PPC для сайту промислового обладнання

2 хвилини
phone скриншот насос2005
квадрат насос2005
nasos-2005
https://nasos-2005.com/ua/
ТОВ "ТБ "МАКС" - контакти, товари, послуги, ціни
Задача:
Поліпшення показників реклами після 2 років успішної роботи з проєктом
nasos-2005.com
Клієнт:
Ринок:
Україна
Трафік
+84%
Конверсії
+117%

Клієнт прийшов до нас з метою підвищити відвідуваність сайту, т. я. тривалий період кількість трафіку в місяць не змінювалася.

Необхідно було знайти спосіб залучити нових користувачів на сайт та збільшити кількість конверсій.


Хід робіт:

Для кожної з категорій товарів на сайті була створена кампанія в пошуковій мережі (3 оголошення в групі + розширення + пошуковий ремаркетинг) + Ремаркетинг на аудиторію «Усі відвідувачі сайту». На вимогу замовника середня позиція в пошуковій мережі по кожній кампанії в акаунті не мала опускатися нижче 2.

Для реалізації поставленої задачі було прийнято рішення налаштувати Розумну кампанію в КММ.

Розумні кампанії в КММ об'єднують в собі кращі можливості з автоматизації:

  • ефективність в КММ досягається шляхом використання машинного навчання Google;
  • взаємодіє з людьми на всіх стадіях циклу здійснення покупки;
  • мінімізує необхідність витрачати час на управління кампанією.

Розумні кампанії в КММ - самоврядована реклама. З розумними кампаніями рекламодавці можуть отримати на 20% більше конверсій за такою ж ціною у порівнянні з іншими кампаніями в КММ.

Для налаштування розумної кампанії в КММ має бути налаштоване відстеження конверсій. Для створення розумної кампанії в КММ за останні 30 днів має бути отримано більше 50 конверсій в КММ або більше 100 конверсій в пошуковій мережі.

Рекомендації щодо креативів:

  • 3-5 заголовків;
  • 3-5 текстів оголошень;
  • 3-15 різних зображень;
  • 2+ лого (різні формати).

Час на навчання:

  • 1-2 тижні для стабілізації;
  • 3-4 тижні для оцінки;
  • 100 конверсій на місяць → довше (+ 4н) навчання.

Рекомендація з денного бюджету:

  • Цільова ціна за конверсію * 20

Ми підготували наступні елементи оголошень: 3 заголовка оголошень, 3 види описів та 3 зображення + логотип:

Кейс_насосы_1

  • цільову ціну за конверсію встановили на рівні 15 грн, через 3 тижні вона була знижена до 13 грн;
  • денний бюджет для розумної кампанії в КММ на початковому етапі було встановлено на рівні 100 грн.

Результати

Через 5 тижнів після початку роботи розумної кампанії в КММ кількість трафіку на сайт зросла на 84%, кількість досягнутих цілей на 117% у порівнянні з попереднім аналогічним періодом:

Кейс_насосы_2

Розумна кампанія в КММ привернула на сайт більше нових користувачів:

Кейс_насосы_3

Розумна кампанія в рамках послуги настройки контекстної реклами спрацювала досить ефективно. При цьому сама настройка рекламних кампаній не зайняла багато часу.

У планах збільшувати кількість креативів.

ITFORCE TEAM
ЮЛИЯ МАЗОРЕНКО
Юлія
Project-менеджер
Тетяна Томенко
Тетяна
Head of PPC Department

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати