Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Клієнт звернувся до нас, щоб збільшити кількість лідів за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах
Таргетована реклама
Перегін автівок з США
Україна
89 лідів за 1,5 місяця
Збільшити кількість лідів (цільових запитів на покупку чи консультацію)
Досягти вигідної ціни конверсії за просування
English version of the case study
Маркетинг у сучасному світі — це постійний підбір релевантних методів та способів просування. Існує чимало факторів, у тому числі поведінкових, які впливають на ефективність реклами у тій чи іншій ніші.
Наш клієнт працює у дуже конкурентній ніші. Не дивлячись на довгу історію компанії, замовник намагається впроваджувати нові цікаві методи просування, тестувати ефективність тих чи інших рекламних кампаній, шукати найбільш конверсійні підходи.
Так, наш клієнт вирішив протестувати налаштування таргету в соцмережах.
Автогалактика — компанія, що вже понад 15 років займається купівлею та продажем автівок з США. Окрім безпосередньо перегону авто компанія надає широкий спектр послуг, пов’язаний з ремонтом, розмитненням, нотаріальним оформленням авто тощо.
На сайті AutoRia зазначається, що Автогалактика має найбільший автосалон за кількістю автівок серед усіх компаній з пригону транспортних засобів з США. У компанії є 4 офіси в Одесі та ще 4 — у Миколаєві.
Клієнт звернувся до нас за послугою налаштування таргетованої реклами у соціальних мережах з метою збільшення запитів на покупку від потенційних клієнтів.
Співпрацювати з клієнтом наша команда почала у листопаді 2021 року.
Перед початком роботи ми аналізували конкурентів, дивлячись, що пропонують різні компанії, як виглядають їхні оголошення, щоб зрозуміти, як можна виділитись серед інших. Пропозиції щодо креативів та цілей були з урахуванням аналізу конкурентів.
Ніша купівлі та продажу авто за кордону в Україні дуже поширена, адже існує чимало конкурентів по всій країні. Серед основних переваг нашого клієнта:
Фізичні офіси нашого клієнта знаходяться в Одесі та Миколаєві, отож після тижневого тестування кампаній по всій Україні, ми вирішили звузити географію до 3 областей: Одеська, Миколаївська та Херсонська. Мешканцям цих регіонів найзручніше приїхати та відвідати офіси компанії клієнта.
Серед особливостей ніші: неможливо купити / замовити товар на сайті. Тому, нашою метою було залучення якнайбільше зацікавлених користувачів, щоб менеджер з боку клієнта міг індивідуально проконсультувати кожного зацікавленого та підібрати авто з США. У такому разі важливо обдзвонювати або списуватися з тими, хто залишив контакт, у найкоротший термін. Також не завжди є те авто, яке хоче або шукає людина.
Після детального аналізу ми виокремили основний сегмент аудиторії – це чоловіки у віці 25-55 років, які цікавляться авто, вживаними авто.
Наші SMM-спеціалісти зібрали у рекламному кабінеті 3 основні аудиторії для таргету:
Аудиторія 1: чоловіки, 25-55 років, автомобілі (міста з гео).
Аудиторія 2: чоловіки, 25-55 років, марки авто.
Аудиторія 3: чоловіки, 25-55 років, водії.
Зазначимо, веденням сторінок у соціальних мережах займався клієнт. Креативи для реклами також надавав клієнт, водночас він дослухався наших рекомендацій.
Зважаючи на те, що придбати товар в один клік неможливо, тож нашою основною метою було отримати потенційні запити на покупку авто, тобто у даній ніші лідами можна вважати й заявки на консультацію.
Відповідно ми тестували різні цілі рекламних кампаній: з метою Трафік, щоб зібрати потенційно зацікавлених користувачів за інтересами, також тестували РК з метою лідогенерації, та рекламу з метою Зв’язатися у Діректі.
Для отримання контактів для подальшого зв’язку ми вирішили тестувати 3 підходи:
Перші кампанії були з метою Генерації лідів. Вона була показана чоловікам, які цікавляться автомобілями. За весь період роботи рекламна кампанія була показана 5 701 раз, охопила 4 770 користувачів, які клікнули по рекламі 67 разів, а один користувач залишив свої контакти для подальшого зв’язку.
Рис. 1 – Результати РК з метою генерації лідів
Однак кампанії показали не найкращі результати, лід був занадто дорогий для клієнта — 26,9$.
Оголошення у РК з метою Повідомлення давали ефективні результати. За весь період роботи рекламна кампанія була показана 23 580 разів, охопила 12 563 користувачів, які клікнули по рекламі 319 разів, а 20 користувачів почали листування.
Рис. 2 – Результати РК з метою відправки повідомлень
Кампанію з метою Повідомлення дозволила отримати лід за середньою ціною 6,32$.
Рис. 3 – Найбільш конверсійні оголошення
Ця кампанія працювала лише тиждень, після чого була зупинена у зв’язку з технічними роботами на сайті, у результаті чого ми призупинили співпрацю.
Паралельно з конверсійними кампаніями було запущено кампанію з метою Трафік на сайт для збору користувачів для подальшого ретаргетингу.
Рис. 4 – Результати РК з метою трафік на сайт
За цей період було отримано майже 1000 переглядів цільової сторінки.
Загалом рекламна кампанія була показана 43 188 разів, охопила 23 967 користувачів, які клікнули по рекламі 2 164 рази, а 970 користувачів переглянули цільову сторінку.
Оголошення, які були показані аудиторії з інтересами за марками авто, дозволили отримати більше результатів за меншою ціною.
Рис. 5 – Так виглядали креативи для даної РК
Після паузи в роботі ми підготували кампанію з метою Повідомлення з оновленими текстами та банерами. В Instagram кампанія вела у Direct, а на Facebook – до Messenger. Через деякий час було прийнято рішення виділити плейсмент Facebook в окрему кампанію.
Рис. 6 – Оновлені оголошення
Так, за цією кампанією було отримано 51 повідомлення, середня ціна за лід (за почате листування) склала 3,57$.
Рис. 7 – Результати оновленої РК з метою відправки повідомлень
По кампанії з метою Повідомлення у Facebook Messenger було отримано 23 повідомлення, середня ціна за почате листування — 1,9$.
Рис. 8 – Результати оновленої РК з метою відправки повідомлень у Messenger
У креативі ми використовували карусель із фото з конкретними пропозиціями щодо авто.
Рис. 9 – Приклади креативів
Після паузи, через технічні роботи на сайті, було прийнято рішення знову протестувати кампанію з метою Отримання заявок із сайту, адже було запроваджено важливі зміни. На жаль, очікуваних результатів вона також не принесла. Ціна за заявку з сайту була понад 20$.
Рис. 10 – Результати оновленої РК з метою отримання заявок
Креативи виглядали так:
Рис. 11 – Креативи для РК
За весь період роботи рекламна кампанія була показана 10 046 разів, охопила 7 049 користувачів, які клікнули по рекламі 243 рази, а два користувачі заповнили й відправили форму на сайті. Середня ціна за почате листування склала 22,68$.
Отож, за трохи більше ніж місяць співпраці наш SMM-відділ виконав наступний план робіт:
Налаштовані та запущені кампанії дозволили зібрати вже «теплу» аудиторію, яка може використовуватися надалі для кампаній з метою Конверсії вже на лояльну аудиторію.
Рис. 12 – Результати по всім кампаніям
У зв’язку із технічними роботами на сайті, наша команда запускала таргет у два періоди: з 01.11. по 15.11 та з 06.12. по 20.12.
У ці періоди:
Всього Автогалактика отримала 2 заявки на сайті та 87 користувачів розпочали листування. Середня ціна за почате листування складає 3,92$.
Найбільш конверсійна аудиторія – це чоловіки віком 24-45 років, а також 45-55 років, які проживають в Одеській області та цікавляться автомобілями.
Наразі клієнт користується налаштованими нами рекламними кампаніями, втім нових заходів ми не запроваджуємо. Можна сказати, що проєкт на паузі. Однак ми надали свої рекомендації щодо подальшого просування.
Ми рекомендували:
Клієнт залишився задоволеним від співпраці з нами та користується нашими напрацюваннями.
Якщо ваш бізнес не конвертує ліди та ви спостерігаєте спад продажів — звертайтесь за консультацією до агенства інтернет-маркетингу ITForce.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.