавці, які тестували цю функцію, мали «в середньому більш ніж на 9% збільшення конверсій/цінності конверсії за аналогічної ціни за дію (CPA)/рентабельності інвестицій у рекламу (ROAS)».

Якщо ви хочете приєднатися до бета-версії, зв’яжіться зі службою підтримки Google або командою свого облікового запису.

Upd. 3.11.2021джерело

Google Ads завершив тестування кампаній Performance Max та дозволив їх запускати.

У чому користь цього формату роботи з рекламою:

  • автоматично показує адаптивну рекламу у пошуку, Gmail, КМС, Discover Feed, YouTube;
  • призначає ставки залежно від мети, яку ставить бізнес.

У найближчі кілька місяців Google планує запустити нові функції Performance Max для роздрібних продавців та підприємств, у яких є офлайн-магазини. А у 2022 році формат Перформанс Макс почне використовуватись замість локальних та розумних торгових кампаній.

Читайте про досвід ITForce, як перейти зі Smart Shoping на кампанії Performance Max у 2022 році.


1. В яких випадках слід використовувати Performance Max?

Google рекомендує використовувати кампанії Performance Max в випадках:

  • Якщо є конкретні цілі в області реклами та конверсії (наприклад, зростання інтернет-продажів, залучення потенційних клієнтів і т. п.).
  • Для підвищення ефективності рекламної кампанії якщо ви не обмежені тим, на якому плейсменті з’являються оголошення.
  • Якщо потрібно отримати доступ до всіх каналів показу в рамках однієї кампанії.
  • Для отримання додаткових охоплень та цінності конверсії крім пошукових кампаній на основі ключових слів.

В інших випадках раджу подумати, перш ніж запускати PMax. Вже зараз спеціалісти пишуть, що в комбінації з Перформанс Макс основні кампанії починають просідати по трафіку на 30-40%. Тому не потрібно ставити відразу великий бюджет. Починайте з тестів й дивіться на продуктивність.

Performance Max цели

Рис. 1 – Доступні мети кампаній Перформанс Макс

Зараз тип Performance Max доступний для кампаній з метою продажу, генерації лідів, й відвідування магазинів та промоакції. Фід GMC поки що не доступний.


2. Вступні дані для кампанії PMax

У Performance Max використовуються моделі машинного навчання для оптимізації ставок та місць розміщення для збільшення конверсії або цінності конверсії для досягнення маркетингових цілей.

Для запуску кампанії рекламодавцю потрібно надати наступну інформацію:

  1. Cигнали аудиторії, тобто інформація про вашу ЦА, яку Google Ads аналізує й на цій основі шукає користувачів. Тих, кого найімовірніше зацікавить реклама;

Performance Max сигналы аудитории

Рис. 2 – Список сигналів аудиторії

  1. текст, відео, картинки, URL з яких будуть компонуватися оголошення (групи об’єктів);

Performance Max комбинации

Рис. 3 – Популярні комбінації текстових оголошень

  1. Цінність конверсій, щоб виділити більш значимі дії-конверсії.
  2. Регіон, мова, час показу.
  3. Налаштування безпеки бренду, тобто можна вказати винятки (там де показувати вашу рекламу не потрібно).

Performance Max настройка

Рис. 4 – Налаштування акаунта

  1. Бюджет та стратегія призначення ставок:
  • максимальне число конверсій;
  • максимум прибутку;
  • максимальна ціна за конверсію;
  • target value/conversion – дозволять використовувати стратегії цільової ціни за конверсію та цільової рентабельності інвестицій в рекламу.

Перформанс Макс

Рис. 5 – Стратегії призначення ставок (Макс. цінність конверсії)

Performance Max Максимум

Рис. 6 – Стратегії призначення ставок (Максимум конверсій)

  1. Параметри URL. Активні розширені параметри кінцевої адреси дозволять Google самостійно вирішувати, на які сторінки приводити користувачів після кліку по оголошенню (можна задати власні виключення).

Performance Max Параметры URL

Рис. 7 – Параметри URL

Якщо бажаєте, щоб трафік йшов тільки на зазначені вами URL, тоді відключіть цю функцію (хоча це не рекомендується робити). Є можливість додати шаблон url для відстеження кліків. Але це працює тільки на рівні акаунту, а не плейсменту.

  1. Розширення до оголошень. Це додаткова інформація, яка допоможе залучити більше користувачів до оголошень. Система сама запропонує можливі розширення на основі бізнес-цілей.

Незважаючи на те, що PMax ще знаходиться на стадії бета-тестування, згідно дослідженню Google, роздрібні торговці вже випробували на собі переваги, які може запропонувати новий тип кампаній.

У порівнянні з кампаніями в пошуковій мережі, рекламодавці побачили зростання потенційних клієнтів на 18% при зниженні ціни за конверсію на 70%.


3. Вимоги до початку роботи з Performance Max

Для того, щоб почати використовувати кампанії Performance Max, потрібно виконати деякі умови.

Ключові вимоги до запуску рекламних кампаній:

  • відстеження конверсій в Google Ads;
  • рекомендований бюджет: $10 тис. на місяць (менший бюджет допустим, але тоді й результати можуть відрізнятися від очікувань);
  • рекомендований термін проведення кампанії: мінімум 6 тижнів, однак цей тип кампаній розрахований на постійну роботу.

4. Performance Max в Україні

Формат Перформанс Макс доступний для налаштування й в Україні. Деякі наші клієнти вже протестували їх роботу.
Так, вже понад місяць працюють кампанії цього типу для проєкту у сфері розробки ПЗ.

Performance Max Поисковые

Рис. 9 – Пошукові кампанії

Performance Max кампании

Рис. 9 – Кампанії PMax

Цей формат допомагає включити всі майданчики для пошуку нових замовників, що підходить цілям компанії, що просувається.
Дані на скриншотах говорять, що кампанія Перформанс Макс за місяць згенерувала більше переходів, ніж Пошукова.


Висновок

Performance Max доступний не для всіх рекламодавців, а ті, в кого Перформанс Макс вже з’явилась, тестують її. І поки що думки змішані.

З одного боку класно, що крутитися креативи будуть всюди, тільки накидай тексту, картинок, відео.
З іншого боку, канібалізація трафіку й відсутність структурованих звітів уповільнюють загальний ефект від PMax.

Performance Max не може замінити пошукові кампанії, але може працювати в комбінації й покращувати загальний результат. Але поки що ще зарано говорити про якісь прориви. Просто +1 інструмент для роботи, далі подивимося.

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись

    Просувайтеся з нами — залиште заявку просто зараз

    Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
    Ваш запит надіслано

      Надіслати