Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Співпраця з замовником триває більше року. За цей час були налаштовані ряд кампаній в пошуковій мережі для пріоритетних категорій товарів, частина з них булf припинені через низьку ефективність. На момент налаштування Web push повідомлень в акаунті працювали 5 кампаній в пошуковій мережі + Ремаркетbнг. Ефективність рекламних кампаній відстежували за допомогою звіту p електронної торгівлі в акаунті Google Analytics.
PPC (контекстна реклама)
Україна
Додаткові +138 транзакцій
Отримання максимальної кількості цільового трафіку
Збільшення кількості транзакцій
Співпраця з замовником триває вже понад рік. За цей час були налаштовані ряд кампаній в пошуковій мережі для пріоритетних категорій товарів, частина з котрих була припинена через низьку ефективність. На момент налаштування Web push повідомлень в акаунті працювали 5 кампаній в пошуковій мережі + Ремаркетинг.
Ефективність рекламних кампаній відстежували за допомогою звіту з електронної торгівлі в акаунті Google Analytics.
Створення Web-push повідомлень та настроїти їх відправлення проводилися за допомогою сервісу розсилки SendPulse. Зміст повідомлень (текст, зображення і т.д) створювалося індивідуально, згідно з інформацією на сайті, на котру бажали звернути особливу увагу користувачів.
Перед початком розсилки необхідно було зібрати підписників – користувачі, що дали свою згоду на отримання повідомлень (в код сайту необхідно вставити спеціально згенерований в акаунті SendPulse рядок коду):
Перша розсилка була запущена через тиждень після початку формування списку підписників. На момент першої розсилки цей список складався 549 осіб.
Зміст Web-push повідомлень містив інформацію про наявність категорії товарів на сайті за «суперцінами»:
Час розсилки був обраний з урахуванням часу перебування максимального трафіку на сайті.
Статистика першої розсилки:
На сьогодні пройшло 6 місяців з моменту запуску першої розсилки.
Середня кількість розсилок в місяць – 1-2, в залежності від наявності акційних пропозицій та свят.
Дані щодо підписників:
За цей час Web-push повідомлення були створені для ознайомлення підписників з новими надходженнями товарів на сайт, початком розпродажу, зміною ціни і т. д ..
Ефективність розсилки за минулий період:
Без додаткових витрат за допомогою Web-push повідомлень вдалося отримати 138 транзакцій.
Кількість нових користувачів склала 45 осіб.
Приклади push-повідомлень:
Разом, витрати клієнта не збільшилися, а ми отримали додатковий канал транзакцій – push-повідомлення.
Найкращим способом розсилка спрацювала в Чорну п’ятницю та під час новорічної акції – 37 та 31 замовлення відповідно.
В загальній кількості це дало замовнику додаткові здійснені продажі від нового каналу просування контекстною рекламою.
Бажаєте таких самих результатів?
Звертайтеся до наших фахівців!
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.