
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Завдання е-мейл маркетолога - зацікавити підписників пропозицією з розсилки. Завдання поштового сервісу - доставити лист до папки "Вхідні". І ніяк не до "Спаму". Як це зробити?
Нижче наводжу правила, що допомагають мені доставляти мейли адресатам та не потрапляти до чорного списку підписників. Також ви побачите аналітику до та після впровадження рекомендацій.
Ні в якому разі не купуйте та не крадіть бази email-адрес. Мало того, що розсилки за такими базами малоефективні, вони можуть зіпсувати репутацію вашого домену.
Такі бази рідко перевіряються на валідність й актуальність, та дуже часто містять спам-пастки.
Крім того, навіть якщо база коректна, одержувачам може не сподобатися те, що ви відправляєте їм листи без їх дозволу. Так що вони цілком виправдано натиснуть кнопку “спам”.
Згодом всі ми забуваємо про свої старі поштові скриньки. При довготривалому невикористанні або нереактіваціі вони можуть перетворитися в email-спам-пастки. Та при регулярній розсилці поштові сервіси позначають вас, як спамерів.
*Валідність бази можна перевірити в будь-якому сервісі розсилки (наприклад, Esputnik), а наявність спам-пасток – в mailvalidator.ru.
Також рекомендую регулярно чистити базу від неактивних користувачів. Навіщо це робити:
*Якщо користувач не відкрив жоден ваше лист за останні 4-5 місяців, сміливо видаляйте його з бази, грошей він не принесе.
Переваги:
Рис. 1 – Наш мейл-підтвердження підписки
У листі ми дякуємо за реєстрацію та повідомляємо, що очікує користувача після підписки.
Елементи, що містить вірно складений шаблон мейлу:
Рис. 2 – Правильне розташування елементів листа
А ось чого слід уникати:
Рис. 3 – Приклад використання КАПСЛОКУ
Текст також бажано звільнити від цих елементів.
Крім того, обмежтеся одним, максимум 2-ма кольорами тексту в самому листі.
Рис. 4 – Приклад використання різних кольорів в листі
Також краще не використовувати тільки картинки без текстової складової. В крайньому разі прописуйте тег Alt зображення.
Рис. 5 – Приклад картинки з текстовою складовою в листі
В мейлі ми додатково вказали послуги, що надаємо.
Функція відписки легко налаштовується в будь-якому сервісі розсилок та дозволяє користувачеві самому видалити себе зі списку одержувачів.
Коли ви ігноруєте цю опцію, ви просто змушуєте своїх читачів натискати кнопку “Спам”.
Рис. 6 – Приклад вірно оформленої функції відписки від розсилки
У листі ми даємо можливість користувачу відписатися від розсилки.
Масова розсилка з особистої пошти виглядає вкрай підозріло та часто сприймається поштовими сервісами як спам.
Рис. 7 – Приклад вірно зазначеної email-адреси
Довіру читача та спам-фільтрів забезпечують контакти компанії у футеру листа: email, контактні телефони, адреса офісу.
Рис. 8 – Контакти організації, що прописані у футері листа
У футері мейлу вказані наші фізичні дані та канали компанії в соцмережах.
Перевірити це можна через спеціальні сервіси, наприклад, https://mxtoolbox.com/ та https://senderscore.org/.
Користуйтеся перевіреними сервісами для розсилки, що стежать за своєю репутацією, так ви уникнете проблем з потраплянням в чорний список.
*Звісно, що і заголовок, і текст мейлу, пишуться грамотно, без орфографічних і пунктуаційних помилок.
Тепер покажемо на прикладі, якого результату можна досягти, якщо врахувати ці рекомендації ще на етапі відтворення макета мейлу для розсилки.
Похідний макет розсилки:
Рис. 9 – Приклад листа до внесення рекомендацій з оформлення шаблону
Мейл погано структурований: занадто багато луків запропоновано, увага підписників розсіюється, контакти організації відсутні та немає можливості відписатися від розсилки.
І показники аналітики щодо розсилки:
Рис. 10 – Дані аналітики до внесення змін до шаблону розсилки
Після внесення змін макет листа мав вигляд:
Рис. 11 – Приклад шаблону листа після внесення змін до макету
Мейл з прикладу містить єдине посилання на розділ «Розпродаж», контакти компанії, посилання на соцмережі та можливість відписки від розсилки.
Нові дані аналітики промо-розсилок:
Кількість переходів зросла втричі, кількість переглянутих сторінок вдвічі, дохід від email-каналу – в 2,4 рази.
Рис. 12 – Дані аналітики після впровадження до макету рекомендацій email-маркетолога
Очевидно, що ефективність оновленого мейлу вище. Та й показник відмов майже в 2 рази нижче.
Лист з урахуванням рекомендацій виглядає більш структуровано та презентабельно. І не містить великої кількості кнопок (не розпилює увагу на велику кількість посилань).
Крім того, при оформленні згідно всіх вимог спам-фільтрів, більша кількість листів доходить до своїх читачів. Як результат – більше відкриттів, більше трафіку на сайт та ще більше заказів. А це й є нашим завданням)
Завжди є, що покращувати – макет чи мейл, базу адрес, залученість підписників.
Тестуйте варіанти та дивіться на результат, але завжди враховуйте той факт, що ви пишете для людей.
Нехай ваші розсилки будуть корисними та цікавими. Пам’ятайте про основні правила оформлення, не зловживайте частотою відправлень та особистим простором читачів.
Давайте їм можливість відписатися від розсилки. Не купуйте готові бази не ваших цільових клієнтів. І не потрібно знову і знову реактивувати тих, хто додав ваш мейл до спаму, так ви тільки дратуєте користувачів. Не зливайте бюджет.
Краще мати невелику базу адрес. Проте підписники в ній будуть лояльні.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.