Клієнт прийшов до нас з метою підвищити відвідуваність сайту, т. я. тривалий період кількість трафіку в місяць не змінювалася.
Необхідно було знайти спосіб залучити нових користувачів на сайт та збільшити кількість конверсій.
Хід робіт:
Для кожної з категорій товарів на сайті була створена кампанія в пошуковій мережі (3 оголошення в групі + розширення + пошуковий ремаркетинг) + Ремаркетинг на аудиторію «Усі відвідувачі сайту». На вимогу замовника середня позиція в пошуковій мережі по кожній кампанії в акаунті не мала опускатися нижче 2.
Для реалізації поставленої задачі було прийнято рішення налаштувати Розумну кампанію в КММ.
Розумні кампанії в КММ об'єднують в собі кращі можливості з автоматизації:
- ефективність в КММ досягається шляхом використання машинного навчання Google;
- взаємодіє з людьми на всіх стадіях циклу здійснення покупки;
- мінімізує необхідність витрачати час на управління кампанією.
Розумні кампанії в КММ - самоврядована реклама. З розумними кампаніями рекламодавці можуть отримати на 20% більше конверсій за такою ж ціною у порівнянні з іншими кампаніями в КММ.
Для налаштування розумної кампанії в КММ має бути налаштоване відстеження конверсій. Для створення розумної кампанії в КММ за останні 30 днів має бути отримано більше 50 конверсій в КММ або більше 100 конверсій в пошуковій мережі.
Рекомендації щодо креативів:
- 3-5 заголовків;
- 3-5 текстів оголошень;
- 3-15 різних зображень;
- 2+ лого (різні формати).
Час на навчання:
- 1-2 тижні для стабілізації;
- 3-4 тижні для оцінки;
- 100 конверсій на місяць → довше (+ 4н) навчання.
Рекомендація з денного бюджету:
- Цільова ціна за конверсію * 20
Ми підготували наступні елементи оголошень: 3 заголовка оголошень, 3 види описів та 3 зображення + логотип:
- цільову ціну за конверсію встановили на рівні 15 грн, через 3 тижні вона була знижена до 13 грн;
- денний бюджет для розумної кампанії в КММ на початковому етапі було встановлено на рівні 100 грн.
Результати
Через 5 тижнів після початку роботи розумної кампанії в КММ кількість трафіку на сайт зросла на 84%, кількість досягнутих цілей на 117% у порівнянні з попереднім аналогічним періодом:
Розумна кампанія в КММ привернула на сайт більше нових користувачів:
Розумна кампанія в рамках послуги настройки контекстної реклами спрацювала досить ефективно. При цьому сама настройка рекламних кампаній не зайняла багато часу.
У планах збільшувати кількість креативів.