Впровадження email-маркетингу з нуля на сайт

2 хвилини
phone скриншот парадайз
квадрат парадайз
paradise
https://paradise.net.ua/ua/
Інтернет магазин аксесуарів PARADISE - модні аксесуари в Україні
Задача:
Запуск email-маркетингу для отримання більшої кількості конверсій на сайті
paradise.net.ua
Клієнт:
Ринок:
Україна
База контактів
+631
Конверсій
+9,3%
Кейс Виктор парадиз
Віктор
Founder
Звернувся до ITForce за аудитом рекламних кампаній у Facebook. Рекламу ми налаштовували самі, і вона давала ефект, але ми хотіли кращого результату.
Фахівець вказала на помилки та виправила їх. Заодно запропонувала запустити нову РК із більш точними налаштуваннями.
У результаті кампанія, яку налаштували фахівці, принесла крутий ефект: наші продажі зросли втричі.
Чудові фахівці, їм можна довіряти!

Що було

Paradise - наш давній клієнт. У грудні ми показували кейс з оптимізації контекстної реклами. І в кінці грудня же почали співпрацю з email-маркетингу.

Клієнт не займався цим каналом продажів, але в нього була невелика клієнтська база контактів. Ми перевірили її (459 осіб) на валідність та ліквідність. За підсумком активними виявилося всього 357 поштових адрес. Форми підписки на сайті не було, контакти збиралися з форм оформлення замовлення.


Хід робіт:

Промо-розсилки

До кінця 2019 ми зареєстрували акаунт у сервісі для розсилок, підтвердили доменну пошту відправника та провели тестову розсилку за базою з акційною пропозицією до Нового року.

Блог емейл ритейл

Рис. 1 - Приклад листа до Нового року

Всього за 2 місяці було проведено 5 промо-розсилок.

Блог емейл ритейл

Рис. 2 - Показники відкриття та переходів за 2 місяці

На скриншоті помітне зростання % відкриттів та кількості переходів в порівнянні з першою тестовою розсилкою. Кращий результат за відкриттями та переходами показала розсилка до 8 березня.

Після тестової новорічної розсилки нам вдалося оптимізувати контент листів, зібрати активну аудиторію та збільшити ключові показники розсилок.

Дані:

  • база - 357 осіб;
  • відкрили листів за весь період - 200 осіб (11,2%);
  • перейшли на сайт - 18 осіб (9%);
  • придбали - 1 особа (5,5%).

Форма підписки та welcome-ланцюжок

У січні розробили та впровадили форму підписки на сайт зі знижкою на перше замовлення. Передплату впроваджували в найнепідходящий місяць - після Нового року - коли всі відпочивають після свят та великих витрат.

Блог емейл ритейл

Рис. 3 - Форма підписки на сайті

До середини березня було зібрано 252 нових контакта. Ще близько 40 додалося за час карантину, без залучення трафіку на сайт.

Також запустили welcome-серію, що включала 5 привітальних листів.

Блог емейл ритейл

Рис. 4 - Лист-підтвердження підписки. Відправляється одразу після заповнення форми на сайті

Кейс емейл Парадайз база

Рис. 5 - Лист з бонусом за підписку

Кейс емейл Парадайз база

Рис. 6 - Лист з перевагами компанії та відгуками

Показники листів welcome-серії виявилися набагато вище, ніж у промо-розсилок. Це пов'язано з тим, що ЦА на початку вже була теплою та очікувала листів. Така аудиторія потенційно готова до покупки. Про це говорить й кількість покупок, що в 4 рази вище, ніж у промо-розсилок.

Подальше завдання - надати якісний сервіс та утримати клієнта, в тому числі шляхом промо й RFM розсилок.

Блог емейл ритейл

Рис. 7 - Показники відкриттів та переходів з листів привітальної серії

Всього за період співпраці:

  • відправили - 935 тригерних листів;
  • відкрили - 412 осіб;
  • перейшли на сайт - 39 осіб;
  • конверсій 10,3%.

Блог емейл ритейл

Рис. 8 - Дані за 2 місяці роботи


Результати:

Зібрано за весь час:

  • 295 підписників через форму підписки;
  • 348 контактів клієнтів з форми оформлення замовлення.

База збільшена в 3,3 рази. Разом після впровадження підписки та збору даних з кошика клієнт має 1090 передплатників. З них активних - 995.

Блог емейл ритейл

Рис. 9 - База контактів

  • перейшли з розсилок - 54 людини;
  • конверсій в покупку - 9,3%.

Блог емейл ритейл

Рис. 10 - Видно зростання трафіку через Email

Плани на майбутнє

Зараз у зв'язку з карантином співпрацю на деякий час припинено.

Але в майбутньому ми плануємо відновити роботи по цьому каналу. Насамперед:

  • розробити контент-план і працювати з поточною базою;
  • налаштувати тригери на замовлення;
  • впровадити тригери кинутого кошика та кинутого перегляду;
  • провести RFM-сегментацію і налаштувати тригери повернення.

Для старту роботи ми отримали дуже хороші показники для маленької бази контактів. При такій динаміці й впровадженні всіх запланованих тригерів, ще за 2 місяці ми прогнозуємо зростання бази на 50% + збільшення продажів через email в 3 рази.

Якщо ви бажаєте впровадити email-маркетинг до своєї воронки продажів та отримати додаткове джерело клієнтів, звертайтеся до наших фахівців за консультацією. Працюйте з аудиторією через розсилки сьогодні.

ITFORCE TEAM
Впровадження email-маркетингу з нуля на сайт - картинка 2
Юлія
Project-менеджер
АНАСТАСИЯ-ЧЕРЕПАНОВА
Анастасія
Email-маркетолог

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати