Порівняння з конкурентами
Аудит дозволяє оцінити, як ваша реклама виглядає на тлі конкурентів та галузевих бенчмарків. Це допомагає зберігати лідерство у своїй ніші та не відставати від ринку.
Аналіз структури рекламного акаунту
Перевіряємо логіку побудови кампаній: як організовані групи оголошень, аудиторії, цілі та креативи. Оптимальна структура — запорука стабільної ефективності.
Оцінка релевантності креативів
Аналізуємо, наскільки рекламні оголошення відповідають обраним сегментам аудиторії, меті кампанії та контенту посадкової сторінки.
Перевірка налаштувань таргетингу
Детально вивчаємо гео-, демо- та поведінкові параметри, щоб з’ясувати, чи реклама охоплює саме ту аудиторію, яка має найбільший потенціал до конверсії.
Оцінка ставок і стратегії оплати
Аналізуємо, наскільки ефективно працюють обрані стратегії ставок і чи є можливості для зменшення вартості за результат без втрати якості.
Проводимо аудит налаштувань системі аналітики Google Analytics: перевіряємо правильність встановлення коду відстеження та налаштування цілей. Перевіряємо інтеграцію між Facebook Ads та Google Analytics: оцінимо коректність передачі даних між системами.
Аналізуємо налаштування конверсій: перевіряємо правильність відстеження та оцінки ключових подій. Аналізуємо звіти користувача: оцінюємо, чи надають поточні звіти всю необхідну інформацію для прийняття рішень.
На основі аудиту формуємо детальний звіт – узагальнюємо всі знахідки аудиту у структурованому документі. Наводимо рекомендації щодо оптимізації: створюємо покроковий план дій щодо покращення ефективності кампаній. Визначаємо, які зміни принесуть найбільший ефект у короткостроковій та довгостроковій перспективі та ранжуємо елементи списку за важливістю. Надаємо оцінку потенційного впливу запропонованих змін на ключові показники ефективності.