Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Клієнт вирішив протестувати новий канал продажів. До цього послугою таргетованої реклами не користувався.
SMM-просування
Сайт аромапродукціі українського виробництва
Україна
Збільшення доходу з соцмереж в 4,3 рази за 5 місяців
Збільшення продажів товарів на сайті
Запуск таргетованої реклами в Фейсбук та Інстаграм
Для просування бізнесу недостатньо мати сторінку в Фейсбук та Інстаграм, необхідно запускати таргетовану рекламу. Гнучкі налаштування оголошень та аудиторій допоможуть знайти вашу ЦА та достукатися до неї.
У цьому кейсі ми поділимося тим, як нам вдалося збільшити дохід за рахунок налаштування таргетированної реклами в соціальних мережах за допомогою безперервного тестування та оптимізації рекламних кампаній.
Наш клієнт – бренд української натуральної продукції Ароматика Мрії. Аромапродукція, що реалізується на сайті, використовується для догляду за тілом, волоссям та для будинку.
Ароматика – найбільший бренд аромапродукціі власного виробництва в Україні. Переваги товарів клієнта:
На українському ринку торгова марка присутня більше 20 років, але протестувати новий канал трафіку клієнт вирішив тільки під кінець 2020 року. З цим завданням він звернувся до нас – налаштувати таргетовану рекламу в Фейсбук та Інстаграм. До цього послугами SMM-просування не користувався.
Таргетована реклама спрямована на взаємодію з аудиторією, обраної за певними інтересами, віком, ГЕО й т. п., яка найбільш ймовірно зробить покупку. А значить, схилити її до покупки легше.
У цьому кейсі ми розповімо про те, як збільшили дохід клієнта з соцмереж за 5 місяців на 326,8%, а кількість транзакцій на 425,5%!
Основна мета запуску реклами – підвищити продажі. Бренд добре представлений та відомий в офлайн, але раніше не запускав рекламу в соц. мережах. На сайті представлений досить широкий асортимент товарів, і, з огляду на невеликий бюджет на рекламу, нам необхідно було виділити основні категорії. Покупець не позначив топ-товари або основні категорії, з якими нам потрібно було працювати в перший час.
Для того щоб виділити сегменти, з яких починати роботу, ми провели аналіз ринку в цілому й виділили основні категорії товарів:
Рекламну кампанію на основні категорії товарів ми направили на залучення трафіку на сайт та подальшу роботу з ним.
Першим етапом до отримання результатів був запуск рекламної кампанії з метою Трафік на сайт для збору аудиторії, яку в подальшому можна використовувати для ретаргетингу.
Для цього були зібрані аудиторії за інтересами та налаштовані рекламні кампанії з метою конверсії як на користувацькі аудиторії, так і на збережені за такими основними інтересам:
У кампанії з метою Трафік ми тестували різні категорії товарів та показували відповідним аудиторіям. Тестували як більш широкі аудиторії, так й за вузькими інтересами.
Робота з проектом стартувала перед Новим роком, тому одразу після запуску кампанії з Трафіком ми запустили кампанію з метою Переходи на широку аудиторію, яка перебувала в пошуку подарунків.
Кампанія була спрямована на чоловіків та жінок, які знаходяться в пошуках подарунка своїм рідним та друзям до Нового року. Тому ми розробили креатив в новорічному стилі з варіантами подарунків.
За 7 днів було здійснено 19 покупок, а їх вартість перевищила витрати на рекламу в 8 разів.
Рис. 1 – Креатив для Новорічної кампанії
Після Нового року ми налаштували кампанії на окремі категорії товарів, які проявили себе найкраще в кампанії Трафік, на аудиторію відвідувачів сайту.
Групи товарів, які використовували для тесту:
Результати за перший місяць роботи:
Рис. 2 – Кампанії на окремі категорії товарів
Примеры креативов:
Рис. 3 – Приклади оголошень
Рис. 4 – Приклади оголошень
У процесі роботи для тесту ми додавали інші категорії з сайту. Одна з них – це аромамасла за знаками зодіаку.
Цю кампанію ми показували жіночій аудиторії, яка цікавиться астрологією, гороскопами і т. п.. Для нас це була неочевидна кампанія, але в результаті вона дозволила отримати 22 продажі за прийнятною для нас ціною. Нижче представлений приклад креативу, з яким працювали:
Рис. 5 – Банер для рекламної кампанії за знаками зодіаку
Крім основних категорій товарів, які були обрані для роботи, ми окремо враховували сезонність.
Період нашої роботи з Ароматика прийшовся на зимові місяці, тому ми вирішили робити акцент на товари для лазні та сауни. Для цієї кампанії тестували аудиторію за інтересами, а також аудиторію користувачів, які раніше були на сайті.
Результати:
Рис. 6 – Результати кампаній
Приклади оголошень:
Рис. 7 – Приклади креативів для кампанії з товарами для лазні та сауни
Через 5 днів тесту ми відключили рекламу на збережену аудиторію за інтересами, т. я. вона приносила менше результатів за більшою ціною.
З товарів тестувалися як окремо масла для лазні, так і набори.
Результати роботи реклами показали, що готові набори масел виявилися більш затребувані.
Рис. 8 – Результати
Дана кампанія дозволила отримати 35 продажів із середньою ціною за покупку 3.29$. Середнє значення ROAS для покупок 5,75, а це означає, що зароблено більше грошей, ніж витрачено.
Всі кампанії ми регулярно аналізували для виявлення більш результативних груп оголошень та відключення або коригування тих, які не приносять очікуваного результату.
Під час роботи з нашого боку клієнта давалися рекомендації, на які категорії на сайті зробити акцент, виходячи з результатів кампанії. Клієнт прислухався й брав їх в роботу. Складнощів не було.
Результат налаштування таргетированной реклами багато в чому залежить від того, наскільки правильно поставлені цілі. Під кожну ціль ми створювали групи оголошень, відповідних товарам, статі, інфоприводам, віку:
Для збільшення продажів товарів клієнта ми використовували не тільки банери, націлені на аудиторії за інтересами, а й такі інфоприводи як свята та акції. Ми постійно моніторили й оновлювали банери, якщо на сайті зараз діяла знижка на товар, т. я. від клієнта не завжди отримували актуальну інформацію щодо майбутніх акцій та знижок.
Потенційно цільова аудиторія товарів Ароматика входить в категорію, яку можна віднести до інфоприводів.
У період нашої роботи основними інфоприводами були:
Всі рекламні кампанії ми намагалися запускати орієнтовно за 2 тижні. Виходячи з результатів – основна частина покупок припадала на максимально передсвятковий період – за тиждень до самого приводу.
Рис. 9 – Банери до 8 березня
Рис. 10 – Банер до Дня Закоханих
Статистика покупок за різні періоди на прикладі рекламної кампанії до 8 березня.
Рис. 11 – Результати кампанії з 22.02 по 28.02
Рис. 12 – Результати кампанії з 1.03 по 7.03
На відміну від свят, для акційних пропозицій креативи повинні готуватися саме до початку дії спецпропозиції на самому сайті. Повідомлення клієнтів про знижки із закликом подбати про своє тіло допомогло нам збільшити ROAS в 4-15 разів!
Рис. 13 – Акція на засоби по догляду за шкірою обличчя
Рис. 14 – Акція на аромадифузори
Оголошення повинні відповідати тематиці, навіювати правильні асоціації. Наприклад, для реклами аромадифузорів на банері переважає зелений колір, що викликає весняні асоціації та легкість – це підштовхує користувача швидше зайти на сайт та купити товар, щоб відчути себе також по-весняному легко.
Для нас було важливо використовувати всі приводи для запуску нових РК, тому що на свята та в дні акцій користувачі завжди витрачають більше грошей. Це підтверджує кампанія на 8 березня – вона стала найбільш результативною. І про це ми докладніше розповімо далі.
Реклама повинна закликати до покупки не тільки нових користувачів, а й взаємодіяти з тими, хто вже виявляв інтерес до продукції. Саме для цього й призначений ремаркетинг. За рахунок цього інструменту можна забезпечити показ банерів для тих, хто вже відвідував сайт. Таких користувачів не можна випускати з уваги, тому на додаток до інших кампаній ми налаштували кампанію ремаркетингу на відвідувачів сайту.
Рис. 15 – Приклад оголошення для кампанії ремаркетингу
Групи оголошень з метою Трафік на сайт повинні підштовхувати користувачів заходити на ресурс й переглядати товари. Для тих, хто додав товар в корзину, але не зробив покупку, була налаштована кампанія динамічного ремаркетингу для того, щоб підштовхнути потенційних клієнтів завершити покупку.
Відмінності між звичайним та динамічним ремаркетингом в тому, що в рамках останнього алгоритм показує рекламу саме тих товарів, які відвідувачі додали в кошик.
Рис. 16 – Приклад оголошення для кампанії динамічного ремаркетингу
Кампанія, спрямована на повторний показ товарів тим користувачам, які раніше додали товар в корзину, але не купили, не виправдала свої очікування. Ціна за покупку даної рекламної кампанії дуже висока й нам не вигідна.
Аналіз рекламних кампаній показав, що найкраще “ працюють ” кампанії, які показані тим, хто вже був на сайті. Аудиторія відвідувачів дозволяє отримати більше продажів за меншою ціною.
Найбільш результативні кампанії та групи товарів:
Рис. 17 – Результати
Рис. 18 – Результати
Рис. 19 – Результати
Рис. 20 – Результати
Найкраща ціна за покупку була в передсвятковий період – перед 8 березня. Середня ціна за покупку склала 1,54$, а мінімальна 1,13$. Ми працювали і з жіночою, і з чоловічою аудиторією, яка раніше вже була на сайті.
Максимум результатів за мінімальною ціною дозволила отримати жіноча аудиторія. При цьому чоловіки також купували товари бренду Ароматика Мрії в подарунок своїм жінкам.
Разом, CPC не перевищив 0,5 $ з моменту початку співпраці.
Найбільш результативна кампанія – до 8 березня на жіночу аудиторію (Ароматіка_8 березня – жінки):
Рис. 21 – Показники
Ця кампанія дозволила отримати 45 продажів за середньою ціною 1,14$. ROAS для покупки американської валюти склав 15,37. Це означає, що кожен вкладений долар приніс х15 доходу.
Далі представлені інші кампанії та ROAS до кожної з них:
Рис. 22 – Показники ROAS
Результати по групам оголошень:
Рис. 23 – Групи оголошень
Ми безперервно тестуємо й оновлюємо креативи, й охоплення у публікацій збільшуються.
Також регулярно проводимо аналіз кампаній, щоб отримувати більше продажів за меншою ціною. При необхідності коригуємо аудиторії, тестуємо креативи й тексти.
За період нашої роботи з грудня 2020 року по травень 2021 нам вдалося отримати 435 продажів для клієнта.
Завдяки гнучкій співпраці з клієнтом та впровадження всіх рекомендацій, ми налаштували ефективну таргетовану рекламу й активували додатковий канал трафіку та замовлень для бренду Ароматика.
Наша команда безперервно працює над розвитком даного каналу продажів. Надалі ми плануємо продовжувати тестувати нові категорії товарів та аудиторії, оптимізувати кампанії й виключати неефективні сегменти з показу.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.